Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Skunk010

De juiste setup

Recommended Posts

laten we het dan nog moeilijker maken :P

 

Davin schakelkast DV 12 voor 2 lampen 56,00

 

 

ik zou kiezen voor een digitale klok die elke minuut kan schakelen met een relais.

het is goedkoper. en je digitale klok kan ook de tijd onthouden als de stroom even uitvalt

Share this post


Link to post
Share on other sites

en van zijn padje raken...

 

gewooneen relais, een digitale tijdklok gebruik je voor je irrigatie :)

 

softbox en controller bij je lokale GS.. euhm zeker 1.5x de prijs voor hetzelfde artikel :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk eens in mijn kweekverslag, dat is ook mijn eerste kweek

en had ook 1000 euro budget, ben ongeveer 200 euro onder budget gebleven

en heb nu alles wat ik nodig heb en het werkt perfect, mis alleen nog een 250watt lamp voor de groei periode

 

Heb ook de 1ste oogst ongveer 450 gram afgehaald van 5 planten :P met zo weinig mogelijk voeding

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is het wat ?

 

vraag je alweer advies ?

je bent vast een beste jongen maar je moet toch echt zelf beslissen wat je wil. Anders blijf je op deze manier aan de gang.

 

ga gewoon naar wietforum shop met alle sticky's en de zoekfunctie van dit forum en dan kom je er vast zelf wel uit, anders blijf je vragen. Ja het is inderdaad wat denk werk en lees werk maar het eindresultaat zal een goede beloning voor jezelf zijn want dan heb je het helemaal zelf gedaan met een hoop extra kennis

Als je na het gekraak van je hersenen nog steeds een vraag hebt dan zijn wij er nog om je vraag te beantwoorden.

 

Veel lezen, zo is hoe ik het heb gedaan, daarna heb je zelf nog de luxe om een ander te helpen omdat je al die extra kennis voor jezelf hebt opgedaan.

 

Groeten

 

 

Pieter

 

Is er een limiet voor je vragen???? Ik bedoel het forom is toch juist voor vragen....

 

En ja... ik heb ook al veel gelezen en gezocht... Ik ben al een jaar bezig met lezen, uitzoeken, en informeren. Uiteindelijk wil ik ook eens gaan beginnen... Voor sommige dingen is er op het forum geen eenduidig antwoord te vinden of de topics zijn verouderd waardoor er misschien nieuwe (betere) spullen op de markt zijn.... Ik wil geen kat in de zak kopen of voor 1000 euro aan troep kopen.... En je bent overigens niet verplicht om te antwoorden hoor :P

 

Ik heb mijn lijstje al voor een groot deel aangepast door de adviezen hier.... Het is wellicht toch ook leuk voor de andere members om te weten of er wat met de adviezen wordt gedaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

scheelt dat er al 100 van dit soort topics lopen en dat er elke dag weer bij komen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is er een limiet voor je vragen???? Ik bedoel het forom is toch juist voor vragen....

 

 

een forum is er om kennis te delen, ook door middel van vragen te stellen in de vorm van discussies.

 

een helpdesk is juist voor vragen. . . en dat is dit niet. :P

dit is DE plek om je kennis te vergroten dus mijn tip is, doe dat dan ook! alles wat je weten wilt staat er :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Uiteindelijk wil ik toch voor de DR120 gaan. Ik heb hiervoor gekozen, omdat ik nog niet heel veel ervaring heb en eerst klein wil beginnen. Voor de DR 150 heb je toch gelijk 2 lampen, 2 reflectoren, 2 vsa's etc nodig. Dit loopt toch wel in de papieren:( en mijn budget is 1000,00.

 

Je geeft hier al antwoord op je vraag, waarom stel je een DR150 voor om vervolgens klein te willen beginnen?

En dan je 2de suggestie, whoeeee schokkend?!

 

2x600w is met geluk de eerste ronde 800/1000g droog, haal je de kilo of zelfs meer...heb je het dubbel terug :verrygood dusja...

 

Verder is het lezen lezen en nog eens lezen..

Dit forum bied je alle info die een beginner nodig heeft!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

 

die dr 120 en dr 150 schelen niet veel kwa prijs als ik me niet vergis :verrygood je kan ook voor de dr 150 gaan

en met 1 lamp kweken, dan heb je iets groter oppervlak en mayb voor in de toekomst iets uit tebreiden.

 

voor ieder wat wils :verrygood

 

grt Mother Nature

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...