Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

greenf1ngers

F*ck Politie !! Check Dit

Recommended Posts

heyzz ... Dit moett ik ff kwijt hier

 

Een man hier uit de buurt met een mooi kwekerijtje is gepakt door de COPS

En weet je Hoe ?>?>>?>>>

 

 

 

Hij ging bij een plaatselijke growshop hier voeding etc halen en daat stond de politie te posten ... B) zijn ze hem gevolgd naar zijn huis !!!! :lol: :ph34r: :ph34r:

 

 

 

DUS BE AWARE !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kom op zeg, gewoon eigen schuld.

 

je gaat toch niet met je auto voor de growshop staan????

 

als het hem al niet lukt om een beetje discreet z'n spullen in te kopen dan was het met hem vroeg of laat toch fout gegaan, je weet dat je met deze hobby voorzichtig moet zijn....

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze doen hun werk en dat willen ze graag, dus dat zegt genoeg over wat voor soort mensen het zijn.

 

vergeet niet dat zo'n twee jaar geleden half nederland het met Pim eens was dat er meer blauw op straat moest komen, nu heb je het.

 

twee maanden terug werd er hier een vrouw door haar man doodgeschoten voor een blijf van m'n lijf huis het halve dorp stond op z'n kop inclusief de burgervader, vergeet echter niet dat we zo graag multicultureel willen zijn en daar horen dit soort excessen bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites
je gaat toch niet met je auto voor de growshop staan????

 

 

Wat doe jij dan ???? of je nu uit de growshop 200 m loopt naar je auto of je auto voor de deur staat wat is het verschiL B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

om te beginnen nooit met de auto en nooit naar een growshop bij jou in je woonplaats....

Share this post


Link to post
Share on other sites

of je neemt een bazooka mee en je schiet elke verdachte teringlijer die naar je aan het kijken is naar de klote......en dan snel je spullen kopen en naar huis gaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen hersens en geen ambitie??????????????/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dan kun je altijd nog bij de politie. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rij altijd zo'n 50 km naar de shop.

Dat is optioneel in 2 richtingen. Ik heb er hier in de stad ook 3 voorhande maar daar zullen ze me nooit meer zien B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ze doen hun werk en dat willen ze graag, dus dat zegt genoeg over wat voor soort mensen het zijn.

 

vergeet niet dat zo'n twee jaar geleden half nederland het met Pim eens was dat er meer blauw op straat moest komen, nu heb je het.

 

twee maanden terug werd er hier een vrouw door haar man doodgeschoten voor een blijf van m'n lijf huis het halve dorp stond op z'n kop inclusief de burgervader, vergeet echter niet dat we zo graag multicultureel willen zijn en daar horen dit soort excessen bij.

ey nu weet ik waar je woont:P. Die man die die vrouw had dood geschoten, had de weg bij ons gevraagt, wij gewoon nettjes gegeven weten wij veel dat ie z'n vrouw dood wil schieten.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
B) :lol: DAs kei erg die ket wil gwn rustig een paar moooie plantjes kweke en de flikke moete ze weer is tege gaan oue :ph34r: :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelfde geintje is in haarlem ook gebeurt ook veel choppers die op zoek zijn laatstse tyd zijn er een flijnk aantal opgerold ga niet in je eigen woonplaats spullen halen aan de andere kant als ze je kenteken noteren ben je altyd de lul succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

mensen, mensen, je kenteken laten noteren dat laat je toch ook niet gebeuren?????

 

zet je auto een eind weg en pak eerst een stukje met de tram/metro of van mij part een taxi, leen een auto of laat er een huren.

laat spullen op een postadres bezorgen.

er zijn zoveel manieren om ze een stap voor te blijven.....

dat gebeurd op elk gebied dus moeilijk kan het niet zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga indien mogelijk op de brommer/motor, dan kan je al snel door "steegjes" of tussen paaltjes door waar cop-cars niet kunnen komen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar hier in uden is er zoiets al off road moter en als je daardoor word achtervolgd kan je beter stoppen want ontkomen is dan onmogelijk steve weet wel waarover ik het heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik rij altijd zo'n 50 km naar de shop.

Dat is optioneel in 2 richtingen. Ik heb er hier in de stad ook 3 voorhande maar daar zullen ze me nooit meer zien :lol:

of je neemt een auto van een maat die niet kweekt.. noteren ze kenteken en vallen ze bij hem in B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

growshop in groningen heeft gewoon achteringang, met een stukkie parkeerruimte : eigen terrein, met hek erom... auto neergooien, koffebak vol, ff kijken of er wouten in de buurt zijn ...wegrijden... scheelt ook al, want op dat terrein zou je niet zo gauw wouten tegenkomen denk ik, zijn ze er wel dan haal je gewoon een stekpotje op ofzo haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...