Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GroeneShizzle

20 april: Smoke out tegen wietpas en discriminatie in Amsterdam

Recommended Posts

Guest elmanito
Volgens mij hadden wij in barneys een grotere smoke out dan voor dat stadhuis.maargoed ik ben helemaal als een garnaaltje,dus het was geslaagd,incl de burgers.

Om 14.00 hr of 4/20 :wave:

 

Namaste :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

barneys en Anyday waren zeker out gesmoked.

 

Was weer een weg kwijt raak dagje pppfff wat een damp/rook dag.

 

Tijd voor een nieuw pijpje te vullen.

/zODd

 

Tot morgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was om twee uur bij Barney's maar er zijn zoveel vestigingen daar...niemand getroffen helaas

Buiten op weg naar anyday liep wsteb me tegen het lijf en zijn we samen opgetrokken

Bij anyday zagen we ammelov en later ook weetje + evert en zodd

 

Museumplein hebben we niet gered dus bij anyday maar een smoke/damp out gehouden , op straat wel te verstaan!

 

gallery_19024_7390_639138.jpg

 

L-etje van dubbele vloei , beetje olie , twee soorten amnees haze , wat tabak en een tip

 

gallery_19024_7390_1184403.jpg

 

De Horky!

 

gallery_19024_7390_452184.jpg

 

De lijst

 

gallery_19024_7390_837464.jpg

 

De gescoorde soortjes

 

gallery_19024_7390_170922.jpg

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is maar 1 barneys lounge shop hoor GW.Ff kijken.Daarnaast zitten alle 3 de winkels binnen 50meter van elkaar dus het is een kleine moeite om even binnen te kijken.De weg naar anydays was verder,dat kan ik je garanderen.

 

Wel jammer dat er uiteindelijk maar 4 mensen daadwerkelijk bij de smoke out zijn aangekomen.Jullie hebben niks gemist hoor.Als we met deze groep het cannabis beleid moeten verdedigen,pak dan meteen je spullen en ga naar Spanje.Ik heb er geen vertrouwen meer in dat het goedkomt.dan maar lang leve de straathandel,gaat de verkoop van voeding weer omhoog.Ik vin het allemaal wel gezegend.

 

Jammer dat wat mensen elkaar hebben misgelopen.Volgende keer maar gewoon in 1 shop ipv hele route.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was aan de haarlemmerstraat 102 Twin , die vond ik via google. Daarna (in zware regen met doorweekte plattegrond in de hand) naar anyday gelopen. Gelukkig kwam ik wsteb tegen en die kende de weg in amsterdam goed :wave:

Ff in een restaurant gewacht tot het weer droog was en toen door

 

Tot vanmiddag

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij zat bij de breakfeast bar :wave: 105 had je moeten hebben.

 

50 meter verder was de lounge shop.En in die regen heb ik ook gestaan bij hun voor de deur dus we moeten elkaar haast wel net mis gelopen hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites
En nu moeten we allemaal arjan eren??

 

Kan ie nog eens hoog van de toren blazen op de hightimes cup dat hij the king of canabis is.

 

Beetje lullige reply dan als je je zorgen maakt over het beleid en dat er met die 4 blowers niks te winnen is, maar als iemand iig initiatief toont en het gevecht aangaan dan schop je ertegenaan.

 

Arjan is idd niet iedereens grote vriend, maar hij maakt wel de weg vrij met zijn "legal team" om hhet gevecht aan te gaan :wave:

 

Wel jammer dat er uiteindelijk maar 4 mensen daadwerkelijk bij de smoke out zijn aangekomen.Jullie hebben niks gemist hoor.Als we met deze groep het cannabis beleid moeten verdedigen,pak dan meteen je spullen en ga naar Spanje.Ik heb er geen vertrouwen meer in dat het goedkomt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die hasj in de horky sloeg ook wel in.

En blij dat ik toch even naar anyday ben gelopen.

 

 

/zODd

 

PS, weetje bedank nog voor de moeite het was me anders niet gelukt top.

En ik moet toch snel een keer naar Friesland.

Share this post


Link to post
Share on other sites
En nu moeten we allemaal arjan eren??

 

Kan ie nog eens hoog van de toren blazen op de hightimes cup dat hij the king of canabis is.

 

Beetje lullige reply dan als je je zorgen maakt over het beleid en dat er met die 4 blowers niks te winnen is, maar als iemand iig initiatief toont en het gevecht aangaan dan schop je ertegenaan.

 

Arjan is idd niet iedereens grote vriend, maar hij maakt wel de weg vrij met zijn "legal team" om hhet gevecht aan te gaan :wave:

 

Wel jammer dat er uiteindelijk maar 4 mensen daadwerkelijk bij de smoke out zijn aangekomen.Jullie hebben niks gemist hoor.Als we met deze groep het cannabis beleid moeten verdedigen,pak dan meteen je spullen en ga naar Spanje.Ik heb er geen vertrouwen meer in dat het goedkomt.

 

Hey donbone,

 

nu word het nog leuk ook.

 

Als die persoon echt zoveel zou geven om de blower had hij gister met ze dikke kop voor het stadhuis gestaan.Nu heeft hij voor ze eigen bordje gezorgd en laat zijn collega's in het zuiden letterlijk stikken.Dat jij dat allemaal niet inziet en niet weet neem ik je niet kwalijk.Als hij initiatief had getoond had ie wel een landelijk iets georganiseerd.Dat doet ie niet.Wat hij wel doet is gaan staan roepen op een internationaal podium dat hij de enige is die wat kan betekenen.Waar is hij momenteel hier in het zuiden?Dat jij nog lekker rustig zit in jouw stadje,ja ok.Je moet eens hier heen komen,dan praat je anders.

 

En ik maak me geen zorgen om het beleid.dat gaat toch wel naar de klote.Ik vraag me meer af of ik straks me wiet op straat moet kopen of ik nog welkom ben in een coffeeshop zoals nu.En dan bedoel ik meer coffeeshops als alleen in greenhouse.

 

Kom dit jaar zelf naar de cup Donbone,dan kan je het allemaal wat dichterbij meemaken.Tot die tijd,gewoon stil zijn aub want je weet niet wat er gebeurt,en ik ook niet wat er allemaal gebeurt.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet misschien nie waar ik het over heb, maar de discussie komt zo wel een beetje los :wave:

 

op het moment gebeurd er helemaal niks in nederland, iedereen roept van alles van smoke out tot kort geding maar ik heb er maar weinig van zien gebeuren, ik leef enorm mee met de growers en blowers in eht zuiden van eht land aangezien ik er ook meerdere persoonlijk ken, ook die opgepakt zijn door het idiote beleid van opstelten en consorten. Wat ik probeer te zeggen is dat er eindelijk iemand zijn mond heeft open getrokken en er iets aan gedaan heeft, zij het met eigen belang, maar hij heeft er iets aan gedaan. in maastricht schreeuwen ze moord en brand en over een kort geding, maar ik heb er nog niks uit zien komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er gebeurt genoeg,alleen blowers mobiliseren is als de paus laten vloeken.Dat is gister weer duidelijk geworden.

 

Als je je ff aansluit bij wat mailgroepen zoals voc zal je meer kunnen volgen.Ik zeg niet dat hun wat gaan kunnen bereiken,maar dat er meer gebeurt is zeker een feit.dat niet alles via landelijke media naar buiten komt kan ik niks aan doen.

 

In Limburg,om maar even op jouw voorbeeld in te gaan,hebben de burgemeesters de brief netjes terug gestuurd met de vraag hoe het te handhaven.Daar kan Opstelten geen duidelijk antwoord opgeven en herhaalt zijn stellingen.Burgemeesters gaan hier niet mee accoord.Hoe dit verder verloopt is een ambtenaren maalmolen,maar er gebeurt wel zeker iets.

 

En Arjan heeft ze mond niet opengetrokken,die heeft advocaten ingehuurd en die zijn boterham laten redden.Als hij degene was die wat had willen zeggen had ie gister voor het stadhuis gestaan om dit te melden en niet via ze internetsite.Was ie daar geweest had ie echt de man geweest en de hele dag een topper gemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was me het dagje wel.

Eindelijk de barneys franchise leren kennen.

De Coffeeshop, Seedbank en Uptown.

Uptown was reuzegezellig, daar toch redelijk wat mensen leren kennen.

Nog te zwijgen over weetjes horky in samenspel met "bolletje" van twin... reuze combo.

De pure-amnesia-met-sshdc-olie-joint van st0ny was anders ook ni verkeerd te verstaan hahahahaa

De marathon naar de blowout was stevig voor men conditie, maar we stonden er.

 

Allesinds de heren dat ik er heb leren kennen, aangenaam heren, echt waar.

 

Tot een volgende keer we meet.

 

Herrertubbie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was in ieder geval een geslaagde dag,, weet nie wat we allemaal in de korte uurtjes gerook hebben maar ik bleef maar rollen en smeren van tubbie zn heerlijk sshdc olie en mijn amnesia ,, en niet te vergeten zODd zijn killer pijpje gevuld met vanalles en nog wat en weetje zijn verdamper :wave:

 

ik heb in iedergeval vast geslapen en had moeite met wakker worden vandaag ,,,dus kortom voor herhaling vatbaar

 

wanneer weeer ????????? :tu :o :)

 

 

greetzzzz st0ny

Share this post


Link to post
Share on other sites

man ow man,

het was toch gewoon weer als vanouds gezellie,

Vanwaar de verbazing dat men niet komt, als men er niet is?

Het was me weer een waar genoegen om alle bekende en nieuwe gezichten te ontmoeten.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, was een mooie actie weetje, met die verdamper; liep op wolkjes toen ik naar huis ging! :wave:

Als t op t museumplein doorgaat , neem ik een bolletje henneptouw mee met een potlood en een tuinschopje! Van Gogh en Gauguin kunnen dat vast wel waarderen, zo,n cirkeltje in de achtertuin!

groetje bart.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...