Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

skunkmonster

organisch kweken met ecostyle en

Recommended Posts

damn dude ziet er fucking nice uit die toppen lijken inderdaad op shopweed zo te zien heb je al aardig wat binnengehaald van weedje proficiat !

 

nog veel oogstplezier en laat het je smaken

 

Groeten shining

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx Shining! k weeg alleen het droog gewicht over een week of 2 <_<

 

Nu verder met de WEKELIJKSE UPDATE :blink:

 

Bloeiweek 7 (11 t/m 18 sept)

oftewel ze gaan nu de 8e week in :spliff:

 

 

zoals altijd te beginnen met een overzichtje

gallery_9296_9602_673942.jpg

 

gallery_9296_9602_810159.jpg

 

gallery_9296_9602_1237449.jpg

 

gallery_9296_9602_912667.jpg

 

 

gallery_9296_9602_2082772.jpg

 

gallery_9296_9602_460122.jpg

 

 

gallery_9296_9602_821360.jpg

 

gallery_9296_9602_385687.jpg

 

 

morgen gaat er ongetwijfeld weer 1 tegen de vlakte

 

denk dat ze de komende 5 a 10 dagen allemaal wel afrijpen

1 ding moet ik wel zeggen, wat zijn de topjes fucking compact ;) het fluf wat van de onderste takken afkomt is nog geen handje vol per plant

de rest kei harde golfballen <_<

k hou jullie op de hoogte!!!

 

Greetz Skunkmonster

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Skunkmonster,

 

Jeetje mina, wat een mooie foto's.

En wat een dikke struiken.

Een genot om na te kijken.

 

K wens je een mega-oogst toe.

En bedankt voor je tip <_<

 

Gr,

P22

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx!!

 

 

hier nog 1 van de laatste mini updatjes

 

het liefst laat ik de dames die nu nog staan nog zo lang mogenlijk afrijpen

te veel witte haartjes vind ik zelf

denk dat ik maandag de laatste 5 tegen de vlakte knal.. dan hebben ze volle 8weken gestaan

als middenweg tussen rijp en rot

veel beter weer gaat het niet worden(regen opkomst)

 

 

gallery_9296_9602_483475.jpg

 

gallery_9296_9602_279849.jpg

 

 

k hou jullie op de hoogte!

Greetzz Skunkmonster

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar hou je zowiezo wel veel lekkers van over

mooie toppen <_<

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een planten en buds in het netje.

net kortsluiting door de kwijl op me toetenboard.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

mini update

(morgen de laatste wekelijkse)

 

gister/vandaag nog wat dames geknipt

ook vd week de stash die al lag te drogen met de hand nog een beetje bij getrimd (takjes etc)

t droogte voor mn gevoel een beetje te hard, heb de ventilator uitgezet,

de buds 24uur in een zak luchtdicht afgesloten, zodat het vocht van binnen uit naar buiten kon condenseren

nu de topjes weer zacht zijn kunnen ze Rustig verder drogen..

las dat het zeker 3 weken amg uittrekken voordat alle zetmeelen zijn omgezet in suikers

hoe langer het ligt hoe beter de smaak? we zulle zien :P

 

 

hier de met de hand na getrimde topjes

gallery_9296_9602_662558.jpg

 

gallery_9296_9602_1495543.jpg

 

 

hier de stand tot nu toe:

 

bovenste etage.. (oftewel de fluf etage) wat ik er zo op het oog uit heb kunnen plukken..

ruikt en glinstert netzo mooi als de rest, is alleen wat minder compact..

gallery_9296_9602_495151.jpg

 

 

2e etage.. dit ligt dus al een paar dagen:

gallery_9296_9602_235499.jpg

 

 

3e etage: heb ik gister op mn gemakje door de tumble trimmer heen gedouwd

gallery_9296_9602_321905.jpg

 

en dan nu het 4e netje, dit heb ik net tussen de buien door snel ff uit de grond getrokken

gallery_9296_9602_1937367.jpg

 

 

 

en tot slot een overzichtje :(

 

gallery_9296_9602_1160750.jpg

 

 

jammergenoeg nog niet droog genoeg om lekker te roken

dus draai ik nu nogmaar een lemon haze om de tijd te doden :)

 

GreetzZ Skunkmonster!

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx man, k geniet er zelf ook van, nu nog met mn ogen/neus, hopelijk snel tussen een vloeitje!!

ze hebben bijna de volle 8weken bloei gehad

morgen de laatste update van de 2 kneusjes die er nog staan :(

die gaan de 9 misschien wel 10weken aantikken :)

 

 

hou jullie op de hoogte!!

Greetz Skunkmonster

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:( lekker... B)

 

ik leg de meter altijd in de onderste laag...daar is temp het laagst en lv het hoogst... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx mate!

zal het meteen ff fiksen!

ben benieuwd hoeveel verschil het maakt

 

de heletijd heeft de lv eigenlijk rond de 60/65 gezseten soms 58

vanmorgen was ie 70, heb vanavodn een uurtje de ventilator aan gehad en toen daalde de lv alweer met 10%

momenteel 18.7 graden lv 64%

t schommelt natuurlijk omdat er steeds "nat" spul bij kwam

nu blijft de tent een week dicht kijken of ie klimt of daald

 

heb net een dikke gedraait, kon het niet laten,

je proeft nog teveel plant chlorofyl /bladgroen en het knettert nog een beetje,

whatever ik moet nogmaar ff geduld hebben

 

hij doet wel zn ding, want ik voel hem wel tussen de jack en haze door pieken die ik al de hele dag rook

k schat over 2/3weken een fatsoenlijk rookverslag te kunnen maken

dan moet het eind gewicht ook wel bekend zijn :)

 

Thnx allot!

 

Greetz Skunkmonster

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er allemaal netjes uit homey !!! , jij mag niet klagen dit jaar B) groetjes shiningsilverhaze mooie duidelijke foto's :) tot nu toe al een prachtig verslag !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wekelijkse Foto Update:

 

Bloeiweek 8 (18 t/m 25 sept)

oftewel ze gaan nu de 9e week in :)

 

dit word voorlopig mijn laatste Update!!!!

tenzij er nog belangstellende zijn die een enkele plant in kuip nog de 10weken zien aan te tikken

 

de aankomende 2/3weken laat ik de wiet rustig drogen

voordat ik hier het droog-gewicht bekend maak,

over een week of 2/3 zal de beste heer shining (bij ieder onderhand bekend) een rookverslagje schrijven in het hiervoor geopende topic

zelf wacht ik tot eind november omdat de wiet dan na het drogen nog 6 tot 8 weken heeft na kunnen curen

en proef je dan geen plant maar de echte wietsmaak

 

tegen die tijd zal ik ook zelf een rookverslag schrijven, misschien wel met genodigde ergens in een shop voor iedereen centraal

lijkt me leuk met een paar mannen/vrouwen uit het outdoor topic wat van elkaars stash te roken/beoordelen ( hier kom ik later op terug)

ik stel bij deze al mijn verdamper tot de beschikking :lol:

 

 

zoals altijd te beginnen met een overzichtje :P

gallery_9296_9602_974967.jpg

 

plant in kuip

gallery_9296_9602_164117.jpg

 

hier topje van plant in kuip.. deze gaat helemaal paars worden

gallery_9296_9602_1783000.jpg

 

hier de schrale sukkel, deze heeft de minste toppen, alleen wel helemaal rot vrij

heb besloten deze zolang mogenlijk te laten staan, dit word mijn persoonlijke rokertje :(

gallery_9296_9602_726001.jpg

 

gallery_9296_9602_1188880.jpg

 

Holy crap! Birdshit!

gallery_9296_9602_327110.jpg

 

 

 

Als Afsluiter!!!

gallery_9296_9602_568702.jpg

 

 

 

Thnx Allot Folks!!!

 

bedankt voor alle leuke reacties, handige tips, en leuke opmerkingen!

het was weer een heerlijk seizoen buitenspelen, en vond hett leuk dat jullie konden meegenieten

ik hoop dat er in de toekomst een hoop mensen op wietforum wat gaan hebben aan de informatie die dit topic met zich heeft mee gebraacht

en door het lezen van dit verslag een beetje door de sterke verhalen van het buiten kweken heen kunnen prikken

mijn conclusie is dat je het op een basic manier prima voor elkaar kan krijgen buiten

met minimale inzet/kosten een leuk rokertje kan overhouden

de vaste organische meststoffen van ecostyle in combi met de schimmels & baterie was een goede zet

op de Bruine harige wants (insect) na geen problemen gehad en 0 tekorten

hou gewoon een beetje rekening met de genetica die je neerzet,

alle namen wiet die je in de shop tegen komt..zet deze gewoon niet buiten neer

zonde van je tijd/geld/moeite.. skunkmonster zegt: geen white widdow in de tuin :D

er is ook een reden waarom je geen autoflowers in de shop op de kaart ziet :P (naar mijn mening nogsteeds crap)

 

 

 

ik zou zeggen:

 

Grow on and keep em Green!

 

GreetzZ Skunkmonster

 

and maybe untill next year!?

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dan voeg ik er nog bij dat die een zeer leer rijk topic is en ik heb hier veel uit geleerd ! jou buds zien er prachtig uit zoals ik al eens had gezegd in vorige berichten in topic

echt prachtige foto's altijd zeer duidelijk gewoon een top topic ! volgend jaar wil ik zeker terug een verslagje van jou zien B) blijven growen dude je bent op dat gebied een geboren kweker

de laatste foto van die afgeknipte stam is echt vette shit lol echt super dik dude :rofl

 

volgend jaar gaan we knallen ! 2013 ik ben er al klaar voor zeker weten jij ook skunkmonster ,? :D , ik vind dat deze topic wel wat meer reacties mag krijgen voor al het werk dat je er in hebt gezet

en ook omdat er nog veel mensen uit kunnen leren

 

kommaan growers niet jaloers zijn op deze topic , geef deze kerel een mooi compliment voor het neerzetten van zijn topic + hij heeft het afgewerkt wat je hier van vele topics niet kan zeggen ... :P

 

Groeten Shining

 

( wow nu hebk slaap nodig ben van gisteren 8 uur smorgends wakker :( :) :P )

 

goeiemorgend ik ga slapen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij hebt gelijk shining :)

 

Super mooi topic man en zeker mooie wiet gegrowed. Ik ha hier met mijn ierdbei nu ook de 9e week in. Mooie soort en weinig rot. Ik heb nu 2 topjes moeten knippen, omdat er een blaadje langzaam naar binnen begon te rotten.

 

Go skunkmonster en bedankt voor je topic! B)

 

GR Monti

Share this post


Link to post
Share on other sites

dude heb maar af en toe zitten loeren in de outdoor sectie maar man wat ziet dit er goed uit. ik hoop volgend jaar idd je weer aannde gang te.mogen zien. mooi bio gekweekt een.oluim voor je styl en aanpak just the way too do this.

 

ga die.npk pakkrn van ecostyle obthouden. best raar dak ze ni ken ik koop al jaren cocos zakken van dat merk om.de boel.luchtig te houden

 

geniet van je rokertje en post je eind stand ! ik ben heel benieuwd 1500 ga je wel redden tog.met zoveel dames?

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx allot guys! :lol:

als er volgendjaar nog een beetje leven in het buiten topic zit zal ik er ongetwijfeld overna denken <_<

al zou het verslag van volgendjaar bijna gelijk zijn aan deze, alleen in de voorbereiding zullen een paar dingen anders gaan

 

zoals o.a het kalken van de grond. en opwarderen vd aarde.(k ga de bio-allmix van plagron toevoegen.. de gele zakken)

ben ook vanplan het onkruid wat beter bij te houden

en misschien het veld iets schuin naar voren et verplaatsen zodat ze eerder in de zon staan

 

 

deze komt nu op in de rug van de dames.. en aan deze kant staat een grote bomen rij,(muur) die onze tuin van de buren scheid

op dit moment staan ze smorgens in de schaduw zeker tot 13;00/13:30 dit is een hoop uren vollezon die ze mislopen

wetende licht is gewicht ;) en de kans op schimmel word dan ook meteen een stuk kleiner omdat het dauw op de planter eerder verdampt als de zon er vol opstaat

 

verder weer de N-P-K van ecostyle (misschien wel een all in one korrel) de bactobloom/myco's en de bacto's(bacterien)

 

 

denk dat jullie me eerder terug gaan zien in het indoor topic ( al twijfel ik omdat ik eigenlijk mn plan al heb getrokken)

misschien juig ik nu wel tevroeg en ga ik jullie hulp hard nodig hebben!

 

 

dit is mn setup dr90 / cooltube/ 600w lumatek dimmable/ G-tools 125 fan control icm Rhino phat filter/ 9x 22,5 ltr velda vijverzakken (wannabe smartpot) als bloeitent

 

met daartegenover een dr 60 met 250 lumatek dimable als voorgroeihokje omdat ik de 2e ronde vanuit zaad wil werken

 

de dr 60 had ik nog liggen uit een microkweek, met een simpel afzuigertje/filtertje

de dr90 staat nu nog ff zn dienst te doen als droogtent, maar zal al snel in rang bevorderen ;)

 

de eerste ronde word moby dick vanuit stek,(nu hoop ik dat dit moby-dick van dinafem is en niet van the greenhouse seeds) deze omdat ik de stekken via via kan overnemen (liefst geen stek in mijn tent. begin liever schoon zonder spint en shit) en ik dus nooit achter de preciece genetica ga komen

de moby dick van dinafem staat namelijk bekend om zijn hoge thcv levels..

greenhouse seeds staat bekend als een grote boef waarvan de meeste strains re-make's of uit genetica van andere banken komt

in iedergeval de mobydick van greenhouse lijkt mij een stuk minder interresant dan die van dinafem!!!

als ik het begrijp doet arjan van the greenhouse zich een beetje voor alsof hij het zaden kweken/coffyshops heeft uitgevonden en de eerste in nederland was

wat uiteraard neit het geval is, al moet ik ze wel weer props geven vor de super lemon haze! ;)

 

 

het word een beetje alla sannie, maar oko weer niet helemaal

omdat ik nog normaal/zwaar bemeste growshop aarde heb liggen ga ik geen light mix aanschaffen om vervolgens zelf die organische toevoegingen aan te schaffen en bij te voegen

 

hiermee wacht ik wel tot de volgede ronde...

 

wel douw ik in elke 22,5 ltr pot een buffer tab, en ga ik de myco's en bacto's gebruiken

en later in de bloei pas beginnen met vloeibaar bac bloei/pk

 

hoop mensen zullen nu wel denken die vent is gek een 600w in een tentje van 90x90 bij 180

hang er dan een 400w in.... NEE :(

ik ben stront eigenwijs, als het overkill word kan ik de boel altijd nog terug dimmen met de lumatek

en zolang het goed gaat, waar ik van overtuigd ben met die cooltube en temp geregelde afzuiger

durf ik de superlumen switch ook nogwel aan te knallen!!!!

 

hopelijk is in januari de sugarpunch weer beschikbaar daar aas ik nu al een tijdje op :)

 

hahah, lekker zo stoned als een garnaal een lap text typen

hoop dat ik jullie er neit mee lastig val!!

..............

k zit ook beetje met mn hoofd in de wolken:

skunkmonster is in love B)

sorry dat laatste was :P

 

 

:P have a nice weekend!

 

GreetzZ Skunkmonster!

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

je plannen klinken goed skunk!! ach ik meen te hebben gelezen dat tot 725 watt de meter t max is. omgerekend naar jouw hokkie zou di dat motten kennen hendelluh. in de zomer kun je flink gaan aanpassen ken ik je al.vertellen. of binnen laten voor wat t is en lkkr concentreren op buiten. ben.benieuwd wat jy van de rhino filter vind . ik had bluecheese en o.a sugarpunch staan en meurde licht door t folter.heen.HOEZO WTF!! denk er tog aan om weer over te stappen naar can original en presh filters hoor ik ook goede dingen over.

 

 

lang leve de lul kick :P

 

peace yaw

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Monti: de ierdbei is een super plant voor hier in nederland!!!

weet niet of je toevallig al eens in de stamboom van de ierdbei hebt gekeken, hier zijn de jack herrer en black domina ook in terug te vinden! <_<

wat natuurlijk allebij opzich al hele lekkere potente wietjes zijn, dit in de mix met die paarse swiss purpunea (geloof ik) maakt het een winnaar

 

http://en.seedfinder.eu/strain-info/Ierdbei_F3/Basic_Seeds/ asjeblieft ;)

 

 

@ Shining: thnx allot man, jij zodd slappy en de rest zijn de reden waarom ik dit bijhou

niet alleen omdat wij zelf kwekende wiet liefhebbers een uitstervend ras zijn, en ons een beetje als het zelfde soort zie

(sorry voor iedereen die ik niet vergeet te noemen! iedereen evenveel bedankt, elke reactie doet goed!)

en natuurlijk blowsterke omdat er al te weinig vrouwen op dit forum zijn!!!

 

@hemprenaissance:

ja ecostyle is goed te doen! ze hebben echt alles wat je plantje nodig heeft.. maar dan te vinden in elke boerenwinkel op de hoek;)

wat ik indd misschien beetje vergeten ben te vermelden in mn topic is dat de aarde die ik gebruik ook 50/50 is gemixt met cocos :D

om de zelfde reden, lucht bij die wortels!

 

over het gewicht: nu kan ik al zeggen dat ik de 1500 droog niet ga halen (denk eerder richting de 800) was meer geweest al ze de ruimte hadden gehad

met de voldende reden: ik heb het superstrak geknipt.. alsof ik alles zelf zou oproken (met liefde dus geen blaadje/takje meer te vinden tussen de topjes)

k heb er nog net niet met een pincet tussen zitten pielen zegmaar :lol:

dit heeft met het eind resultaat dat de wiet er echt zo goed uitziet dat ik denk er zelfs mensen mee te kunnen foppen als ik zeg dat het indoor is

zelf heb ik nognooit een outdoor wietje zo gezien, (op verduisteren na) t is ditjaar gewoon geen fluf

 

het nadeel is dat ik dus veel gewicht ben kwijtgeraakt, aan blad en takken die de shop eigenaar of wie dan ook er normaal zelf uitplukt

(voordeel is dat als ik bijv iets meer per gram zou kunnen vragen/krijgen omdat de looks ook mee tellen)

al twijfel ik of er tegenwoordig nogwel markt is voor buitenwiet, ik weet zelf dat er patienten en ouderen behoefte hebben aan dit product

alleen door de huidige politieke situatie durf ik nogsteeds niet bij de "achterdeur" aan te kloppen

 

voor mij geld in mijn geval nu dit idee: ik rook zelf facking veel

elke gram die ik zou verkopen voor wat krijg je tegenwoodig? 2.50/3 euro (hier in de buurt is er bijna geen markt voor buitenwiet)

moet ik zelf weer terugkopen voor het dubbele?

nope.. dan maar iets meer wiet in huis en rook ik het helejaar wel buitenwiet

en kom ik naast de shop ook wel goedkoop op een ander wietje om te roken dat is het neit

t gaat omhet idee

 

gelukkig heb ik AL het knip afval in de vriezer :( dus hier komt vast een ongelofelijke bal ICE-O-LATOR Hasj vanaf!!

het is een ruime vuilniszak vol.. B) ;)

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie tip over de phat filter!

ga dit zeker in gedachten houden aangezien ik aangemende week het laatste spul wou bestellen

 

tja het is voor mij ook het een of het ander

 

swinters binnen

zomers buiten

 

why not ;)

 

 

peace out! <_<

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik ooit een grote tuin heb...

 

Ziet er allemaal super uit!! heel leuk verslag :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatste wekelijkse update

 

Bloeiweek 9 (25sept t/m 1okt)

oftwel deze hebben de volle 9weken gestaan

 

 

de laatste 2 vandaag hun laatste rustplaats toegewezen

het knippen zonder tumble trimmer is niet te doen! ben u al verwend met de luxe

k hbe hem oko gemist vandaag!!! alles met het handje gedaan ;)

 

gallery_9296_9602_695988.jpg

 

gallery_9296_9602_206885.jpg

:P zet de zonnebril maar op, t kan nogal glinsteren :D

gallery_9296_9602_213580.jpg

ice ice baby!

gallery_9296_9602_228132.jpg

 

gallery_9296_9602_240295.jpg

 

 

was het knippen echt zat, heb de helft maar ingevroren, voor in de bubbelator!

dit dus de laatste toppen die te drogen liggen

 

gallery_9296_9602_882779.jpg

 

GreetzZ Skunkmonster

 

<_<

 

volgende keer de eindstand + rookverslag

 

:)thanks for watching!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potverdikkie dat doe je nou toch elke keer bij mij he heel me toetsenbord kapot van de kwijl :P haha Groetjes ssh

en die plant ziet er prachtig uit dude !! zo 1 wil ik ook wel in me tuintje xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

eindstand:

 

800gr droog

+

100gr fluf (prima voor de vaporiser/verdamper)

 

en er liggen nog 2planten te drogen om zelf op te snoepen <_<

laat dit een keer 50/60gram zijn (naar verwachting droog)

 

=

 

dus net geen kilo

 

conclusie: Skunkmonster is Happy Happy!

 

 

tot het rook verslag!

 

GreetZ Skunkmonster

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...