Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

guesswho?

1 plant = 2 kilo

Recommended Posts

Da wil ik zien.....moet mega plant worden!

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat lukt je wel. Met de juiste skills, en wat geduld. Moet je bak echt zo groot zijn, of volstaat 250 Liter ook??

 

Succes Green2Day

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me niet echt efficient qua licht en tijdsduur maar toch wel lol <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal ook voor de lol zijn puur om te kijken wat er af kan komen

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij bent echt mijn held <_<

zelf probeer ik altijd zoveel mogelijk te halen van zo weinig mogelijk planten dus ik vind dit echt een brilliante opzet

 

1 plant helemaal spreiden over een net totdat het mooi vol is

word wel maand of 2 voorgroeien minimaal ?

hoe ga je het doen ? plant in het midden en naar links en rechts spreiden ? waar gaat je hoofdtop heen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het forum is eindelijk een interessante kweek rijker

Topper

 

Gr. Bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat kan, toch ga je het randje opzoeken wat de plant kan hebben. je spreekt niet meer van een voorgroei periode, het is gewoon groei. de plant moet aan alle kanten gescrogged worden. als grap en experiment leuk. voor de opbrengs niet. de energie kosten zullen de pan uit rijzen.

 

waarom op het randje? de kans bestaat dat de plant uitzichzelf, óók met 18 uur licht in de bloei schiet. en als je pech hebt weer vegetatief wordt.

de kans op herma trekken is groot. niet eens zozeer door stress. eerder door eht feit date de plant groot is en niet bevrucht wordt. als overleving maakt de plant zelf dan stuifmeel aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

w'rom op het randje? als je buiten groeit isde groei periode toch o0ok iets van 4 maanden? en datgaat volgens mij gewoon prima... moeders kan je toch gewoon ook afbloeien. die staan vaak langer als een jaar te groeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Die van Doc zijn nog kleintjes.Niet alles in de VS is groot.<_<

 

gallery_16467_4905_3216.jpg

 

Het is niet alleen scroggen & buigen, maar ook optimaal licht, optimaal voeding, optimaal temp, maar we hoeven guesswho daar niks over te vertellen.Succes verder & we kijken aan de zijlijn.<_<

 

Namaste <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
nu hij ongeveer 1 bij 1 meter groot is

 

Hoop voor je dat je deze test gaat beginnen met een ' zij ' <_<

 

Wel ziek idee, heb ooit eens in de highlife gelezen over een Australiër die haalde binnen 1kg droog de plant, stonden ook in van die mega cement kuipen onder 1000watters, op naar de 3.6kg zou ik zegge <_<

 

Peace MJ <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binnen 1 plant onder 6x600W c02 is in mijn ogen vragen om moeilijkheden.

Waarom?

Houdt maar eens 1 plant onder die omstandigheden zeker 4mnd gezond en ondertussen nog flink afbloeien ook, dat is maar heel weinigen gegeven.

 

Een mamma in leven houden is peanuts, die push je nooit zoals je een plant pusht als je haar afbloeit.

 

1 plant per 600W, ff je best doen (eigenlijk niks) en je hebt 3600 en kan je er wel 1'tje lijden als het erop aankomt ipv die ene die je hebt <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel reacties <_<

 

Ik weet dat het niet effectief is maar deze ronde wordt voor de fun , 1 plant per 600 watter heb ik al eens gedaan dus nu 1 plant per 6 lampen <_<

Pica volgt nog , ik had wat weinig water gegeven dus ze was niet echt fotoklaar...

 

Ach:

 

gallery_19024_12504_591361.jpg

 

Nog 8 weken voorgroei te gaan...

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

op 18/6 kan ze heel lang mooi blijven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die lust wel een slokje ..... mooi topic !

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanmiddag stond ze er een al stuk frisser bij , toch maar twee liter gegeven en niets onderuit de pot zien lopen

 

gallery_19024_8992_1094350.jpg

 

gallery_19024_8992_1524505.jpg

 

gallery_19024_8992_1367994.jpg

 

gallery_19024_8992_2122104.jpg

 

Binnenkort zet ik haar onder 8 x 36 watt tl , daar mag ze de komende weken groter onder worden

Haar afmetingen zijn 1.1 meter bij 80 cm en ik wil haar 1.5 bij 1.2 meter hebben voordat ze in de bloei gaat

De uiteindelijke bloeiruimte wordt 2.37 bij 1.87...welke ruimte zou dat worden????

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is leuk, ben benieuwd wat dat gaat worden. Zelf heb ik ook zo'n idee

in gedachten, maar dan voor de buitenkweek 2013

 

gr, Zappie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals eerder gezegd zal het niet rendabel zijn maar iniedergeval wel spectaculair !

 

ik wens je een optimaal resultaat toe , wat dat dan ook mag zijn <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je de plant ook van de zijkant belichten?

Bij de fluf topjes zal je de meeste winst kunnen halen denk ik, dus daar wat licht aan besteden aangezien je genoeg watt ter beschikking hebt.

 

Of is dat nou weer een raar idee van mij? Ik denk dat het voor de bovenste toppen niet veel uitmaakt of je 2400W of 3600W hebt bv dus je zou 1200W ergens anders kunnen ophangen waar je wel meer winst pakt.( >fluffie top)

 

Wel een geinige test, kijken hoe ver je kan gaan <_<

Ik ga lekker meelurken hier

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...