Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

thijsplantje12

geurillia kweek 2013

Recommended Posts

ik heb voor volgend jaar 50 white widow(dit jaar succes) en 50 bubble gum autoflowers is dat een goed plan ik wil niet meer laat oogsten ik wil gewoon mooie dikke toppen kunnen oogsten in de zomer

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier ff wat fotos van het wiet

het is veel minder dan ik gedacht had maar ja voor het eerste jaar is het toch best goed ik heb nog geen idee hoeveel gram het zou zijn het is al bijna droog

hoeveel gram denken jullie als jullie die fotos zo zien ??

 

gallery_36906_15437_818.jpg

 

hier 2 kleine topjes

gallery_36906_15437_25436.jpg

gallery_36906_15437_41241.jpg

 

deze topjes waren al droog een geprobeert het is best fijn spul ;)

gallery_36906_15437_29806.jpg

 

volgend jaar ga ik het heel anders doen ik ga geen soortjes meer nemen die best laat klaar zijn ik denk zelf dat ik 50 white widow en 50 bubble gum ga doen autoflowers

want ik had dit jaar ook 3 autoflowers en die waren zoo mooi dat ik denk dat ik volgend jaar allemaal auto's ga doen miss nog 40 royal neer zet van de zaden tussen de toppen ;)

 

maar wie kan het in schatten hoeveel gram het is ik wil wel is weten hoeveel jullie gokken haha :(

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Is dat alles wat van die planten af gekomen is ,dan is het ook niet veel ,veel flus dat zie ik wel .

of ligt er nog te drogen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou je zegt wel dat het weinig is maar het is best veel want het ligt allemaal op elkaar

tja als ik alle hooftoppen had dan had ik veel meer;0

Share this post


Link to post
Share on other sites

welke soort(en) is 't nu geweest? En dan bedoel ik de grote struiken, zeker zeer netjes voor een eerste keer.

Mijn eerste keer zag er niet zo fraai uit als deze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
welke soort(en) is 't nu geweest? En dan bedoel ik de grote struiken, zeker zeer netjes voor een eerste keer.

Mijn eerste keer zag er niet zo fraai uit als deze.

 

 

hahah maarja ik had wel beter verwacht hoe de planten stonden en de oogst ;)

 

het waren royal dane x thpyoon en henkies lolland

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee weer een update ;)

 

Deze mooie royal dane word mooi paars, en heeft nog steeds 6 hooft toppen. ;)

gallery_36906_15437_10969.jpg :)

Hier kan je het paarse zien ,maar het blad word nu ook al paars super mooi dit.

gallery_36906_15437_85157.jpg

 

Dit is die kleine ik heb geen idee hoezo die zo klein is de rest ziijn allemaal reuzen behalve deze :S Maar nog steeds een mooi plantje en veel thc:)

gallery_36906_15437_84352.jpg

 

Mooie top deze laat ik zo lang mogenlijk staan, want heb tot nu toe nog geen ene rijpe top kunnen oogsten door die ripper ;)

gallery_36906_15437_34026.jpg

 

Wat mij wel opvalt is dat spot 2 na een lange tijd toch weer goed gaat ;)

Het wiet dat nu ligt te drogen is nu bijna droog woensdag ga ik het in 1l zakjes doen en wegen, hoop dat het aardig wat is toch haha.

 

Nou dit was me update weer voor vandaag ik ga er zaterdag weer heen en kijken wanneer ik kan oogsten

greetz matties :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatbloeier ;) Laat gezet?

 

En effe een tip als tegenstander van opvallen tijdens je guerilla avontuurtjes.

 

Die foto met die fluoriscerend blauwe jas, niet doen. Koop een mooie outdoor jas met een mooi camo printje.

Of in ieder geval iets donkers. Als je toevallig mensen tegen komt kan je niet snel even bukken of weg duiken want die

kleur ken je zelfs in het donker niet missen.

En denk ook niet dat veel mensen zo'n jas dragen dus bekende kunnen hem ook wellicht herkennen.

 

Greetz.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Helemaal gelijk wat betreft de jas ,ik ga ook altijd met camo naar de spot ,niemand die je ziet als je het goed doet ,veel succes volgend jaar thijs ,je hebt ervan geleerd dit jaar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaa jullie hebben gelijk me vader heeft me als verrassing leger kleding besteld want hy weet waar ik mee bezig ben haha is erachter gekomen

maar ik heb dit jaar zeker veel geleerd allemaal door jullie dus allemaal badankt ;)

 

volgend jaar worden het hele andere soorten spots met allemaal autoflowers dit keer ga ik vele meer doen niet 10 maar 100 ;)

alleen ik weet niet of ik gaten moet doen of een akker?

ik neem aan als ik weer voor volgend jaar ga beginnen nieuw toppic moet aan maken ?

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ff klein beetje in een zak geknipt beetje de stokjes eruit geknipt de toppen zijn nog aardig dicht en lekker compact maar er zit zeker fluffy tussen :S

gallery_36906_15437_7647.jpg

155 gram en ik heb nog super veel wat nog in zakken moet ik hoop zo 700 gram ;$

 

morgen meer fotos

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je spot volgend jaar echt goed is zou ik er genoeg neer zetten, ik blijf liever onder de 50.

 

Kleine akkers hebben als voordeel dat je minder werk hebt, minder opvallend en je bent in 1 klap weg als je gaat oogsten.

 

je kunt beter kleinschalig oogsten als groot naar de klote gaan. Maar als je 50 dames hebt staan van 2m reken er maar op dat je een flinke mep knipwerk kan verwachten!

 

je moet het maar zo zien, jij hebt succesvol geoogst en een ander heeft niks, dat is het verschil.

 

Greetz.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaa je hebt gelijk maar de oogst viel wel tegen veel rot daarom volgend jaar autoflowers gewoon 4 spots van 25 stuks stel spot word gevonden dan heb ik nog 3 spots snap je

 

knipwerk is idd veel werk haha ben ik wel achter gekomen, Maar ik werd spuug zat van die toprot ging zo wat over me nek :S

ik heb 300 g mooie wiet maar kunnen oogsten maar had bij een vriend nog 2 planten die heeft echt hele zolder vol hangen dat word samen echt wel kilo niet normaal :)

 

Ik ben nu bezig met nieuwe spots zoeken als ik ze heb ga ik aan de slag en maak ik een nieuw toppic aan

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier nog ff een updatje

mooie plant met veel grote toppen

gallery_36906_15437_74669.jpg

 

mooi zij topje

gallery_36906_15437_47779.jpg

 

deze zit helemaal vol met toppen

gallery_36906_15437_87558.jpg

gallery_36906_15437_50724.jpg

 

toch nog 2 mooie plantjes :P

 

greetz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier de foto van me oogst niet veel maar ik heb tenminste geoogst :P

400 gram droog

gallery_36906_15437_82754.jpg

 

en heb bij mattie nog zolder vol hangen van 1 grote plant en heb er nog 3 staan :)

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker toch, ondanks tegen spot toch nog een succesvol jaar. Nu niet de hele dag alleen maar smoken he. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

alles is nu binnen ;)

dit jaar is mij betreft goed gegaan volgend jaar over naar 100 autoflowers op 4 spots

soortjes 50 bubble en 50 ww

heb nog niet veel mooie spots gezien en deze spot van dit jaar ga ik niet meer gebruiken jammer genoeg B)

was zo fijne spot maarja is niet anders

 

wie er nog wat tips hebben over autoflowers hoor ik het graag :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...