Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sologreen

Zin in Jack Herrer op Co2 in kleine set up (semi- gesloten)?

Recommended Posts

ja je had toch nog foto`s gemaakt

laat maar zien dan

 

verslag afmaken is niet netjes he

 

foto ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja je had toch nog foto`s gemaakt

laat maar zien dan

 

verslag afmaken is niet netjes he

 

foto ...

 

Prima!! Harde schijf met foto's liggen op dit moment ergens anders maar ik beloof jullie dat ik deze er vrijdag (of morgen) op heb gezet.

 

Overigens..ik betwijfel of de (heel) lage hoeveelheid voeding een fout is geweest. Het was i.e.g. niet de opzet, maar ik heb de planten niet eerder zo vitaal gezien; t/m week 8 vrijwel geen gele bladeren. De planten deden het gewoon heel erg goed. Maar lees maar eens terug dat er in de grond wel het een en ander was bijgemengd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe gaat het er mee?

ondertussen al een nieuwe kweek?

 

-Taiga

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe gaat het er mee?

ondertussen al een nieuwe kweek?

 

-Taiga

 

Hoi Taiga,

 

Zeker! We zitten in week 6 van een mooie SSH kweek. Gaat lekker!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke ergens een kweek verslag te vinden?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oke ergens een kweek verslag te vinden?

 

Grappig dat je telkens actief blijft in dit topic. Ik zal straks een foto verslag geven van tot 8 dagen geleden. Wederom is het zo dat de verzorging is gedaan door iemand anders, omdat ik teveel weg ben voor werk. Dit is voorlopig ook helaas mijn laatste kweekje. Maar over enkele maanden ga ik weer starten en dan hopelijk een stukkie groter.....

Hier eerst nog de foto's van de succesvolle Jack Herrer kweek....die had je nog tegoed. Ben ik glad vergeten toen.

gallery_29076_13080_2262200.jpg

gallery_29076_13080_912855.jpg

gallery_29076_13080_1096745.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier dan. Wederom is de verzorging gedaan door iemand anders ZONDER groene vingers. Regime is 2x p/w BAC organische voeding, buffertabs en wormenmest. De Jackies vonden dit heerlijk, maar de SSH vertonen tekenen van overvoeding. Sinds zondag krijgen ze alleen water en ik denk dat dit tot en met het einde van de kweek ook zo blijft. Hoe langer ik kweek hoe minder ik geloof in allerlei middeltjes. En de resultaten zijn prima! Ik zal als je er behoefte aan hebt dit weekend nieuwe fotos maken en plaatsen. Je zult zien dat de planten met deze heeeeeel simpele manier van kweken nu nog, in week 6, allemaal helemaal groen zijn en lekker bezig zijn met toppen bouwen. Als ik de verzorging op me had kunnen nemen waren ze nu alleen 20 cm langer geweest, dat is het enige minpuntje van deze kweek. Op de fotos lijkt het alsof er gele blaadjes zijn, maar dat is absoluut niet het geval. Ik zal zondag fotos maken met de lichten uit. Dan zul je zien dat ze er prachtig bij staan.

week 2 tot en met einde week 5!!

gallery_29076_13824_1234800.jpg

gallery_29076_13824_1234800.jpg

gallery_29076_13824_1588457.jpg

gallery_29076_13824_1880757.jpg

gallery_29076_13824_1739903.jpg

gallery_29076_13824_396363.jpg

gallery_29076_13824_1446680.jpg

gallery_29076_13824_2377885.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor Solo, ze zijn wel wat kort, of is dat vertekend beeld? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mooi hoor Solo, ze zijn wel wat kort, of is dat vertekend beeld? :lol:

 

Nee Krasi, je hebt het goed. Voor een haze zijn ze erg kort! Dit is voor het eerst sinds een paar jaar dat ik een ronde heb gedaan met stekken, dat is misschien een klein gedeelte van de verklaring. Belangrijker is denk ik dit: ik heb de stekken gepland, getopt, water in de bakken gedaan en de HPI op 100cm gezet. Daarna is er 9 dagen niemand geweest. Achteraf had ik helemaal de planten niet moeten toppen, het was op advies van de boer. Buigen en knakken vind ik zelf veel beter. De planten zijn in bloei gezet terwijl ik er niet was, anders had ik nog een paar dagen gewacht. Ik kan ook zien dat er nog maar weinig 7 en 9 vingerig blad was op dat moment. Kortom, de planten waren er nog niet aan toe om in bloei gezet te worden als je het mij vraagt. Desondanks lijken de toppen aardig op te zwellen nu (fotos volgen zondag). Eigenlijk zijn de plantjes (45-55cm) één grote top aan het worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Solo Ziet er erg knap uit kerel!!

 

Tuurlijk blijf ik volgen het is IR en daar hou ik van :lol:

De foto met de 2 lampen vond ik het mooist:P

 

-Taiga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Solo,

 

interessante benadering om zo met CO2 te werken. Ik volg je met belangstelling. Wat is dat voor een luchtverdeelbuis in je hok?

 

Veel succes

 

Coco.

Share this post


Link to post
Share on other sites

luchtverdeelbuis is opzich wel grappig, al zou ik er nog wel een ventilatortje boven hangen.

 

jammer dat je systeem mislukt is, had ook wel interesse in co2 zonder oc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok hier de foto's van week 6.5.

De verwachte bloeitijd is 9 weken, ik laat ze liefst nog een weekje langer staan. Bovendien lijkt het wel of met het organische kweken i.c.m. heeeeeel weinig voeding de planten ietsje trager afbloeien. Zijn er meer mensen die dat idee hebben? De plantjes hebben het redelijk goed naar hun zin. Eerste gele blaadje onderin heb ik gespot, dus ik geef ze maar weer eens een voedingsbeurt met wat BAC bio bloei. Dat is precies 9 dagen geleden.

 

Week 6.5

gallery_29076_13824_214610.jpg

gallery_29076_13824_2381364.jpg

gallery_29076_13824_4132217.jpg

gallery_29076_13824_2200898.jpg

gallery_29076_13824_902454.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit en ze zijn mooi groen!

Die gaan knallen..

 

Veel succes nog!

 

Groeten BoboJonko :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ziet er goed uit en ze zijn mooi groen!

Die gaan knallen..

 

Veel succes nog!

 

Groeten BoboJonko :wave:

 

Ja ik hoop het. Ze zijn wat te vroeg in bloei gezet en daardoor zijn de planten wat klein gebleven. Ze krijgen nog 3.5 weken bloei dus die toppen gaan zeker nog flink aanzwellen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd erg mooi Solo, dat met langzaam afbloeien bij organische voeding heb ik geen indruk van, wel dat ze zich lang erg lekker voelen en dit laten zien :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Idd erg mooi Solo, dat met langzaam afbloeien bij organische voeding heb ik geen indruk van, wel dat ze zich lang erg lekker voelen en dit laten zien :wave:

 

Het idee is vooral bij mij ontstaan doordat ik altijd vanuit fem zaad kweek (behalve deze ronde omdat ik geen tijd had om voor te groeien). De tijd die ik dan nodig heb om een plant mooi af te bloeien is meestal wel een week langer dan de breeder opgeeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

HEy HEy,

 

Alweer een nieuw IR kweekje?B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er heel erg lekker uit ! Jack is echt een van de beste soortjes vind ik, en er zullen er vast veel het eens zijn hiermee !

Ga dit zeker volgen tot een mooi en smakelijk einde ! succes nog !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...