Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Thanatos

Growshop die medium verzend / brengt

Recommended Posts

Hoi.

 

Vroeger bestelde ik steeds mijn materiaal bij growdiscounter, inclusief medium. Die bracht dat altijd voor een mooi prijsje richting Vlaanderen.

Die shop is semi-gesloten lijkt mij.

 

Welke shop brengt er of verzend er nog aarde medium?

 

thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet er geen 1 2 3, maar ik zou gewoon een paar growshops een mailtje sturen :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puk zit in edam geloof ik. Die kant op. Niet?

Denk niet dat die naar Belgie gaat met een zak kokos ofzo :wave:

 

-edit: ja Edam-

-edit2: Pallets to in Belgie.. PUK is da man!-

Edited by MrMonkE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel growshops doen dat....alien growshop..best wel prijzig denk 20 euro verzend kosten, puk support, goedkoop, eu growshop.....in Belgie heb je ook de growshop in Brussel THC ook niet prijzig

Share this post


Link to post
Share on other sites

prijzig zal het wel zijn maar stel je besteld daar een leuke order die zowieso met pallet vervoerd word kunnen er altijd wel een paar zakken mee

maar alleen zakken laten komen word wel heel duur

 

puk heeft goede service mail hun eens

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valt best mee hoor: sommige growshops overdrijven sowiso met hun verzendkosten..20 euro vind ik aan de hoge kant als je iets wilt bestellen, tis eender wat...bij Eu vb is dat voor een zak grond 10 euro verzendkosten, voor 2 zakken 20 euro....bij holland growshop is dat zo goed als gratis bij een bepaalde bedrag.....en hun verzend kosten is zeer goedkoop ong 8 euro

 

Ik kweek in kleine schaal dus voor mij valt het best mee...snap wel dat dat op een duur best prijzig kan zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plagron verstuurd ook....gaat wel per oplegger :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de vele reply's.

 

Heb op zich niet veel nodig: beetje paperbussen, een koolstoffilter en een 500tal liter grond (zodat ik weer een tiental kweekjes verder kan).

 

Growdiscounter bracht mij dit alles voor nog geen 30 euro vervoerskosten aan de deur... Nu wil ik gerust wel wat meer betalen, maar twintig euro verzendkosten voor een zak grond van 10 euro gaat er toch ferm over:(.

 

PUK support is al een goed idee: die komt af voor 0,4 euro per km, maar dat maakt dan nog altijd 100 euro omdat die van Holland moet komen.

 

Ik ga de tips opvolgen en zelf een aantal growshops uit de grensstreek aanschrijven.

 

thx en groeten

Edited by Thanatos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je 10 euro voor zo een zak al veel vind, kan je het beter zelf gaan halen.

 

bij mij koste mn lampie al 20 euro.

 

en voor 10 zakken zou ik zowiezo er zelf om rijden, er zijn genoeg growshops tegen de grens.

 

Als je regio west vlaandern/oost vlaanderen ben kan e best naar alien, of groene hemel in koewacht gaan, of de heksenketel in sluis is ook wel een goeie, en in hulst is er ook nog een naar horen zeggen.

 

 

edit: had de laatste 3 zinnen niet gelezen

Edited by get in the ganjabus

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze verzenden het wel alleen tegen een prijs. Dan kan je beter een pallet bestellen dan heb je voorlopig genoeg.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...