Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

skunkmonster

organisch kweken met ecostyle en

Recommended Posts

@ skunkmonster: man, zoals het spreekwoord ons zegt: wie niets doet, kan ook niets misdoen...

wel goed da je goed hebt doorgespoeld, gaat wel goedkome zo! voor de rest is je tuintje er 1 waar ik jaloers op ben! supergezonde bomen heb je daar!!! :D

 

en inderdaad, zelfs de zuiderburen beginnen het growen te leren he, leuk toch? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

he man! ja super gezellig! er kunnen wat mij betreft niet genoeg mensen growen!

ik weet niet of het in belgie net zo erg is als in nederland, maar hier proberen ze wiet de laatste tijd via het nieuws in een slecht daglicht te stellen

en krijg je al snel het gevoel dat je een crimineel ebnt als je alleen jezelf probeert te voorzien van een rokertje waarvan je zeker weet dat er geen shit in zit

terwijl hier iedereen wel beter weet en het hier om een onschuldig plantje gaat wat neit valt te vergelijken met hard drugs

anyway, dit bewijst wel weer dat de zuiderburen toch neit zo dom zijn als we altijd maar dachten :D

 

suc6 kerel!

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D :)

 

30 cl inplaats van 30 ml is wel een zeer groot verschil :D

ik hoop echt voor jou dat het geen problemen gaat geven want dat zou wel heel erg jammer zijn ik hoop dat alles goed komt kerel :tu

 

Groetjes Shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep, ik schaam me diep!

het growen en smoken gaat als het op dingen afmeten aankomt neit altijd hand in hand :D

 

ze hebben een flinke spoelbeurt gehad, ik wil ze ook weer niet te nat zetten met het oog op toprot :S

lastige situatie indd!

 

zit er aan te denken wat bacterial van no mercy te gaan kopen. dit zou in dit geval nogwel eens positief kunnen uitpakken

vd week nog een keer goed spoelen in iedergeval :D en verder gaat het allemaal wel iets mee vallen denk ik

 

groot gedeelte van de voeding komt over de komende 3weken los (als ik eht goed heb)

aangezien ik nogmaar 4weken op de teller heb gaat het allemaal wel mee vallen (k blijf het maar zeggen om mezelf beetje moed in te praten)

stiekem knijp ik hem ook wel

 

aankomende week maar ff de boel goed in de gaten houden op veranderingen

 

keep our fingers crossed

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

we duimen mee skunkmonster... zal wel zo'n erge vaart niet lopen... geef ze de eerste dagen genoeg water, zonder voeding, zijn ze lekker gespoeld, toch? :D

 

en zo veel beter is het hier niet hoor... wij kunnen zelfs niet ergens legaal een wietje gaan kiezen... (ook al zitten jullie, en wij ook, met die kut wietpas opgescheept...) alles illegaal hierzo, en om ter grootste rommel... nee, dank je, dan zet ik wel wat plantjes :D heb ik er nog wat plezier van!!! en ja, hier wordt 1 plantje per persoon gedoogd, maar als je een klootzakje van ne flik hebt, nekke ze je toch... maar kan me niet tegenhouden, kap ik ze wel om, en hup, direct nieuwe de grond in!!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

de nacht hebben ze in iedergeval overleeft

k ga zo nog ff met een andere camera nog wat mooie plaatjes schieten voor het geval ze wel de pijp uit gaan

hier nog ff de colafles 1,5 ltr

 

misschien nog niet zo dik maar wel zo lang

 

gallery_9296_9602_1495594.jpg

 

gallery_9296_9602_235632.jpg

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff een muziekje voor de sfeer :D

 

 

 

om ff lekker met een heerlijk muziekje te genieten van de volgende foto's

ik hoop maar zo dat mn voedings foutje met de pk geen overkill is/word

iedereen fingers crossed en laten we met zn alle hopen dat ik de komende weken nog

veel van de volgende pictures kan schieten :tu

 

 

 

gallery_9296_9602_1498453.jpg

 

gallery_9296_9602_282279.jpg

 

 

 

gallery_9296_9602_3755930.jpg

 

 

 

 

 

gallery_9296_9602_3378511.jpg

 

gallery_9296_9602_4275031.jpg

 

gallery_9296_9602_1720019.jpg

 

 

gallery_9296_9602_937505.jpg

 

gallery_9296_9602_563079.jpg

 

 

sorry voor de rare vlek, moest ff 1 van de huisdieren wegwerken :D

gallery_9296_9602_1815827.jpg

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zooooo , even dat muziekje opgezet op jou topic en even van de foto's aan het genieten geweest ik kijk mee hoor :tu

mooie topopbouw en het heeft blijkbaar al goed gesneeuwd daar :) khoop met je mee dat je een schitterende oogst krijgt

en zal jou blijven steunen tot het einde van je planten :) beetje steun is altijd wel fijn denk ik in mezelf en hebk ik ook wel graag

dus waarom zou ik het bij jou niet doen :D

 

nu ik je planten zo zie denk ik niet dat het echt kwaad gaat doen dat je een beetje fout bent geweest met je dosering gewoon zoals je zegt beetje spoelen

en dan komt alles wel goed !

 

Groeten Shiningsilverhaze :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog 2 weekjes en het zijn monstertoppen :)

 

suc6

 

Grt

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo mensen:) hier een mini update

vooralsnog gaat alles opzich redelijk, het voedingsfoutje kunnen ze wel lijden blijkbaar

maatja van me zij dat het helemaal geen kwaad kon en het zoiezo verstandig was om indd meteen ff te spoelen

 

1 nadeel, ik denk dat er bji het spannen van het tomaten netje, het en dr wat wondjes zijn ontsaan

kortom ik hbe her en der al wat topjes eruit geknipt omdat er beginnende toprot in begon te komen

erg jamemr want de buds zijn duidelijk nog niet rijp, die 2weken waar wazum het over heeft hebben ze dan ook zeker nog nodig!!

 

t is ongeveer een hele tak wat ik er vandaag uitgeknipt heb, gelukkig zijn alle hoofd toppen nog clean

 

trouwens vrijdag de bacterial van no mercy besteld

 

denk dat de bactobloom die ik 2maand geleden heb gegeven ook zo onderhand wel aan z eind begint te lopen

 

t leek me ergens wel nuttig nu de laatste weken dat kleine extra duwtje in de rug

 

Hier de info van de website van nomercy

 

 

Bacterial bestaat uit nitrificerende bacteriën in vriesdroge vorm. Toegevoegd aan water zullen er binnen 24 uur miljarden nitrificerende bacteriën ontstaan. Nitrificerende bacteriën spelen een hoofdrol bij het afbreken van organische bestanddelen. Naast enzymen en schimmels zorgen deze bacteriën ervoor dat organisch afval wordt omgezet in opneembare voedingsstoffen voor onze planten.

 

Om zo snel mogelijk een juiste biotoop te verkrijgen in het groeimedium van uw planten is Bacterial het aangewezen product. De planten verdienen tenslotte een goede start binnen een goede biotoop om zich ook goed te kunnen ontwikkelen.

Minder spoelen doordat er minder afvalstoffen in het groeimedium blijven hangen is een groot bijkomend voordeel met Bacterial. Nitrificerende bacteriën zijn echte "afvalverslinders".

 

Gebruik Bacterial met regelmaat (2 maal per week) om zorg te dragen dat er genoeg "gif-etertjes" in je groeimedium aanwezig zijn. Gebruik van een Fungicide zal de werking van de bacterie benadelen. Om de biotoop in je groeimedium na een fungicide behandeling weer z.s.m. optimaal te krijgen is Bacterial bij uitstek een goed en natuurlijk product.

 

Geef je planten zeker 2 keer per week een dosis Bacterial om zorg te dragen voor een goede biotoop. Binnen een goede biotoop zullen de planten zich zeker kunnen stellen van een goede ontwikkeling. Het laat de planten toe de juiste cannabinoiden te vormen, die hun de nodige natuurlijke bescherming moeten bieden tegen allerlei ziektes, schimmels en ongedierte.

 

 

:D tot snel

 

Greetz Skunkmonster

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier overzicht van de topjes die nu liggen te drogen

vanwegen de TOPROT GVD maargoed blijft nederland

 

dr staan er neit voor niks een paar extra, beetje uitval had ik wel op gerekend

ben benieuwd hoeveel er de aankomende 3 weken gaan overleven ;)

 

als het zo door gaat hoef ik over 2weken nietmeer naar de shop

dan is dit wel droog en ligt ongetwijfeld alweer het een en ander te drogen

als de schimmel overslaat naar de andere dames

 

 

dit ligt nu 2 dagen

gallery_9296_9602_1493275.jpg

 

gallery_9296_9602_1159679.jpg

 

dit kwam er vandaag af

gallery_9296_9602_355903.jpg

 

dit ligt aal sinds 7/9

gallery_9296_9602_45174.jpg

 

gallery_9296_9602_2007478.jpg

 

 

en misschien verdwijnt het volgende week alwel in de verdamper :D

 

Beter iets dan Niets B)

 

 

Greetz Skunkmonster

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er appetijtelijk uit hoor, lekker smoken!

 

Grt

 

Wazum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto Update!

 

BLOEIWEEK 6 (4 t/m 11 sept)

 

 

zoals altijd beginnen we met een overzichtje

 

gallery_9296_9602_787530.jpg

 

gallery_9296_9602_1955990.jpg

 

gallery_9296_9602_2103657.jpg

 

getopte plant in kuip

gallery_9296_9602_176673.jpg

 

gallery_9296_9602_595583.jpg

 

gallery_9296_9602_1802575.jpg

 

gallery_9296_9602_168329.jpg

 

gallery_9296_9602_173985.jpg

 

 

dit is de hoofd-top van de plant waarvan ik de onderste takken had verwijderd, het dieven heeft duidelijk een positeif effect op de plant

hij lijtk wel gewoon een week verder dan de rest, in iedergeval een stuk dikker/rjiper/meer bruine haartjes

gallery_9296_9602_461572.jpg

t is de middelste (en tevens te langste slet die er tussen staat)

 

 

vandaag de bacterial binnen gekregen, staat nu lekker te vermenigvuligen :P

2 teelepeltjes in een emmer, en ff 24uur laten staan stond in de gebruiks aanwijzing

 

 

Greetz Skunkmonster

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel klote van die rot... maar ik denk zo te zien dat je genoeg heerlijke zelfgekweekte wiet gaat roken !

 

samen bidden op zonnig droog weer :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey skunkmonster !!! :D

 

Die staan echt lekker te bloeien he jou planten damn wat zien die topjes er goed uit joh ;) lekker compact ook blijkbaar

daar schrik ik toch wel even van :P , zal vast wel lekker smaken njam njam B)

 

Groeten Shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

mini update!!!

 

 

de eerste plant is geoogst!!!

 

ben er een uur mee bezig geweest

 

en dan te bedenken dat ik een tumble trimmer te leen heb.. (al doet het electro motortje het niet, dus moet met de hand draaien) beetje ambacht kan geen kwaad :D

kan je best voorstellen dat het met de hand bijna niet te doen is.. (te veel)

het was de middelste (aka de lange) deze had ik gediefd en was wat mij betreft klaar

bestwel kutweer gehad natuurlijk, k heb het gevoel dat als ik nu ga oogsten, misschien paar dagen te vroeg

dan meer over hou dan wanneer ik ze laat staan, en de rot er echt in slaat...

deze plant was gelukkig helemaal clean :P

 

 

 

@ Shining: ze zijn zeker lekker compact! maatje van me was ook redelijk verbaasd over hoe goed het eruit ziet voor een buitenwietje!

 

 

genoeg gelul

 

hier de fotos!!

 

gallery_9296_9602_233664.jpg

 

gallery_9296_9602_75191.jpg

 

one down.. fourteen to go

 

veel kijkplezier!

 

en tot de volgende update!!

 

 

GreetzZ Skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat het een lekker rokertje voor je worden :D

 

Fijn weekend

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks allot blowsterke!

 

is er trouwens al een locatie bekend voor de outdoor meeting 28 okt?

lijkt me ergens wel interessant

jij ook een fijn weekend toegewenst!

 

Greetz Skunkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er prima uit die toppen :D , ik neem aan van de plant die het verst was?

 

Zelf oogst ik altijd in etappes en kijk gewoon welke toppen goed zijn en dat scheelt soms zelfs per tak.

De rest laat ik staan en aandikken.

Wanneer er gele bladeren in de toppen komen word ik extra alert en bij geringste twijfel op rot gaan die toppen eruit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pffffff

 

net weer een plant geoogst

deze had ik niet gedieft, en er kwam ong 2x zoveel vanaf als de plant die ik gister heb geknipt

onderste takken zat een klein beetje fluf, ong handje vol. dat ligt nu in de vriezer samen met het blad afval

om aan het eind beetje ico o lator hasj van te maken :P

 

hier de foto's

plant nr 2 (terug te vinden in dit toppic onder de naam bws lady #1)

 

gallery_9296_9602_301136.jpg

gallery_9296_9602_207132.jpg

 

de bovenste laag is de plant van gister

gallery_9296_9602_387344.jpg

 

duidelijk een stuk minder dan de oogst van vandaag

gallery_9296_9602_499413.jpg

 

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn dat ziet er zeker wel lekker uit :P dat is al een goed begin van je oogst B)

 

Veel suc6 nog verder met de planten ik kan niet wachten tot de mijne klaar zijn kan ik eindelijk eens wat roken :D

 

Groetjes shining

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx homey!

 

k heb vanavond nog ff wat fotos gemaakt

de vrouwen die er nog staan blijven zoiezo de aankomende dagen nog ff genieten van het zonnetje

morgen zelfs nog een keertje de bacterial

 

hier kan je goed zien dat deze nog niet helemaal rijp zijn.. afgaande van de bruine haartjes (nog niet de 70/80% die ik wil)

dit is natuurlijk maar een maatstaaf dat weet ik, maar voor het oog is dit toch waar ik naar uit ben

ik heb hier een zak-microscoopje en ga de komende dagen de trichromen in de gaten houden om de ware rijpheid te bepalen

 

overzichtje... -2 planten B)

gallery_9296_9602_1090635.jpg

 

de ge-topte plant in kuip die het meeste achterloopt

gallery_9296_9602_1247528.jpg

 

close up van een budje met veel witte haren (met flits)

gallery_9296_9602_78619.jpg

 

(zonder flits) de kouden nachten begint ook aardig zichtbaar te worden dmv de paarse tinten die inhet blad slaan

gallery_9296_9602_1332786.jpg

 

gallery_9296_9602_92684.jpg

 

 

gallery_9296_9602_92684.jpg

 

gallery_9296_9602_407912.jpg

 

 

ff beetje prutsen en het motortje van de tumble trimmer doet het ook weer!!

k heb de hele batch van vandaag nog eens erdoor gedaan, kwam nog best een hoop fijn spul vanaf.. al zie ik alwel dat je ook een hoop verlies hebt wanneer je de

trimmer te lang laat draaien

 

maar wel super ideaal, ende topjes zien er uit als shop wiet

 

gallery_9296_9602_66066.jpg

 

 

gallery_9296_9602_2633685.jpg

gallery_9296_9602_812507.jpg

 

hier een foto om het verschil te zien, dit topje heb ik net geknipt ( zat rot in de tak) en is eigenlijk nog niet helemaal rijp

k hbe hem ouderwets met het handje en een schaar geknipt dus zie verschil met de 2 fotos hierboven

k heb dus niks te klagen met die tumble trimmer!!

gallery_9296_9602_622049.jpg

 

:D

 

 

Greetz Skunkmonster

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

fucking mooie topjes gast! En die tumble trimmer, mooi resultaat. Heb zelf een cannacutter, maar is eigenlijk niet zo practisch als je geen grote hoeveelheden hoeft te verwerken, misschien dat ik ook ooit nog eens dat ding inruil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Jeice & Slappy: thnx allot guy's ;)

 

ben er zelf ook dik tevreden mee!!!

doet me ook goed om te horen van "de mannen" die al ff meelopen (en weten waar ze over lullen)

k ben zelf ook zo eerlijk om toe te geven als het 3x niks was geweest (zoals mjin vorige buiten seizoenen) ookal heb ik de laatste jaren buiten niet zoveel grammen overgehouden MAAR

de bult ervaring die een slechte/mislukte kweek met zich mee brengt is een onbetaalbare leerschool die zich ditjaar duidelijk uit betaald

het bio/organisch icm schimmels & bacerien heeft me ditjaar echt verbaasd!!!

 

(het vloeibaar voeden op de volle grond is al snel als water naar de zee dragen <_< )

 

 

vandaag nog ff een paar planten geknipt, totaal liggen er nu 6,5/7 te drogen en staan er nog 8 dames in de tuin

bijna op de helft! (gelukkig had ik vandaag wat knip hulp <_< )

 

 

De Oogst Tot Nu Toe:

 

gallery_9296_9602_699344.jpg

 

 

k had nog een thermo/hygro metertje van een Micro kweekje die ik ooit heb gedaan

typisch zo'n gevalletje van geld heeft ie niet maar wel spulletjes :blink:

 

gallery_9296_9602_654924.jpg

 

 

ff voor iedereen die marlboro rookt.. t is een big-pack :spliff:

 

gallery_9296_9602_1517543.jpg

 

 

enigste nadeel is dat door de tuble trimmer wel veel van de mooie thc trichromen verloren gaan,

deze blijven toch achter in de machine, tenminste de trichromen die uit de buitenkant van de top zitten

maar er valt ook bijna niet tegenop te knippen met de hand dus dit nemen we maar voor lief

 

 

 

Greetz Skunkmonster

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...