Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GroeneShizzle

20 april: Smoke out tegen wietpas en discriminatie in Amsterdam

Recommended Posts

En toch hoop ik nog op een meeting, ook al zijn er mensen zat waarschijnlijk. Lijkt me toch een mooi idee om een mooie groep forummers samen te zien op die dag, maar ja maak er zowiezo een gezellig dagje van....peace out!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is nog ff afwachten

Weetje laat binnekort meer weten

mss is het wel mogelijk om een paar uur vantevoren met de WF leden ergens in de shop te gaan zitten

Share this post


Link to post
Share on other sites

of midden op de DAM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Degene die denken dat de prijs omlaag zal gaan eens het legaal is hebben natuurlijk een bord voor hun kop want zo werkt dat nou eenmaal niet, maar goed.

Ik zal van de partij zijn omdat ik deze maatregelen gewoon een grove schending in de privacy van mensen vind, waarom moet de overheid weten waar, wat en hoeveel ik rook?? rot op ze zijn zelf verantwoordelijk voor het kromme beleid dat ze voeren, daar mogen wij als roker niet de dupe van worden.

Waarom trouwens niet in Den Haag voor de 2e kamer?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Misschien hebben sommige ministers heimwee naar vroegah

 

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ook wel blij dat die spanning terugkomt.. je hebt tegenwoordig steeds meer het gevoel dat er een ingebouwde megafoon in je 6-pack gruisjonko's zit die keihard CATCH ME IF YOU CAN roept vanaf het moment dat je de shop uitloopt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blijf erbij, de overheid zou eens goed geïnformeerd moeten worden over de goede aspecten van cannabis.

 

De negatieve aspecten van het kweken zouden eens goed belicht moeten worden want er zijn hele goede maatregelen te nemen tegen die aspecten.

Goede cannabinoïde/terpenen/flavonoïde verhoudingen die de negatieve aspecten van de thc tegengaan, want wiet is meer dan thc.

Goede kweekruimtes i.p.v. slecht opgezette zoldertjes.

De komst van vaporizers die het roken overbodig maken, vooral in medicinaal gebruik. En dat het puur roken al veel minder schadelijk is dat ze denken.

De nieuwe ontwikkelingen en onderzoeken, en de positieve conclusies ervan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik blijf erbij, de overheid zou eens goed geïnformeerd moeten worden over de goede aspecten van cannabis.

 

Ik denk ook wel dat ze dat weten, alleen denk ik dat de farmaceutische industrie er niet erg blij van want het zo zo maar eens kunnen zijn dat (en dat gevoel bekruipt mij steeds meer) deze nog veel invloedrijker is dan bijv de wapenlobby in Amerika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit soort reacties had ik wel verwacht.

En gehoopt. De overheid en die bedrijven weten ook wel wat er mogelijk is.

De bevolking moet, en hopelijk zal, niet stil blijven zitten als ze erachter komen dat de overheden hen overspoeld hebben met onzin en leugens.

En dan moet de overheid eens goed beseffen wat bevolkingen doen als ze in opstand komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Geen clubs maar rijkscoffeeshops :execute

 

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

die goeie ouwe tijd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
die goeie ouwe tijd

maar nog steeds actueel :wtf2: jemig de pemig :execute

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_13329_16535.jpg

 

Waar gaat een van onze laatste vrijheden heen..........

 

Wat volgt........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Per 1 Mei zijn ze (vooralsnog) zonder wietpas, uitgeblowd in Tilburg. Het komt nu wel heel erg dichtbij.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kom ook , ben ook rond aan het gaan in me vrienden groep wie mee wil. moet een gezelig dagje worden. wel jammer dat de aanleiding dit niet is.

Heb al vrij gevraagd en gekregen.

hopelijk werkt het weer mee.

Tot dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog niks van Weetje gehoord.

hij zal 't wel druk hebben denk ik.

als we niks van m horen dan kan ik een poging wagen om n verzamelplek te regelen.

 

 

'T lijkt me leuk als we met de WF leden wat eerder verzamelen.

Een grote Coffeeshop lijkt me wel n fijne locatie, zodat we in n rustige omgeving lekker kunnen kletsen en elkaars wietjes kunnen proeven.

iemand suggesties voor een verzamelplek/coffeeshop??

 

grtz gs

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
iemand suggesties voor een verzamelplek/coffeeshop??

Amnesia???

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

high die high,

da's het nadeel van je postvak grondig legen :spliff: raak je mailtjes kwijt.......

Ik denk dat het in A'dam erg moeiijk wordt om een rustig shoppie te vinden op 20-4 ;)

enig onderzoek heeft nog nix opgeleverd.

want voor een afterparty speelt hetzelfde probleem.

uhm, ik denk zekers dat het een geslaagdere dag wordt om ook een 2.20 en 3.20 te beleven alvorens het 4.20 is.

ik denk dat ik nog wel een plek weet, die voor een klein centje te huren is, maar is buiten a'dam.

Wel is het de bakermat van de hippie-wiet-scene in nederland, dus erg gepast ;)

Maar ik denk dat velen dit niet vrijblijvend genoeg vinden, en teveel gedoe.

 

uhm, is wel een lastige,

broeden we op door....

geen krakers in de vriendenkring???

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de Spannabis heb ik een zeer inspirerend gesprek gehad met de eigenaar van Barneys.Wat een geweldige man met levenservaring is hij zeg.

 

Tijdens het gesprek kwam de 4-20 smoke out naar voren en kan ik jullie melden dat we in Barneys kunnen afspreken.Wel zijn er wat voorwaarden aan.

 

Ik kan een hele mooie korting krijgen op eten en drinken,daarnaast hebben we dan onze eigen spot in de shop.Wel verwacht ik dat de mensen OP TIJD zijn en dus niet 1,5uur later aankomen kakken.Ook word er respect gevraagd voor het personeel en de andere bezoekers,dus gedraag je als een gast.

Voor sommige zal het misschien wat prijzig zijn,maar ik weet zeker dat er mensen zijn die interesse hebben in een 4-20 pre meeting rond een uur of 2 in Barney's Uptown.We kunnen binnnenkomen met een bakje koffie en daarna lekker een burgertje nuttigen en wat anders drinken.

 

Graag wil ik weten hoeveel mensen er interesse hebben en ook daadwerkelijk op tijd kunnen komen.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou voorstellen om in een park de meeting te houden en zelf eten en drinken meenemen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

midden op de dam!!!!!!!!!

 

bij dat beeld ding

wel zo handig en

voor/door iedereen wel te vinden

 

 

zomaar een ingeving

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat jullie niet de enige zijn die op de dam of in het park willen staan.Maargoed het is maar een idee om af te spreken in Barneys.

 

Degene die er wel interesse in hebben kunnen contact met me opnemen.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste twindaddy80,

Hangt even van de koste af.

Wat word de schatting want lijk me leuk.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op de Spannabis heb ik een zeer inspirerend gesprek gehad met de eigenaar van Barneys.Wat een geweldige man met levenservaring is hij zeg.

 

Tijdens het gesprek kwam de 4-20 smoke out naar voren en kan ik jullie melden dat we in Barneys kunnen afspreken.Wel zijn er wat voorwaarden aan.

 

Ik kan een hele mooie korting krijgen op eten en drinken,daarnaast hebben we dan onze eigen spot in de shop.Wel verwacht ik dat de mensen OP TIJD zijn en dus niet 1,5uur later aankomen kakken.Ook word er respect gevraagd voor het personeel en de andere bezoekers,dus gedraag je als een gast.

Voor sommige zal het misschien wat prijzig zijn,maar ik weet zeker dat er mensen zijn die interesse hebben in een 4-20 pre meeting rond een uur of 2 in Barney's Uptown.We kunnen binnnenkomen met een bakje koffie en daarna lekker een burgertje nuttigen en wat anders drinken.

 

Graag wil ik weten hoeveel mensen er interesse hebben en ook daadwerkelijk op tijd kunnen komen.

 

Grtz twin

 

 

Lijkt me leuk zo'n pre-meeting.. kunnen we daarna nog altijd ergens heen gaan als er mensen willen.

Ben alleen nog nooit bij Barney's geweest.. wat hebben ze daar allemaal voor lekkers??

 

Grtzz Tuinman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...