Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Glenn2010

Wil het iets sterker....

Recommended Posts

Heb vanaf me 16e tot me 23e alle dagen wiet gerookt, daarna tot me 28e , vorig jaar niks gerookt.

Had wat probleempjes met coke en valium, opgenomen geweest de hele rattaplan...

 

Van de coke en valium afgekomen , mede wat ik denk door het roken van Hasj & Wiet.

 

Vorig jaar rond maart weer begonnen met Hasj, de trek naar andere middelen bleek ik hiermee te onderdrukken.

Echter ging ik al gauw van hasj naar wiet...

 

Nu ben ik eigenlijk na 18mnd op een punt gekomen dat ik niet meer tevreden ben met de roes van wiet.

Ik verneem dat ik de joints giga vol gooi (0,7-0,8Gr) en ze toch ook steeds sneller achter elkaar opsteek.

 

Velen zullen zeggen, je hebt een andere verslaving gecreeerd, misschien wel.... maar wel eentje waarmee je iets ouder word :)

 

Mijn vraag dus.... Hoe ga ik de roes wat sterker krijgen?

 

Ben geen fan van ice hasj en waterpijp ook nie zo...

Het relaxte roken van een joint wil ik niet missen.

 

Heb alle soorten wiet geprobeert, ook alle Haze, de Lemon Haze deed me wel wat maar toch niet wat ik zoek.

 

Misschien ben ik wel te verwend :)

 

Iemand tips? Wietsoort?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jack herrer vindt ik een aanrader :)

of een kush soortje mischien?

of gewoon pure joints of blunts ,

 

rustig :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

100% Indica zou wel eens wat voor je kunnen wezen.

Blackberry, Pakistan Valley Kush, Afghan Kush, Black Domina, Hashplant, Shiva Shanti, Mighty Mite, Mr. Nice etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BHO is denk wel het sterkst.

 

En wat zoek je nu wel iets sterks oké maar welk effect wil je sterker.

 

Maar een verslaving met een ander verslaving oplossen gaat niet altijd werken op lange termijn.

Met onder drukken kan het altijd terug komen.

 

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

vul je dag in en rook niet eerder na 3 uur smiddags , je lichaam zit zo vol dat je een tolerantie hebt ontwikkeld en die krijg je alleen maar naar beneden door te minderen.

Als je nu al sterker spul zoekt ben je dan niet bang dat je daarna weer verder gaat met de coke?

Houd je rook lang in dat werkt ook wel bij mij :)

succes en sterkte :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

BHO :)

 

Ice kan ook in een joint hoor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben heel benieuwd welke soortjes je rookt.

veel commerciele soortjes zijn hun eigenheid verloren,

het is dus lastig te beschrijven welke kant het effect op gaat.

 

Afwisseling-

rook je gedurende de dag verschillende soortjes?

rook je over een week verschillende soortjes?

 

Als je jezelf ff als slot bekijkt:

als je steeds opent met dezelfde sleutel

raakt het slot wat lam, en werkt de sleutel niet meer.

je moet dus meerdere sleutels aan je bos hebben.

 

hoeveelheid-

zeker met 1 soortje wiet, doet de hoeveelheid steeds minder.

soortjes afwisselen maakt deze tolerantie wat lager.

 

 

Doelstelling.

ZoDd wijst er al op:

WAT wil je sterker?

 

Ik kom er afgelopen jaar achter dat hoe bewuster ik mij ben van de doelstelling van een joint

\hoe sterker (of zwakker) die kan werken.

de reisleider vraagt u dus:

Welke kant wilt u op?

 

Wat wil je sterker voelen?

Of welk gevoel wil je dempen/afzwakken?

Jawel: reisleider wordt opeens psychotherapeut :)

En we ontkomen niet aan zelf reflectie, het spiegelen van onze ziel.

 

Natuurlijk kan ik je adviseren om olie te chinezen op een alu folie,

en je zult merken dat het ernstig sterk is.....

Maar ik kan je ook een klap op je schedel geven met een 5 kilo moker,

dat schijnt ook erg sterk te werken :)

 

Verslaving-

Cannabis is een erg goed medicijn om te ontslaven en om een happines feeling hoog te houden

op een "natuurlijke"manier.

De intensiteit in beleving en productiviteit in daad en gedachte is vele malen groter dan met welke andere drugs dan ook.

Juist daarom zal het ke niet snel op het pad van een andere drugs brengen,

mits je er bewust genoeg mee omgaat.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

 

Zoals weetje al zegt welke soortjes rook je en rook je van de shop, want die kwaliteit is ook om te janken.

 

Ik ga mee met zodd probeer s bho, dat heeft het voor mij ook gedaan! Ik rook nu een joint met af en toe een dab bho maar dat gaat super.

Als je op een gegeven moment 10 of meer joints op een dag rookt tja waar word je dan nog stoned of high van.

 

Gr PG

Share this post


Link to post
Share on other sites
vul je dag in en rook niet eerder na 3 uur smiddags , je lichaam zit zo vol dat je een tolerantie hebt ontwikkeld en die krijg je alleen maar naar beneden door te minderen.

Dat is volgens mij de enige juiste oplossing hier. Vooral véél minder blowen!

 

Je zegt zelf dat je het voor de roes doet. Maar eigenlijk wil je dus een continue roes en hij moet dieper. Dat is niet gezond hoor! Ik zou zeggen ipv wat sterkers te zoeken, zoek hulp!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had het iets anders willen formuleren, maar idd.. zoek hulp.

 

Tenzij je graag een zwakkeling wil blijven, kan ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tenzij je graag een zwakkeling wil blijven, kan ook.

Iemand die van de coke is afgekickt is vind ik geen zwakkeling. Als je iemand niet kent mag je daarover niet zo makkelijk oordelen. Het lijkt me een goed idee om uit te zoeken waarom je die roes zoekt. Er is echt iets aan de hand als je het leven alleen aankan als zombie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit forum is te soft voor me.

 

ik zou zeggen raad em lekkere sterke soortjes aan. ik raad je een lekkere wijf ( of leuke vriendin ) aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op een gegeven moment wordt je lichaam van alles gewoon.....ken gasten die elke dag aan coke zit en wisky er nog bij van sm orgens tot s avonds en dan nog een paar jointjes....en dan nog een paar pillen xtc cct...en die gasten gewoon.......percies niets......een lichaam en zeker het geest heeft een ongelovelijke kracht om zich aan alles aan te passen

 

conclusie zoals het boven wordt vermeld...je tolerantie onder controle brengen......zoek geen andere soorten.....je krijgt de zelfde bullshit na een tijd,....je lost niets op........gewoon je eigen controleren.....en dan zal je echt meer genieten

Share this post


Link to post
Share on other sites

spacecakes leren bakken?

Share this post


Link to post
Share on other sites
dit forum is te soft voor me.

 

ik zou zeggen raad em lekkere sterke soortjes aan. ik raad je een lekkere wijf ( of leuke vriendin ) aan.

 

 

hahaha over iets sterkers gesproken ahhahahahahahah

 

maar ff serieus je moet je eens afvragen waarom je zo graag de hele dag in een roes wil zitten en dan kijken of je die reden weg kan halen dan is de roes niet meer zo belangrijk. ik voel een beetje wegloop of onderdrukking van problemen gedrag maar ach ben geen psyc

 

zou in iedergeval niet weer de stap naar het sterkere spul maken dan kan nooit goed voor je zijn en word het ook niet beter van in the end.

 

succes met het zoeken naar je balans

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt minderen zo ben ik ook een keer naar de kloten gegaan, als je gewoon je blowtje uitsteld en bijv alleen sávonds rookt zal je er echt meer van genieten als je het leven niet zonder roes aankan, zoek hulp en zoek je probleem(opvoeding,minderwaardigheidscomplex,stress of wat dan ook) dan kan je aan je probleem gaan werken en meer genieten van een joint..

Ik rook zelf ook al jaren nu benk ziek en doet het me te weinig om nog rust te vinden,in een grijs verleden toen ik 2 jaar niet gerookt had en 1 klein jointje rookte gink bijna knockout..

geniet ervan maar met mate..

grtz en succes met je leven...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx mannen!

 

Ja waarom blow je?

De 1 rookt wat meer als een ander :)

 

Heeft idd iets met me levenstijl van de afgelopen jaren te maken.

En jah, het is een probleem ik blow graag omdat ik denk, ik denk he, ik beweer niks haha :) dat het mij nu nog steeds helpt mij de trek te onderdrukken naar zwaardere middelen.

Maar wat hier theoretisch van kan kloppen...... geen idee...

Heb het destijds uiteraard voor gelegd aan de hulpverleners in de verslavings zorg en de meningen lopen nogal uiteen.

Werd er niet veel wijzer van.

 

Ik ben dus heeeeel erg verslavings gevoelig, eigenlijk nu sinds ik weer blow alles een beetje onder controle.

En dat je verslaafd aan wiet kan raken is mij erg duidelijk ;)

Maar deze verslaving hindert mij niet in het dagelijkse leven en in me portemenee, deze word dus ook al gauw getollereert door omgeveing en mijzelf.

Vind het wiet roken natuurlijk ook gewoon erg lekker, word graag knetter stoned, het high gevoel hoeft van mij niet zo.

 

Coke ligt altijd op de loer, heb je je 1x zwak getoont, blijft het altijd gevaarlijk.

Wil niet zeggen dat ik een tikkende tijdbom ben kwa coke gebruik, maar het wiet roken geeft mij daarin een rustig gevoel.

Voor degene die in de macht van coke zijn geweest zullen begrijpen als ik nog steeds een beetje bang ben voor dat stemmetje in je hoofd.

Geloof me... Die kan heel hard schreeuwen en overtuigend zijn :)

 

 

Heb niet veel afwisseling kwa wiet, 1 dag geen 2 soorten, meerdere soorten in de week komt wel voor ,niet gauw meer dan 3 soorten.

Welke soorten ik rook

 

-Brute

-Shiva

-Ankars Special, gekweekt hazeje van de shop

-Wit wietje van lokale dealer

 

Het tolerantie verhaal kan ik zeker mee inkomen, misschien idd wat met gebruik minderen.

Eigenlijk wist ik dit wel maar wou ik het niet horen :wtf:

 

BHO? Is dat geen Hasj olie??

 

Dat is erg heftig heb ik wel is gelezen haha.

Nog nooit gezien gerookt of aangeboden gekregen.

Wel nieuwsschierig na!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Af en toe 1-2 dagen niet roken.

 

Dat van het coke risico, 1 keer weten hoe het is , altijd risico dat je weer gebruikt klopt niet.

Dat gevoel slijt na verloop van tijd. Bij mij was het na een narcose in het ziekenhuis weg, trok me totaal niet meer. Tot die tijd nog 1 tot 2 keer per jaar een sniffel.

 

Karakter tonen en maat houden zal je toch moeten leren. Je bent eigen baas over je lijf. Blowen om je trek te verminderen is niet afgekickt zijn maar een plaatsvervanger zoeken, zoals anderen ook al zeiden.

Geef jezelf een schop onder je ballen en leer met mate dingen te gebruiken.

 

Ps. ik heb flink uit de fles gedronken en aan de coke geroken, ik drink niet meer, pillen en coke ook niet meer.

Ik vind dat ik recht tot spreken heb: doe es effe rap normaal en doe wat aan je discipline. Lukt dat niet alleen dan zoek je weer hulp.

 

(sorry geen lieve praatjes van me )

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat je aardig op weg bent

met een goed stukkie zelf reflectie.

Graaf dieper in jezelf om te verklaren en jezelf te begrijpen.

 

Graaf in het stuk wat jou verteld dat je roes nodig hebt.

Leg aan jezelf uit wat coke en andere dingen je gebracht hebben

en wat ze voor jou hebben afgebroken.

 

Welk gebied voelt leeg of te vol?

Welk gebied wil je dempen?

 

Mijn eigen ervaring is dat als je dit beter in kaart brengt,

de aantrekkingskracht van een stof verdwijnt.

Tenzij je een chronisch tekort bemerkt op een bepaald gebied.

 

Hoe beter jij haar kunt vertellen welke kant je op wilt,

hoe beter zij jou kan helpen.

 

Dus als je op dit iebele moment wilt besluiten

om compleet naar de kl#te te gaan,

dan moet je zeker aan de olie pijp!!!

 

Misschien is het nu een goed punt om eens te bedenken of je topictitel nog wel klopt :)

Wil je iets sterkers

of krijg je steeds meer het gevoel dat je nu een kant op gaat

die je eigenlijk niet wilt?

Wil je iets anders?

 

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is precies zoals Weetje verwoord. :vape:

 

Ook geldt, voor de ene werkt het ene heftiger als het andere. :P

 

Olie, doet me vaak bijna niets, maar soms hakt het er ook behoorlijk in, omdat het snel werkt :huh:

 

gallery_6979_13329_51807.jpg

 

De moeite waard het te proberen. :vape:

 

Maar zoek eerst jezelf :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorrie Blowsterke, maar ik ben het hiet niet met je eens dit keer. Iemand met een verslavingssprobleem (dat geeft hij zelf aan) moet je niet dieper zijn roes in duwen. Het is zoals weetje zegt in zijn laatste post: Als je écht naar de kloten wilt gaan (in de negatieve zin van het woord) moet je olie gaan roken. Niet iedereen kan daar mee omgaan en zeker niet iemand die verslavingsgevoelig is.

 

Blowen is geen "way of life", wiet is een drug.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet zeggen dat ik dit topic voor mijzelf eigenlijk wel nuttig vind

helaas hetzelfde probleem dat ik meer en meer ga roken. gelukkig heb ik al een manier gevonden om drastisch te minderen.

 

nu heb ik een manier gevonden om te minderen alleen is dit niet altijd beschikbaar

De manier voor mij om te stoppen is helaas niet binnen handbereik

 

het zit me wel echt dwars dat ik op het moment moet wachten dat ik kan stoppen

moet ik het maar gewoon accepteren en nog even door blijven sukkelen tot het moment daar is

of toch iets anders ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is nou precies een mooi onderwerp om dit soort zaken te bespreken. Veel leden hebben een air van "het is maar een plant" maar papaver is ook maar een plant en magic mushrooms zijn ook maar paddestoelen. Er zijn wel degelijk veel mensen die aanleg hebben voor verslaving die er echt niet meer zonder kunnen en dat is gewoon problematisch. Dat moet je vooral nooit vergeten. Dat je er zelf goed mee kan omgaan wil nog niet zeggen dat iemand anders daar geen echte problemen mee kan krijgen.

 

Als je geen psychisch probleem hebt zal het wel loslopen, maar aanleg voor verslaving is wel degelijk een psychisch probleem en een heel erg vervelend probleem. Dat kun je de persoon niet kwalijk nemen, dat is echt een aanleg. Beter kan je iets gaan zoeken dat je dag zin geeft en je vooruit brengt, maar voor een persoon met verslavingsproblematiek is dat moeilijk om zelf te doen, onderschat het probleem niet. Alcoholisme is nog erger qua effect van van een zelfde orde. Het is niet voor niets dat er steeds meer jongeren (en wat ouderen) hulp zoeken, het is tijd dat sommigen daar ook de ogen eens voor openen en verantwoord ermee omgaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...