Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

groninger

4*white widow in me eerste hokkie

Recommended Posts

pff hou op pfff breek me de bek niet open hehehe eh ja update is eigenlijk een beetje hetzelfde het ding verrekt bruin te worden al heb ik wel het gevoel iets meer bruin te zien nu haha

 

morgen krijg ik mijn hps binnen zal dan ff foto maken van de plant. kortom hij staat nog de dame en ach ik heb nog niet iets nieuws nu omdat mijn tneon in de voorgroei gaat dus ik laat hem gewoon staan maar ben wel gestopt met de voeding

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yey heb mijn bestelling binnen en de 250 watt lumatek hangt erin hahaha wat een enorme lamp is dat zeg pfff

En het licht !!!! wat een verschil krijg pijn in me kop met de kast open op 75% is heel wat anders dan tneon zeg (lijkt ook veel meer geel )

 

Happy happy mee kijken wat mijn achterblijver nu gaat doen zal asap foto maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zit te wachten

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_32403_13585_336351.jpg

gallery_32403_13585_1642993.jpg

[/url]

gallery_32403_13585_1258747.jpg

 

Zo wat foto's de lumatek word nog op een bordje gemaakt en opgehangen (schijnt beter te koelen ) maar kon echt niet wachten dus hup knallen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi hoor :)

 

dat nieuwe licht zal je Plantje vast niet erg vinden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoop het elmo haha moet alleen nou ff naar de temp kijken die lamp word een stukkie heter dan een tneon hahaha

ik heb wel een fan erop staan maar had ergens gelezen dat je beter geen fannetje op een hps kon zetten ik weet niet of dat waar is ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

beter niet op de bulb zelf

 

tegen de kap aan is geen probleem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahh ok ik heb hem een beetje naar onderen gericht maar komt altijd wel wat tocht op de bulb maar meer er onderdoor :)

heb hem nou op 75% met 28 graden pff ding word wel heel wat warmer dan die tneon hehe

wil alleen mij ruck fan niet op stand 2 zetten vanwege meer lawaai dus ben ff wat aan het tweaken hier en daar hahaha

 

 

maar ....wat een licht ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed bezig ;)

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

oops toch niet zo goed bezig haha ik probeerde de plant een beetje naar beneden te spannen ivm warmte maar na weer ff checken is toch de hoodtop iets te zwaar gebleken en hier en geknakt losjes bij :lol:

alles weer een beetje ondersteunt en rechtop gezet maar weet niet of die stengel nog weer gaat helen ?

 

haha leermomentje woopsie zo niet dan laat ik die top gewoon drogen en we zien wel met de andere top(jes) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo als laatste update ik heb de achterblijver omgegooid en wat een rare plant zeg.

Geen idee waar die last van had maar pff heb hem wel geknipt maar zitten veel van die zakjes aan (helaas wel zonder zaadjes haha) echt een vreemd ding maar goed :lol:

 

Heb alles leeg nu en ga zo de kwast eroverheen halen en kastje wat beter maken, al met al tel ik de laatste plant niet bij het eindgewicht op want ik vind hem gewoon te raar .

Zo mooi als de andere 3 waren zo lelijk was deze haha dus eindgewicht van 3 plantjes 44 gram. niet veel maar genoeg voor mij.

Ik heb heeeeel erg veel geleerd met deze kweek wat ik in de praktijk kan brengen bij de volgende. een paar puntjes

 

Als je je planten laag wilt hebben hang dan de lamp er dicht op ;)

Als je gek bent op water geven probeer dan een paar dagen niet thuis te zijn ;) je plantjes hebben vaak minder dorst dan je denkt.

Mocht je voeding gaan gebruiken ? denk dan niet dat je er maar ongelimiteerd bij kunt donderen want dat vinden ze niet lekker.

Als je lamp niet verder komt dan de eerste 10cm (tneon ) probeer dan zoveel mogenlijk toppen op dezelfde hoogte te hebben of bv scrog

En nog veel en veel meer :(

 

Kortom ik ben er wel blij mee en de nieuwe ronde leermomentjes staat al weer klaar. veel dank voor alle hulp mensen ik heb er wel veel aan gehad ;)

Op naar de volgende en hopen op iets meer groen op mijn vingers ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

rook ze :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha de eerste lading is al weg maar heb daar wel eentje van gerookt pfffffff had in minstens 15 jaar niet meer gerookt en moet zeggen hakte er flink in .!!!!

maar vond het zo interesant dat ik mijn "ik rook geen wiet meer "maar even overboord heb gesmeten :lol: (moet toch wel zelf proeven of niet dan ;) )

 

De mensen die er waren en hebben geproefd zijn er ook bovenop gesprongen en het was gewoon allemaal weg en ze hebben me aan een lumatek 250 geholpen voor de volgende run ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker bezig man

 

en ja je eigen spulletje MOET je gewoon ff proeven he

 

hahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind ik ook maar moet er wel bij zeggen dat een 15 minuten na het roken ik het daar zelf niet meer mee eens was hoor hahahahaha pff was het ff kwijt op dat moment. :lol:

 

Wat ik het mooiste vond is dat niemand in een hoestbui terecht kwam en dat iedereen vond dat hij zo lekker zacht was (heb ik het spoelen toch goed gedaan hahaha )

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch nog even een kleine update de laatste plant die niet zo goed wou is helemaal droog en toch 13 gram afgehaald

 

plus de 44 is totaal 57 gram is dus 0.38 gram per watt niet de mooiste score maar zeker veel van geleerd en met kleine stapjes kom je er ook toch :rofl

 

deze is dus klaar :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...