Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GroeneShizzle

20 april: Smoke out tegen wietpas en discriminatie in Amsterdam

Recommended Posts

Ze hebben daar hele lekkere blue cheese burgers.Ook de nacho's zijn aan te raden.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kut dat dit op een vrijdag is want zou graag men noorderburen een hart onder de riem komen steken. Anders had ik er zeker bijgeweest zal als nog proberen verol te nemen aangezien onze vakantiedagen al voor een jaar zijn ingeboekt en je zelf maar 6 dagen vrij mag kiezen waarvan er al 2 van zijn gebruikt om dit weekend een bezoekje te brengen aan Amsterdam met het vrouwtje.

 

Vindt dit ronduit schandalig dat ze dit gaan door voeren dit is toch een van de dingen die wereldwijd mensen naar de stad trekt en toeristen hebben geld en zijn niet bang om dit te spenderen. Of willen ze misschien van de associatie van drugs en hoeren af in Amsterdam en de rest van NL (vooral de drugs dan) wat gaat het volgende worden ? een prostitutiepas ?

Dan spreek ik nog niet over de discriminatie, privacy en wildgroei aan straatdealers... kijk maar wat er gebeurt in Maastricht daar worden buitenlanders van de baan gereden door straatdealers is dit dan waar ze naar op zoek zijn of valt er meer te verdienen met dealers op te pakken en te berechten/beboeten dan zoals het nu gaat.

 

Ik begrijp goed dat er soms overlast is maar is dit enkel met coffeeshops ? Volgens mij gebeurt er juist hetzelfde met café's.

 

correct me if i'm wrong

 

Blow er een in mijn naam alvast misschien dat ik er toch geraak

Share this post


Link to post
Share on other sites

over de wallen is ook al zat gezeik geweest, A'dam trekt zo fucking veel mensen met geld idd.. en alleen klompjes kopen en bruggetjes kijken daar vlieg je niet voor naar A'dam lijkt mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoop dat het een geslaagde dag gaat worden.

 

Net bij WeedWars op Discovery was er docu over.

 

gallery_6979_9442_21176.jpg

 

gallery_6979_9442_23045.jpg

 

gallery_6979_9442_6880.jpg

 

Dit vond ik leuk, op die tijd ben ik ook geboren :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op de Spannabis heb ik een zeer inspirerend gesprek gehad met de eigenaar van Barneys.Wat een geweldige man met levenservaring is hij zeg.

 

Tijdens het gesprek kwam de 4-20 smoke out naar voren en kan ik jullie melden dat we in Barneys kunnen afspreken.Wel zijn er wat voorwaarden aan.

 

Ik kan een hele mooie korting krijgen op eten en drinken,daarnaast hebben we dan onze eigen spot in de shop.Wel verwacht ik dat de mensen OP TIJD zijn en dus niet 1,5uur later aankomen kakken.Ook word er respect gevraagd voor het personeel en de andere bezoekers,dus gedraag je als een gast.

Voor sommige zal het misschien wat prijzig zijn,maar ik weet zeker dat er mensen zijn die interesse hebben in een 4-20 pre meeting rond een uur of 2 in Barney's Uptown.We kunnen binnnenkomen met een bakje koffie en daarna lekker een burgertje nuttigen en wat anders drinken.

 

Graag wil ik weten hoeveel mensen er interesse hebben en ook daadwerkelijk op tijd kunnen komen.

 

Grtz twin

 

 

Is dit zeker dat jullie daar afspreken?

Ben ik bij deze te laat om ook nog mee te gaan met jullie...

Ik weet dit pas sinds gisteren van een vriend van me...

Maar voor dit wil ik gerust een dagje verlof nemen... :wave:

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar is dit in a'dam? gwn op de dam ofwat?

want als er overal wat kleine groepjes staan te smoken, lijkt t me niet veel nut hebben. als we met 1 hele grote groep staan komt t denk ik sterker over..

 

 

gr gg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor zover ik weet is het museumplein de aangewezen plek :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben blijdat zoiets moois in mijn stadje word gehouden. Ik kijk er naar uit om met iedereen van WF die aanwezig is, te protesteren een misschien zelfs wel een beetje marihuana te gebruiken : P

 

VH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik al gedaan maar krijg geen reactie..

Share this post


Link to post
Share on other sites

We moeten nu wel wat concreets plannen want nog dik twee weken...

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannabis Culture: 4/20: Worldwide Cannabis Celebration on April 20, 2012

 

(Bron: http://www.cannabisculture.com/v2/node/30413)

 

CANNABIS CULTURE - Marijuana smokers from around the world will join together with joints blazing on April 20, 2012 for the annual global smoke-session known as 4/20.

 

4/20 (or Four-Twenty) is recognized by the estimated 250,000,000 members of the cannabis culture across the planet as an international day of celebration.

 

The time 4:20 has long been associated with marijuana smoking – as time to toke and a code word for the act of toking itself. In the mid-nineties activists in Vancouver (under the guidance of Prince of Pot Marc Emery), with a small protest at a park across the street from Cannabis Culture Headquarters, sparked the tradition that would turn into a global day of celebration of the cannabis culture.

 

Ganja get-togethers will be protesting the unjust prohibition of cannabis by proudly promoting and puffing in cities across Canada, the United States and around the world.

 

The 4/20 smoke-outs are a series of cannabis rallies that will demonstrate, as they do every year, the impracticability of enforcing the current marijuana laws. Drug peace activists invite all herb enthusiasts to join them in defiant solidarity. Everyone is invited to publicly show their love of the weed and experience a taste of freedom by doobie demonstrating with activists in your area.

 

Many well-known tourist traps have been targeted for toking in North America, from Toronto's Yonge and Dundas Square, to Denver's Civic Center Park, to the Liberty Bell in Philadelphia, all the way to Vancouver’s Art Gallery and many more…

 

Don't forget to attent a separate event, the Global Marijuana March, after 4/20 (Saturday May 5th 2012).

 

Now is the time to celebrate 4/20 in your city! If there isn't a protest/celebration happening in your town, why not start one yourself?

 

This year's list of participating cities is huge and growing (see below). The list will be updated as more information is collected.

 

If you don't see your city's 4/20 celebration on the list, let us know. If you have any pot pictures, video or stories from any of the global 4/20 celebrations, please send to: jeremiah@cannabisculture.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Blowsterke,

 

Super om dit even te lezen...

Al denk als we dit hier zouden doen in het (domme) België,

gaan we snel worden gepakt door de blauwe...

Tenzij we met meer dan 1000man staan te blouwen in Brussel...

 

Vandaar wil ik gerust een dag verlof nemen om jullie daar te steunen? Hopelijk krijg ik die dan..

Indien er natuurlijk concreet word afgesproken... En met hoeveel zouden we daar dan staan?

Ik denk persoonlijk als je er met 50 of 100 man staan dat dit veel indruk zal maken...

Maar natuurlijk weten jullie in Nederland dit stukken beter aan te pakken...

 

Indien jullie dingen concreet maken, probeer ik alvast een dag verlof te krijgen...

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op de Spannabis heb ik een zeer inspirerend gesprek gehad met de eigenaar van Barneys.Wat een geweldige man met levenservaring is hij zeg.

 

Tijdens het gesprek kwam de 4-20 smoke out naar voren en kan ik jullie melden dat we in Barneys kunnen afspreken.Wel zijn er wat voorwaarden aan.

 

Ik kan een hele mooie korting krijgen op eten en drinken,daarnaast hebben we dan onze eigen spot in de shop.Wel verwacht ik dat de mensen OP TIJD zijn en dus niet 1,5uur later aankomen kakken.Ook word er respect gevraagd voor het personeel en de andere bezoekers,dus gedraag je als een gast.

Voor sommige zal het misschien wat prijzig zijn,maar ik weet zeker dat er mensen zijn die interesse hebben in een 4-20 pre meeting rond een uur of 2 in Barney's Uptown.We kunnen binnnenkomen met een bakje koffie en daarna lekker een burgertje nuttigen en wat anders drinken.

 

Graag wil ik weten hoeveel mensen er interesse hebben en ook daadwerkelijk op tijd kunnen komen.

 

Grtz twin

 

 

Ik vind dit opzich wel een goeie.. Misschien kunnen we ook een ander punt afspreken? mij maakt het niet zoveel uit waar, als het maar niet te achteraf is en het niet moeilijk te vinden is.. Ik ben in iedergeval in Amsterdam die dag :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kom in elk geval! Vind idd museumplein wel een goede lokatie; als t erg druk wordt weet ik niet of t echt lekker staat op de dam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kom wel alleen.. Misschien dat er meer mensen ook alleen komen dus misschien is het een idee om te carpoolen? is wat gezelliger als alleen :D

Moet vanuit het zuiden komen via de A2..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey heren ik ben ook van de partij maar moet wel ff weten waar we afspreken

zoals eerder vermeld dam of museum plein of vondelpark is wel een mooie locatie

 

nogmaals moet wel weten waar we heen gaan als 1 grote groep ik werk bij de radio (locale radio van amsterdam zal eens een balletje opgooien of zij ook willen komen )

 

het idee om in een coffeeshop te gaan zitten lijkt mij niet zo je gaat je toch neit binnen verstoppen terwijl je eigenlijk wil dat iedereen het ziet en er stil bij staat

 

 

mvgr lip

Share this post


Link to post
Share on other sites

lip, dat vroeg ik me ook af, maar er staat het hoe en waarom in dit bulletin; iedergeval 16.20 is de aftrap op de locatie, en deze wordt een uur eerder bekend gemaakt via twitter en facebook , alsmede bij de cfshps in amsterdam.

hier de link.

http://www.coffeeshopnieuws.nl/index.php/b...-out-final-info

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had in t begin ook wat geschreeuwd,

en toen stil,druk met van alles.

Maar toch van plan om te gaan, en kwam op het volgende:

mogelijk mijn 1twenty in Katsu

mijn 2twenty in coffeeshop Baba

en mijn 3twenty in Anyday.

dan is het altijd in de buurt van de 4twenty, kanniemissen :lol:

Altijd een damper in de buurt,

mochten er andere spannende plannen zijn, ben ik in de buurt.

 

Ik rijd in de avond richting het zuiden, en kan 3 mensen meenemen die kant op.

 

 

groetels Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

='weetje'

katsu yummiee lekker hasj daar

 

ik woon in amsterdam dus ben in de buurt zal ook de social media in de gaten houden

 

we gaan er een mooie dag van maken ;)

nu het zonnetje nog :lol:

 

 

grtz lip

Share this post


Link to post
Share on other sites

goeden nacht lezers

 

ik heb een vraagje over 20 april.

 

gaan alle wietforum mensen op 1 locatie afspreken of doet iedereen dat voor zich.

 

want als er een groep is wil ik daar ook wel bij zijn.

 

in me eentje/samen met me broertje lijkt me ook weer zo wat.

 

dus als jullie iets samen doen zou ik daar wel bij willen zijn.

 

ik zie vanzelf wat er word gereageerd.

 

greeeetttttzzzzzz taiga :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat er nog geen echte ontmoetingsplek is afgesproken

denk ik dat ik me maar, via een andere route, om 320 bij weetje aansluit

in Anyday, Korte Kolksteeg 5 :)

 

Dan zie ik jullie daar wel :lol:

 

Als zal ik je niet herken

is dat omdat ik je voor het eerst zie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...