Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
StoneTwisted

(Geen) Sneeuw op dak.

Recommended Posts

Dom en een van de bekendste manieren om gepakt te worden.

 

Sneeuw verraadt hennepkwekerij in stad

GRONINGEN -

 

De politie is twee hennepkwekerijen in de stad Groningen op het spoor gekomen omdat een rij etagewoningen aan de Pleiadenlaan was bedekt met een laag sneeuw, behalve een tussenwoning waarin wiet werd gekweekt. Op een foto van het huis die de politie woensdag vrijgaf, is alle sneeuw en rijp gesmolten, terwijl de daken van de buren wel bedekt waren met een wit pak.

 

Het on-winterse tafereeltje, dat 2 weken al door agenten werd waargenomen, was woensdag aanleiding voor een inval in het huis. De politie trof een kwekerij met enkele honderden hennepplanten en apparatuur aan, waaronder een partij warmtelampen die worden gebruikt om de planten sneller te laten groeien. Die waren ook de oorzaak van de gesmolten sneeuw.

 

Omdat de eigenaar er nog een tweede woning in Groningen op nahoudt, gingen agenten daar eveneens een kijkje nemen. Ook daar troffen zij een kwekerij aan met enkele honderden planten.

 

 

Bron = http://www.telegraaf.nl/binnenland/2116910...etkweker__.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mocht je besluiten kunstsneeuw op je dak te spuiten, vergeet dan niet dat in de zomer weer te verwijderen. s' Zomers zoekt diezelfde helecopter naar daken waar nog wel sneeuw op ligt.

 

(Bron: Peace-on-drugs Radio)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mocht je besluiten kunstsneeuw op je dak te spuiten, vergeet dan niet dat in de zomer weer te verwijderen. s' Zomers zoekt diezelfde helecopter naar daken waar nog wel sneeuw op ligt.

 

(Bron: Peace-on-drugs Radio)

 

Gewoon 1 jaartje nepsneeuw met nep ijspegels aan je dak laten hangen.

En niet kweken.

Gewoon omdat dat de kerstsfeer omhoog brengt....

 

Komen ze het jaar dr op niet meer langs :)

 

Of mag je je huis ook niet meer decoreren ?! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb jaren terug ook zo'n slimmerik in de buurt gehad, die kweekte in een garagebox. 7 boxen met sneeuw op het dak, 8ste niet. Was naast een flat dus iedereen kon het zien, binnen een paar dagen een heel legertje aan agenten. Had volgens mij niet eens zo veel staan, kon door de busjes er voor niet zien wat ze hebben meegenomen. Blijft lullig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ik ook weleens gehad..... naast een flat in een schuurtje

de dampen kwamen van het dakje af hehe

3 x 50 pp gedraaid

nooit politie gezien

Share this post


Link to post
Share on other sites

zie vorig bericht van mij..........link stond er al.......maar goed.....

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo he, die sneeuw is wel erg opvallend afwezig

Opticlimate verkeerd om aangesloten?

 

Dat van die warmtelampen snap ik nog niet helemaal/ Kent iemand dat kunstje? Of is het weer een broodje aap?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij bleef de sneeuw er gewoon op liggen, terwijl de lamp het dak raakte. Ik heb het expres laten hangen omdat ik wou weten of het de sneeuw zou doen smelten, was 30 graden in het hok. Schuin dak ook, maar gewoon sneeuw op het dak gehouden!

 

Blijkbaar daken die niet geisoleerd zijn daar smelt de sneeuw als eerste op.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat van die warmtelampen snap ik nog niet helemaal/ Kent iemand dat kunstje? Of is het weer een broodje aap?
Lijkt me gewoon gebrek aan kennis van de politie en de pers lult het weer na, beseffen niet hoeveel energie er omgezet wordt in warmte om het benodigde licht te behalen. Of misschien een paar leds, IR, of anders dan standaard lamp gevonden en hun fantasie doet de rest.

 

De borden op de fotos maken snel duidelijk dat het om meer dan een paar lampjes ging, daar kun je de hele flat mee verwarmen :) (k beeeeetje overdreven)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bij mij bleef de sneeuw er gewoon op liggen, terwijl de lamp het dak raakte. Ik heb het expres laten hangen omdat ik wou weten of het de sneeuw zou doen smelten, was 30 graden in het hok. Schuin dak ook, maar gewoon sneeuw op het dak gehouden!

 

Blijkbaar daken die niet geisoleerd zijn daar smelt de sneeuw als eerste op.

 

is meestal doordat de afblaas onder de dakpannen gebeurt omdat je dan een gat maakt in de isolatie en het hout , en daardoor je warme lucht direct tegen poreuze dakpannen aanblaast

vaak zijn dit grote hokken en praat je a lover afzuigers van 5tot 10 kuub

tja dan blijft er weinig sneeuw liggen inderdaad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, gewoon een keer een verwarming plaatsen in een ruimte, zonder enige wietkweek.

Dan wachten tot de politie komt.

Kunnen ze alles vergoeden wat stuk gemaakt is tijdens de inval.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vaak zijn dit grote hokken en praat je a lover afzuigers van 5tot 10 kuub

tja dan blijft er weinig sneeuw liggen inderdaad

 

je bedoeld 5000 tot 10000 m³ :)

 

Tja wie in wintertijd onder de pannen afblaast is wel dom bezig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...