Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
criticalwidow

5 x Shiva Haze

Recommended Posts

Lekker hoor.....schijnt een heel lekker soortje te zijn :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hi CW, goed dat je er weer bent, ze staan onder t-neon zo te zien, hou die lamp er strak boven, ik ben benieuwd wat je deze ronde gaat doen met die gekke Kushes, ten opzichte van je scrog ronde, geef ze iig genoeg groei mee voor mooie flinke planten :P

 

 

Heey CW..

 

Hoeveel watt T-neon heb je in die DR60?

Succes met deze ronden...

Ik ben fanatiek bezich om bij iedereen wat mee te spieken.. om te leren en ideeen op te doen

Ik volg!

 

Peace!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Shiva, als je verder gelezen had, kreeg ik een antwoord van CW, ze staan onder een 150watt Metal Halide lamp :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halloow :D

 

 

@Rick20:

 

 

Laat me raden..... je was zeker heeeel erg stoned?? :P

Ik ben benieuwd Rick wat ze gaan doen bij mij, we zullen het de komende weken wel zien ....

 

 

@Oppersmokert:

 

 

Spiek maar lekker mee hoor, vind het altijd wel leuk als er nieuwe forumleden komen kijken :)

 

 

@Art:

 

 

Ja, ik hoor er nu ook steeds meer over dus ik denk dat ik maar alvast een zooitje gaat inslaan voordat ze er dalijk niet meer zijn :)

 

 

 

@Shiva2013:

 

 

Check PB..... ookal heeft krasi het al beantwoord :rofl

 

 

 

@Krasi:

 

 

Thanks mate :)

 

 

 

@topic:

 

 

Nou dat was schrikken gisteren zeg op de vroege ochtend :lol:

Toen ik gister ochtend wakker werd wilde ik even bij de dames gaan kijken of de bovenlaag aarde niet te droog stond.

Tot mijn verbazing zag ik dat het licht uit was terwijl deze al om 01.00 aan had moeten gaan.

Alles nagekeken maar kon het probleem niet vinden helaas, dus moest ik wel de grotere broer op gaan bouwen terwijl ik gisteren ook nog visite zou krijgen :rofl

Binnen 3 kwartier stond alles opgebouwd en de dames konden gelijk onder de 600watt lamp gaan zonnen met een flinke slok water op.

 

Ik hoop dat de dames niet al te veel schade oplopen omdat ze voor 1 dag op +/- 12/12 hebben gestaan...

Het licht ging om 19.00 uur uit en had dus om 01.00 aan moeten gaan.

Om 08.45 kwam ik er achter dat het licht dus nog steeds uitstond en heb de planten er gelijk uitgehaald en in het daglicht gezet.

Na het checken van de bedrading heb ik maar gelijk de ds120 opgezet en daar de dames ingezet met een flinke slok water....

 

Volgende week gaat zoiezo de klok om en kunnen we de weken gaan aftellen ....

 

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey critical,

 

lekker bezig kerel :P

 

De shiva haze is al een tijdje niet meer op voorraad bij sannie,

zit er ook op te wachten,anders word het een rondje sp voor mij :rofl

Ik heb de shivahaze van de dag dat ze in de spongepots gingen,precies 3 weken erna op 12/12 gezet,

ze zijn allen tussen de 80 en 100 cm geworden,groeien nog steeds een beetje en staan vandaag 4 weken 12/12.

Heb er wel 9 / tentje staan,heb ook niet getopt ofzo...

 

Grtjs Blowke

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Blowke:

 

 

 

Geen verslag van?

Tijdje niet gezien gast hoe is het?

 

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar dit soortje als ze al een paar weken onder weg zijn....

Gooi er anders effe een foto op hiero ..... no problemo :P

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Shiva, als je verder gelezen had, kreeg ik een antwoord van CW, ze staan onder een 150watt Metal Halide lamp :P

 

Sorry guys!

 

shivaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

MOgguh cw

 

 

Gaat goed he bij je !

 

Mooie gedrongen planten heb je staan man!

 

Mooi kleur en mooie bosjes grote verschillen met de eerste update!

 

Good luck!

 

Bc

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Critical,

 

Met mij is alles oke,en met jou waarschijnlijk ook he kerel B)

Ik lees nog dagelijks op forum maar heb even iets minder gepost,en een verslagje heb ik deze ronde ook niet gemaakt,

maar volgende ronde ga ik dat zeker weer doen :D

Heb ondertussen nieuwe verlichting in mijn tentjes hangen en voor volgende ronde staat er een nieuwe tent op het programma :rolleyes:

Hoop dan ook mijn klimaat wat beter onder controle te krijgen,is vrij lastig op een zolder...

 

Hier de gevraagde foto's,vandaag dag 1 van week 5 op 12/12,

de groei begint er uit te gaan en de bloei begint er in te komen sinds een weekje :P

 

gallery_28745_14179_138640.jpg

gallery_28745_14179_571373.jpg

gallery_28745_14179_1274670.jpg

gallery_28745_14179_612482.jpg

 

Grtjs Blowke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke blowke, fijn dat alles goed gaat ;)

De verlichting had ik idd nog meegekregen (gavita pro 600 als ik het goed heb)

En een nieuwe tent :D laat me raden ....... de intense?? 1.20 x 2.40 x 2.00?? B)

Heb je geen cv op je zolder? is makkelijk bij te houden hoor ....

 

En de foto's zien er iig gelikt uit :P

Ga je misschien nog knakken en buigen?

 

 

Gegroet vriend :rolleyes:

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Critical,

 

Jammer genoeg heb ik niet genoeg hoogte i.v.m. schuine dak,

het word gewoon een dr 240x120x200,groter kan ik helaas niet kwijt :rolleyes:

Daar kan ik fijn mijn kacheltje in kwijt,met 2 tentjes is dat wat moeilijker....

Ik heb een niet geisoleerde zolder,niet afgewerkt, betonnenvloer en uiteraard ook geen verwarming...

De groei is eruit en alles zit ongeveer op gelijke hoogte,

ik had 1 uitschieter erbij die ik 2x heb moeten knakken,

verder word er niets meer gebogen,geknakt of geplooid B)

 

Grtjs Blowke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mensen,

 

 

 

Morgen worden de dames overgepot naar de 18 liter potten en hebben ze ruim 4 weken voor mogen groeien.

Drie weken onder een 150watt lampie en ruim een week onder de 600watt lamp...

Na wat achterstallig onderhoud staan ze er nu zo bij:

 

gallery_27271_14691_385472.jpg

 

 

Onderop wat gele bladeren door teveel of te weinig water B)

Wanneer de dames in de 18 liter potten staan zal het allemaal wat makkelijker verlopen voor me denk ik :lol:

Morgen of overmorgen zal ik wat nieuwe foto's plaatsen, dan oogt het ook gelijk wat mooier want ik vind het geen gezicht die 6 literpotjes in die grote tent ;)

 

 

See Ya! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Critical,

 

Hoeveel en hoe vaak geef je je dames water?

Ik ben echt wel benieuwd of je geen hoogteprobleem gaat krijgen met zo'n lange voorgroei :lol:

Of je zult moeten buigen,knakken,en noem maar op...

Bij mij hebben ze maar een goede 2 weken voorgroei gehad,

vandaag is week 6 dag 1 bij mij,

en vorige week,in week 5 dus,nog regelmatig de lamp omhoog moeten hangen,

probeer ze op zo'n 50cm van de planten te houden,om de 2-3 dagen was dat nog maar 35-40cm,

dus ze groeien een heel tijdje door...

Nu,bij jou kan het natuurlijk helemaal anders lopen he kerel,

ik kan je alleen maar zeggen wat mijn ervaring met de shivahaze is....

 

Grtjs BLOWKE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey blowke,

 

 

Ja ik laat ze lekker groot worden gast want ik wil ook eens lekker knakken buigen en trekken aan die sletjes.

Even geen scrog meer want dat ken mijn rug niet meer aan :) ;)

Ik wil er gewoon op een "normale" manier bij kunnen en ook normaal water kunnen geven.

Tja dat ze nog lekker doorgroeien is wel de wens hoor en dan probeer ik ze lekker de breedte in te buigen/knakken.

Watergeven blijft een probleem bij mij en helemaal met die 6ltrs B)

Maar ook wegens prive omstandigheden heb ik de dames weer een beetje verwaarloosd en dat resulteerde dat ze kurkdroog stonden.

Ik heb ze daarna gewoon een plens water gegeven en daarna de bovenkant van de aarde vochtig gehouden met een drukspuit :lol:

Morgen staan ze lekker in de 18ltr potten en dan gaan we knallen met die SHIT!!

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zien er toch niet verkeerd uit, die worden mooi hoor in je 18ltrs, mooie vertakkingen en groen, dus idd knalluh!! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello people,

 

 

De klok is vandaag omgegaan naar 12/12.

Gisteren waren de dames al overgepot naar de 18 literpotten met wat aardetoevoegingnen: Symbiosis mycorrhiza en Sannie's Tabs (3 per pot.)

Daarna ingewaterd met 3 liter water met wat bacto.

 

gallery_27271_14691_2696351.jpg

gallery_27271_14691_3397456.jpg

gallery_27271_14691_1053737.jpg

 

Zoals eerder al gezegd, hier en daar wat gele bladeren door achterstallig onderhoud volgens mij..... :lol:

Misschien dat ik al gaat gaan knakkken en buigen van het weekend B)

 

 

Vanaf nu ga ik er weer voor, en hoop een leuke opbrengst te behalen zo vlak voor de feestdagen :)

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ready...set....en gaan met die banaan B)

Wanneer de bovenste 4 vertakkingen lang genoeg zijn een klein knakje geven de desgewenste richting in, zo komen de onderste takken mee omhoog.

Ga je nog bijvoeden naast je buffertabs, met Bac bloei bijvoorbeeld, vanaf week 3 bloei?

Je kan ook nog wortelstimu geven zo`n 2 weken :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi,

 

 

Zoiezo ga ik idd nog bijvoeden met b.a.c. bloei vanaf week 3.

Dus ik moet nog even wachten bedoel je met knakken tot ze eigenlijk wat groter zijn?

Ik wil vanavond stokken in de potten plaatsen net als Art.

Ik heb al een paar tafelkleedgewichtjes voor de hoofdtoppen om die een beetje te buigen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou nog heel even wachten met knakken ja, een dag of 3 a 4, dan de bovenste 4 een knakje geven :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wanneer de bovenste 4 vertakkingen lang genoeg zijn een klein knakje geven de desgewenste richting in, zo komen de onderste takken mee omhoog.

 

 

nog iets specifieker... heb ff een pijltje bij je foto gezet..daar ong knakken.. zou nu al beetje kunnen.. alleen zachtjes knijpje geven.. (al laten zaailingen zich over het algemeen lastig knakken ((vind ik persoonlijk)) Als je de tak net boven de nieuwe scheut bewerkt..dan komt die uiteindelijk op ong zelfde hoogte als je hoofdtoppen) en je kan dan idd je plant de breedte in sturen..zodat ie breed wordt..maar alles aan de tak zoveel mogelijk omhoog komt.. en zo doe je dat met zo veel mogelijke takken... (en afhankelijk of ze zich makkelijk laat buigen/knakken..zou ik ook vrij snel aan de hooftop(pen) beginnen...'

 

gallery_25470_13461_297496.png

 

paint! :lol: (sorry voor de crappy aanpassing)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...