Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

groninger

4*white widow in me eerste hokkie

Recommended Posts

ja denk het ook elmo ik zag dat mijn aktief inblaas slang losgeschoten was die hangt over de verwarming dus dan zak ik wat onder de 18 maar is al gefixed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey man je plantjes zien er in iedergeval beter uit als de mijne ^^

ik ben te ongeduldig geweest in het begin en ben daardoor niet goed begonnen :rofl

 

Greetz :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank je ik vind dat het ook wel aardig gaat voor een 150 watt lampie :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er niet verkeerd uit voor de eerste keer ik was ook bijna de fout in gegaan met pk 13/14 op de fles stond dat ik in week3 van de bloei moest beginnen en dan opbouwen heb het bij de growshop hier in de buurt gevraagt en die zeiden ook zo rond de 4 weken voor het einde dus voor mij ook nog even wachten en dat is echt het allermoeilijkste voor mij hup tempo knallen met die zooi :rofl

 

sucses

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo koste ff moeite maar mijn toestel is weer vol met stroom dus ff een paar nieuwe foto's

 

Bloeidag 19

 

Temp 19.5/28 LV 25/40

1.7 liter water per twee dagen met 5 ml terra bloom per liter.

 

gallery_32403_13400_1287869.jpg

gallery_32403_13400_1830692.jpg

gallery_32403_13400_1490819.jpg

gallery_32403_13400_331896.jpg

gallery_32403_13400_368391.jpg

gallery_32403_13400_796124.jpg

gallery_32403_13400_837353.jpg

gallery_32403_13400_1721791.jpg

 

Sorry voor het licht aan maar had al eens verteld dat licht op die locatie niet genoeg is om zonder flits te nemen en dat ziet er nog veel minder uit.

 

Ik heb het idee dat het wel aardig goed gaat ik heb 2 planten die niet getopt waren met een klemmetje en wat staaldraad een beetje gebogen zodat alle grote toppen een beetje op 1 hoogte zitten en de lamp er lekker dicht op kan.

Valt alleen wel op dat ik verwachte dat de toppen wat sneller zouden aandikken maar dit heeft dat toch weer te maken met mijn geduld of gewoon een wat minder sterke lamp erboven.

 

Tot nu toe erg tevreden en nog geen rare dingen kunnen zien dus tja ga maar gewoon zo door denk ik :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je damens zien er goed uit als

 

je toppen zullen in de komende dagen/weken dikker worden eerst worden ze langer

 

afbloeien die hap

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pat123 Thanks :wacko:

 

@g.w ik wacht het inderdaad gewoon rustig af ik ben al blij dat ik zoveel witte haartjes zie haha en ze staan ook nog niet zo heel lang in bloei dus nog ff te gaan :blink:

 

@Bassiey93 soms hangt hij er echt maar 3 cm boven een top maar ik moet er dan wel bij zeggen dat ik een pc fan er best hard onderdoor laat blazen dus vandaar geen last met de warmte.

T.neon kan er echt heel dicht boven ik probeer een max van 5 cm aan te houden op de grootste toppen (had voor scrog moeten gaan veel makelijker met tneon maar goed volgende keer :rofl )

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er idd erg goed uit voor 19 dagen

 

ik trek om de 2 dagen foto's net na de lamp uit gaat

of je doet het 2 minuten voor de lamp aan gaat

 

hebben ze totaal geen last van :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe i know john maar op zolder waar de kast staat is het te donker om zonder de flits te werken

en met flits ziet het er helemaal beroerd uit dus ik denk ach doe maar ff zo volgende keer wat meer licht op zolder maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zier lekker uit hoor Groninger.

 

Kon je maar geduld kweken, daar hebben veel mensen wat aan. :wacko: er zijn nu eenmaal periodes dat het niet snel genoeg lijkt te gaan.

 

Wat betreft flitsen, Als ik met flits moet fotograferen, doe ik uiteindelijk een stukje wit A4 papier voor mijn flitser. Dan krijg k wel mooie foto's met de ingebouwde flitser, is dat wat voor jouw om te proberen.

 

Niet te moeiljk, aleen zorgen dat er wit papier voor zit, misschien gaat het dan wel?

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is het probleem met flitsen dan, want ik gebruik eigenlijk me flitser altijd. maak foto's 5 min voor dat me lamp aan gaat en dat zijn nette foto's met flits

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep maar als ik ga flitsen dan krijg je van die enorme overflits plaatjes ik heb een hele dikke nikkon d200 en die flits ramt erin als een bliksemflits haha

ik heb een paar geprobeerd en het word er niet mooier op dus ik laat het eerst ff zo en ga eens kijken voor wat meer gewoon licht op de locatie

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow google picassa leuk programma hoor

 

gallery_32403_13192_335795.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je je vinger niet voor de flitser houden met foto`s maken?

.. doe ik ook

 

lekker aan het knutselen met foto`s :wacko:

 

fijne avond :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha nee dit is met licht aan zonder flits maar dat programma doet ook nog wat lichtbalans enzo maar vond het gewoon grappig dat ding :wacko:

 

morgen komen er weer nieuwe foto's op de normale manier op (dit waren die van de vorige keer vandaar )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Groninger,

de dames zien er moi uit. Well een beetje gestrekt, maar als het verder niets is................. :wacko:

Als je met PK 13/14 gaat werken, hou er rekening mee dat je moet spoelen ( water zonder voeding).

PK 13/14 kan een scherpe smaak geven.

 

Groetels

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Groninger :blink:

Heb net jou verslag tot zo ver helemaal gelezen/bekeken en ziet er mooi uit

Je lijkt het mooi onder controle te hebben.

Ik begrijp al dat je alweer aan upgraden denkt van je setup :wacko:

Blijf het zeker volgen hoop dat je een leuke opbrengst krijgt

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

@torsti hee dank je voor reply en inderdaad ze zijn op een bepaald moment toch tever de hoogte ingegaan. ik heb op de een of andere manier een tijdje de lamp er tever boven gehad en hup daar ga je de mist in.

Ik ben nog aan het overwegen met de pk's en het moment wanneer te geven en ben zekers van plan dit goed te spoelen, ik neem voor deze kweek dan ook heel erg de tijd en probeer zoveel mogenlijk te leren over het hele kweek gebeuren. (strek heb ik er nu inzitten hahaha )

 

@bani hee dank je ik hoop inderdaad op een mooie opbrengs ik denk dat het zal tegenvallen omdat ik met tneon werk en niet in scrog dan heb je toch te weinig dieptestraling om veel toppen goed te laten gaan maar het gaat om het leren en fouten te voorkomen nu :wacko:

 

Ik ben inderdaad bezig met in deze kast nog een tweede set tneon erboven te kwakken om toch wat meer power te krijgen op de hele ruimte en de plannen voor mijn iets grotere kast zijn ook al klaar moet alleen nog de centjes bijelkaar harken daarvoor. (word trouwens een zeebodem kast want die ziet er wel erg gelikt uit )

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfff balen fototoestel is even een weekje op reis net nou het leuk begind te worden :rofl

 

heb bij een plantje nogal veel last van vlekjes op de blaadjes lichte randen alswel de roestvlekjes dus ga die maar eens een beetje op water over zetten want negeren lijkt me niet goed idee

zo snel als ik kan zal ik weer foto's gaan maken mensen sorry voor het foto loze weekje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft het fototoestel de trip overleefd?

Ben benieuwd hoe het gaat ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep moet hem nu nog even weer ophalen en dat is wel nodig ook want krijg toch wat problemen nou hahaha

volgens mij wat overvoeding heb roestplekjes en gele puntjes en randjes dus alleen maar ff water nu

 

heb 4 planten waarvan er drie heel erg veel bruine haartjes aanmaken en 1 plant met een grote top (das wel weer leuk) alleen nog maar wit net alsof die wat achterloopt ;)

 

en ik vroeg me af of je een plant ook te lang in de bloei kon laten staan en wat daar de tekenen van zijn ? (dit ook weer ivm met plant 4 die maar niet goed meedoet )

 

Ik zal als de sodemieter dat toestel halen want ik merk al wel kletsen zonder foto's is ook niet handig :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo camera weer gevorderd en we kunnen weer wat plaatjes schieten

 

Bloeidag 38

 

plantjes doen het leuk nu wel wat problemen met de voeding vandaar deze week even alleen water want het ging toch wel hard met de bladeren.

Temp is tussen de 20 en de 29 graden in en de lv is bijzonder laag tussen de 19 en 25.

 

De toppen gaan leuk flink wat wit en bij drie planten ook al grote hoeveelheden bruine haartjes en bij een plant nog helemaal niet ? (dit was wel de plant met de knoop in de stam dus wellicht toch wat andere groei/bloei

 

ok even wat foto's nog steeds met licht aan ik zal de volgende ronde gaan kijken of ik dit anders kan doen en wellicht ook een macro stand kan vinden op deze camera.

 

gallery_32403_13486_1248283.jpg

gallery_32403_13486_489636.jpg

gallery_32403_13486_987690.jpg

gallery_32403_13486_282697.jpg

 

 

Blaadje met problemen er zijn er meer van dus overvoeding lijkt mij duidelijk

gallery_32403_13486_110734.jpg

gallery_32403_13486_2219962.jpg

 

 

De top die best leuk gaat maar nog niets geen bruine haartjes of sneeuw heeft laten zien ? erg raar maar we zien wel

gallery_32403_13486_2219962.jpg

gallery_32403_13486_2976181.jpg

gallery_32403_13486_3128723.jpg

 

Niet getopte plant maar wel degene met de mooiste top en ook de meeste problemen met de voeding ;)

 

gallery_32403_13486_2913210.jpg

 

 

Ik heb helaas geen microscoop maar ik begin wel de neiging te krijgen te gaan vragen wanneer om te gooien ivm de bruine haren ? kan je een plantje ook te lang laten bloeien ik heb gehoord dat dan bruine haren naar verschrompelde zwarte gaan namelijk. ik vind het nu wat moeilijk worden want ik had verwacht dat de bloei nog veel langer zou gaan duren.

De plant met nog geen enkele bruine haar maakt me ook een beetje in de war haha 3 wel met veel wit en veel bruine haren en dan een met dat totaal niet behalve veel witte haartjes

 

ik kijk het gewoon nog rustig aan en probeer eens een microscoop te scoren iemand tips ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...