Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

flip van hout

geruimt

Recommended Posts

ik had 7 planten in mijn tuin staan en die zijn geruimt. wat zal nu de straf zijn die daarop volgt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk niets

 

huur/koophuis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe groot eigenlijk ?

 

Denk dat het wel losloopt.. geef ff rerspons over wat er precies gebeurd, is leerzaam voor iedereen den ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of je vervolgd gaat worden ligt er aan de bui van oom agent, 7 plantjes is net 2 te veel. als je pech hebt gaan ze wel proces verbaal op maken, als je geluk hebt krijg je een waarschuwing. Als ze contact opnemen natuurlijk zeggen dat het voor eigen gebruik is.

 

Als je ze toch gaan vervolgen krijg je werkstraf van 40 a 80 uur, misschien wel voorwaardelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als jij niet thuis was, wat ik hieruit opmaak zijn zij strafbaar bezig geweest om je te ruimen..

Je moet toestemming hebben gegeven of ze moeten leen bevel van ontruimen tonen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet als ze een huiszoekingsbevel hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt wel goed.

Anders hadden ze gewacht tot je er zou zijn.

Als ze verhaal komen halen

Je growd voor jezelf omdat de shop teduur is, je verkoopt er niks van, en geeft er nIks van weg aan vrienden.

 

Bij mij 8 planten binnen onder 2*250 watt met alles erop en aan

(allen nog geen bloei en regulier zaad) in huurhuis. Niks ant handje zaak geseponeerd wel al me spullen kwijt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De straffen verschillen nogal, zelfs per gemeente :huh:

 

Iemand die ik ken hier had er 6 buiten staan, planten moeten ruimen en werkstraf gekregen , echter hij zat in huurhuis en had uitkering.

 

Te zielig voor woorden, hij is ook medisch gebruiker, ziekenfonds kan hij al niet betalen, nu wordt hij dubbel gestraft....

 

Het kan ook nog geseponeerd worden , omdat het je eerste keer is, dus dan gebeurd er verder niks.

 

Succes en hou ons op de hoogte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn ze ook in huis geweest?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou een mooie zijn ja, als er een paar geruimd worden in de tuin terwijl je je zolder ook nog vol hebt staan :huh:

 

 

ik zou me totaal niet druk maken in dit geval

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze in jouw tuin komen ook met bevel zonder dat jij op de hoogte bent gesteld is dat huisvredebreuk/inbraak. punt.

Ze kunnen je van alles flikken maar vaak gaat het fout opdat die blauwpetjes niet weten wat nu wel of niet mag..

Voor hetzelfde ligt je vrouw naakt in de tuin tussen de planten te zonnen.. zou lekker worden lang leve het scheve rechtsysteem..

grtz/..

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je geen geld hebt voor een advocaat regel dan een advocaat van onvermogen of vraag gratis advies bij een juridisch loket !!!!!!! in de meeste steden is er een juridisch loket, kan je gewoon heen, of je nou bakken met geld hebt of arm bent......

 

succes ermee,

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doen ze tegenwoordig ook al moeilijk als je er een paar buiten heb staan? Wordt steeds triester hier in dit land.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als ze in jouw tuin komen ook met bevel zonder dat jij op de hoogte bent gesteld is dat huisvredebreuk/inbraak. punt.

Ze kunnen je van alles flikken maar vaak gaat het fout opdat die blauwpetjes niet weten wat nu wel of niet mag..

Voor hetzelfde ligt je vrouw naakt in de tuin tussen de planten te zonnen.. zou lekker worden lang leve het scheve rechtsysteem..

grtz/..

 

Volgensmij mocht de politie wel in de tuin komen als ze je planten zonder binnentreden al konden zien (dus geen goede schutting o.i.d.).

Als je binnen een hele plantage hebt lijkt het me sowieso niet slim om buiten planten te hebben, meer risico dan voordeel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou iig ffies sociale raadslieden raadplegen in je regio, die gasten kunnen je iig op weg helpen.

 

sterkte er mee...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als ze in jouw tuin komen ook met bevel zonder dat jij op de hoogte bent gesteld is dat huisvredebreuk/inbraak. punt.

Ze kunnen je van alles flikken maar vaak gaat het fout opdat die blauwpetjes niet weten wat nu wel of niet mag..

Voor hetzelfde ligt je vrouw naakt in de tuin tussen de planten te zonnen.. zou lekker worden lang leve het scheve rechtsysteem..

grtz/..

 

dit is pertinent niet waar. als zij een machtiging hebben mogen zij binnentreden en is er geen sprake van huisvredebreuk of inbraak. of je vriendin nou poedeltje naakt in de tuin ligt maakt geen klap uit. wat wél waar is dat zonder een ehh getver hoe heet die ook alweer, niet zomaar rond mogen kijken. dit houdt in kasten en lades open doen mag dus niet zomaar. (die kerel heet een rechter commisaris)

 

een ander, veel belangrijker punt is het volgende. op het moment dat jij niet thuis bent. kan jij niet vrijwillig afstand doen van de planten. die keuze heb jij niet meer. ik zou zeer snel een klacht hierover indienen en duidelijk maken dat jij er afstand van wilt doen en dat jij graag die keuze gewild zou hebben.

moet jij je melden voor verhoren dan raad ik je aan om verder je mond te houden. je hoeft niets te verklaren =>zwijgrecht.

 

kortom zorg dat jij alle details hebt omtrent het binnentreden. of er een machtiging was (het "huiszoekingsbevel") wie er aanwezig waren (functies!) en wat de reden was.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben het met L3dnov wel eens. Zorg voor info over de kwestie en sta zo sterk mogelijk ermee.

 

sterkte,

 

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...