Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Befman

royal dwarf in een vriezer

Recommended Posts

Dag 21

@krasi, ik heb je raad opgevolgd en heb bloeivoeding meegegeven :o

@lahn, dankje, ja gaat goed tot nu toe, ben d'r blij mee!!

 

lampje erbij gedaan en rondom de topjes geplaatst...eerste keer minimaal bloeivoeding meegegeven, 0,5 ml op een halve liter, daarvan ongeveer 300 ml gegeven.

eerst rechts

gallery_31387_13004_682961.jpg

 

links

gallery_31387_13004_312439.jpg

 

zo staat het nu

gallery_31387_13004_496177.jpg

 

tips, reacties etc etc zijn welkom :lol:

 

gr. Befman B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat goed Befman, houdt je watergiften in de gaten, til de pot op om het gewicht te meten, voor en na een watergift, blijf hier constant in, rustig aan met de voeding, de plant geeft zelf wel aan wat ze wil en niet, dan komt het helemaal goed hierzo, je plantjes zijn mooi :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

mooie lage bloeiende plantjes die hoef je niet te scroggen t lijken wel autoscroggers lekkere groene verse slakroppen

met wiettopjes beetje bolioebaisesaus erover en je zou er zo een hap van nemen.

 

houzgroen

macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 22

Krasi, dankje, ze gaan goed, klein maar vol topjes B)

Macerror, ik hoef niks te doen tot nu toe, en ik wilde nog wel gaan scroggen!! :o Ik heb maar één kropje hoor, die ander is meer een boompje, kijk maar :lol:

 

rechts, boompje, 12 cm

gallery_31387_13004_431704.jpg

links, kropje, 8cm

gallery_31387_13004_1227335.jpg

 

Gr. Befman

Share this post


Link to post
Share on other sites

woo dat zijn al mooie plantjes aan het worden. ik heb je een tijdje stil gevolgd maar met zulke resultaten moet ik wel een keer van mij laten horen. ik vind het echt heel knap dat je met een aantal spaarlampen die planten zo klein en compact kan houden. respect voor je vriezer :lol:

greetz lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Befman

 

Wat zijn ze mooi man, de bloei er ook lkkr in :o

 

en ruiken ze al lekker.? :lol:

 

Greetzz GanjaFyah B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

luftthegreenstuf, thanks man, iets groter had wel gemogen van mij, vooral dat kropje!! Die is zo compact, daar kan ik niks mee doen!!

GanjaFyah, dankje, ze ruiken inderdaad lekker, en met het deurtje dicht geen geurtjes!! Ze begonnen trouwens al heel snel te ruiken...

 

vandaag dag 23, dit weekend begonnen met bloeivoeding, ze hebben 0,5 ml op een halve liter spa rood op, verdeeld over twee dagen...

vanmorgen rechts, het boompje, platgelegd...ik probeer ze een beetje op gelijke hoogte te houden. Links, het kropje, gaat absoluut de hoogte niet in, ik kan ook nog niks binden, de takjes zijn gewoon te kort!! Het lijkt erop dat links uit gaat groeien tot één topje. Vind ik ook niet erg B)

 

links

gallery_31387_13004_793541.jpg

nog eens links

gallery_31387_13004_478342.jpg

rechts, beetje platgebonden

gallery_31387_13004_623699.jpg

bovenaanzicht

gallery_31387_13004_540249.jpg

links en rechts

gallery_31387_13004_542498.jpg

 

gr. Befman :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo kijkers :showoff: ,

 

Foto´s van gisteren, dag 25.

 

samen

gallery_31387_13004_283704.jpg

 

links

gallery_31387_13004_318004.jpg

 

rechts

gallery_31387_13004_117740.jpg

 

Ik had de bak iets uit laten drogen :verrygood Toen ik 400ml gaf liep er ongeveer 100ml gelijk weer uit. Gisteravond de bovenlaag aangevuld met een beetje aarde en vanaf nu weer dagelijks de bovenlaag nat houden. De groei lijkt er even uit...Ik heb inmiddels voor de tweede keer wat bloeivoeding meegegeven. Plantjes zien er nog goed uit volgens mij, alleen een paar gele blaadjes onderin verwijderd.

 

Gr. Befman

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep yep mini ,,lache man je gaat goed ,(ze zijn nog in leven) zou toch die lampjes er zo dichtmogelijk boven hangen , met desnoods aluminiuumfolie er boven , iets meer profi ,, lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen.

 

Dankje bassie!! Ik doe altijd van die aluminium barbecueschalen op het rooster waar mijn lampjes aan geklemd zijn...zou wel een tneon setje erin willen hangen, zijn 43 cm breed, net als mijn vriezertje...Als ik dan nog een stukje van de reflector afzaag en een uitsparing voor het snoer zou het misschien net passen :showoff:

 

Gr. Befman :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Befman, toch wel leuk om te zien die dwergen van je, het heeft wat speciaals, het zal me benieuwen hoe ze zich verder in de grow ontwikkelen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke plantjes, bloei gaat goed blijkbaar. Ik dacht in het begin dat ze elkaar wat gingen verdrukken in dat klein bakje maar blijkbaar valt dat allemaal mee.

 

Grtz,

 

John007

Share this post


Link to post
Share on other sites

@krasi, john, bedankt voor jullie reacties. Even snel één fotootje van vanmorgen...batterij camera was leeg. Ze gaan nog goed. Af en toe een fruitvliegje, kunnen die kwaad? Enkel geel blad, moet ik die gelijk verwijderen of pas weghalen als ze afgestorven zijn?

 

overzichtje

gallery_31387_13004_828100.jpg

 

Gr. Befman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hola Befman,

 

Laat de bladeren zo lang mogelijk zitten, ik zelf haal ze pas weg als ze echt hangen, dan pluk je ze er zonder moeite af aangezien de steel dan al heel week is. Ze zijn dan echt volledig geel. Plant staat er mooi bij, een echte compacte dwerg met lekkere toppen. Je zit nu op dag 30 12/12?

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Donnie,

 

Leuk dat je langskomt!! Ik zal ze laten zitten die bladeren... :) Ik zat op dag 30 vanaf het bovenkomen van de plantjes. Vandaag precies vijf weken geleden heb ik twee zaadjes in de bak gestopt...Wat zijn ze al ver :P vind je niet? Ze staan trouwens vanaf het begin op 18/6...Het vriezertje staat in de kelder en als ik 12/12 doe wordt het te koud. De temperatuur zakt nu al tot 16 graden...

 

Gr. Befman B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag 32

zo staat het

gallery_31387_13004_564671.jpg

hoofdtop rechts

gallery_31387_13004_190336.jpg

hoofdtop links

gallery_31387_13004_671991.jpg

topjes :P

gallery_31387_13004_952883.jpg

 

Gr. Befman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Befman

 

je dames zien er :P uit (had niet anders verwacht B) )

 

keep them green

 

GREETZZ GF :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je dwergen gaan lekker maat, mooie bloei :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal

 

@GanjaFya; Dankje, ik ben trots op mijn dametjes!! :P

@Krasi; he man, ja gaat leuk he?!! Nou geen stomme fouten meer maken en kijken hoeveel ik nog van de dwergjes af kan halen? :)

 

Nog twee fotootjes van vanmorgen:

gallery_31387_13004_1175064.jpg

 

gallery_31387_13004_848065.jpg

 

Gr. Befman

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er vrij goed uit enkel

zijn ze wat aan de kleine kant maar dat kan nog veranderen

zo bekend ben ik niet met dat soortje .

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

nax mas maa.

gawaan daar gaan .

sla krappen van hab ak jaawdaar!

goon mot doo bonoon.

knolle os oon molle.

 

huuzgruun

mucurrur

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi kweekje . mooie kleine plantjes :)

 

succes

 

:P

Elmo

Share this post


Link to post
Share on other sites

@john beton; ik ben bang dat ze niet hoger worden, ik hoop iets voller, vooral de topjes :)

@macerror; ik blief mien best doan sloa krappen te kwieken B)

@elmo; dankje, leuk elmo dat je ff langskomt!! Door het lezen van met name jouw verslagen in je minitent ben ik hier aan begonnen... :P

 

fotootjes van gisteren

gallery_31387_13004_1268083.jpg

 

gallery_31387_13004_243633.jpg

 

links

gallery_31387_13004_935283.jpg

 

rechts

gallery_31387_13004_754887.jpg

 

af en toe kill ik wat fruitvliegjes, verder weinig te melden...Wel een vraag...Als de lampen aan staan zakt de luchtvochtigheid tot 30% met lampjes uit oplopend tot55%, is die lage luchtvochtigheid erg? Wat kan er gebeuren?

 

Gr. Befman

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk hoor die kleine plantjes.

 

en lage luchtvochtigheid kan minder kwaad dan een te hoge luchtvochtigheid.

met een te hoge LV kun je toprot krijgen, zeker aan het eind van de bloei moet je zorgen voor voldoene ventilatie als je de LV niet omlaag krijgt.

 

succes verder met de mini's. :P

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook nog steeds gefacineerd van je kabouters, er groeien verhoudingsgewijs mooie budz aan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...