Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

slappy

*** Slappy's guerilla en tuin 2011 ***

Recommended Posts

POTVERDOMME wat zien die AK'tjes er lekker uit! :) :P

Klein beetje jaloezie van deze kant...

 

Zou echt heel graag een kasje willen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
POTVERDOMME wat zien die AK'tjes er lekker uit! :) :P

Klein beetje jaloezie van deze kant...

 

Zou echt heel graag een kasje willen :)

 

Ja leuk he, ook wel tof om te zien dat de paar AKaatjes die ik nu buiten heb staan (voor zaad) het stukken minder goed doen. Binnen gaat het gruwelijk hard. Worden wel slappe planten omdat ze geen wind vangen. Ben reuze benieuwd hoe dat gaat afbloeien. Mooi experiment want ik ga zeker in de toekomst nog eens een plant in de kas groot brengen. Dan liefst iets van een half indoor soortje. Lekker hard laten afbloeien. Misschien verduisteren. Hmm...

 

Als je trouwens een beetje een grote tuin hebt, glazen kassen hoeven niet de hoofdprijs te kosten. Kijk maar eens op broeikassen.com

Goedkoper vind je ze niet. Zijn tweedehands kassen, van het westland, omgebouwd tot hobbykassen. Leuk spul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey slappe,

 

Je tuintje ziet er lekker druk uit man :P

Jammer van de opkomst ja maar je hebt genoeg voor handen.

5x HLxRDxTY nog van vorig jaar over, waren mijn topplanten geworden. 1 niet opgekomen.

Slappy

Had ik die je niet toegestuurd in 2010 ?

Anyway dat was ook van sir indo :P

 

Een kas is alleen geschikt om te verduisteren,of om laat te beginnen.

Ik heb in het verleden altijd het dak van me kas er uit moeten halen... :)

 

Nu maak ik alleen nog maar tunnels :)

 

Suc6 daaro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan me niet meer herinneren PH. Ze kwamen inderdaad in ieder geval van Indo. Heb je al een topicje dit jaar? Kom maar op met die verduistertunnel van je.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kom maar op met die verduistertunnel van je.

 

ja... PH :) ...MAAK ME GEK!!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die wil ik zien ! :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tipjevandesluierdan?

Tis/word een LGH Systeemtunnel

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Low Grow Height....Systeemtunnel dus :) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

komen er hier en daar een paar foto'tjes van ?

 

 

(sorry voor de vervuiling Slappy, maar ik denk dat iedereen dat wel wil zien :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

vervuil maar raak! PICCAAASSS!!!! of nog beter TOPIC!

Share this post


Link to post
Share on other sites

en als we toch aan het updaten zijn, het ak veldje is vandaag uitgedund. Mannetje of 30 eruit gevist.

 

voor

 

gallery_6751_11697_11539.jpg

 

na

 

gallery_6751_11697_453131.jpg

 

deentje waarvan ik niet meer weet welke het is

 

gallery_6751_11697_581135.jpg

 

de rest

 

gallery_6751_11697_8967.jpg

gallery_6751_11697_311041.jpg

gallery_6751_11697_483330.jpg

gallery_6751_11697_365773.jpg

gallery_6751_11697_54402.jpg

gallery_6751_11697_764133.jpg

gallery_6751_11697_402297.jpg

gallery_6751_11697_36549.jpg

gallery_6751_11697_447154.jpg

gallery_6751_11697_830623.jpg

 

overzichtje

 

gallery_6751_11697_738487.jpg

 

Groeit allemaal dus. Verder weinig nieuws. Ze mogen lekker zonnen de hele dag. Ik hoop met een week of 3 geslacht te zien, dan gaan ze de volle grond in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

niceee updatje

 

bij mijn plantjes in de tuin kan ik ook nog niks zien of het nu mannetjes zijn of vrouwtjes. effe afwachten nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi slappy,

 

Het viel mij op dat jij aan de zijkant de ramen van de kas wit had gemaakt. Toevallig heb ik dit bij een kennis van mij ook een keer gezien en vroeg mij af waarom jij dit gedaan hebt en waar mee ?

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een oude man die ik ken doet dat ook.... :)

ik had het hem een keertje gevraagd en hij zij dat het witte krijtjes waren die hij had platgestampt in een emmer tot poeder en er vervolgens wat water bij deed, daarna deed hij dat met een spons op de ramen van zijn kas om overhitting te voorkomen :P

 

Het kan natuurlijk ook een grap van hem zijn, want hij is nogal een lolbroek :wOOt Slappy... vertel ons de waarheid :D

Wat een veldje man ! En een van de voordelen van die AF'jes is dat de rippers/politie nu nog niet op zoek gaan naar wietplanten :)

 

Hebben er ook al vrouwtjes hun geslacht laten zien ?

 

Gr.

BioMan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

kalk tegen ruiten in serre is voor de hitte inderdaad,straling van de zon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tis latex, maar dan tex die alleen uitdroogt en dus makkelijk verwijderbaar is. Regent er niet af, maar je kan het simpel wegvegen met een beetje kracht. Dat van die krijtjes lijkt me sterk, tis makkelijker een emmertje halen. En zoals al gezegd, tegen oververhitting in de kas. Licht en warmte wordt gedeeltelijk gereflecteerd.

 

Vandaag nog even een check gedaan, nog een HL06 die geen nieuwe blaadjes aanmaakt. Geen nieuwe groeipunten dus. Erg raar. En ik weet in ieder geval zeker dat ik niet ga kruisen met deze soort. Wel met een andere HL maar welke weet ik nog niet, misschien die andere van indo van 2010.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn weer een week verder. AK veldje nog ietsjes uitgedund, ook enkele achterblijvertjes eruit gehaald.

 

gallery_6751_11697_524220.jpg

gallery_6751_11697_40640.jpg

gallery_6751_11697_494127.jpg

 

deentjes gaan ook lekker door, beginnen nu echt te groeien en ze zijn lekker gezond.

 

gallery_6751_11697_377131.jpg

gallery_6751_11697_153251.jpg

gallery_6751_11697_232288.jpg

gallery_6751_11697_152138.jpg

 

Gaat allemaal zijn gangetje. Enige guerilla nieuws dat ik heb is dat de hoogspanningsmast spot geschikt is, er staat mais omheen. De rest ben ik niet meer wezen kijken, doe ik wel als ik weet welke planten er uitgezet gaan worden. Laat ze lekker groeien, dan is er ook meer kans dat ze overleven als ik ze uitzet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ze gaan hard nu B) !

 

Bij zo'n hoogspanningsmast zit altijd wel veel en hoog onkruid.. zul je nog wel wat werk aan hebben? want je hebt het niet vooraf klaar kunnen maken neem ik aan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien dr inderdaad goed uit slappy. succes B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja ze gaan hard nu B) !

 

Bij zo'n hoogspanningsmast zit altijd wel veel en hoog onkruid.. zul je nog wel wat werk aan hebben? want je hebt het niet vooraf klaar kunnen maken neem ik aan?

 

Nou veel werk heb ik er niet aan hoor. Ik graaf een paar gaten, plemp de planten erin en ik ben weg. De grond ik daar goed en ga niks opwaarderen. Zie wel wat het wordt. Misschien een handje mest ofzo erbij maar dat is dan ook alles.

 

@R

Thanks!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een mooi veldje met ak planten, NICE B)

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker veldje AK's :)

 

Nu weet ik weer waarom ik een zadenkweek ga doen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lief tuindagboek,

 

Vandaag was het echt hoog tijd om wat planten de grond in te stoppen. Ze staan er mooi bij, maar veel te droog. Zon kleine pot is niet echt handig. Veel hebben er nog geen geslacht laten zien, of maar onduidelijk. Ik ben bang dat ik er per ongeluk enkele voor mannen heb aangezien. Voor de zekerheid had ik sommige verdachten apart gezet maar die bleken vrouwelijk te zijn. Wat een beginners fout he. Tjsa, gek genoeg begonnen in de oksel nadat er een takje was uitgegroeid nog een paar blaadjes te groeien. Het begin hiervan leken wel balletjes. Pech. We hebben er nog genoeg denken we maar. Heb nu 10 van de 15 die in mijn tuin gaan geplant.

 

schema (vooral voor mezelf om te zeker te weten welke plant welke is als de labels vaal worden)

 

[1] [2] [3] [4] [5]

[6] [7] [8] [9] [10]

[11] [12] [13] [14] [15]

----------------------------- padkant

 

1 HL10 INDO

2 leeg

3 leeg

4 leeg

5 leeg

6 UKDG

7 UKDG

8 leeg

9 RDTY08

10 HLRDTY

11 UKDG

12 UKDG

13 RD INDO

14 RDTY08

15 HLRDTY

 

 

Dus. 4x UKDG (waar ik heel blij mee ben, vorig jaar echt super geworden. Korte bloeitijd (minder lang kans op rot) goede opbrenger). 1 RD indo, om te proberen, vind Royal Dane maar niks eigenlijk, fluffy bij mij vorig jaar, maar die van Indoflow had andere eigenschappen dus laten we het nog maar een rondje doen. 1 Henkes van 2010 van indo, testje. 2 RD x typhoon 08, ook mooi soortje. 2 HLRDTY10, hier had ik vorig jaar een paarse van, die was te dik geworden dus dat doen we nog een keer.

 

Nog 5 plekken te vullen, en dat moet makkelijk gaan want ik wil nog 1 leb, 1 32HL van Raul (die 32 heeft niks met soort te maken, is voor mezelf een geheugensteun), 1 of 2 HL06. Dan is de tuin vol, de rest gaat guerilla en geef ik weg aan vrienden. Jammer dat er niet zoveel HL06 vrouwen zijn, bijna allemaal mannen geworden, beetje pech ermee gehad. Heb nog 1 ndb staan en wat udeskunk mix. Die laatste ga ik misschien nog ergens in mijn tuin zetten maar dan wel een plek waar niet veel licht komt. Wil de soort wel testen maar niet guerilla.

 

Genoeg geluld.

 

Piccas. Spreekt voor zich, kas gaat als een malle, volgend jaar weer. Nooit gedacht dat AF soortjes zo groot konden worden. Buiten staan er nog enkele voor het zaad maar dat zijn stengeltjes van nog geen 20 cm. Daar haal ik misschien een paar zaden vanaf maar meer ook niet. De de rest staan op de fotos nog in pot, geen fotos van in de grond gemaakt.

 

gallery_6751_11697_902752.jpg

gallery_6751_11697_453792.jpg

gallery_6751_11697_437100.jpg

gallery_6751_11697_239979.jpg

 

;)

 

gallery_6751_11697_793676.jpg

 

:bier

 

gallery_6751_11697_72540.jpg

 

:o

 

gallery_6751_11697_122598.jpg

 

:D :whip:

 

gallery_6751_11697_384592.jpg

 

Tot de volgende keer maar weer kijkbuiskindertjes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeey die slappy

 

 

Weer een mooi updatje zeg.

 

 

Ze staan dr mooi bij die dames.

Nu kunnen ze lekker door groeien in de volle grond

 

Succes.

 

Grtzz

RNL88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...