Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pacman83

Project x Haren

Recommended Posts

ik wil ook naar project x maarja die rellen zullen het meest voor de hand liggen B)

 

dus ik ga niet heen want ik doe presies deze 2 weken 10daagse rijopleiding dus kan het niet permitteren anders stond ik er vanochtend all grrrrr

(aangezien ze mij altijd oppakken :))

 

kutzooi!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als dit zo makkelijk gaat met project x via facebook .

lijkt me een project joint ofzo in den haag eigenlijk wel een goed alternatief 24000 smokers op de stoep bij rutten en samson en gewoon net als dat occupy gebeuren tentjes mee e.d.

En niet vertrekken met zn allen voordat wiet gelegaliseerd is wordt t te druk en komen r nog meer mensen op af gewoon nog een paar afdelingen openen in t land tentenkamp bij rutten en samson voor de deur anders hebben ze bij t paleis ook nog wel wat ruimte.

 

Hoelang zou de legalisering duren als je alle smokers zou kunnen mobiliseren ook degene die een overheids baantje hebben ?

 

denk niet heel erg lang

 

m.v.g

 

 

Helemaal gelijk in

Share this post


Link to post
Share on other sites

das geen appels met peren vergelijken maar fruit met groente

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dergelijke initiatieven laten mij eens te meer de achterlijkheid van de mens begrijpen...En het erge is dat men het nu al over de 'facebook-generatie' heeft. Neen dank u, ik hoor bij de normale mensen. Doe effe normaal. Dit is geen feest waar mensen op afkomen die op hun rechten staan of in ultieme vrijheid geloven. Neen, dit wordt een braspartij waar de helft een hoop opgefokte pubers zijn die niet eens weten hoe een biertje vast te houden. Een hoop uitbundig en extravagant gedrag dat geen enkele meerwaarde geeft aan de maatschappij. Maarja, 'erbij zijn' is cool zeker? Kan dat ook nog op je fb-tijdslijn;).

We zouden ons niet mogen inlaten met dergelijke OVERlast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlni...ME_in_Haren.xml

 

Play knopje drukken

 

Tering niet normaal meer,gaat toch wel de richting op van grote rollen!!

 

De stream werkt goed...

 

JEzus wat een hoop van die kaalkoppen egte neonazi's daaro

Share this post


Link to post
Share on other sites

iedereen die het zo cool vindt, waarom organiseren jullie dan nie zo'n zelfde project x feesie bij je eigen voor de deur B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoor zojuist dat er een negentien jarig meisje is doodgedrukt in de massa in haren R.I.P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schandalig gewoon......... B) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

een ME-er voor de rest van zijn leven verlamd omdat ie een baksteen in zijn rug gegooid krijgt.

 

Schaam me echt diep op dit moment om als hollander te boek te staan als je dit ziet.

 

Dit was niet om het feestvieren maar om een pleuris zooi te trappen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moest dan geen ME heen maar een executiepeloton als het echt zo is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies stelletje achterlijke mongolen zijn het B) :) :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

op rtv noord tv is de live uitzending...

 

Wat een dwazen!alles gaat er door de lucht heen zieke sjit

 

Is weer een meisje neer....

Share this post


Link to post
Share on other sites

van mij mag die ME er gewoon keihard in knallen. Auto gesloopt, schuurtjes leeg geplunderd, ruiten aan barrels, grote puinzooi in de straten. En dat schijnt dan onder de noemer feestje te vallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

doen ze ook wel aardig maar mag idd wel wat harder....

 

Wat een beelden zeg niet normaal......echt een complete warzonearea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die relschoppers hebben heel wat op hun geweten.

 

Vuurtjes worden zo aangewakkerd.

 

Tot een grote Brand.

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Project Clean-X Haren

2.705 personen vinden dit leuk

 

Acteur/Regisseur

Project Clean-X zal morgen laten zien dat er niets is dat anderen sneller kunnen afbreken dan dat wij het weer met elkaar kunnen opbouwen

Info

Foto's

2.705

Vind-ik-leuks

 

 

Zal dat gewaardeerd worden dan??zitten ze daar nu wel op te wachten die like's gaan aardig hard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

En wat is er zo leuk aan B)

Eigenlijk gewoon zielig.......

Stumperds................

Andermans troep lopen mollen......

Waar gaat dit over???

Hier zakt mijn broek echt vanaf.

Sorry niet echt mijn ding.........

 

mzzl,maar weer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi,

 

En wat is er zo leuk aan B)

Eigenlijk gewoon zielig.......

Stumperds................

Andermans troep lopen mollen......

Waar gaat dit over???

Hier zakt mijn broek echt vanaf.

Sorry niet echt mijn ding.........

 

mzzl,maar weer :(

 

+1

 

25 aanhoudingen

25 gewonden...................top feestje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn wat een zooitje hebben ze dr van gemaakt niet normaal meer Maar... zo zie je maar weer Drank maakt meer kapot dan je lief hebt ze hadden beter zakken met wiet

aan die gasten kunnen uitdelen B) denk dat ze dan na een uurtje of twee blowen echt geen zin meer hadden gehad om te rellen.

 

Maarja drank kan je in elke supermarkt verkrijgen en wiet gaat steeds meer veroordeeld worden te belachelijk voor worden en voor mij echt niet te begrijpen als je deze beelden dan weer ziet.

Geloof nooit dat groepen mensen zo stoned als een garnaal zulke acties als deze zullen uitvoeren Met drank s t een heel ander verhaal.......

 

Sterkte voor Haren en ach die Merte ze zal zich best wel beetje schamen hoe zoiets simpels helemaal uit de hand kan lopen belachelijk....

 

Maar denk dat gemeente haren ook wel eens achter zn oren krabt ze hadden gewoon geen mensen zonder bestemming van buiten t dorp moeten toelaten maarja als iedereen gaat afwachten wat r gaat gebeuren gaat r vanzelf IETS gebeuren...

 

m.v.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...