Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

maarten9411

planten bloeien nog niet komt hij nog optijd klaar

Recommended Posts

eej mensen

 

zullen ze nog optijd klaar komen ? het is skunk btw

 

 

gallery_30663_12813_920244.jpg

 

gallery_30663_12813_526639.jpg

1 is behoorlijk aangevroten toen ik weg was dus daar reken ik niet op waar ik op reken zijn de andere 3

 

gallery_30663_12813_452351.jpg

 

 

 

alvast bedankt voor reactie

Edited by maarten9411

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd, je bent lid geworden van Wietforum. Voordat je gaat posten gaarne aandacht voor het volgende:

 

1. Je bent akkoord gegaan met onze spelregels, maar heb je ze ook wel gelezen? Doe dat nu EERST. Bij het niet naleven van de regels kun je verwijderd worden van het forum.

2. Stel je DAARNA voor in de wie is wie sectie

3. Je zult ongetwijfeld vragen hebben. Maar de meeste zijn al gesteld. Zoals je gelezen hebt vragen we onze leden om EERST GOED te zoeken op het forum VOORDAT je een vraag stelt. Zoek ook de growguide na.

4. Iedere sectie heeft "sticky topics". Deze staan altijd bovenaan. Lees deze topics eerst door, hier staan de meest gestelde vragen in en aanwijzingen voor het gebruik van die sectie.

 

Met name dat laatste is echt een vereiste. Kijk eens goed naar de zoekmogelijkheden, zoals alleen in de titel zoeken of het hele bericht, en alleen de berichten weer te geven waarin je zoekterm voorkomt of de topics. Bij zoeken naar een combinatie van meerdere woorden zet je een "+" voor elk woord, dus bij zoeken op "grote buds" tik je in "+grote +buds". Zie ook de help in het zoekscherm.

 

Er is overigens ook een uitgebreide help beschikbaar.

 

Uitgebreide beginnerstips en richtlijnen voor het gebruik van het forum zijn beschikbaar alsmede een overzichtstopic met een aantal belangrijke topics voor beginners

 

Namens het mod-team bedankt en veel plezier!

 

 

tevens verplaatst naar outdoor beginnersvragen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had gelezen dat bijvoorbeeld skunk #11 pas november klaar is.

Ik zelf heb het met 2 ander soorten maar bij mijn is het door lichtvervuiling zijn een paar weken geleden begonnen met bouwen.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij gaat mijn double fun ook nog maar net in bloei........ga ik niet redden ivm mijn vakantie hahahahah

 

heribei gaat goed.

 

dus.

 

ach net vette afghaan hash gescoord en mega goede nepal...kom wel eff voor uit.

 

maar oogsten is wel leuk ipv niks hahahah

 

succes ermee groeten van ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb 1 plant staan die van binnensoort komt en nog sneller in bloei gaat dan van die zogenaamde buitensoorten. :)

 

Zonder verduisteren.

 

gallery_27656_12768_985869.jpg

 

Met.

 

gallery_27656_12768_590730.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is helaas weer perfect Toprot weer....heb helaas al weer wat rot uit de heribei moeten verwijderen.

Voor de rest bloeien ze lekker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga langzamerhand medelijden krijgen met de buitenkwekerds, wat een klote seizoen succes maar de volgende keer zou ik echt gaan verduisteren als je de mogelijkheid hiervoor hebt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja ik zit met een dilemma, de planten die ik in potten heb en verduisterd heb zijn nu halverwege de bloei en bloeien enorm goed, alleen de plant die ik in de grond heb gezet is echt veel groter en deze groeide ook veel sneller. Volgend jaar wil ik er weer één in losse grond zetten alleen dan gaat verduisteren zo moeilijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb precies hetzelfde paulo-camino, die in de volle grond staan groeien als kool en worden echt bomen.

Bij mij bleef zij echt lang groeien en is nu pas met de bloei begonnen, terwijl de rest al vollebak bloeit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt stom eh xtrm,

Mijn planten in potten die verduisterd zijn zijn gelukkig al bijna klaar, en die in de losse grond zijn ook pas sinds een aantal dagen begonnen aan de zichtbare bloei. Nog 9/10 weken... ik houd m'n hart vast... word veel rot weg snijden ben ik bang. Maarja, ik ga die denk ik maar vroegtijdig oogsten.

 

jij en alle anderen wiens buitenplanten nu pas in de bloei staan, succes en blijf de hoop er in houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijf er ook prima hoop in houden moet wel met zulk lekker weer zoals vandaag, en na elke regen bui gewoon die planten mooi leeg schudden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag mensen

 

mijn planten staan nu in bloei en je kan al topjes zien alleen is het nog niet denderend

ik vind het een gedoe met het uploaden van foto's op dit forum dus mocht er interesse zijn stuur me maar een mailtje dan stuur ik de link van mijn forum op jointjedraaien.nl

 

groete

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met dit regenachtig weer zou ik de planten die in losse bakken staan, naar binnen halen! met 12 uur licht en 12 uur donker..

 

De planten in de volle grond, zou ik overdag gewoon lekker laten gaan en s'nachts een afdakje erboven zodat als er topjes komen dat die s'nachts beetje kunnen drogen en overdag gewoon licht kunnen opvangen.

 

(dit is wat ik zou doen, het kan zijn dat andere het niks vinden)

 

*check ook gelijk even mijn album ben op het eind punt met een binnen plant (PP) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien een tussenweg1 Idee!

Houd je planten in potten zolang je wilt verduisteren, en zet ze pas in de volle grond op het omslag punt rond 20 augustus, laat dan de planten verder gaan zonder langer te verduisteren. voor die tijd houd je de plant redelijk in beheerbare proportie. ps weet niet of t werkt, maar je kunt je plant nog in pot wel alvast aan z,n plek laten wennen om de overgang van het verplanten beetje behaaflijk te houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

NA het verduisteren, wanneer de plant dus als bloeit, zal het niet veel nut hebben haar dan nog in de volle grond te zetten....

In de volle grond zetten doe je vooral omdat je dan flinke bossen kunt ontwikkelen, en die groei is er een eind uit wanneer ze in de bloei staat.

Juist dan vind ik het belangrijk de plant geen stress meer te geven (overpotten zorgt voor flink wat stress).

 

Ook is het juist in de bloei handig een plant in een pot te hebben.

 

Zie er dus enkel nadelen aan eigenlijk....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...