Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

weetje

Cannabis Bevrijdings Dag- 17 juni

Recommended Posts

wat smurrie in n potje gepropt, wat laatste buitenzooi in n tas gejast.....ziezo, paps is dr klaar voor :)

grtz ammelov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet helaas afzeggen heb griep en voel me futloos :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die g13 x amnesia die was echt net als ik tegen een een muur liep.

Jammer dat de rug zo een verschrikkelijke pijn deed maar hé ik was toch er even en was erg gezellig bij de Verdamper.

Thanks ammelov voor de heen en terug wandeling deed even goed.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

theo van de vliegende hollander heeft ervoor gezorgd dat alle shops in groningen dicht zijn, en je kon voor 5 euro met een grote bus retour naar amsterdam om dit protest te gaan bezoeken, ik had er eff geen zin in.

 

goeje actie van theo.

 

gr van ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijk van me vaderdag genoten, beetje heen en weer van de ganja dancehall naar het hoofdpodium gezweeft. Maar de voorkeur ging toch uit naar King Shiloh Soundsystem.

 

Na een behoorlijke space wandeling door het Westerpark kwamen we erachter dat we dicht in de buurt van Sloterdijk station stonden! Dus helaas geen tijd gehad om naar Isis te luisteren.

 

Moet toch echt vaker gebeuren zo'n protest!

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 jointje bioskunk met een toefje Gamnesia

en alle cannabinoiden van gisteren

dartelen weer in het rond.

 

Was helemaal leuk.

het weer werkte mee,

een vrije sfeer

Aad Granaat, Jackie,armand, zijn allemaal langs de dampers geschoven,

 

De gamnesia , tjah, ik wordt er zelf ook steeds stoneder van :P

en het is een aantal medi patienten erg goed bevallen.

 

Weetje hoe lastig het is om een box te doen

met iemand die zwaar epileptisch is? ;) :D :yummy:

Na een halve minuut hielden we er lachend mee op.

 

Ik ga nu youtube afschuimen op leuke filmpjes,

had gehoord dat Evert alweer op TV geweest was.

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

In het NOS journaal van 20:00 even dat er iemand aan de damper zat met Evert inbeeld.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zat bij mediwiet op de stand en ik heb een hele leuke dag gehad. Allemaal hartelijk dank voor de positieve reacties! :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Sfeer was heel erg goed.Zou wat beter uitgelicht mogen worden, dat er ook een paar 1000 man bij elkaar voor een goeie sfeer kunnen zorgen zonder vechtpartijen of andere narige dingen.;)

 

Namaste :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

en heeft die dag ook wat opgeleverd tegen het cannabis beleid

de problemen liggen in brabant en niet in amsterdam ja volgend jaar pas

ja gezellig zal het wel zijn geweest

Share this post


Link to post
Share on other sites

tjee, wat een zeur ben jij zeg.

ten eerste is het een feestelijke dag, om de bevrijding van cannabis te vieren,

dit jaar heeft het een actie kantje gekregen.

en ten tweede moet je strijden , waar je rechten liggen.

dus overal in Nederland, en niet in 1 probleemgebied.

ik vroeg je wanneer de demonstratie gepland stond in het zuiden,

maar daar hoorde ik niets op.

 

Alhoewel ik je mening goed begrijp, vind ik de manier van reply

vrij nutteloos en zeker niet opbouwend.

Majah da's mijn probleem., :yummy:

gegroeteld, Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Het had ook in Brabant gevierd kunnen worden, maar welke burgervader daar geeft toestemming voor zo'n bevrijdingsdag.Zelfs in Den Haag kon het niet gehouden worden, omdat van Aartsen het niet wilde.Limburg was ook vertegenwoordigd in Amsterdam.

 

Namaste :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vond het een gezellige maar WAARDELOZE DAG GEEN NORMAAL MENS GEZIEN op die ene fries na dan met deze debielententoonstelling wordt je NOOIT serieus genomen .

Echt jammer maar vindt het niet vreemd dat "normale mensen" hier niet mee geassocieerd willen worden .

Groeten van tuintjuh en een heel prettig weekend !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ooit zo eens 1 dag administratief in de bak gezeten omdat ik aanwezig was op een pro-cannabis betoging waar geen goedkeuring voor was gegeven.

'k Had zelfs geen wiet op zak... gewoon een dagje in jail mogen zitten voor het zogenaamde 'verstoren van de openbare orde'.

 

En aangezien heel die wietpas in Brabant al zo omstreden is, vermoed ik dat je daar nu echt geen bijeenkomsten wil houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk, daar kan ik het nou alleen maar mee eens zijn tuintjuh

het freak gehalte was erg hoog :yummy:

en de normale consument kan zich hier zekers niet in herkennen.

Daarbij stond tijdens de zinnige woorden de muziek van de andere tent soms erg hard.

Zodat zelfs de boodschap wat ondergewaait werd.

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Normale mensen zaten in het cafe te wachten op het grote wonder dat niet ging gebeuren.Ik heb 1 keer een freak-tentoonstelling gezien, waar eentje met een strijkijzer aan zijn edele delen stond te zwaaien, maar dat heb ik dit keer niet gezien.;)

De bastonen galmde aardig over het terrein.Mijn trommelvliezen werden daar niet blij van.Nog een piep ervan in mijn oren.

 

Namaste :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normale mensen?

 

Ik was er ook! Ben ik ook niet normaal dan? :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
de problemen liggen in brabant en niet in amsterdam ja volgend jaar pas

 

leuke woordspeling

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 elmanito hahaah ik heb meerdere freakshows gezien and i love it !!!!!!

 

maar freaks in mijn ogen zijn bijv mensen in het gooi die onderbroeken van 200 euro dragen, hun kinderen schoen van 500 euri waar ze snel uitgroeien en waar de kinderen autos eisen enzo, kijk van mij mogen ze hoor, maar wat zijn freaks?

 

ik denk dat ik je wel snap hoor tuintjuh

 

fok it, niemand is normaal, niemand is apart, soms is iemand wel saai of iemand extra opvallend, prima.....

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben een cannabisfreak en ik was er ook bij. :lol: Ik ben op zoek geweest naar de verdamper waar ook WFleden zouden rondhangen... Er waren 2 verdampers, de druk bezochte van Evert en een eenzame op een bankje aan de filmtent. :lol: Wegens het comfort en de rustigere omgeving koos ik om plaats te vatten aan deze laatste, maar blijkbaar had ik verkeerd gekozen want geen WFleden ontmoet... Qua ontmoeten bleef het oorspronkelijk vrij rustig voor mij; tot ik echter een (homemade) hashworstje in mijn shaggie draaide. De walm en het aroma hiervan lokte direct meerdere cannabisgenieters, een beetje zoals bijen naar een pot honing :wub:

Gelukkig waren er voldoende debielen (en ook enkele idioten en imbecielen) die het de moeite vonden om hun respekt voor cannabis te komen betuigen en om cannabis eens extra in het zonnetje te zetten en te vieren ... :lol: zodat het een waardige en geslaagde manifestatie werd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke dus ik ben een zeur als ik mijn mening doe

ze zijn al 30 jaar bezig om het te legaliseren

maar altijd zonder sucses dus wordt het tijd om het anders aan te pakken

ben al een hele tijd bezig geweest om iets te doen heb allerlei mailtjes gestuurd

naar de essensie highlife voc de mediwiet maar krijg nooit een reactie terug

dus als hun al zo arrogant zijn om helemaal niet te reageren op mijn mail

dus met andere woorden wordt ik ook door helemaal niemand bijgestaan om iets te gaan ondernemen

ik heb zoiets ook nog nooit gedaan een beetje hulp van hun zou wel gewenst zijn al is het alleen maar voor een advertentie in hun blad

maar zelfs daar krijg ik geen reactie van dus een beetje frustreerend

ik vindt het nu wel best zo de huis en huis dealers hebben betere kwaliteit en je krijgt er veel meer dan een shop

want wat je in de shop koopt is gewoon om te janken

ik heb zoiets van bekijk het maar

Edited by Aad
Dubbele tekst verwijderd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ben al een hele tijd bezig geweest om iets te doen

 

om iets te gaan ondernemen

 

ik heb zoiets ook nog nooit gedaan

Tsja als je in die e-mailtjes net zo duidelijk was als je hier bent,kan ik het ze eigenlijk niet echt bijzonder kwalijk nemen,dat ze hun tijd beter besteedbaar achten... :lol:

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
ben al een hele tijd bezig geweest om iets te doen heb allerlei mailtjes gestuurd

naar de essensie highlife voc de mediwiet maar krijg nooit een reactie terug

Zonder een fysiek afspraak te maken met 1 van hen of toevallig eens langs te gaan op 1 van de vergaderingen van het VOC bv. :lol:

 

Namaste :lol:

 

PS probleem ligt niet alleen in het zuiden, maar heel Nederland is betrokken als geheel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou heb gewoon duidelijke mail gestuurd met hoe ik erover dacht en misschien dat we het op een andere manier van aanpakken

heb zelf mijn telefoon nummer en al erbij gezet

om eens met iemand van hun een afspraak te maken om het ook een keer bij te wonen

ik zou niet eens weten waar hun vergaderen en het is ook niet zo netjes om als wild vreemde ineens bij hun aan te kloppen

maar als je van niemand een reactie terug krijgt

 

misschien omdat ze zelf te stoned zijn ofzo ik weet het niet ben er zelf al een aantal jaar aan het volgen

ben zelfs tot de shops en kwekers geweest en al het andere wat verboden is en wat er bij komt kijken

dus ben ook geen leek op dat gebied

laat ze maar eigenwijs door gaan met wat ze al jaren doen

heel mijn documenten wat ik over al die tijd verzameld heb ik net precies in de fik gestoken

als ze niet voor een andermans mening niet open staan dan schiet het niet op

had op zijn minst een telefoontje of een mailtje terug verwacht want was er graag ermee verder gegaan

en hou er nu ook erover op en kijk op zijn tijd nog wel eens op de forum rond of er ooit nog veranderingen komen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...