Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
P H donner

Spuiten en Slikken

Recommended Posts

Tim is in Spuiten en Slikken vanaf zondag elke week te zien inTims Tuintje waarin hij duidelijkheid probeert te krijgen over het wietbeleid in Nederland.

 

Want met een kwekerij is hij strafbaar, maar de verkoop van wiet wordt in coffeshops gewoon gedoogd. "Ik duik de komende weken in het schimmige gebied van het wietbeleid en maak het zelf allemaal mee. Gaandeweg dit traject ben ik me steeds meer gaan verbazen over de enorme kromheid van dit beleid en de grote hoeveelheid haken en ogen die er op juridisch gebied bij komen kijken", legt Tim uit.

 

Mocht het zover komen dat Tim of BNN voor de rechter wordt gedaagd, dan heeft advocaat Gerard Spong zich aangeboden voor de verdediging.

 

 

 

 

 

KLIK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed initiatief, ook voor de beeldvorming van de (kleine) thuiskweker. Nu hebben we het imago van duistere onderwereld figuren en mensen die brand en schade veroorzaken.

 

Zal het zeker gaan kijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga ook zeker kijken

echt goed gedaan van spuiten en slikken .

het beleid moet om

 

legalisatie is waar we voor strijden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom maar kom maar met die jurisprudentie.

 

Man en vrouw of man en plant. Gelijke rechten voor onze relaties! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

klik lamp aan, vanaf NU ben ik strafbaar..

 

klik lamp uit, niet meer strafbaar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang je niet in dezelfde ruimte bent als Spong als de lamp uitgaat ga je vrij uit...

 

Goed initiatief trouwens, moeite waard

Share this post


Link to post
Share on other sites

verder zo.wiet moet ik gewoon tehuis kunnen kweeken zonder dad ik mij strafbar maak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat denk je zelf Wesleyy ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zolang je niet in dezelfde ruimte bent als Spong als de lamp uitgaat ga je vrij uit...

 

Goed initiatief trouwens, moeite waard

 

 

Je mocht willen dat je die vent als advocaat had.

 

Hij is goed in zijn vak en daarop beoordeel je hem.

 

Niet meer en niet minder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als elke kweker met 20 plantjes zichzelf aangeeft loopt ons justitieel apparaat vast.

 

Donner en Opstelten zijn bezig een geheime agenda te voltrekken: ze willen minder druggebruik in nederland, simpelweg omdat niet gebruikende onderdaantjes meer geld opleveren voor de economie.

 

 

De discussie heeft miets te maken met volksgezondheid, maar met werk-vermogen.

Dit is iets waar weinig over geluld wordt.

 

Feit is , dat onze roes pas interessant is als eraan verdiend wordt= overheidapparaat dat verdient aan bestrijding.

 

 

Ik bepleit invoering van het Bruto Nationaal Geluk . Een begrip dat in Bhutan gehanteerd wordt voor het maken van beslissingen.

 

Ps ik haat niet snel mensen.

Ik haat Donner en Opstelten , en zal de haat jegens hun kortzichtige politiek aan de volgende generatie doorgeven.

 

Heren politici ; u bent nog niet van mij af, als een pen scherper kan zijn dan een zwaard, dan bent u uiteindelijk de lul , inclusief uw naamgenoten.De Hetze op kwekers en blowers doet erg denken aan de domme hetze jegens anders-gelovigen.

Donner en Opstelten zijn als een soort van Anton Mussert bezig onze vrijheid te beperken.

Hun NSB achtige houding ten aanzien van cannabisten zou moeten worden bestraft in de media.

 

Cannabis is the new gay : kom uit die kast godverdomme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duidelijke taal MeneerJansen :verrygood

je hebt helemaal gelijk

 

hoe kan het dat 1 man alles geregeld krijgt wat hij wil ????

 

in de jaren 40 had je ook zo`n man .... ook een hele enge..

Share this post


Link to post
Share on other sites

jan smit kan wel een vette tune maken voor Tims Tuintje...

 

Tim heeft een tuintje in z'n hart.......alleeeeeeeen voor BNNNNNNNNNNN

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus meneer janssen , jij vind dat mensen die blowen geen geld verdiennen ( door te werken?) je denkt dat die de hele dag op de bank liggen achter de tv ofzo?

of begrijp ik jou nou verkeerd ?

 

of denk jij dat de overheid dat denkt?

 

in beide gevallen zit je er 100 % naast als dat zo is

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen.

 

 

topmanagers en bestuurders klagen over nederlanders die geen simpel monotoom ploegendienst werk willen doen.

Ook wordt op wiet geen accijns geheven.

dat zijn al twee verliesposten.

 

Ik zeg niet dat wiet de oorzaak is,,, maar politici scheren alle middelen over een kam , tenzij het tabak/alchol betreft.

Edited by zODd
Onnodig quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

in de verslavingszorg wordt een beeld geschetst van duizenden mensen die een beeld kregen in hun jeugd over de bereikbaarheid van een topfunctie.Als je flink je best deed kon je wat bereiken werd ons verteld

Studeren betekende aanzien een een flinke boterham.Iedereen wil manager worden.

De realiteit is dat er geen ruimte is voor zoveel uitblinkers.

Het huidig systeem vereist een flinke onderkant aan de pyramide.

Middelengebruik is een voor de hand liggende oplodding voor mensen die de hoop hebben verloren.

Ik zeg niet dat alle blowers een verloren generatie vormen samen , maar het wordt wel gefluisterd door rechtse bestuurders die een verklaring zoeken waarom ons werkvolk niet staat te trappelen bij elke baan.Sommigen beweren zelfs dat de huidige crisis fake is , en bedoeld is om mensen harder te laten werken voor minder.Een uitgekiend spel dat vele verssende deelnemers zou kennen.

Ik weet daar niets van , en moet het dus onder "aluhoedjes-onzin"onderbrengen.

Het enige dat ik zie is wat we nu als uitgekleed gedoogbeleid ervaren; een doffe ellende.

 

Doordat kwekers en blowers gediscrimineerd worden op hun werk en in de samenleving in het algemeen wordt er een beeld geschetst van de nietsdoende nozem die de hele dag in de shop hangt.

Niemand die er tegen in verweer kan komen ; want we zijn allemaal van die speeskonijnen als bijvoorbeeld die kwast van de rotterdamse mediwiet stichting ( ben zijn naam kwijt ; totale stonie die niet nirmaal overkomt) zolang geen normale mensen hardop zeggen : ik blow , en functioneer naar behoren.

 

we zitten in de kast allemaal.

ik heb een arbeidsongeschiktheidsuitkering , en kan niet zeggen : ik gebruik mediwiet, en doseer elke 4 uur.

dus zoals ik zei : wiet is het nieuwe gay.

het is ongehoord, en hardop laten blijken is ongepast.

Let er maar eens op als je met een politicus telefonisch contact opneemt.,

Tokkies, dat denkt den haag dat we zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedoel je wernard bruining?

Toen ik hem zag op cannabis bevrijdingsdag en op het debat door VOC kwam die goed uit ze woorden.

Hij komt bij mij over als normaal.

Misschien even ze naam opzoeken.

Dat voorkomt misverstanden.

Voor de rest ben ik het met u eens meneer.

 

Even over dat de crisis fake is dat weet ik wel zeker.

Anders had alles namelijk super goedkoop geworden.

Ga maar is naar de stad winkelen op zaterdag.

Een mierenhoop is rustiger.

Meneer rockefeller zei niet voor niks 3 jaar voor de crisis begon dat ze een grote crisis nodig hadden.

Zodat ze alle bedrijven en anders dingen voor een appel en een ei konden kopen.

Er is ergens een YouTube film van een bekende filmmaker en vriend van rockefeller die dat be aamt vlak voordat hij overleid aan keelkanker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opstelten zal liever hebben dat je een snuif pakt dan een blow.. kun je tenminste DOORRR

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind dat wf lid MeneerJansen toch wel sterke argumenten brengt. Ik denk er al lang

zo over, vooral dat gedachtengoed om weer een gewillig, onderdanig en prestatie gericht

volkje te verkrijgen en een dik gordijn tussen de "ober und unter Liga".

 

Ik blow ook en funktioneer goed, en ben helder van geest. dank u wel

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

de algehele houding van `de mens` tegenwoordig is het probleem

 

en

heeft niets te doen met cannabis gebruik..

 

de mens is dom geworden en lijkt zelf niet meer na te denken

als er iets gezegd word ...huppelen we er als makke schapen achteraan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@miss elmo dat klopt maar dat is altijd al zo geweest.

Daarom zijn er ook vele despoten en tirannen aan het bewind geweest.

Dat is de bedoeling de opstandige en lastige mensen halen ze er het eerste tussen uit in oorlogen.

Daardoor krijg je steeds meer schapen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...