Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Cannabis for all

underground

Recommended Posts

goede middag allemaal,

ik heb wat bedacht met een aantal jongens wat we graag willen uitvoeren.

het gaat om een soort van "bunker" onder de grond

de zijkanten worden gemaakt van kunstof platen en ingeteerde racket palen

dit moet het kunstof verstevigen.

Boven op komt natuurlijk ook nog een plaat, maar anders kan ik jullie natuurlijk de binnenkant niet laten zien

 

zoals je op de foto's kunt zien

 

Hierbij schaffen we 2 standaard (kant en klare) kweektenten aan

en willen deze aansluiten op een aggregaat met extra buffervat.

 

Kwa water hebben we een 1000l vat wat we plaatsen onder de grond,

boven de grond achter de op de aanhanger kunnen we via zwaartekracht het water overpompen naar beneden (ook een 1000l vat)

(zo zijn we een lange periode bevoorraad kwa water)

 

Vragen zijn welkom

maar mijn vraag aan jullie is; is dit haalbaar?

 

foto's

 

gallery_26758_13025_37341.png

 

gallery_26758_13025_40856.png

 

groeten c4a

Share this post


Link to post
Share on other sites

alles is haalbaar

 

Als je tijd hebt en geld :rofl

 

Groeten,

Taiga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie die kunststof platen wel doorbuigen. Mss dat het lukt daaarmee als je de horizontale palen dicht op mekaar zet, met dwarsbalken ertussen. En evt een kader tussen de bovenkant en onderkant die ze op hun plaats houdt.

Las je dit van plan bent in Nederland, waar het grondwater hoog zit, zit je bunker bij regen (of zelfs zonder) onder water. Hoger gelegen plaaats opzoeken? Ofwel volledig waterdicht maken, maar zal zeker een aardige duit kosten.

Je moet al minstens 2 meter diep graven ivm hoogte kweektent, zonder kraan is dit volgens mij ook bijna niet te doen. Met een klein kraantje kan je maar 60cm dieper graven dan de rupsen, dus 't zal al een fameus beest moeten zijn.

Wel een goed idee. ALs je dan toch veel geld zou investeren daarin, zou ik wat groter gaan, of 2 zeer grote kweektenten plaatsen. Je werkuren moeten ook renderen :rofl Als je der minder aan verdient dan je zou verdienen mocht je de uren die je erin steekt gaan werken kan je net zo goed dat gaan doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles kan :) ...

complete containers worden ingegraven...

http://www.politie-ijsselland.nl/nieuwsbri.../swl131105.html

 

maar komt er niemand :rofl ?...

en je laat met je aanhanger bezoekjes sporen na..

30 graden uitblaas in een natuurgebied... :wacko:

hoe diep zit je grond water?..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dieper graven met een klein kraantje is wel mogelijk. Heb 4 jaar terug een vijver van 5x2 meter en 1,5meter onder het maaiveld gegraven. 2uurtjes werk. Gebruik voor de muren sandwichpanelen, deze zijn oersterk. Of graaf idd een klein formaat zeecontainer in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

een aantal jongens dat is link.

als 1 van die jongens in de kroeg zn mond voorbij praat kan het een dure investering zijn.

en hoe krijg je een aggregaat zo stil dat je em door de beluchtings en uitlaten niet hoort ?

waar en hoe voer je de 8 kuub grond af die er vrij komt ?

is dit bij je in de tuin of ergens in de wildernis ?

laat je nu en dan een tankwagen met rooie diesel komen of ga je leuren met jerrycans ?

 

houzgroen

macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

in theorie en op papier ziet het er wel geinig uit.

ik ben altijd optimistisch maar of dit plan nu echt haalbaar is ik denk dat het geen kans van slagen heeft.

gezien je al verkeerd begint met meerdere jongens, laten we er van uit gaan dat het er 4 zijn als er 2 hun mond voorbij praten weten er al 6 het die praten ook en zo is het een beetje een voorbeeld van een griep de een niest de ander wordt verkouden voor je het weet weten heel veel mensen van je plan af en als je project lukt wordt het een bijzondere daar gaat over worden opgeschept.

hou het klein doe het groot hoe je het doed doe je het maar hou je mond,doe het alleen minder pakkans en alles is voor bassie :rofl .

als je toch met een aggeraat gaat werken ga dan naar de kust zoek een duitse wo2 bunker die zijn al gebouwd door de duisters even uitgraven en hopla een prachtig hokje.

het wiel is trouwens ook al uitgevonden huizen zijn al gebouwd gewoon eentje huren mondje dicht, en aardbeien kweken

kost je minder dan zo een bunker.

ik zie graag foto's op het forum als je begint ik ben benieuwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het wel een spannend idee, maar alles hangt af van de locatie......

 

succes,

chassie

PS wel een speciale schakelkast nemen voor gebruik met een aggregaat !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt zoveel meer bij kijken dan gewoon kweken op de zolder. Wel leuk als jullie het kunnen realiseren.

 

Als jullie alles hebben doorgenomen en een plan hebben gemaakt, zou ik wel een bouw-verslag willen zien. Lijkt me gaaf.

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

i nearly did this a long time ago drop to container in the ground,, best think to do is make sure little people involved, me myself and I

 

ink :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl

 

kut idee.

 

en dat voor 2 tentjes ofzo :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik loop af en toe ook met dit idee rond haha :rofl !! Bestel via internet een pallet met van die witte ytong blokken waarmee je een goeie bak metselt daar zijn van die blokken van 50x60 cm van te krijgen dus heb je het rond om zo dicht. Je aggregraat maak je in een apart hok wat je een beetje isoleert voor het geluid. Als je zo'n ding onder de grond zet en niet direct ergens waar mensen langs lopen heb je niemand die het hoort.

Verder ben ik wel eens benieuwd of iemand dit gaat doen of lukken :wacko: :)

 

greetz racer

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ik ga volgende zomer met de caravan op vakantie en je raad het al ?

twee tentjes er in.

 

 

 

houzgroen

macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ boefje

 

idd daar ben ik het met je eens zorg dan dat je iets van 150 a 200 7l potjes kwijt kan dat je ook leuk wat neer kan zetten en ook een leuk bedrag der aan over houdt

 

greetz racer

Share this post


Link to post
Share on other sites

juist !!! je bent al beperkt met je vermogen ivm de argegaat ik zou voor vertikaal kweek gaan

wel meer planten maar ook meer opbrengst vergeleken met de 2 tentjes

maar voor de rest lijkt het me vrijlastig project

ivm climaat vochtigheid enz

veel succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom ondergronds?

deze gasten deden het bovengronds...de generator ingraven kan wel natuurlijk

 

 

http://www.radiorijnmond.nl/Homepage/Nieuw...ld+in+Biesbosch

 

+ video

 

enyoy :wacko:

 

--------------------------------------------------------------------------------------

 

als je toch gaat graven...je hebt geen stroom nodig om vroeg te beginnen.... :)

 

een diepte kas met potente auto's/verduisteren moet kunnen :rofl

 

http://www.de12ambachten.nl/tuinbouw.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja is mogelijk alleen niet voor 2 tentjes.

als je de ruimte hebt kan je er leuke dingen mee maken.

om met een kraan staan te draaien. gaan mensen ook vragen stellen.

 

dus hier een oplossing ( is ook binnen te gebruiken als je onder de grond wil)

 

we gaan even uit van 5 bij 10 meter.

dus dat is een omtrek van 30 meter. we beginnen eerst met het maken van wanden. boor of spoelboor ( zelfde als ze waterputten maken) gaten in de grond om elke meter. en 3 meter diep. dus je krijgt 30 gaten in de grond. zet hier wat betonstaal in en vul deze gaten met beton. daarop kan je kanaalvloerplaten leggen. dus is meteen je dak dicht en kan min een belasting hebben van 1000 kg/M2. nu kan je van onder uit gaan graven zonder dat het opvald en zonder dat je wanden instorten. vul tussen de palen op met hout zodat het zand achter de palen op zijn plek blijft. zodra je klaar bent metsel je een muur aan de binnenkant, en dan vul de de tussen ruimte, tussen je muur en je palen op met beton. onverwoestbaar !

 

GRT jjk

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor alle reacties mensen,

hoor zowel positieve als negatieve ik ben blij dat ieder zijn mening hier overgeeft ;)

 

allereerst, er staat nog niets vast kwa opbouw het kan alle kanten nog op hierover wordt nog overlegd

de reden waarom 2 kweektenten; het is een proef, als het allemaal werkt en we doorhebben hoe alles het makkelijkst en best kan

bereiden we uit.

het zou namelijk zonde zijn om veel geld ergens in te steken wat niet werkt dat is de reden dat we klein starten.

hiermee heb ik volgens mij al een hoop vragen beantwoord

 

ook een aantal vertellen dat het met een groep link is.

hier geef ik jullie geen ongelijk in, maar heb er vertrouwen in aangezien we ook wel guerilla rondes hebben gedraaid. ;)

 

en het blijft underground dus niet half half, onder de grond en alles op stroom! :)

 

ik hou jullie op de hoogte van de voortgang

 

oja @jkk

ook werkzaam in de bouw ;)?

 

grtz c4a

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...