Ga naar inhoud

Discovery Channel serie: WEED WARS

30 replies to this topic

#1 Nesta

Backyard Buds

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1597 Posts:

Gepost 02 december 2011 - 15:33

Vanaf 1 december is op Discovery USA de docu soap 'Weed Wars' te zien.

Oakland's Harborside Health Center is the nation's largest medicinal cannabis dispensary. Founder and executive director Steve DeAngelo has made twin missions of providing the best possible product to the patients who make up his client base, and educating the rest of the country about the regulation and taxation of those goods. WEED WARS takes an up close and personal look at the reality of running a controversial medicinal cannabis business.

Weed Wars is a unique inside look at the medical cannabis issue. You’ll get a rare view of the business and its challenges from the perspective of both distributors and the patients they serve. You’ll meet folks who have switched careers in mid-life to take advantage of this swing in holistic medicine. Weed Wars pulls back the curtain for the first time on the day-to-day workings of a world that few viewers have ever seen.

Binnenkort zullen ze wel op Youtube staan maar nu kun je ze binnenhalen via Icefilms download:
(Klik op Source 1 of 2 Megaup, Klik dan op de Megaupload link)

Dit is Steve Angelo:

100% Pure Bio Cheeba Cheeba

#2 spikey

Kweek Freak!

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 2178 Posts:

Gepost 02 december 2011 - 15:48

Heb ik gezien ;)
Mooie docu moet ik zeggen. Het pand waar hun in zitten is ook mooi beveiligt enzo.
Ga hem nog is een keertje kijken :tu
How-to beginners kastje. Just For Fun.

#3 Nesta

Backyard Buds

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1597 Posts:

Gepost 05 december 2011 - 20:03

Nu ook te zien via Dailymotion
http://www.dailymotion.com/video/xmqg2b_ww...rt=8#from=embed

#4 Sex' n Combi

V.I.P.

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 2363 Posts:

Gepost 05 december 2011 - 21:20

Rebelion in a sacred way

#5 macerror

retard

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1916 Posts:

Gepost 05 december 2011 - 21:26

alowa

wanneer komt het erop?

houzgroen
macerror

#6 luie hond

Kind aan huis lid

• Members
  • Pip Pip
  • 120 Posts:

Gepost 05 december 2011 - 23:39

gezien, zoiets zou hier ook moeten zijn ,maar hier wil de overheid alle touwtjes zelf in handen hebben en bombardeert de kleine thuiskweker tot een zware crimineel, ;)
wietpas ... is in mijn ogen t zelfde als een gele ster op je jas (UrbanGrower)

#7 ikdoehetToch

Kind aan huis lid

• Members
  • Pip Pip
  • 196 Posts:

Gepost 06 december 2011 - 13:24

http://www.tv-links.eu/tv-shows/Weed-Wars_...#search_results

#8 Nesta

Backyard Buds

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1597 Posts:

Gepost 12 december 2011 - 06:00

Deel 2:

#9 Kantklos

Volwaardig lid

• Members
  • Pip Pip Pip
  • 492 Posts:

Gepost 12 december 2011 - 13:13

Die verdeelpunten hebben in Amerika wel proberen met de DEA. Plaatselijk word het gereguleerd/gedoogd, maar landelijk (federaal) is het nog steeds illegaal.
Als ze willen kunnen ze dus zo de hele zaak leeg trekken, terwijl de dag ervoor de plaatselijke politieagenten zijn geholpen aan hun legaal verkregen medicijn.

:spliff:

#10 Krasi

Unrankable Forum Junkie

• Moderator
  • 11377 Posts:

Gepost 12 december 2011 - 14:15

Thanks for sharing again Nesta, zeer interessante aflevering weer, erg ontroerend stukje over kleine Jaiden, en hoe cannabis hem wat levenskwaliteit teruggeeft.
Ook interessant was het om te zien dat de Green Hornet groene lampen gebruikt worden om tijdens de donkerperiode werkzaamheden te verrichten zonder de plant al teveel te storen.
Erg jammer dat de Co2 methode niet uitpakte bij het bestrijden van spint.

#11 Nesta

Backyard Buds

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1597 Posts:

Gepost 12 december 2011 - 14:36

Ja dat kindje Jaiden, dan gaat er wel wat door je heen.
Heel benieuwd hoe dat verder gaat.
Ik vind het op alle fronten een :spliff: serie.
On to the next one!

#12 Nesta

Backyard Buds

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1597 Posts:

Gepost 16 december 2011 - 10:23

Deel 3

#13 zODd

Unrankable Forum Junkie

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • 7832 Posts:

Gepost 16 december 2011 - 11:06

Beste Nesta.
Ik ben in het bezit van de TV opnames in HD .
De opgenomen HD (1 en 2) en de encode maar ook in HD (1,2,3).
Als je interesse heb hoor ik het wel dan ram ik ze op een DVD.

/zODd

#14 Krasi

Unrankable Forum Junkie

• Moderator
  • 11377 Posts:

Gepost 16 december 2011 - 11:45

Thanks weer Nesta, ik vond de aflevering echter minder als z`n voorgangers :spliff:

#15 marcokabel

Kind aan huis lid

• Members
  • Pip Pip
  • 129 Posts:

Gepost 17 december 2011 - 03:17

deeltje 3 inmiddels ook op youtube.

#16 Nesta

Backyard Buds

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1597 Posts:

Gepost 17 december 2011 - 06:50

zo dan

#17 Johnny_Sack

V.I.P.

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 2636 Posts:

Gepost 19 december 2011 - 19:33

Vette serie! Als je zo'n tent toch vergelijkt met de gemiddelde Nederlandse koffieshop, dan lopen we ver achter qua het leveren van kwaliteit, variabiliteit en service.

#18 Nesta

Backyard Buds

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1597 Posts:

Gepost 21 december 2011 - 14:24

National Geographic Channel bracht in 2010 'Drugs Inc' en maakt voor 2012 een vervolg die vanaf 1 januari 2012 te zien is.

In de lente van 2012 komt NGC met de nieuwe serie 'American Weed'
"American Weed" focuses specifically on the marijuana-legalization movement of Colorado.'

Uit de LA Times:

According to Shirley Halperin, co-author of "Pot Culture: The A-Z Guide to Stoner Language and Life," the wave of pot-based programming jump-started with the surprise success of CNBC's 2009 documentary special "Marijuana Inc.: Inside America's Pot Industry." "The ratings are there, advertisers are there," she says. "Weed's place in pop culture is at critical mass."

Indeed, "Weed Wars" executive producer Chuck Braverman (whose diverse résumé includes directing episodes of "Beverly Hills 90210" and Oscar-nominated documentaries) says it's taken a while for TV to catch up. "The irony is, two years ago, I had a marijuana-related project, and every network passed on it."
"Just like 'American Chopper' or 'Deadliest Catch,' the inside processes of those worlds is something we know audiences will find interesting," Daniels says.

It's unclear what influence shows like "Weed Wars" and the upcoming "American Weed" will have. "From my long experience, reality shows do not influence public policy," says Dale Gierenger, director of California NORML (The National Organization for the Reform of Marijuana Laws). "But they may influence public opinion. The industry has been trying to be more public, and the show is certainly doing that."

"I feel 100% exposed," DeAngelo admits. "We've taken a huge risk, but it was something I thought the American people deserved to see. Television is the arbiter of people's reality in society, which is why I saw doing the show as a hugely valuable act of public education. It has lived up to, and exceeded, my expectations."

#19 elmanito

ܠܒܘܢܬܐ

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • 7274 Posts:

Gepost 21 december 2011 - 15:35

Als ex-laborant moet ik wel zeggen, dat de kwaliteitscontrole er vrij knullig aan toegaat.Ik mag toch wel hopen dat ze hun handen gewassen hebben voordat ze in de buds zitten graaien.

Namaste :huh:
Feed the soil & it will feed you Posted Image

Psalm 104:14
He causeth the grass to grow for the cattle, and herb for the service of man: that he may bring forth food out of the earth;

- King James Bible "Authorized Version", Cambridge Edition

#20 kutkweker

Kern lid

• Banned
  • Pip Pip Pip
  • 816 Posts:

Gepost 21 december 2011 - 15:44

Ik vind het wel een goede manier om wiet en een andere daglicht te zetten.

Heb dan ook verschillende mensen links gestuurd van de filmpjes,.
Ook mensen die anti drugs zijn.

Gr Kut
ik word zelden gehinderd door enige vorm van kennis.

Toch jammer,..