Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

P H donner

Inbreker in coma

Recommended Posts

Klik

 

Tis nog geen nieuws maar ik hoor net op TV dat die gast al 20 koolzuur flessen heeft gejat ... :P

 

Nah wat denken jullie?

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet je maar met je poten van andermans spullen afblijven.

Jammer dat ie kids achterlaat want die kunnen hier niks aan doen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat hij deed was zeker fout maar hoeft em niet dood te trappen vind dat die 3 personen idd met doodslag moeten worden veroordeeld

ik weet stelen kan en mag echt niet maar hier in nederland heeft niemand et recht om eigen rechter te spelen en dat hebben die mensen wel gedaan ze hadden de politie moeten inlichten oiver de inbraak hadden ze aangifte moeten doen.

dus mijn mening is:

vast zetten die mongolen!!!!!

groetjes alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als burger mag je in Nederland wel iemand aanhouden, maar je mag iemand daarbij (terecht) niet mishandelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@187suspect ik vraag me af of je nog zo denkt wanneer er mensen binnen je huis zijn om je (planten) te stelen,dan ga ja echt niet zo rustig blijven hoor, ik weet niet of je dat heb meegemaakt maat ik wel en dan pak je gewoon wat je kan vinden om je te verdedigen en tja... soms loopt het uit de hand natuurlijk, pech voor de dief he!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor je planten kan je geen politie bellen, dat weet de inbreker trouwens ook. De kweker is op zich zelf aangewezen om zijn planten te beschermen.

In het geval van de vier mannen bij hun sport complex, kunnen ze gewoon rekenen op politie ondersteuning. Ze hebben tenslotte niks te verbergen.

Het resultaat is nu een dooie, en vier levens naar de klote, vanwege gevangenisstraf en strafblad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal mee eens met bovenstaande, diefstal is fout maar als hier ingebroken word ga ik echt niet zelf ingrijpen, stel dat deze gast een pistool bij zich had?? misschien 4 dooien, leven in Nederland moet geen Ghetto worden...

 

Koolzuur word voor veel gebruikt missen we ook een forumlid die met CO2 kweekt/kweekte??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga niet oordelen over een ander, maar als iemand bij mij inbreekt is ie nog lang niet jarig, en dag zeg ik het nog netjes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...