Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

J-player

Zon

Recommended Posts

Chemtrails, aliens, illuminati en nu komt de NSA ook nog eens achter ons aan. Die zijn vast nu de berichten op de facebook pagina van Hemk uit lutjebroek aan het lezen.

 

:) :) :)

 

Eigenlijk niet Johnny het liefst jupiler :tu :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 overnachtingen, ontbijt en je kunt 1 dag meevliegen. :) :)

 

die doen we :) :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Die zijn vast nu de berichten op de facebook pagina van Hemk uit lutjebroek aan het lezen.

Hebben ze daar internet dan??? :) :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee wel alu hoedjes :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
nee wel alu hoedjes :) :)

Voor die paar koeien in de wei??? Klara gaat gelijk op de loop :) :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Tot 4.00 is het nog te volgen, daarna moest ik een paar keer hard lachen. Je geloof dus ook in wezens die anti stoffen in nemen en zo?

 

 

O boy.

 

http://www.colloidaalgoud.nl/ of http://www.omnismanus.nl/Colloidaal%20goud.htm

 

Colloïdaal Goud en Uw DNA

 

Drs. R.N. Mukherjee en F.H. Sobels van de universiteit van Leiden hebben gevonden dat Fluoride in drinkwater en tandpasta de genetische schade aan spermacellen vergroten en de reparatie van ons DNA voorkomt.

 

Goud (zonnekracht) dat dagelijks gebruikt wordt met colloïdaal zilver helpt het lichaamsverdedigingssysteem te ondersteunen tegen ziektes en helpt om nieuwe vitaliteit te hervinden en de levensduur te bevorderen. Goud is een DNA booster en stimuleert de levenskracht.

 

Het heeft te maken met een geloof diep binnenin ons, een geloof dat wetenschappelijk is aangetoond, dat we lang geleden een zelfvernietiging mechanisme in ons DNA hebben ingebouwd. Het is ook zichtbaar in ons snelle verouderingsproces, we leven immers maar zo'n 70 - 100 jaar. Onze lichamen zijn volgens sommigen ontworpen om honderden jaren mee te gaan. We zijn nu in een positie en tijd die het mogelijk maakt ons deze zaken te her-inneren en het braakliggende DNA weer wakker te schudden. Delen van ons DNA die de wetenschap pas recentelijk heeft ontdekt en momenteel nog afdoet als junkDNA. Colloïdaal goud kan ons bij staan in deze bewustzijnsverwijding die ook deel uitmaakt van onze spirituele wakkerwording, her-inneren wie we werkelijk zijn, her-inneren dat we eeuwige geestelijke wezens zijn die simpelweg een korte menselijke ervaring meemaken.

 

Golloïdaal Goud (CG): beschavingen uit de oudheid gebruikten Goud in ceremonies om tot hogere staten van bewustheid te komen. De moderne wetenschap heeft gevonden dat goud heel goed helpt bij het bestrijden van pijn bij arthritis en andere vormen van stijve gewrichten. De ogenschijnlijke uitwerking van goud om mentale blokades te verwijderen zou wel eens de reden kunnen zijn van het bewerkstelligen van grotere bewustzijnsnivo's. Goud helpt het versterken van het immune systeem en versterkt en repareerd het DNA potentieel.

 

Het is dan ook van belang dat goud weer terug gegeven wordt aan de natuur zodat alle levende wezens op deze planeet weer gebruik kunnen maken van goud als mineraal dat op dit moment zeer schaars aan het worden is.

Als meer en meer mensen colloidaal goud weer toevoegen aan hun planten en de natuur, hebben we daar allemaal profijt van.

 

als je als wezens gewoon mensen ziet die tegen hun eigen gif(chemtrails) een tegen middel in nemen om er zelf niet door beinvloed te worden

vind ik het niet zo gek eigenlijk

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

de blauwe man

 

gallery_30925_13763_15351.jpg

 

:) :) dacht dat ook geloof ik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
de blauwe man

 

gallery_30925_13763_15351.jpg

Resultaat van dat heldere bronwater bij jullie, want dan mag er ook een koolstoffiltertje er tussen. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wist niet dat de VS in Limburg lag :tu :) :)

 

Ligt zeker aan de hem: trails :) :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
ik wist niet dat de VS in Limburg lag :lol: :) :)

 

Ligt zeker aan de hem: trails :) :tu

Nee aan goeie aardrijkskundige kennis :tu , klik

Share this post


Link to post
Share on other sites

de vs en een dorp zijn idd hetzelfde :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Yep, het dorp is onderdeel van de Verenigde Staten van Europa. :) Ga nu verder met lezen in het boek 1984 van George Orwell :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh had je het daar over :) lees ze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
oh had je het daar over :) lees ze :)

Met een lekker palm biertje in de ene hand & het boek waarvan de verkoop met 6884% is gestegen in de andere hand onder de hoogtezon, want tis hier bewolkt & wat regen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu snap ik het wat beter, vroeg aan de drank dus :) :) :)

 

Eric weet het wel...(denkt hij ) :tu :tu zit ook vroeg aan de palm :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Als de Belgen ook zo hun wiet kunnen kweken zoals ze hun bier brouwen, ben ik een mens tevree. :) Allez ga ff naar de markt voor mijn Ras Cooking & wat Thai :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

31 graden hier in schaduw pfoe wat een hitte komt vast door de chemtrails

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zit aan de hemp-trail ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier is het de Blaze trail ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Planten hebben het op heel veel plaatsen zwaar

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Dat wordt dit jaar geen Manali, maar wildwater kanoen ;)

 

art-uta-620x349.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Edited by FoolOnTheHill

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...