Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sparta-rotterdam

No chemicals, just natural!

Recommended Posts

Tijd voor die fotos... ben echt nog sprakeloos, ze doen het zo goed!

gallery_30799_12348_167174.jpg

 

gallery_30799_12348_15050.jpg

 

gallery_30799_12348_23659.jpg

 

gallery_30799_12348_112154.jpg

 

gallery_30799_12348_109326.jpg

 

gallery_30799_12348_162485.jpg

 

gallery_30799_12348_37138.jpg

 

gallery_30799_12348_165995.jpg

 

gallery_30799_12348_78095.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker bezig heren, nu al cola`s :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zien er goed uit. Er is ruimte voor nog 25 planten. We hebben een nieuwe sponsor erbij genaamd Limbic.

Ontkiemen en een mooi plekje geven.

Ga maar er lekker voor zitten, want aankomende zomer gaan deze dames vlammen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heee gaaat lekkkker:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja man, ziet er boeng uit! Die gaan knallen inderdaad :) . Ga zo door!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

 

dat ziet er goed uit, waar zijn de royal danes? :)

 

mvg RD,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planten staan wel erg dicht op elkaar.....(als sponsor mag ik dat wel even zeggen :wacko: )

die planten worden als het goed is heel, héél erg groot. 1 vrouw op de m2 is goed genoeg en kan

de zon en wind goed door de plant komen.

Verder goed bezig!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker bezig heren, hopelijk blijft alles goed gaan.

gezien bovenstaande post zou ik me niet al te druk maken om hoeveel vrouwen er over blijven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet er niet onaardig uit maar ik hoop dat het wat wordt. Ik zie dennebomen, bosgrond en dennenaalden, dat is niet erg gunstig. Verder zie ik opvallende structuren zoals gazen bekooing die totaal niet in het landschap passen, als je planten het doen gaan ze erg opvallen. Je maakt een kans als je grondbewerking goed is, er genoeg licht door de bomen schijnt en op die plek geen mens komt.

 

Als je een open landschap in de buurt hebt met brandnetels/distels/braam/wilg hebt met kleigrond en veel zon zou ik daar eerder voor gaan dan voor een plek in een dennenbos zonder ondergroei. Er is een reden waarom een dennebos weinig ondergroei heeft. Maar ik hoop dat het gaat lukken en jullie genoeg gaan hebben om tot sep 2013 te roken.

 

De truuk is om te zorgen dat je planten niet opvallen in het landschap.

 

div09014.jpg

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@T Podenco

 

EY bedankt voor je reactie. Mooie foto en leuke honden heb je daar, zijn die van jou?

Vroerger had mijn vader ook een hazewind hond, echt een super ras is dat. tenger maar super loyaal.

We hebben kalk en kippenkorel mest toegevoegd en cocos aarde, deze goed gemengd met de aarde van de veluws grondgebied. Ik denk dat dit juist een ideale spot is, er komt niemand hier. Niemand heeft wat te zoeken op dit spot.

Mijn geurilla kameraad heeft wel een aantal eigenaardige spots tussen de brandnetels, maar ook hij was onder de indruk van deze spot.

 

@T limbic, je zaden zijn binnen en ook deze gaan ontkiemt worden. Ik heb trouwens nog royal danes in de groei nu staan in 25 liter potten. Ik zal hier nog foto's van droppen. De zaden die ik heb ontvangen vind ik echt een interessant soortje. Het klinkt ook apart. De planten krijgen genoeg licht. stay in touch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die zijn van mij. Hazewinden zijn fijne honden. Op guerilla missie gingen ze zelden mee omdat het er echt barst van de teken. 20 - 30 teken na 20 meter bush was normaal, er zat heel veel ree.

 

Foto's zeggen niet alles, je grond klinkt goed, ik ga je volgen.

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Limbic: Deze henkes zijn onder kunstlicht voorgegroeid wat volgens een paar mensen op WF voor veel Hermas zorgt. Met dat in gedachte hebben we er dus veel te veel neergezet, we gaan even uit van een hoog percentage hermas.

 

@ Podenco: We snappen best dat de boel niet in het donker kan groeien, we hebben een mooie open plek kunnen vinden waar ze staan, maar meer dan 8 uur per dag zon zullen ze ook weer niet hebben, ze strekken vast nog wel wat. Het gaas is alleen tegen konijnen, dit gaat over een paar weken dus weg. De grond hebben we flink opgewaardeerd met maerl en kalk korrels voor een hoger en stabielere PH waarde. Ik heb hierover het fijne niet verteld aangezien ik deze guerilla spot (heb er eigenlijk weinig tijd voor) een beetje voor erbij doe voor mn maat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet alleen door het kunstlicht,....Henkes kan er zelf ook wat van. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja guerilla is heel héél hard werken. Zoals Carpie altijd zegt: It's Hard To Be A Guerilla. (meer dan waar)

 

Maar gewoon doorzetten! Het gaat straks super snel allemaal.

& Benieuwd naar morgen :)

 

 

en ook tis hard voor weinig...maar nooit sjacherijnig :)

 

succes mannen :) .... en sterkte met je vinger...

een oom van me is vrachtwagen chaffeur...sprong uit de auto 20 jaar geleden en verloor zijn vinger....is naar ziekenhuis gegaan...kwam terug...eigen rijder :) ....vond zijn vinger :) ....er kwam een hond voorbij....heeft tie aan die hond gegeven :) ....waar gebeurd..... :)

gr :wacko:

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed plan....morgen planten :wacko: ....zondag regen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha die foto van de honden had ik nog niet gezien, mooie honden zeg :wacko:

De hond hier kan nauwelijks 400 meter lopen, oud oud beestje.

 

plantjes groeien trouwens lekker door :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe gaat ie??

Gelukt met je 2 nieuwe spots?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enuh....?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@t Limbic: Ik zal v/d week even een foto posten van je deense soortjes. Die zien er mooit uit en gezond. Altijd leuk om aan mensen te vertellen dat het deense soortjes zijn en dat ik ze ontvangen heb via via. Ja de meeste mensen begrijpen er niets van, die denken alleen wiet is wiet. Soorten en maten doen er dan niet toe.

 

Mijn mede geurilla strijder is naar de locatie geweest en gad aan dat ze al 1,50 hoog waren. Ik ben de afgelopen weken druk geweest met alles en nog wat. En ik heb net Summerjam 2012 in Koln achter de rug. Voor alle reggea liefhebbers, een geweldige festival voor 3 dagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De foto's van afgelopen week, uitschieters waren rond de 1m60, ze hebben wel te weinig licht hier naar mijn mening, binnenkort even wat aan doen :vape: De mannetjes die je ziet heb ik er dus uit gehaald!

 

gallery_30799_12348_92795.jpg

 

gallery_30799_12348_176805.jpg

 

Zonder mannen:

gallery_30799_12348_106099.jpg

 

Ander plekje:

gallery_30799_12348_6796.jpg

 

Mannetje:

gallery_30799_12348_55632.jpg

 

Zonder mannen:

gallery_30799_12348_19143.jpg

 

Mannen geplukt:

gallery_30799_12348_224417.jpg

 

Andere pracht uit het bos:

gallery_30799_12348_173485.jpg

 

Meerdere phenos :D

gallery_30799_12348_208433.jpg

 

Velden vol...

gallery_30799_12348_22109.jpg

 

En het mooiste vrouwtje die 1m50 was:

gallery_30799_12348_173038.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi ! de laatste foto lijkt me wel een heel erg mooie dame :vape: op de andere foto's lijkt het een beetje een gestrekte boel misschien wat te weinig licht ...

 

maar ik ga hier de boel niet negatief maken hoor ! goed bezig laat het gras maar groeien !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die laatste dame is een praal, wat een beauty... :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...