Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

LordSharky

Plakkerig soul onderaan mijn blad

Recommended Posts

Hallo,

 

Iste maal dat ik kweek...

 

Ik heb zins kort ontdekt dat er plakkerige bolletjes onder sommige van mijn blaadjes hangen? Weet iemand wat het zou kunnen zijn? Geen foto beschikbaar...

 

Doet me aan hars denken? Kan dit?

 

Mvg Sharky

Edited by LordSharky

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gefeliciteerd, je bent lid geworden van Wietforum. Voordat je gaat posten gaarne aandacht voor het volgende:

 

1. Je bent akkoord gegaan met onze spelregels, maar heb je ze ook wel gelezen? Doe dat nu EERST. Bij het niet naleven van de regels kun je verwijderd worden van het forum.

2. Stel je DAARNA voor in de wie is wie sectie

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelieve on topic te blijven zoDo ;-)

 

Zal me nog wel eens voorstellen... maar voorlopig eerst kijken hoe lang ik hier zal blijven komen.

Welke regels breek ik nu zo al met deze topic? Is niet handig zoeken met de huidige zoekmachine en als ik al hars of plakkerig spul ingeef kom ik uit op hoe je hasj maakt of hoe het "werkt".... nergens iets te bespeuren van hars aan bladeren?

 

Mvg Sharky

 

ps: Vermoedelijk is het dus hars. maar wou gewoon nog eens een bevesteging horen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

omdat er geen hars uit een wietplant komt, maar THC en daar maken ze hasj van

 

heb je al toppen? of is ie nog in de groei, in welke week zit je ect......

 

meer info!

 

//edit, zonder foto gaat het denk ik niet lukken om juiste info te geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jha ZoDd heeft wel gelijk hoor je moet je eerst beter even voorstellen in het forum .. en de forumregels lezen :D

en even over je vraag die je stelt , hoe kunnen wij nou weten wat dat plakkerig ding aan het onderkant van jou blad kan zijn zonder fotos :) :P

 

we weten zelfs nog eens niet hoe oud je plantje al is of het al in bloei staat ? , het kan evengoed stront zijn van 1 of andere insect waar jij naar zit te kijken of zit aan te komen :) :) ...kan ook een larf zijn .. kan gewoon van alles zijn

 

Ik raad je aan voor der vooral niet van te proeven :D

 

Foto's zouden jhe meschien wel kunnen helpen !

 

''Zal me nog wel eens voorstellen... maar voorlopig eerst kijken hoe lang ik hier zal blijven komen. '' is niet echt een aangenaam zinnetje vind ik dus als je positieve reacties wilt denk ik dat je beter je instelling op het forum kan veranderen ... :) :D :D

 

want anders word ik een beetje :D :vape: :o

 

Groeten Shining !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel succes met je spinteitjes onder op je rhodondendron bladeren. Ik eet ze altijd op wordt je hartstikke stoned van.

We willen natuurlijk wel een foto´tje van hoe je ze op je boterham doet is wel zo leuk om je topic een beetje interessant te maken.

 

greets Tita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar je weet dus zeker dat je geen varens aan het kweken bent?

 

mocht je per haast toevallig toch echte wietplanten hebben , dan klinkt het alsof de spreekwoordelijke poep de ventilator gaat raken.

 

het klinkt namelijk alsof ongedierte uit de vierde dimensie eieren onder je blad heeft gehangen.

vermoedelijk heeft Albert Verlinde er iets mee te maken , dus ga snel je planten , je kweekhok en je tv desinfecteren.

succes.

 

( ps ben ik nou de enige die van die slechte shopwiet ververlend begimt te worden?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

onder je blad hoort niks te zitten dan het blad zelf. Alles wat eronder zit verwijderen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kijk nog wel of ik je antwoord geef , eerst maar eens kijken hoelang je hier denk te komen

lordsjaako

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe doe je die smiley met die zak popcorn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is secondelijm! echt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha zie je nou wat ik bedoel :D :D

 

Hahaha lig gewoon helemaal plat van die reacties hier :D :vape: teamspirit ! :) :o

 

Groeten Shining :D :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor zover ik weet komt het toch bij veel planten voor dat er hars vrijkomt langs het blad/ de bladnerven?

 

@ den en ssh

 

Zijn heel kleine doorschijnende plakkerige druppels/bolletjes van verschillende grote die onderaan de vergeelde bladeren /hangen plakken.... ( niet aan de groene) hoe groter de druppels hoe bruiner het tintje....

De plant staat nu in zijn allerlaatste week bloei... Is eerste maal dat ik deze ontdek.... Heb nu maar de bladeren waaraan het hangt afgedaan ingeval dat het ongedierte is? Foto zou ik met webcam moeten maken, maar daar zie je niets op.

 

 

 

 

@ de anderen: Niveau :vape:

 

@ shiningsilverhaze: Eerst wat ik gedaan heb is ervan geproeft :o maar was te weinig om er echt een smaakje aan te geven. Overige heb ik ervan geschraapt en in glazen potje gedaan. :)

 

@Titatovenaar en MeneerJansen: als ik vragen heb over mijn rhodondendron/varens

zal ik wel naar een hodondendron/ varen forum gaan ?

 

@cannabusinesss: Shit, zal ik dan maar snel de stam afknippen?

 

@:Markie: waarvoor staat de seconde in secondelijm?

 

Nu nog extra vraagje of topic: Dus als ik voor de eerste maal een topic plaats gaan jullie naar wie is wie en klikken jullie dan allen op Lord Sharky??

 

Mvg Sharky!

 

ps: Wil geen kwaad bloed zetten hoor met mijn tegenreacties, :D maar ieder zijn pleziertje! toch? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, doet me niet echt een belletje rinkelen.... nuja komend weekend gaat hij toch om! En ziet er niet naar uit dat ik er veel schade aan overhoud...

 

Kunnen het ook dauwdruppels zijn die thc opnemen enzo wat beginnen te plakken?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zal me nog wel eens voorstellen... maar voorlopig eerst kijken hoe lang ik hier zal blijven komen.

 

:vape: Zeg dan niks!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kunnen het ook dauwdruppels zijn die thc opnemen enzo wat beginnen te plakken?

 

 

dat is het

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gelieve on topic te blijven zoDo ;-)

 

Zal me nog wel eens voorstellen... maar voorlopig eerst kijken hoe lang ik hier zal blijven komen.

 

Jij bent vast de stoerste knaap van heel de speeltuin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

God kolere jezus dit is gewoon bullshit hier :vape:

 

stam afknippen komop man, gewoon onder het blad je troep eraf pulken met je hand anders met een pincetje of weet ik veel wat je hoefd niet gelijk je hele stam af te knippen haha :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
nuja komend weekend gaat hij toch om! En ziet er niet naar uit dat ik er veel schade aan overhoud...

 

omdat het toch bijna klaar is, stoppen we het topic maar hier.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...