Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sativied

5x Sugar Punch in halfpipe

Recommended Posts

Mooi gedaan hoor , als je haze sativa pheno bijna droog is in potten doen met 3 tot 4 weken gaan ze heerlijk ruiken

 

veel rook plezier met deze lekkere soort :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx Pac, ben benieuwd hoe ze na het curen gaan ruiken - ze ruiken nu namelijk al heel lekker. Wil niet overdrijven of zo, maar zo'n mooi, lekker, schoon, en mooi en mooi, wietje dat kan ik niet eens kopen hier in de stad met een handjevol shops. Soms, bij uitzondering, en dan is het op na een dag of twee.

 

Half boterham zakje met klein droog knipafval (wit gesuikerde blaadjes dus) + zooitje ijs, roeren, zeven, laten zaken, water weg

gallery_36382_15077_1084763.jpg

 

En laten drogen en kneden (is schat ik 0,7 gr)

gallery_36382_15077_671767.jpg

Betere zeef gekocht, was ff een testje. Ik koop nooit van die hele dure hash (of dure wiet of goedkoop pollempje) dus viel niet tegen (= major understatement)

 

Zakjes zijn gevuld met die ene mindere pheno. Had nog niet genoeg wekpotten, en zo "cure" ik mijn balkon wiet en dat gaat heel goed (ongeveer 12 uur dicht, 2 uur open, na een weekje drogen waarbij binnenste tak wel knakt en niet afbreekt).

gallery_36382_15077_2533418.jpg

(nee, fan staat niet aan :verrygood )

 

gallery_36382_15077_1402084.jpg

 

Inclusief wat er in die zakjes zat zit er ongeveer 150 gram van voorkweek/droogkastje in wekpotten (niet op foto dus).

 

Amnees had het wel goed voorspelt, zit best wel veel fluffy top tussen. Beetje vervelend met knippen, maar dat wordt weer beloond met hash. Het lijkt in ieder geval meer dan 350gr te worden. En de 10-15 gram hash als bonus is zeer welkom. Al 4 dagen niet in coffeeshop geweest (en al vier dagen geen inhalator nodig...) :verrygood Besef het nog niet zo goed maar hoef de komende 4 a 5 maanden niet naar de shop, behalve voor wat meer exclusieve soortjes tijdens een dagje A'dam bijvoorbeeld.

 

Heb nu 56 gram mooi topjes van die minder niet-hazige pheno (die overigens helemaal niet fluffy is), hangt nog een of twee toppen van, ik hoop dat ik de 80-100gr er mee haal, dan ga ik het ruilen voor een Volcano.

 

Duurt nog ff voordat ik alles droog weeg, dus eindgewicht komt nog. Zal ook nog een foto van wortels maken voordat ik de aarde weggooi.

 

 

Bedankt voor al het advies, m.n. Tw!tchy en Krasi, en voor het lezen. Last but not least, tnx Sannie, voor het bio-kweken-voor-dummies pakket en het heerlijke soortje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proficiat Sativied, ik geniet ook elke keer weer wanneer ik m`n eigen gegroeide wiet rook, een Vulcano is een mooi apparaat, een verantwoorde manier om van je wietje te genieten, dat brokje gumby zag er ook prima uit, on to the next one :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks hemp, smaken doet het zeker. Al een week lang geen shop van binnen gezien :D

 

 

Begon een beetje door te dringen toen de eerste deel oogst droog was en ik meer dan 100 gram van de plant links voor (de afwijkende pheno met kleine bolle maar compacte topjes) had, ik kom meer dan een paar wekpotten tekort...

 

Alles is inmiddels droog en schoon/klein geknipt. Vrijwel geen blad in de toppen met die foxtail opbouw van die hazige dus viel op zich mee. De eindstand is binnen, het is geworden...

 

*drum roll*

 

529 gram!

 

Waarvan ongeveer (maar) 45 gram fluffy (gesuikerd fluff wat zo de volcano in gaat). De rest is gewoon top en in alle opzichten beter dan de CS wiet hier. Oh en totaal zo'n 9 gram hash en heb nog wat bladafval liggen. :P

 

Na een slordige rekensom blijkt dat ik met 567 watt heb gekweekt (aantal weken 400watt), dus die halfpipe is best goed gelukt :D

 

Zit nu nog verspreid over diverse doosjes, bakjes, potten en seal bags, zal deze week nog even wat bud en pot shots maken en posten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

knap resultaat Sativied, zal aardig smaken en ruiken ginder :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...