Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

thijsplantje12

geurillia kweek 2013

Recommended Posts

mijn ene spot word ook bewaakt 20 m voor me rende een vos dus is een goed teken toch

 

Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant kan 't levensgevaarlijk zijn voor je i.v.m de opkomende vossenlintworm.

De eitjes kunnen in de grond en op gewassen achterblijven. Mensen die hiermee worden besmet genezen nooit meer, met een dodelijke afloop als gevolg, dus pas op!

Ik wil je niet bang maken ofzo, maar wel waarschuwen. Ik heb zelf ook een locatie met 3 planten waar veel vossen lopen. Ik ga nog ff kijken wat ik hieraan ga doen, want ik

kan m'n wiet van deze locatie moeilijk koken voor gebruik, om deze veilig te kunnen stellen ;)

Hoewel de risico's op besmetting gering zijn, zou ik toch oppassen en hier rekening mee houden.

 

Greetzzz :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik ben blij dat je het zegt sjorzz ,dan kan ik er rekening mee houden ,als ik stront in de buurt zie met de schop even verwijderen ,en ver van de planten ,gelukkig heb ik nog niks gezien bij mijn spots .

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is nooit slim om iets uit het bos te plukken en op te eten als het laag aan de grond groeid, omwille van urine die het wild er op kan achter laten.

als je wilde bramen of blauwe bessen gaat plukken neem je ook enkel de bovenste helft van de struik toch?

 

ik denk dat het niet zoon probleem moet zijn als je de toppen van de onderste takken niet op rookt of zo.

(er hangt daar ook niet veel deftig aan om te roken, dus egt jammer zou het ook niet zijn om dat beetje weg te gooien)

 

als je er van uit mag gaan dat die wormen zich enkel in de uitwerpsellen bevinden en niet in de urine?? (weet niet zeker of dit zo is)

zou je hellemaal geen bang moeten hebben dat ze op je planten terecht komen.

 

heb nog nooit een vos omhoog weten 'schijten' :jump:

 

de meeste geurilla kwekers hebben een draad rond hun spot staan,

het zou egt al een klootzak van een vos moeten zijn als hij van daar tot tegen je dame's hun benen komt plassen. :jump:

 

als je een beetje na denk zou je echt al pech moeten hebben om die lintworm op te lopen.

het lijkt me gezonder om ''bos weed met kleine kans op worm'' te roken.

dan die opgespoten troep die de laatste tijd rond gaat hier. ;)

 

grtz animal. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Bij mijn kunnen ze er niet tegen aan schijten ,er staat gaas om van 180 cm ,zo ver kan de vos niet omhoog schijten neem ik aan . ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tenzij de vos aan de dunne is, en erg nodig moet :P Het kan er trouwens ook nog doorheen :jump:

Maar zoals ik al zei: de risico's op besmetting zijn gering. Maar daarom toch wel even handig om te vermelden voor de zekerheid ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee allemaal

 

ik ben er weer van vakantie (gelukkig)

een kameraad van mij is nog een x naar de spot geweest helemaal geen water gegeven en ze staan er perfect bij :lol:

9 vrouwen van 2 meter 20 en op kleine spot 13 stuks van ongv een meter hoog ze staan allemaal mooi in bloei :smoke

morgen komen de fotos van de bij de spots

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

hee hoe is het ,ik denk goed ,waar blijven de foto,s ,hahahah :smoke

Ik heb het toch gezegd tegen je ,dat word knippen . :lol:

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahah het gaat zeker goed man de fotos komen binnekort ik wil de spot zoveel mogenlijk met rust laten

ik hoop dat het knipwerk word :smoke

de volgende stap is om bamboe stokken langs de planten tedoen :lol:

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haaii,

 

Voor een eerste jaar guerillia kweken ben je echt uitstekend bezig! :smoke

Als je had gezegd dat je al tien jaar bezig was had ik je ook geloofd!

 

Op naar een goede oogst!!

 

Jawszz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

vergeet niet de bamboe stokken aan de onderkant spits te maken ,mocht je op een wortel af gaan dan glijd hij er mooi langs ,de wortel word niet beschadigd .

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch ff snel een update :(

 

na een lange tijd geen update zie je toch een aardig verschil :P

alles gaat super goed ik heb nu op de grootste spot 9 vrouwen staan van minimaal 2 meter

ik zag vanmiddag dat er een stekje geknakt was maar wat is dat nou vergeleken met alles ;)(niks dus)

hier de fotos van de grote en de mooiste spot

 

zo kwam ik aan haha :P

gallery_36906_15437_80605.jpg

 

de planten zelf

gallery_36906_15437_43053.jpg

gallery_36906_15437_82616.jpg

 

wie kan mij vertellen of dit een indica of sativa is ?

gallery_36906_15437_10117.jpg

gallery_36906_15437_36159.jpg

 

hier de dunste stam

gallery_36906_15437_8296.jpg

 

en de bloei zit er super in :D

gallery_36906_15437_39144.jpg

 

hier spot 2 ik vind het zelf waardeloos gaan de ene plant is 1 meter de ander is 20 cm maarja ik doe er niks meer aan ik zie wel hoe het gaat

maar dat komt door dat ik met de grote spot mooi vroeg mee ben begonnen en met deze spot vrij laat dus daarom.

volgend jaar begin ik met alles heel vroeg en alles veel beter ik vind dat het nog beter kan ;)

 

gallery_36906_15437_47962.jpg

 

nou dit was dan me update ik hoor het wel :smoke

 

greetz collega's :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

ziet er goed uit thijs ,op naar het knippen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo die planten zijn er super uit, paar onsjes per plant moet daar wel aankomen.

 

Niet zo ondankbaar over die kleine planten he, sommige andere hebben ze nog kleiner. :lol: :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yo die planten zijn er super uit, paar onsjes per plant moet daar wel aankomen.

 

Niet zo ondankbaar over die kleine planten he, sommige andere hebben ze nog kleiner. :( :smoke

 

hahah ja je hebt gelijk maarja we zien wel wat er van af komt als er genoeg af komt , komen jullie maar langs :lol:

 

haha greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietbomen in de maak, onsendragers idd. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woooww Bomen !!! Bomen !!!

 

ziet er erg strak uit maatje !!!

daar krijg je wel wat vanaf af hahahahh ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik hoop dat ik er genoeg van af kan halen ;P

maar ik heb een week geleden een man eruit getrokken met veel ballen die heb ik ergens anders neer gelegd zit daar nog stuifmeel in ??

mvg thijs

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah stuifmeel zit er dan ook nog in hoever heb je hem ervandaan ?

ik zou geen risico nemen en die plant heel ver uit de buurt vandaan halen desnoods begraven :smoke

maar wou wat ene mooie planten heb je daar staan zeg pfff als het goed gaat ga je daar minimaal een kilo vanaf halen miss wel 2 :lol:

volgend jaar ga ik ook maar eens aan de guerilla :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi , lekker bezig, weer een goede kanshebber voor de grootste plant wedstrijd hehehe

Dat stuifmeel kan tot 70Km ver komen, erg link spul...

En je kan ook de onderste helft van je planten weggeven aan mensen die je niet zo mag :smoke

Laat wel ff weten wat je van welke afhaalt, dat is altijd erg interessant, succes verder!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi , lekker bezig, weer een goede kanshebber voor de grootste plant wedstrijd hehehe

Dat stuifmeel kan tot 70Km ver komen, erg link spul...

En je kan ook de onderste helft van je planten weggeven aan mensen die je niet zo mag :smoke

Laat wel ff weten wat je van welke afhaalt, dat is altijd erg interessant, succes verder!

 

ja ik heb wat gehoord van die wedstrijd haha zou wel leuk zijn als ik win toch haha :lol:

dat stuifmeel komt wel goed de plant ligt nu in een gat met zeil erover want wat mensen moeten stuifmeel hebben

de volgende update komtt maandag :(

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

enorm mooie bomen man

hopelijk komt er nog veel meer zon de komende maanden.

ik ben benieuwd naar maandag, dan ga ik er ook weer lekker voor zitten :smoke

 

stilletjes aan het meegenieten

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

70 kilometer ver weg ,laat me niet lachen aub ,dan bestuif je het hele land ,tevens de binnen kweek plaatsen .

 

Als je een man vind en je wil er niks mee doen ,meteen aan de grond afsnijden ,ik doe hem in een zak en gooi hem ver weg ,maar geen 70 kilometer .

En hij heeft mooie planten ,nu nog veel wiet dan is het compleet .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites
70 kilometer ver weg ,laat me niet lachen aub ,dan bestuif je het hele land ,tevens de binnen kweek plaatsen .

 

Als je een man vind en je wil er niks mee doen ,meteen aan de grond afsnijden ,ik doe hem in een zak en gooi hem ver weg ,maar geen 70 kilometer .

En hij heeft mooie planten ,nu nog veel wiet dan is het compleet .

 

komt vast goed als het zo door gaat tenminste xd

ik ga morgen weer spotje dus weer nieuwe foto"s

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...