Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

guesswho?

Zolderkweek zaden spannabis 2011

Recommended Posts

@ R

 

1120 w/m2 :verrygood

 

@ OK

 

Jep weer aan de hotbox , houd niet van gesleep met CO2 flessen , vandaar de generator op aardgas of soms propaan

Ik kan de temp wel lager of hoger zetten maar dan gaat de oc aan en uit , ik probeer hem zo in te stellen dat hij de hele dag draait , zo heb je het meest stabiele klimaat. De hoge temp en hoge ec hebben me nog geen windeieren gelegd , lage ec heeft me al wel ontplofte toppen zo groot als een ballon opgeleverd...Maar er zijn idd meerdere wegen die naar Rome leiden

 

@ iedereen update

 

Dag of 5 terug zag het er zo uit , week 3 bloei

 

gallery_19024_12504_202588.jpg

 

gallery_19024_12504_493237.jpg

 

gallery_19024_12504_720551.jpg

 

gallery_19024_12504_829037.jpg

 

Beetje los lijkt het nu nog , maar ik ken deze pheno heel goed en weet dat ze de laatste twee weken pas echt gaat knallen

Ik wacht dus rustig af op de dikke cola's

 

Toen wat hele high e momenten bij zODd

 

gallery_19024_12504_777752.jpg

 

En gisteren trof ik dit aan

 

gallery_19024_12504_1050347.jpg

 

gallery_19024_12504_838961.jpg

 

gallery_19024_12504_2162754.jpg

 

Ook ben ik nu volledig overgegaan op Advanced nutrients , in de groei en begin bloei gebruikte ik Ferro

 

gallery_19024_12504_437799.jpg

 

Ps Twin nog bedankt voor de stiekume pennen! ik heb ze op een geheime plek verstopt hahaha

 

gallery_19024_12504_917543.jpg

 

Daarna richting Opticlimate om de dimlux controller te laten voorzien van de nieuwste firmware

Ik zat bij de eerste handvol mensen met versie 3.0 dus twee maandjes en alle bugs zijn eruit gewerkt

 

gallery_19024_12504_430530.jpg

 

gallery_19024_12504_1860406.jpg

 

Afkoppelen gaat eenvoudig en bij OC aangekomen was het updaten zo gepiept

 

En dan hangt hij weer

 

gallery_19024_12504_791854.jpg

 

Weet niet of ik deze run nog met CO2 ga werken , misschien de laatste 3 weken ofzo...

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

plantjes zien er nog beetje lichtjes uit.

Zou ook nog geen co2 doen

Nu op naar de cola`s!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben benieuwd of ik daar ook last van ga hebben, zie onderhand bij elk opticlimate/co2 kweekje bladproblemen, waarom trouwens zo'n berg verlichting? zou het boven de 700/800 watt/m2 nog wel meeropbrengst hebben?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik weet zeker dat guesswho daar alles al vanaf weet, mjah ik las laatst dat racker met 720 watt/m2 op 900 gram/m2 zat.. heel veel meer valt er volgens mij niet af te halen, waarom dan meer meer meer verlichting?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonder Co2 heeft het idd niet zo heel veel zin om zoveel licht op te hangen.

Wat heb je immers aan zoveel licht als er geen energie van gemaakt kan worden?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ben benieuwd of ik daar ook last van ga hebben, zie onderhand bij elk opticlimate/co2 kweekje bladproblemen, waarom trouwens zo'n berg verlichting? zou het boven de 700/800 watt/m2 nog wel meeropbrengst hebben?

 

dat is niet helemaal waar, er waren bij protege maar 2 potten met bladproblemen (de cheese) en dat kwam echt door hem zelf en niet door de setup..

de jackberrys waren tot het einde super gezond en nog helemaal groen met geen enkel bladprobleem, dus het kan wel.. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wattage is wel bruut , maar ik doe het gewoon omdat het kan :verrygood

De planten lijken er wel flink compacter van te blijven is mij opgevallen

Binnenkort netje erboven , later beetje CO2 en wachten tot de dames beginnen af te rijpen

 

Amnees weet ook prima waar de grens ligt , 800 watt zonder CO2 werd ons verteld op de seminar van canna

Met Co2... nog onbekend

 

Mijn probleem lijkt een combinatie van factoren te wezen , ik hoor verkeerd klimaat en gif uit sandwich panelen als oorzaken

Klimaat werk ik hard aan en ivm gif draait er een afzuiger op stand 1 mee , het lijkt te werken maar helemaal ben ik er nog niet

Tussen de volgende ronde in ga ik de hele ruimte inpakken met een goede dampdichte folie als het dan uit de panelen komt moet ik dat zo weg krijgen

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

GW, ouwe rammer! Op de kleur van t blad na zie ik wel dat je deze ronde tot een goed einde gaat kunnen brengen.

Maar stel je nou is voor: 1x slepen met wat zakken aarde en helemaal geen hoofdpijn meer... en als je dan toch aan het sjouwen bent pak je gelijk 2 flessen co2 mee. dan ken je ff vooruit :verrygood Ik durf te zweren dat je er dan meer vanaf haalt als mapito en hoef je ze niet zo vol te pompen met voeding = vollere smaak en ''vettere'' toppen.

 

Ik hoop dat je met die dampdichte folie ook uit de brand bent, het kan ook aan de vijverfolie liggen. heb ik eerder gehoord. made in china shit en die dingen.

Zoals ik laatst al zei: de ingang van je hok is ipv een deur een ringetje

(je ken je hokkie echt door een ringetje halen) zo mooi

 

doe je best en ik zie je later :lol:

 

grts OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok , m'n gekregen zakje raakt leeg... morgenvroeg denk ik hahaha

Ben de hele week de weg ook al flink kwijt hihi veel van die ehummm wat wilde ik ook weer doen momenten

 

Geel blad is minder maar als de toppen maar dik worden :engel En aarde heb ik ver achter me gelaten , vandaag nog aan de sleep geweest met 10 zakken plagron , paar trappen op enzo BAH!

Misschien vroeger teveel mee gesleept , woonde toen jarenlang 5 hoog :lol: en er gingen nogal wat zakken in m'n bak

 

Aan de fles zie ik nog niet zitten , ben ook aan de borst groot gebracht :verrygood

Die folie moet top zijn , vijverfolie denk ik niet ik geloof dat die van mij van aquaking is en wordt veel in growrooms gebruikt eigenlijk

Ach mooi hokje maar kan altijd beter...

 

Grtz G

 

Update time!!!

 

Vandaag mn spiegelreflex maar eens over de schouder gegooid

 

gallery_19024_12504_1458714.jpg

 

gallery_19024_12504_12627.jpg

 

gallery_19024_12504_2692097.jpg

 

De geelheid trekt wel verder maar ik kijk het aan

 

gallery_19024_12504_4339239.jpg

 

In de hoekjes is het wel beter

 

gallery_19024_12504_3723416.jpg

 

gallery_19024_12504_4064306.jpg

 

Het hoekje met de meetopstelling voor PT en CO2

 

gallery_19024_12504_1015456.jpg

 

En het andere hoekje met de datalogger

 

gallery_19024_12504_836251.jpg

 

In het midden hebben de planten het meest te lijden lijkt het wel

 

gallery_19024_12504_1187733.jpg

 

Als ik in het hokje ben geweest is de CO2 een stuk hoger door m'n adem

 

gallery_19024_12504_2059257.jpg

 

Een uurtje na het opstarten

 

gallery_19024_12504_546710.jpg

 

Tot slot heb ik de datalogger op een ander plek gehangen , hieronder de meetgegevens uit de hoek

 

gallery_19024_12504_101900.jpg

 

Allemaal alvast een fijn weekeind gewenst

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij zijn ze iets groener. Die vpd kan net he :verrygood Ook zie ik een rood steeltje aan een geel blaadje......moet gif zijn.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat ze een IPS drive error hebben, valt weinig aan te doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeft ook niet, dit wordt Let's go mapito 4,5.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben de hele week de weg ook al flink kwijt hihi veel van die ehummm wat wilde ik ook weer doen momenten

Heb het net weer na het cakeje van wietpeper (Stukje in de diepvriezer).

De Special Queen is ook erg lekker top :verrygood

 

Ik blijf mee genieten.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoeft ook niet, dit wordt Let's go mapito 4,5.

 

 

 

hahahaha.. schijnt de opbrengst alleen maar goed te doen? zal ook eens wat giftigs zoeken om in m'n hok te gebruiken. Heb wel wat spaanplaat gebruikt maar daar gaan de planten er niet zo van uit zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zou ik in een semi gesloten of gesloten systeem niet te hard roepen......

Share this post


Link to post
Share on other sites

in m'n 1.50x1.50 hokkie blaasde ik de lucht af in m'n schuur, waar vervolgens een meter verderop de lucht weer ingezogen word. dus niet echt verse lucht erbij. af en toe 3 dagen de deur dicht, nou ze zagen er erg gezond uit haha, absoluut geen enkel tegen van gif. en dat spaanplaat gebruik ik nu weer, zelfs met wat zwart/wit folie er nog tegenaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat veldje is wel mooi vol gekomen, jammer van de vergeling/gif issue`s , hopenlijk geven ze je genoeg :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijf lekker genieten volgende keer neem ik een hele voor je mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Racker

 

4.5 laten we het hopen :engel

 

@ amnees

 

Lijkt wel op zo'n onverklaarbare error idd , maar ik ben strijdbaar!

 

@ zODd (lees : Chef-kok)

 

Jij stoute man , alleen cake invriezen!? dan had je iets sneller moeten eten :engel

En De Special Queen tja ik ben er nu een beetje olie van aan het trekken , recept ala weetje Alc. -20 en korte weektijd :engel Het effect weet je

 

@ Krasi

 

Komt goed , begin volgende week met CO2 toedienen , hopelijk gaan ze dan echt knallen

 

@ wietpeper

 

Pepertjuuuh :verrygood

 

@ taiga 2

 

Kruip jij even heel snel terug naar je omgebouwde kledingkast...

 

gallery_29786_12411_1325043.jpg

 

Met je mega oogst :lol:

 

gallery_29786_12411_146862.jpg

 

gallery_29786_13026_671088.jpg

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

is je RV niet te hoog? tussen 70 en 90? plantjes moeite met verdampen? of kweek je te nat? misschien dat dit al genoemd is of dat je er zeker van bent dat dit wel in orde is..??

 

Snap die opmerking wel haha, kan een stuk groener.. maarja als je kijkt wat de kweker die die opmerking maakt er zelf van bakt.. wil niemand afkraken maar dat is nu ook niet echt om over naar huis te schrijven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk , er speelde ook mee dat ie in een ander topic kannabis in de kont aan het kruipen was , en daarna hier een beetje jeuken...

 

Ik heb wel problemen met een juiste watergift geven idd , maar te nat staan ze zeker niet , heb soms 3 dagen geen drain en dan ineens 3 dubbele drain

De hoge luchtvochtigheid in de nacht is idd een zorgenkindje , heb de afzuiger al een stand hoger gezet hopelijk helpt dit

 

Later meer pica's

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...