Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MRT

Paar keer S5

Recommended Posts

Vind ze er heel mooi bij staan mrt. Jij gaat ons toch weer verassen met de opbrengst daar ben ik van overtuigd ouwe tovenaar;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij moet je nu ipv de a en de b verhogen een halve ml Ultra pk per liter water gaan toevoegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens het gold label schema wel ja.. Maar die volg ik niet helemaal.. Heb me eigen schema, doe alleen wortel, groei van hesi, a en b.. En heeeeeel misschien een weekje een boostje..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgens het gold label schema wel ja.. Maar die volg ik niet helemaal.. Heb me eigen schema, doe alleen wortel, groei van hesi, a en b.. En heeeeeel misschien een weekje een boostje..

 

Mag ik vragen hoe je tot dit besluit bent gekomen?

 

Ik zit namelijk ook op de goldlabel en moet het ook nog een beetje bijschaven allemaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@krasi Jw thanx (als je een geile vrouwenstem hebt ala b.bordaux dan begin maar vast met zingen :D), green..ik hoop het, voor minder dan een kiootje doen we het eigenijk niet, maar ook in huize mrt kan het mee en tegenvallen.. maar ik ben ongeveer op de helft, der kan nog van alles aan gewicht aan komen...thanx anyways..

 

@pretator, ik moet je zeggen dat ik het allemaal niet zo wetenschappelijk benader.. laat ik beginnen met het zeggen dat het volgen van je schema idd goed is, maar het is ook maar een leidraad.. kijken naar je planten en "aanvoelen" waar ze zin in hebben is iets wat je moet ontwikkelen misschien...

 

de gootste voedingsfout is overvoeden.. !!

 

ik had een paar rondes terug de helft van me complete lijn op, roots, ulta mg, ultra pk, de booster, (dus eigelijk had ik alleen de a en b over ;)) en hier in de omgeving kon/kan ik weinig tot niks vinden van GL. (doc??), dus heb ik alleen op a en b gedraaid en dat ging eigelijk perfect..

Ik kreeg van iemand die ik zelf hoog acht kwa kennis een tip dat hesi zeer goed is (wortelstimu best money can buy), dus heb ik de wortel en groei van hesi gekocht, en die ronde ging helemaal goed... dus heb ik besloten om voortaan alleen die 3 dingen te gebruiken (met wat TML, met die fles doe ik nou al 2 jaar ofzo..1 liter, is wel bijna op)

 

zolang het goed gaat gaat het goed toch? veel producten (niet perse van gl, maar van ALLE producenten) is gewoon marketing en dure onnodige toevoegingen.. al die topboosters, budcandies ect ect.. het ziet er mooi uit, staat stoer omschreven, het zal best "iets" toevoegen, maar niet dat ik het heb gemerkt...

 

Kijk, voor mij is het simpel, ik ben een klein amateurtje die het leuk vind om wat plantjes te hebben, en met 1200 gr heb ik zeker wat te roken, een dikke joint en het is weg:D.. ik kweek in grote bakken (dat is redelijk stabiel medium, ook en vooral in deze hoeveelheid, niet te veel meten e.d.) ik heb er "maar" 6 per lamp, opzich handig, laat ik het ff afkloppen als het hele cirus hiero op de stoep staat) en ik vind het leuk om een plant groot en krachtig te zien worden.. liever 100 gr droog per plant, dan 30 gr per plant en er veel hebben staan.. scheeld me ook een tyfus werk knippen)...

 

dus ieder zo z'n manier... ik kweek zoals ik kook... en ik kook graag voor vrienden en familie, liefst in de tuin in de steenoven, met veel bloemen op tafel, flessen wijn, vers brood..water met munt en citroen.. het moet bourgondisch, vers en lekker zijn.. ik moet het op gevoel kunnen, anders is de lol eraf.. daarom zal je mij ook niet zo snel op slabs zien, of kokos.. te veel gedoe voor mijn simpele ziel :))

 

ik heb met de hele gold label lijn gekweekt, andere lijnen, te veel voeding, 40 onder een lamp... bovenstaande heb ik vanuit mezelf geleerd.. en het werkt..voor mij

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

weinig plantjes, genoeg voeding.. :)

 

zettum maar lekker hard, dit vinden de buren ook mooi ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

paar foto's voor de mooi...

 

S5 dag 32/33

 

om de dag 2/3/4 liter per bak, 30 ML gold soil A en B per 10 liter, 2 x voeden 1 x water, 3 x voeden 1 x water, 2 x voeden 1 x water ect ect... afzuren een druppie.. geen idee wat de ph is, maar ik denk zo rond de 6,5..lamp hangt op 50 cm..min 19,2 max 31,1 geweest..

 

gallery_25470_13569_1903290.jpg

gallery_25470_13569_4047320.jpg

 

 

killingField, bloeiweek 8:

 

elke dag ong 1,5 liter per bak, per 10 liter water 50 ML gold Soil A en B (meer dan schema).. zelfde ritme als de S5..2 x voeden 1 x water, 3 x voeden 1x water, 2 x voeden 1 x water ect ect.. ook druppie afgezuurd...

 

gallery_25470_13569_4056236.jpg

 

De Sannies zelfde verhaal... Alleen de Sannies moeten aldus de breeder een week of wat langer..

dat dorre blad komt omdat ze een keer teweinig hebben gehad, die plant trok gelijk zijn bladeren leeg.. redelijk hersteld..

 

gallery_25470_13569_3396444.jpg

 

gallery_25470_13569_1338012.jpg

 

ben tot op heden aardig tevreden, die s5 mocht meer.. maar opzich ontwikkelen ze zich goed, lijkt meestal weinig, maar ervaring leert dat de weegschaal meer aangeeft dan je zou verwachten..

 

Grtzzz

MrT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vindt het er allemaal mooi uitzien, afgezaagd maar wat is je s5 mooi wit, prima plaatjes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou je volgende keer ook een overzicht foto willen maken van de s5?

 

kunnen we beetje gaan schatten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vindt het er allemaal mooi uitzien, afgezaagd maar wat is je s5 mooi wit, prima plaatjes ;)

 

 

+1 :)

 

Ik begin al weer te watertanden bij al dat lekkers...

Beide soortjes zoooooo lekker.

 

Succes man,

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

krasi ZB thanx! mooi wit is nie lelijk ;)

 

predator: u vraagt wij draaien...

 

niet heel vol...

 

gallery_25470_11792_2132274.jpg

 

gallery_25470_11792_4208293.jpg

 

tog blijf ik hopen op rond de krappe k.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoop met je mee maat ;)

 

ik zeg DOE MIJ DIE MAAR :)

 

 

die kleine topjes lijken wel zeer compact welke week zijn ze ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet zeggen dat ik het leger had verwacht.

Het is niet mooi vol gekomen maar slechte oogst gaat het zeker niet worden.

 

Die killingfield struiken zijn echt nice zo van een afstand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jw die kleine toppies zijn de s5 dag 33..links achterin staan de zaailingen :lol:

Predator.. Ik ben ook niet geheel tevreden. Volgende ronde wat aanpassingen doen en dan weer knallen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb hier net 3 ook niet zo grote s5 top- pen jes vd takken geknipt, 105gr droog wham wiet en dat op 3ltr potjes 6wk onder 250W en 3.5wk ergens aan de rand van 600W opstelling altijd weer een verassing met de weegschaal.. schat dat ik.. oh toch 20gr meer (bij een onsje ) ;)

 

Die van jouw zijn een stuk groener dan de huidige van mij nu onder de 600W :lol:

Ben de ooit aangeschafte Shooting Powder (0-25-39) aan het opmaken, veel geel blad vanaf week 5 maar daartegenover heb ik het zo nog niet gezien bij de s5, liever niet dat heftige spul maar als je voeding ed. bijna op is en je portomonee leeg moet je wel eens wat om beide weer in orde te maken, rammen noem ik dat.

 

Er komt echt nog wel wat gewicht in die s5'jes, waar moeten ze anders met hun energie naartoe nu ze niet zoveel toppen hebben, dan gaan ze maar druk kantelen bouwen, ook mooi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lets hope so lost!

je mag wel een pica posten ... ben benieuwd ;) ...

 

Die S5 is lekker gewicht aan het opbouwen, maar ik heb een vraag over me zaailingen, de killing fields, ik heb vernomen dat ik een ROZE pheno heb ;) ... zegt mij niet zo veel, maar het schijnt lekker te zijn (en die hou ik dan ook zelf :( )..

 

Maar de vraag is... zijn ze der al bijna? of hoelang moeten ze nog?? ze staan, netzoals de rest van de zaailingen rond 9 weken bloei... nu ong 13 vanaf ontkiemen..

 

A) is het een roze pheno

;) hoelang moeten ze nog?

C) wat zal ik doen met de voeding..ze zitten nu rond de 1,70 EC..alleen A en B..

 

pica;s:

 

 

gallery_25470_13607_4110241.jpg

gallery_25470_13607_44130.jpg

gallery_25470_13607_2987601.jpg

gallery_25470_13607_2484067.jpg

gallery_25470_13607_3070951.jpg

 

 

de paarse: die is er nog lang niet..

 

gallery_25470_13607_1935013.jpg

gallery_25470_13607_2480577.jpg

 

ik heb 6 zaalingen staan..allemaal verschillende pheno's... wat een gedoe :lol: de volgende ronde gewoon alles S5 stek..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi MRT, ik zou ze nog lekker 2 weken laten staan, ff flushen, laat het blad lekker geel worden, rijp is ze iig nog niet, wel heel erg mooi :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag 41 eind week 5 S5

dag zoveel, week euhh..9 Killing Fields en Sannies Jack uit zaad..

 

paar pica;s,

 

niet supervol, maar wel S5ig kleverig en zwaar!!

gallery_25470_13619_3571397.jpg

gallery_25470_13619_686537.jpg

gallery_25470_13619_4164898.jpg

 

de zaalingen...

gallery_25470_13619_1752475.jpg

gallery_25470_13619_3665484.jpg

gallery_25470_13619_2584072.jpg

gallery_25470_13619_4493197.jpg

 

ergens is het met die zaailingen mis gegaan, heb de lamp al verhangen, vaak schoon water gegeven, de ventilatie anders gedaan,

maar toch... geen idee.. 3 van de 6 hebben het..

 

tussen de 2 en 5 weken nog voor de zaailingen

(wat een kutzooi die verschillende pheno;s, hoogte, bloeitijd, pheno, structuur, voedingsbehoefte, geen zaailingen meer voor mij :lol: ..of stekken van een zaailing moeder... )

 

ec van zaalingen ong 1,7

ec van S5 is 1,3

 

nog 23 dagen ongeveer...S5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is er precies mis in jouw ogen dan, ik vindt het mooie plaatjes hoor :lol: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

het staat niet goed op de foto..de zaailingen links voor en achterin de middelste.. zwaar krullend blad..lijkt verbrand door hitte (hotspots?) of door uitgeschoten voeding (al zouden de andere planten dan ook gaan nekken).. ik zal morgen ff een goede pica van de bladeren zien.. het is ook de bovenste laag, niet de zijkanten... ik zag het ook bij chriet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag 47 van 12/12 S5 nog..krappe 20 dagen??????

 

 

geen idee hoelang de KF en SJ noh moeten, die KF kunnen der denk ik met de S5 eraf..die sannies morgen nog 2/3 weken langer?????????

 

pica:s

 

gallery_25470_11768_624785.jpg

gallery_25470_11768_4702942.jpg

gallery_25470_11768_1231678.jpg

gallery_25470_11768_1947821.jpg

gallery_25470_11768_3315098.jpg

 

een van de KF toppies...

gallery_25470_11768_617783.jpg

 

links achter de paarse KF..rechts achter de SJ

rechtvoor de KF roze..voor links een kleine pheno van de SJ..midden voor een groene KF en daarachter een kleine SJ..

 

gallery_25470_11768_743360.jpg

 

 

iemand voeding advies over die KF's? zijn die der nou bijna? wanneer stoppen met voeden?

zaailingen krijgen nu max dosis A en B..om en om met water

 

Fijne dag allemaal..tis eindelijk weer eens lekker weer :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...