Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pacman83

Project x Haren

Recommended Posts

Guest elmanito

Meisje maakt per ongeluk een foutje op facebook & de media doet de rest.Imo had de gemeente dit ook anders aan moeten pakken.

 

Haren%20578.jpg

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zieke kindertjes in dit land

face poep generatie moet zich kapodt schamen

maar dat zal vast wel weer niet

 

B) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vond het hele project al te achterlijk voor woorden..

En de burgemeester zei 's nachts: "Dit is een scenario die we niet hadden kunnen voorstellen"

 

Sorry, maar ik wist van te voren al wel dat dit zo uit de hand zou lopen en ik ben vast niet de enige..

Het is toch al wel algemeen bekend dat zulke dingen niet zonder rellen kunnen verlopen?

En al helemaal niet in Nederland met de generatie van tegenwoordig (waar ik zelf ook nog wel bijhoor)

 

Ik moet eerlijk zeggen dat het me tot zover verbaasd dat het aantal gewonden nog meevalt..

En ik hoop overigens dat ze alle schade op de relschoppers gaan verhalen, hopelijk arresteren ze er nog meer.

 

 

Zo ik heb me er ook weer even over uitgelaten B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit vind ik dan weer wel heel bijzonder:

 

http://www.hetkanwel.net/2012/09/22/al-16-...-clean-x-haren/

 

Na het uit de hand gelopen facebookfeest in Haren, genaamd Project X, is een nieuwe facebookpagina opgericht: Project Clean-X Haren. De pagina heeft een dag na het ‘feest’ gisteren al meer dan 16.600 likes. De initiatiefnemers willen hiermee laten zien dat “er niets is dat anderen sneller kunnen afbreken dan dat wij het weer met elkaar kunnen opbouwen.”

 

Bezems en vuilniszakken mee en de boel weer opruimen.

Vanaf 12.00 straks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laten we maar niet beginnen over al dat voetbal geweld ... toch ?? wie van jullie vecht als de duitsters in rotterdam komen???

 

 

je kan niet iedereen de schuld geven hiervan , als je goed kijkt op de filmpjes zie je veel pubers en een harde kern <<< dit valt te zien aan hun samenspel

 

Er word ook duidelijk vermeld dat er maar een kleine groep relschoppers was , en dat het ziekenhuis UMCG aangeeft zo'n 30 man behandelt te hebben.

Echter heeft de burgemeester gedacht en gehandeld naar het idee dat het wel zou uitblijven , wat dus overduidelijk niet het geval was wat de aanmeldingen en ervaringen van andere gelijknamige feestje , wist hij wel zeker dat het zou gebeuren.

 

Dat er een dode is geval word niet gezegd en ook niet dat er iemand verlamd zou zijn en geloof aub nou niet alles wat je hoort via via en al zeker niet via twitter

zoek zelf ff de info op die word gegeven door justicie en de gemeente ... Ik zeg niet dat het niet zo is maar ik kan het nergens vinden op dit moment

 

http://rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=113744 <<< gaf live verslag

http://www.blikopnieuws.nl/bericht/149829/...ct_X_Haren.html <<< houd de info bij die word vrijgegeven

 

 

Alleen de stationweg straat was afgezet voor de rest was alles toegankelijk en zelf een menigte gezien van +- 1000 man te voet die naar haren gingen van uit groningen Ook deze mensen waren niet tegen gehouden , wat zeker wel had kunnen gebeuren

 

Later werden er bussen in gezet om de mensen naar groningen binnenstad te verplaatsen , dit had ook eerder kunnen gebeuren

 

Ik praat niet goed dat er gesloopt word maar als je een harde kern niet tegen houd dan weet je 100% zeker dat het fout gaat, Grootste fout ligt toch echt bij de gemeente haren die niet wou optreden nog mensen weigeren tot het uit de hand liep

Share this post


Link to post
Share on other sites

HEy pac

 

 

HAd nog wel wat foto's van je verwacht!!

BEn je er nog wel naar toe gegaan dan??

 

Net wat er gezegd word,op voorhand is dit natuurlijk te verwachten....beetje jammer van al dat achteraf goed gepraat van diveresen instantie's

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

27 oktober weer feest in Gouda, 20.000 zijn er al uitgenodigd :)

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 oktober weer feest in Gouda, 20.000 zijn er al uitgenodigd :)

 

Namaste B)

 

 

:( :P :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is maar 1 groep die dit mogelijk heeft gemaakt en dat is de MEDIA.. via social media ontstaan.. de tv en radio zenders die MASSAAL daar naartoe zijn gekomen.. en iedereen laten weten dat er "iets" te gebeuren staat. als de media hier geen aandacht aan had gegeven was er niks gebeurt, of in ieder geval niet in deze mate.

 

plundert de media de AH? gooit de media met fietsen/bierflesjes/drankhekken/stoeptegels? NEE maar zij zijn wel mede verantwoordelijk.

 

die randdebielen kun je het niet eens kwalijk nemen, geef ze een aanleiding om te rellen en het begint.. haal de aanleiding weg en niemand had van focking Haren gehoord.

 

en straks de media een pluim geven omdat ze beelden hebben van de relschoppers die dan opgepakt kunnen worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb niet echt een mening, maar ik snap niet dat Doede daar niet naartoe gegaan is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hou die goede man hierbuiten wil je ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het feest was leuk in het begin, een groot event, iedereen gezzelig wat muziek hier en dansende mensen daar, maar toen liep alles uit de hand,

En heeft iemand die link van gouda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik vermoed is dat de ME er wel de hand in heeft gehad dat het uit de hand loopt.

Heb dat wel vaker gezien eerst niks aan de hand en dan moet je opeens lopen slaan ze op iedereen ook die niks doet want dan moet je naar huis.

Als ze nu simpel genoeg gewoon muziek op dat veld hadden gezet al en ze wat te doen te geven was er niks aan de hand.

Het was al bekend dat er mensen kwamen en dan komt er ook uitschot altijd die niks te doen heeft.

 

De ME wil altijd wel rellen daarom doen ze dat werk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De (social) media is er inderdaad schuldig aan dat het evenement ook zo bekend is geworden,

daarom komt iedereen (inclusief rotte appels) erop af en dan is het natuurlijk al te laat.

Want met de ME erbij wordt het altijd wel een zooitje,

maar om nou te zeggen dat de ME altijd wel wil rellen?

Die doen hun werk gewoon omdat het nodig is...

 

De burgemeester en gemeente hadden inderdaad ook betere voorzorgsmaatregelen moeten nemen.

 

Hier nog een filmpje met één en al losgeslagen jeugd.. hopelijk doen ze er wat mee

http://www.stuk.tv/video/project-x-haren-l...-uit-de-hand/15

 

En vaak als de 'harde kern' er is en die begint met rellen zullen er vele volgen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toevallig ,Ponix, was ik gisteravond wel in Haren. Ik had mijn zoon helpen verhiuzen. Ik reed om 8 uur door het centrum. Het was toen nog gezellig.

Een ding is zeker ,als al deze mensen van cannabis hadden genoten, dan had de politie thuis kunnen blijven!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een ding is zeker ,als al deze mensen van cannabis hadden genoten, dan had de politie thuis kunnen blijven!

dat is zeker waar !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tis gewoon dom dat er niets georganiseert is, nu stond iedereen te wachten op 'iets'.

En iedereen weet als een menigte mensen niks te doen hebben word het rellen.

 

Al hadden ze een radio station opgeroepen om wat muziek te draaien en hadden ze alle auto's (alle 3 want iedereen kwam met de trein of bus volgens mij...) naar het voetbal veld geleid om daar herrie te maken.

Dan had je alle partygangers op 1 plek gehad en was er weinig kapot gegaan in Haren.

 

Tis gewoon een sneu zooitje bij elkaar, ik hoop toch niet dat mijn kinderen zo worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

KRIJG NOU TIETEN!

 

Ik zie je al boven die mensenmassa uitsteken en roepen: 'een roker is geen onruststoker'.. Man man, wat had jij daar profetisch werk kunnen verrichten en dat bedoel ik alleen maar positief!

 

Ik heb nu al zin in Project X Appelscha! Blowing for freedom! Armand mag met mij meerijden!

 

ps. Bavaria houdt ook een festival op hun terrein, dus ik zou zeggen: denk groot!

 

pps. Ik kom helpen en opruimen, bij deze..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Want met de ME erbij wordt het altijd wel een zooitje,

maar om nou te zeggen dat de ME altijd wel wil rellen?

Die doen hun werk gewoon omdat het nodig is...

 

 

ik ken iemand die politiewerk doet en eens in de zoveel tijd word ie opgetrommeld om als ME-er aan het werk te gaan. Zijn woorden: geweldig, beetje van dat tuig in mekaar slaan, liefst zo hard mogelijk met die stok op iemand inslaan.

 

op het moment dat er een groep mensen tegenover de ME komt te staan ben je eigenlijk al te ver heen.. want geheid dat daar problemen ontstaan. het begon ook toen de ME een hekwerk als een dolle weghaalde en ze oog in oog met die meute stonden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

HAREN (ANP) - Er was te weinig politie, de mobiele eenheid greep te laat in en de gemeente had eerder maatregelen moeten nemen rond het Facebook-feest. Dat was de voornaamste kritiek van veel inwoners van Haren zaterdagmiddag tijdens een speciale bewonersbijeenkomst over de rellen.

 

De bijeenkomst was besloten.

 

Volgens veel bewoners was er in het begin van de avond te weinig politie op de been. Toen de rellen rond 9 uur uitbraken, stond de mobiele eenheid volgens hen machteloos tegenover de rellende meute. Een 20-jarige vrouw uit Haren, die op kamers woont in Utrecht, zei dat zij en haar kamergenoten al 2,5 week geleden via Facebook waren uitgenodigd voor het feest. ,,Iedereen wist wat er te gebeuren stond. Wij zagen dit al aankomen. Hoe kan het dat gemeente en politie dan pas 3 dagen vooraf maatregelen nemen?''

 

 

Iedereen roept het er was gewoon niets aan gedaan terwijl iedereen wist dat het zou gebeuren ,

 

ME is niet je vriend , als hij je op je bek kan slaan doet hij dat met plezier B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Captain Hindsight was er dus ook op die bespreking.

Hahahahahahahahahaa!!!

 

Ik zie m al staan bij de gemeente "you should've taken better action to prevent this"

 

En dan de gemeente thanks captain hindsight!

 

Lol B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...