Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Baekelandt

Paruresis onder invloed

Recommended Posts

Hallo allen,

 

Ik heb sinds ik mij kan herinneren Paruresis - plasangst. DWZ dat ik niet in urinoirs kan gaan, enkel in afgesloten ruimten. Maar zelfs dan is het soms moeilijk als ik mensen hoor buiten de deur.

 

Nu heb ik sinds een tijdje dat als ik stoned ben ik ook niet naar het toilet kan gaan. Alsof ik "vergeten" ben hoe dat moet... Soms lukt het na 10 minuten, soms geef ik gewoon op na 45 minuten voor de pot staan.

 

Is hier nog iemand die daar last van heeft, of weet hoe dit te voorkomen valt? Ik vind geen posts op het internet waar plasangst in combinatie met cannabis wordt besproken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb geen ervaring met je fobie,

maar heb je het ook als je bier drinkt? want ik kan me namelijk niet voorstellen dat als iemand bier drinkt, niet kan pissen.

Ik zal het niet veel zeggen, maar in dit geval zeg ik :tu + :wave: = urineren

 

Denk voor de rest dat er niet echt een wietsoortje bestaat waarvan je gaat moeten urineren

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb daar ook wel last van helaas ni echt een oplossing :wave:. als ik alcohol drink moet ik instant naar toilet (weet ni hoe da komt ma 1 slokje wodka en moe echt dringend plassen) daarom als ik drink is het thuis of bij vrienden thuis waar ik me op men gemak voel. das enige oplossing vo mij geweest, ga altijd in kotje en moet stil zijn en niemand in de buurt zijn :tu (moest ge andere oplossing vinden mag je altijd laten weten :(

 

Greetz Golden

 

(ik heb ook wel last van veel te hoeven plassen! ga met vrienden naar de shop en die drinken veel koffie, ik drink maximum 1 cola ofzo. en zelf als ik hele dag niet drink speciaal omdat ik naar ergens ga waar ik ni zou kunnen plassen. dan moet ik nog altij plassen :s irritante shit :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ik heb er gelukkig geen last van en altijd een ernorme makkelijke zeikerd geweest .

maar met poepen ben ik vaak wel bang dat er een luide flubber achteraan komt .

probeer anders er luid bij te fluiten of zingen om het te overstemmen .

gallery_7335_4882_235.jpg

 

beterschap

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is toch doorgaans een vrouwen probleem ?!

 

GroenGroet,

 

UrbanGrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me een zeer iritante fobie man

 

ik kan gelukig overal plassen en poepe maakt me echt niks uit

 

hoop voor je dat je een oplossing vind

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de psychische hoek wordt een fobisch moment soms vergeleken met een zeer korte psychose (de realiteit wordt even uit het oog verloren). Misschien is het de moeite waard om eens iets zeer CBD-rijks te proberen. CBD geldt als enigszins psychose remmend). Misschien een stukje oude(re) hash?

Succes

chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de vele respons

 

@get in the ganjabus: als ik alcohol drink is dit geen probleem. Echter ben ik niet het juiste type om alcohol en THC te mengen... geeft rare effecten.

 

@urbangrower: hoe is dit typisch een vrouwenprobleem? paruersis komt vaak voor bij mannen...

 

@frits: Ik blaak van zelfvertrouwen, en het is tegen de regels om hier prijzen en maten te zetten :lol: ik heb niets om over beschaamd te zijn, en ben het bijgevolge ook niet. Het is echt raar, het is geen schaamte, eerder "vergeten" hoe te pissen...

 

@chassie: kan je mij dat bevestigen, dat hogere waarden cbd psychose remmend zijn? Geheel ander onderwerp, maar is dit "gezondere" wiet om te roken voor mensen die psychoses gehad hebben/vatbaar zijn?

 

thx aan allen

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_13329_44269.jpg

Zeker, dit soortje was gister bij Weedwars te zien, werd veel gegeven voor het hoge CBD gehalte.

 

Ik heb getracht mijn huisarts deze week ook uit te leggen van de werking van CBD in cannabis. Hopelijk heeft ie er iets van op gestoken;

 

Zelf heb ik het probleem gelukkig niet, want ik moet ook heel vaak urineren. Als ik moet moet ik, waar dan ook en ...... aan de rest, :lol:

 

Succes en sterkte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

High kan tensie /spanning geven.

high is hoog

soms ook hoog in de adem.

 

piesen en poepen is juist laag in de adem, via de buik ademhalen.

In die zin zou ik zeggen neem stoned i.p.v. high

 

dus cbd's in combinatie met THC

zoals al gezegd probeer is een afghaan of donkere maroc.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp wat je bedoelt, heb er nl. ook last van, hoewel ik ook zelfverzekerd ben, en ja ik vind het ook vervelend.. :lol:

Als ik wiet rook ( vanaf paar joints ) heb ik soms gevoel dat ik precies vergeten ben hoe ik het in gang breng, om het zo te zeggen.. :lol:

Na een stuk of 8 pilsjes gaat het idd vaak wel wat vlotter, ook in combo met wiet uiteraard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi om te lezen dat sommige lezr zo open zijn.

 

Ik zelf heb al vanaf ik leef zogezegd hetzelfde probleem. Ik moet nar het toilet in een beschermende omgeving zonder de stemmen van anderen.

 

Ik los het in principe op door bv bij de bioscoop het laatse hokje in te gaan en dan concentreren op de muur voor me.

Dan lukt het mij wel redelijk.

 

Als een groep in het toilet is moet ik ok ff wachten.

 

Met elkaar op merk ik dat het wel makkelijker gaat en hoe meer ik drink des te beter.

 

Met blowen doe ik meestal de stoners en heb dan niet echt veel last.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...