Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sparta-rotterdam

No chemicals, just natural!

Recommended Posts

volgende keer je ring afdoen ! als je naar je spot gaat

 

hoe is het met je vinger ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die rasta rookt te veel, het was 4.30 en niet 5.30 toen we bijna gingen :lol:

Moesten hoop aarde en cocos afdroppen, vandaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@t eLMO2007: Ja, dat zal ik voortaan doen. op het moment is mijn vinger opgezwolle. ik ben bij de huisartsen post geweest en ik moet proberen de ring met zeep eraf te krijgen,. als dat niet lukt, dan wordt de ring eraf gezaagd. Maar het is een ring vsn 35 jaar oud. Ik moet minstens mijn hand een half uur recht omhoog houden, i.v.m de zwelling.

 

@T Megaharrie: Doe dat, mag deze topic je doen verbazen.

 

@t Tw!tchy: Inderdaad, niet scherp van mij. IK ben je nog niet online tegengekomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie dat je een partnet in crime hebt gevonden

 

veel succes met de guerilla en je vinger :lol: shit happens

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er moet wel wat gedaan worden aan die twee kleine boompjes..

 

De zijtakken moeten eraf worden gezaagd of de boom moet gekapt worden, maar we willen niet sollen met moeder natuur.

Dat zijn twee elkaar behoorlijk in de weg zittende statements... :lol:

Ik adviseer ten zeerste om geen bomen om te gaan zagen of te kortwieken.

Inderdaad hebben we haar nodig en we moeten het al doen met het maar kleine beetje natuur,die we nog over hebben... :P

Tevens bezorg je je medeguerillakwekers nou ook niet echt een goede naam op deze manier. :lol:

Dus hierbij een pleidooi voor niet al te ingrijpende guerilla-tactieken. :jump:

 

Sterkte met je vinger en ring!

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boetes voor illegale kap zijn ook niet misselijk.

Verder een mooie spot hoor! Vergeet de slakkekorrels straks niet. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@t AAD: Ik respecteer je mening en ik zal jouw advies ten harte nemen. Ik wil de natuur ook niet beschadigen. Inderdaad we moeten de natuur dankbaar zijn, dat we uberhaupt kunnen kweken.

 

@T Jeice: Het is niet alleen leuker, prettiger, en socialer om te kweken met een partner in "crime", maar het levert meer energie aan de planten. Je leer van elkaar en je bouwt een vertrouwensband op met iemand die je hebt leren kennen vanuit een forum. En het mooiste aan het verhaal is, je hoeft elkaar niet uit te leggen, dat het zo undacover mogelijk moet als het maar kan.

 

@T LimBic: YEESSSSSSSS!! IK heb de zaden binnen. Ik vind het ontzetten tof dat je mij op deze manier ondersteund. Ik had niets om te ruilen, maar je sponsort me toch zaden. Je zult ze zeker voorbij zien komen in deze topic. Toevallig heb ik vandaag slakkenkorrels gekocht. Tw!tchy had zelf ook nog slakkenkorres.

 

ALgemeen: Het is leuk om te zien bij andere topic's hoe HOT de ACTION IS. Ik heb een aantal guerilla benodigheden gekocht. Cocos bricks en een kweekkastje. Rozenmest en slakkenkorrels.

 

Verder heb ik vandaag nog 3 zakken ( 60 Liter) potgrond gedropt op een andere spot. Ik word er steeds behendiger in. Auto pakeren aan de weg, knipperlicht aan, kattenbak open en droppen maar. Vervolgens parkeer je de auto en gaat rustig " wandelen". Ik heb in totaal 4 spots. De hoeveelheid planten op een spot verschilt enorm. De grootste word 30 Vrouwtjes.

 

Een andere vraag: Wie nog een hoop autoflower zaad over heeft en deze graag wil sponseren voor een goed doel, dan stuur ze door naar Rasta, ze krijgen een mooi plekje op een van mijn spots.

Jah Bless & Love Up

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korte update: Vandaag 12 zaalingen uitgezet. Ik ben vandaah een zandhagendis tegen gekomen. Normaliter zie je deze soort reptielen in het buitenland. Ik heb flink moeten aanpoten om alles tot stand te kunnen brengen. Morgen drop ik wel een aantal foto's

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja guerilla is heel héél hard werken. Zoals Carpie altijd zegt: It's Hard To Be A Guerilla. (meer dan waar)

 

Maar gewoon doorzetten! Het gaat straks super snel allemaal.

& Benieuwd naar morgen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeee hoe gaat het met de plantjes zijn ze goed aangeslagen na het uitzetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze week/weekend zullen de planten op de grote spot komen, we zullen even foto's plaatsen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morgenochtend maar eens wat neer poten met sparta-rotterdam.. ongeveer 50 Henkes Lolands staan klaar in 2 dozen..

 

gallery_30799_12348_20536.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi man, doe voorzichtig en veel succes morgenochtend!

Dat de Henkes maar mogen uitgroeien tot bomen :verrygood !

Share this post


Link to post
Share on other sites

heee ziet er weer moooi uit gaaat zeker wel wat mooois worden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat hebben jullie allemaal aan de grond gedaan?

Ik denk dat de grond daar aan de zure kant is.. heb je die gemeten van te voren?

Verder lijkt het wel wat te gaan worden.. :verrygood

 

Grtzz Tuinman

Share this post


Link to post
Share on other sites

We hebben de grond opgewaardeerd met kokos, potgrond, en omdat de grond hier idd vrij zuur is ook nog wat maerl kalk en kalkkorrels (voor langer termijn).

 

Tijd om hier eens wat groen geweld te droppen, we hebben zo'n 50 Henkes uitgezet, deze hebben na ontkiemen wel een paar dagen onder HPI licht gestaan, hopelijk is dat geen probleem geweest. Ze zijn verder gewoon voor het raam voorgegroeid, en hebben de 2 dagen hiervoor op het balkon gestaan om te wennen aan koudere temps.

 

De eerste doos plantjes in de grond gezet:

gallery_30799_12348_207347.jpg

 

gallery_30799_12348_98808.jpg

 

gallery_30799_12348_105049.jpg

 

 

De 2de doos plantjes op een 2e plek:

gallery_30799_12348_78636.jpg

 

gallery_30799_12348_60005.jpg

 

Hier zie je nog wat kokos tussen de aarde zitten (bruine)

gallery_30799_12348_145406.jpg

 

gallery_30799_12348_49932.jpg

 

 

Toen alles gewaterd en gaas er omheen gezet

gallery_30799_12348_109596.jpg

 

gallery_30799_12348_16763.jpg

 

 

Niet genoeg gaas voor het eerste plekje, even een deel met gaas bedekt..

gallery_30799_12348_51182.jpg

 

gallery_30799_12348_102887.jpg

 

Veilig :verrygood

gallery_30799_12348_146455.jpg

 

 

Dat was em weer, volgende keer even wat Royal Dane en wat White Widows neerzetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat was me weer een gezellig onderonsje!

Wij hebben weer moeten rennen,klimmen, bukken ( oeps) en vooral zoveel mogelijk undacover blijven.

Het is mooi uitgezet. wij zijn er in iedergeval tevreden mee. Er komt nog een tweede spot aan, die ook een bijzondere kan worden.

Materiaal hebben we ook net afgedropt.

 

We hebben veel tijd geinvesteerd in deze project en we hopen natuurlijk de vruchten van te plukken. Al is het maar een klein beetje.

Het was echt donker op de spot. We hebben van alle invalshoeken bekeken. Nacht scene in de ochtend, alleen de middag scene nog niet. Dit zal snel gebeuren, zodra we de homo's eruit halen. Nee flauw grapje, misschien lezen er wel homo growers mee en daar is niks mee. Voel je dan ook niet beledig door mij flauwe opmerking.

 

Nou wij hebben een goede start gemaakt, maar zoals twitchy aangeeft, er komen nog twee soorten bij. De ruimte is behoorlijk. Bedankt voor jullie reacties alvast.

En blijf ons volgen, want we gaan richting de 80 planten. Hopelijk houden we er 30 vrouwen van over.

 

love & peace :verrygood

 

Sparta-Rotterdam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende plek waar we beginnen aan het water wordt nog beter :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dit zal snel gebeuren, zodra we de homo's eruit halen. Nee flauw grapje, misschien lezen er wel homo growers mee en daar is niks mee. Voel je dan ook niet beledig door mij flauwe opmerking.

 

Dus... dat van ons in de struiken betekende helemaal niks voor je? :lol: Dacht dat we wat speciaals hadden.. :P :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

flauw :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk was dat speciaal, maar dat geheimpje wilde ik voor mijzelf houden :verrygood

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komt het een beetje geloofwaardig over?? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig :verrygood

 

Fijne zondag :lol: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi man, die planten hebben van jou hebben het maar luxe zo, met gaas en al afgedekt!

 

Ga zo door! Ben benieuwd naar je volgende update, hoe vaak ben je van plan erheen te gaan?

Laterz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het goed is moet mijn geurilla strijder twitchy een update plaatsen. we zijn er net langs geweest en het zag er ontzettend mooi uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...