Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

spikey

Welke growshop?

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik vroeg me af bij welke shops ik online nog kon bestellen :rofl

Want hoor steeds meer verhalen dat sommige hun bestelling niet krijgen...

 

Dus welke shops zijn nog wel betrouwbaar en betaalbaar?

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze week een bestelling gedaan bij growshop-outlet.nl (PUK Support), goed en snel contact zowel via mail als telefoon. Goede prijzen en onder rembours was de order met 2 dagen binnen!

 

Mijn verdere ervaring met deze shop: PUK Support

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Podhead5x

 

Die site kwam ik vroeger ook vaak maar hoorde juist slechte dingen over hun vandaar dat ik dit topic starte.

Normaal kwam ik bij WF-shop maar moet nu weer iets anders zoeken. Maar hun zijn wel te vertrouwen?

 

@Bazz f

 

Heb dat topic idd gezien van Polletje alleen stonden niet veel reacties en ben ook nog niet zo bekend met hun.

Maar goed om te weten :wacko:

 

Bedankt! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laats wat bestled bij http://www.leplantage.nl/

Netjes binnen een week binnen.

 

Als kontact met ze opneemt kunnen ze bijna alles leveren en tegen goed concurerende prijzen

 

Gr Rara

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voor de Belgen:

MicroFluo

 

Dat is zeker een goed advies voor onze zuiderburen. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laats wat bestled bij http://www.leplantage.nl/

Netjes binnen een week binnen.

 

Als kontact met ze opneemt kunnen ze bijna alles leveren en tegen goed concurerende prijzen

 

Gr Rara

 

 

Inderdaad leplantage is een goede GS, toffe zaakvoerder die hier ook op het forum zit.

Goedkoopste prijs die ik gevonden heb voor SJ darkstreet kweektent en nog wat andere zaken.

Ga er nog meer bestellen.

 

Grtz

gansjcha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil een lans breken voor http://www.growdiscounter.nl/ (Forum Member: Sammy). Ik ben met hem in contact gekomen omdat ik na de WF Shop sluiting een alternatief zocht. Alle negativiteit rond een andere shop heeft hem meegesleurd. We moeten dit soort kleine ondernemers koesteren.

 

Belangrijk is om niet altijd voor de eerste de beste goedkoopste te gaan, maar bouw een band op met een goede growshop\eigenaar.

 

1. Betrouwbaar

2. Goede Service (klant is koning)

3. Advies (geeft alternatieven aan)

4. Lost eventuele problemen snel en netjes op

5. Goede communicatie

6. Snelle levering

 

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greensell

 

Goed assortiment, uitstekende service, snelle levering en niet duurder dan de rest (op veel onderdelen goedkoper :rofl )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt betrouwbare en goede shops, met een proffesionele afhandeling waar ik ervaring mee heb zijn:

 

Growcenter noord

De Sjop

Le Plantage

 

en Growshop Outlet lijkt me een goede kandidaat :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fijne reacties :wacko:

 

Misschien kunnen we een lijstje maken met leuke online shops :)

Ik rijd normaal naar me vertrouwde GS maar die is gesloten voor onbeperkte tijd...

Zijn wat prive dingen aan de hand en dat gaat voor alles.

 

Nouja WF-shop is gestopt daar kwam ik ook regelmatig.

En nu ben ik dus op zoek naar een andere leuke shop.

En heb hier al wat goede reacties gehad dus mijn vraag is eigenlijk al beantwoord ;)

Maar zou wel leuk zijn als er een lijstje kwam met shops zodat anderen het ook terug kunnen zien ;)

Ben vast en zeker niet de enige die een andere shop zoekt :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

probeer eens puk support,prima gasten prima spullen uitstekende service

 

 

 

 

 

gr,

 

 

David de Kabouter

Share this post


Link to post
Share on other sites

PukSupport,

Ben er vandaag langs geweest,aardige mensen,en ze hebben Sannie spullen zoals buffertabs,schimmels,gold label custommix.Er staan spullen uitgestald van Gavita,ook de mooie1000Watter,je kan er makkelijk parkeren,aanrader!

Hun webwinkel is top!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is ook niet de bedoeling dat je jezelf ertussen zet maar dat mensen positieve ervaringen delen over je shop :P

 

Wie weet gaan die nu komen na je gratis reclame :)

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Harry ik heb je in een ander topic over shops al eens vermeld, je prijzen zijn scherp en je sevice goed.. :P

zo genoeg reclame of moet het in caps.

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eugrowshop.eu

 

Heb bij hun wat besteld op advies van anderen op het forum.

Mijn mening was eerst goed maar nu niet meer.

 

Ik had een bestelling gedaan en moest haast 1,5week wachten op reactie.

Had direct betaald maar kreeg geen bevestiging of iets.

Na een week maar een mailtje gestuurd om te vragen of het goed gegaan was.

Kreeg wederom geen reactie!

 

We gaan de 2e week in en eindelijk kreeg ik een mailtje dat de betaling ontvangen was en dat ze het zouden opsturen.

Nouja ik blij natuurlijk want dan kon ik eindelijk beginnen.

 

De spullen werden pas na een week afgeleverd dus in totaal 3 weken later.

Bij aansluiten van de vsa bleek dat hij het niet deed.

Ik mailtje gestuurd en dezelfde dag nog kreeg ik mail terug. Dus ik dacht meteen van oh nou zijn ze ineens wel snel ;)

Nouja ik kon hem terug sturen en zouden ze hem nakijken voor me en een nieuwe sturen.

Omdat ik eigenlijk toch voor een andere vsa wou gaan heb ik dit netjes voorgesteld aan ze per mail.

 

Kreeg zoals gewoonlijk pas weer een week later een mail met het adres erin zodat ik hem kon opsturen.

Reageren op mijn vraag deden ze niet want ik vroeg tenslotte om een andere vsa als deze echt stuk was.

Nouja ik pakketje opgestuurd en hoorde zo een paar dagen niks meer.

Dus ik dacht nou dan mailen we maar weer want daar waren ze toch wel snel in... Nou mooi niet dus weer dagen later pas een mail terug gekregen.

Dat ik een nieuwe kon krijgen (zelfde als die ik dus opgestuurd had) Dus ik mail netjes terug van dat ik liever een ander merk wil en dat bij betalen geen probleem was.

Hoorde niks meer tot de dag van vandaag heb ik niks meer gehoord.

 

Keek ik op me rekening hebben ze het geld terug geboekt gisteren.

Nog 2euro te weinig ook! Niet dat die 2 euro mij wat kan schelen maar gaat om het principe.

Ze zouden me tegemoet komen met 2 verlopen die ik zou krijgen omdat ze die waren vergeten mee te sturen.

Ook die heb ik niet gehad....

 

Dus voor mij was het de eerste en de laatste keer bij hun.

Prijzen zijn oke en het was netjes verpakt maar op mijn vragen reageerde ze niet.

Waardoor ik dus niet de juiste spullen kreeg en het duurde een eeuwigheid voordat ik alles had.

 

Dus deze schrap ik van me lijstje :)

 

 

 

Heb gisteren de spullen die ik nog moest hebben bij PUK besteld.

Kreeg meteen een mailtje dat ze me spullen vandaag al op de bus gooien!

Kijk dat moet ik hebben daar hou ik van :P

Heb direct betaald en de betaling was ook direct binnen.

Fijn gesprekje gehad via de mail en zelfs ff gelachen B)

Heb wat foutjes op de site door gegeven en die zijn ook meteen aangepast.

 

Ik heb hier een goed gevoel over! En als me spullen morgen binnen komen en alles werkt dan word PUK me volgende favoriete shop :P

Gezellige gasten! En zit niet gek ver weg hier vandaan dus ga er zeker ff een bakkie doen binnen kort :P

 

 

 

 

123...

Je adverteerd dat je de goedkoopste bent maar dat is niet zo :D

Ik vind het ook niet echt een fijne site om te bekijken om heel eerlijk te zijn.

Dat je service prima is kan ik niet over oordelen want heb nog nooit bij je besteld :)

Misschien komt dat nog in de toekomst ;)

En het was idd de bedoeling dat ervaringen hier geplaatst werden :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ja, al dat gelul met die on-line shops :P .

Kruip eens uit je schulpje en stap bij een gewone growshop binnen! Doe eens gewoon mee met de rest van de samenleving B) .

Later in je kist, daar kun je lekker alleen zijn, en vergeet niet om John Doe of Jane Doe op je steen te zetten :)

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normaal stap ik ook gewoon binnen Green Lady :)

Maar hier in de buurt zijn geen leuke gasten.

Dan kan je wel zeggen ga je verder weg zoeken nou dat heb ik ook altijd gedaan maar de één na de ander stopt ermee.

 

Daarom maar ff online gedaan en dat was ook omdat ik geen tijd heb om langs te gaan.

Normaal kwam ik bij Wf-shop en een shop hier uit de buurt maar die is er mee gestopt.

Door de drukte die ik de laatste tijd heb dacht ik laten we is online doen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da's dus hier ook het geval Spikey, nu ik online een goeie heb gevonden blijf ik hier ook bij nadeel zijn de verzendkosten.

Aarde of een ander medium is daarom moeilijk aan te komen, de rest alle benodigdheden is geen probleem

voor de kleine kwekert vind ik onlineshops ideaal.

Daarbij vind ik het een nogal gewaagde uitspraak van Green lady, Als ik een half uur sta donder ik door mijn benen(zenuwaandoening), vaak gebeurd in winkels, sinds 2 jaar ongeveer shop ik niet meer, ik ben 41 en waarschijnlijk een John do aan het eind van de rit.

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor kleine kwekers is online zeker fijn.

Maar laten we wel eerlijk wezen online winkelen breng wel de bekenden problemen met zich mee.

En dan maak het niet uit om wat het gaat (Branche).

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...