Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ejb

alcohol

Recommended Posts

hallo growers en blowers,

 

De GGD heeft een erg goed punt:

 

http://www.nu.nl/politiek/2818124/ggd-wil-...ol-18-jaar.html

 

je mag onder de 18 zuipen, alcohol kopen zonder pas......blowen moet boven 18 met pas......

 

ik ben het compleet met de ggd eens !!!!!! alcohol is een enorme foute drugs, harddrugs vrij verkrijgbaar, vele doden, vele ongelukken, vele vechtpartijen etc......

 

Ik weet dat jullie dit allemaal al weten, maar wij blowers zijn irie mensen.......drank is harddrugs, laat ze dat eens beseffen in de tweede kamer!!!!

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

En laten we nu ook dat eeuwig gezeik en non-argument over alcohol stoppen. We betichten de politici en conservatieven constant van tunnelzicht maar we doen er zelf ook leuk aan mee. 'Eigen drugs eerst'. Er is weinig reden om te kappen op alcohol terwijl je het ook over de positieve effecten van cannabis opzich kan hebben. Dat eindeloos herhalen dat alcohol schadelijk is mist na een tijd ook z'n effect.

"Als wij niet mogen, jij ook niet" komen we géén stap mee vooruit. Elkaar het licht in de ogen niet gunnen, dat is onze maatschappij. En of je nu een conservatieve alcoholverslaafde bent of een progressieve wietroker, we doen er allemaal aan mee en we komen er nergens mee. Wanneer gaan we terug gelijk halen op basis van argumenten in plaats van elkaar te bekampen op persoonlijke vrijheden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

iedereen moet het zelf weten, maar de negatieve effecten van alcohol worden zwaar onderschat, en die van wiet zwaar overschat. dus totdat "men" beseft dat dat zo is moet daar aandacht aan besteed worden. uiteindelijk wil je idd gewoon dat men kijkt naar de realiteit ipv wat gedoogd, legaal, illegaal, geaccepteerd word etc. het gaat er niet om dat men het elkaar niet gunt, het gaat om het onrecht, niet om het wel of niet gunnen van een drankje of wietje.

 

het ergste vind ik niet dat alcohol maatschappelijk geaccepteerd word, maar dat de gevolgen maatschappelijk geaccepteerd worden. toevallig vorige week nog, moeders is aan de drank, na een fles sterke drank hartaanval, overleden, met z'n allen TJA.. HMM.. stom he? roepen en 's avonds met z'n allen weer aan de zuip om "het even te vergeten"

Share this post


Link to post
Share on other sites

het woord "hyppocriet" heb ik hier nog niet gezien en past zeker in deze discussie, de alcohol lovers die zeggen dat alcohol geen drug is en al de rest wel: hyppocriet dus :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo rock fever, hoezo moet ik het eeuwig gezeik tegen alcohol stoppen?!? we doen er zelf aan mee? ik drink uit principe geen DRUPPEL alcohol en dat al 14 jaar ofzo, als ik zeg geen druppel, dan bedoel ik geen druppel.

 

alcohol is de gemeenste drugs, er is met geen één drugs zoveel ellende en gezeik als met alcohol, dat is geen gezeik maar dat is een FEIT. En ik hoop dat mensen daar bewust van worden, en JA ik promoot wiet, want de ellende daar uit is erg klein ( hoewel ze er zeker zijn )

 

het is bij mij helemaal niet, als wij niet mogen mogen jullie ook niet, ik ben tegen de manier waarop alcohol gepresenteerd wordt, en hoe wiet tegengewerkt word.

 

Ik drink niet, wil niet drinken en ga nooit drinken. Vele mensen lachen me uit als ik met oud en nieuw met mijn jip en janneke champagne sta....ik lach hun uit als ze elkaar op de bek slaan, vreemd gaan, staan te kotsen, vallen met de fiets, tegen een boom aan knallen met de auto etc etc.

 

we doen er dus niet allemaal aan mee.

 

ejb

 

fuck alcohol, lang leve thc/cbd

Share this post


Link to post
Share on other sites

rock fever, ja hoor ik drink graag een pilsje , en heb geen kwade dronk!

Ik ben dat gezeik meer dan zat, wat de ander daar van vindt.

Blowen en drinken, de maat moet je zelf maar bepalen, maar zelfs hier op dit forum, zijn er genoeg die het kennelijk beter weten!

Het principe waar ik mee ben opgegroeid is leven en laten leven, en dat werkt volgens mij het beste!!!!!

 

Fuck you, waar bemoei je je mee!, Houd er eens mee op!!!

Ik ben het het met rock fever helemaal eens! PUNT! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat alcohol-cannabis gebeuren is alleen maar om dingen in perspectief te plaatsen, niet om verwijten te maken. Niet dat je geen verwijten zou kunnen maken gezien de hoeveelheid mensen met Korsakov ed., maar dat kan nooit de intentie zijn, want we willen allemaal zelf kunnen bepalen wat we in ons mik stoppen.

 

Ik ben persoonlijk tegen betutteling, want voordat die alcohol betutteling begon had nog nooit iemand van coma-zuipers gehoord. Nu krijg je d'r dadelijk ook nog alcohol toerisme, alcohol dealers etcetcetcetc. bij, want daar zitten we schijnbaar op te wachten. Die man van de GGD moet eens in Zweden gaan kijken en dan nog eens durven te beweren dat repressie minder alcoholisten op gaat leveren, verrekte kletserd.

 

'tis nu nog wachten op de eerste die gaat pleiten om masturbatie onder de 18 te verbieden en we zijn weer helemaal terug in de 18de eeuw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou, dat heb je wel heel mooi verwoord ! Ben het er weer helemaal mee eens! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
'tis nu nog wachten op de eerste die gaat pleiten om masturbatie onder de 18 te verbieden en we zijn weer helemaal terug in de 18de eeuw.

 

comamasturberen daar heb ik nog niet van gehoord, maar in het openbaar mag het niet.. 't lijkt idd net de 18e eeuw

Share this post


Link to post
Share on other sites

comamasturberen :lol: ^_^ :lol: Ik ga meteen m'n vriendin aan het werk zetten, wat zal ik lekker diep slapen zèèèèg

Share this post


Link to post
Share on other sites

groenefingers, ik hoop niet dat die fuck you persoonlijk naar mij gericht is..........

 

nog wel even een vermelding waard, ik ben soms wat anti alcohol omdat ik vreselijke dingen gezien heb in mijn directe omgeving, jaaaaaaaaaaaaaaren lang misbruik van alcohol gezien, vrienden in het ziekenhuis zien belanden, vele gevechten etc. Zo ook met cocaine, ik ben er oa zelfs voor naar een andere stad verhuisd ( één van de redenen ) ik weet hoe gevaarlijk die harddrugs alcohol kan zijn, sindsdien drink ik ( weiger ik )'letterlijk één druppel te drinken.

 

ben dus best wat bevooroordeeld naar drank.

 

Ik vind ook dat iedereen zelf uit moet maken wat men nuttigd maar val mij er niet mee lastig !!!!!!!! hoe vaak moet ik nog de nadelen meemaken, zien voelen en ervaren van deze kut drugs?

 

snappie?

 

maar reageer aub door, een discussie hierover kan geen kwaad, of je nou anti of pro bent!!!!!! en begrijp me niet verkeerd als ik een feesie geef is er drank in huis, ik ben vega, maar met bbq ligt er wel wat vlees voor de visite klaar, Hypocriet????? nee, ik wil mijn principes niet aan een ander opleggen, juist omdat ze mij ook respecteren, als ik op hun feesie kom staat er een kop thee voor me klaar en een vega hap.....en zo hoort het, rekening houden met elkaar en respect hebben.

Gelukkig hebben mijn huidige vrienden geen kwade dronk en ga ik met een gerust hart met ze naar een festival oid.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
En laten we nu ook dat eeuwig gezeik en non-argument over alcohol stoppen. We betichten de politici en conservatieven constant van tunnelzicht maar we doen er zelf ook leuk aan mee. 'Eigen drugs eerst'. Er is weinig reden om te kappen op alcohol terwijl je het ook over de positieve effecten van cannabis opzich kan hebben. Dat eindeloos herhalen dat alcohol schadelijk is mist na een tijd ook z'n effect.

"Als wij niet mogen, jij ook niet" komen we géén stap mee vooruit. Elkaar het licht in de ogen niet gunnen, dat is onze maatschappij. En of je nu een conservatieve alcoholverslaafde bent of een progressieve wietroker, we doen er allemaal aan mee en we komen er nergens mee. Wanneer gaan we terug gelijk halen op basis van argumenten in plaats van elkaar te bekampen op persoonlijke vrijheden?

 

Idd! Leven en laten leven :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste ejb,

het is niet persoonlijk naar jou gericht!

Ik ben tegen regulering die , verregaand ingrijpt in de persoonlijke levenssfeer!

 

In een debat over , of canabis zo slecht zou zijn , vind ik t wel begrijpelijk dat men als tegenargument verwijst naar de gevaren van alcohol misbruik.

 

Ik hoef t niet te horen telkens als ik een peuk opsteek, dat je daar kanker van krijgt, of dat ik t milieu om me heen verpest; dat ik niet mag roken in mijn eigen auto die ik gebruik voor m,n werk, omdat m,n werkgever geen autopark heeft, en ook geen maatregelen heeft getroffen voor t maken van een rookruimte.

Sta nu bij de ingang van het ziekenhuis bij de ingang in een abritje te roken, of bij de snuffelpaal op het station. Maw je bent al steeds sneller in overtreding; te ver door gevoerde regulering leidt tot te grote irritatie, we kunnen niets meer onder elkaar regelen afhankelijk van de situatie, en omstandigheden!

Dan als ik thuis ben, wil ik daar even niets meer van weten!

Gaan we dit nu ook weer met drank doen, kom ik helemaal de deur niet meer uit! Missie geslaagd, aanpassen of stikken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

groenefingers, thanx voor je uitleg, fijn dat het niet persoonlijk is, ik ben het ook wel met je eens op een aantal punten hoor....

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, Sorry man!

Wil niemand een rotgevoel bezorgen!

Nou geniet maar van het zonnetje vandaag! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

doe je blijkbaar niet, dus no worries............!!!!!!!

 

ejb

 

zonnetje is lekker voor mij maar ook voor mijn cbd crew outdoor plantjes.....!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik weet dat jullie dit allemaal al weten, maar wij blowers zijn irie mensen.......drank is harddrugs, laat ze dat eens beseffen in de tweede kamer!!!!

 

ejb

 

balkenendefuckdrugs5_6_2010_Volendam.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahahahah ja ik ken het plaatje..........

 

dat is ook het probleem he, ze houden wel van een drankje, als ze blowden hadden we geen probleem.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

balkenendefuckdrugs5_6_2010_Volendam.jpg

 

 

dit toont goed wat het probleem is. en dit toont ook waarom wij blowerts ons best mogen verdedigen en zelfs vergelijkingen mogen maken met alcohol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik draag zo'n shirt, maar dan met een jointje in m'n hand! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
dit toont goed wat het probleem is. en dit toont ook waarom wij blowerts ons best mogen verdedigen en zelfs vergelijkingen mogen maken met alcohol.

 

Normaal ben ik het meestal nietzo eens met je verwoordingen maar nu sla je de spijker op z'n kop

 

En dan wil ik de vraag stellen hoeveel wietafkick klinieken zijn er? En hoeveel voor alcol? En bij hoeveel harddrugs afkickers word er gebruik gemaakt van olie om door de afkick verschijnsellen te geraken....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dat die zogenaamde 'normen en waarden' meneer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...