Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

fantafreak

Eerste keer, en niet goed

Recommended Posts

Gister voor het eerst geprobeerd, zat lekker in de tuin 's nachts. lekker rustig.

Het was niet de eerste keer dat ik het rookte, had al eerder een paar haaltjes genomen, maar nu voor het eerst echt.

 

Ik begon met roken, en alles was rustig, bij elke keer dat ik wat nam ging ik me beter voelen.

 

Totdat ik op wou staan, dat ging een beetje moeilijk, en ik stond uitendelijk een beetje te springen op mn benen.

 

Ik ging ff zitten binnen op een stoel en toen ging t mis. De werkelijkheid begon te vervagen. Alles begon te draaien, en alles ging in flitsen aan me voorbij.

 

Ik stond op om te lopen, maar snapte niet meer wat er nou echt allemaal gebeurde. Ik had moeite met het vinden van de keuken, en de weg terug naar de huiskamer, de tijd leek niet meer te kloppen, ik kreeg last van aanhoudende dejavu's achter mekaar. elke seconde wel een.

 

Ik ging zitten op de bank, en toen vloog ik naar achter, en werd de kamer, uitgerekt. uit de verte hoorde ik een stem, van degene die bij me was. ik weet nog dat ik om hulp vroeg. en hij heeft me toen een paar glazen met suikerwater gegeven. Toen rondjes lopen, ik was aardig in paniek. Ik was echt bang. Geen gevoel meer voor tijd, alles leek vervormd, de kamerdeur leek op eentje uit alice in wonderland. Alles leek in schokken te gebeuren.

 

Toen weer gaan zitten op de stoel, (was een lekker riante stoel). en toen bleef ik maar vallen (leek wel een achtbaan). toen maar ff schuin gaan zitten, zodat ik met mn rechter zijkant tegen de leuning zat. Toen sloeg mn fantasie op hol, ik heb de meest bijzondere wezens gezien, ik zag de mooiste architectuur voor me, met veel detail. Kunstwerken, fonteinen alles leek echt, en kleurrijk. Mooie symetrische kleurpatronen heb ik gezien.

Na een paar uur ging het al weer beter, en kon ik me weer concentreren, en me enigszins orienteren.

 

Nu bijna 24 uur later, voel ik me nog wat suf.

 

Iemand hier op het forum die dezelfde ervaring heeft gehad?

het ging om White Widow. (vrij veel, en in een keer opgerookt)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mm ja als ik in een achtbaan zou komen dan is t zeker een oke wietje agz dat ww top is :D..

 

maarja als je t als naar beschouwt is t best om wat minder erin te doen rustig opbouwen :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ben je eens echt goed stoned geweest, het gevoel waar ik nog wel eens naar verlang.

Dat je wat suf bent is vrij normaal, want het heeft je wel wat energie gekost.

 

Belangrijker vind ik echter dat je wat in paniek raakte. Dit vindt ik minder. Ik kan het wel begrijpen, maar zorg ervoor, zoals dus ook gebeurde, dat er ff iemand bij je is die je dan kan steunen.

Probeer het de volgende keer rustig over je heen laten gaan en raak niet in paniek, het gevoel gaat vanzelf weer weg.

Kijk hier ff want je nog meer kunt doen als het je te heftig word.

Kijk ook uit als je het wilt gaan eten :arrow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had echt gezworen toen ik me zo voelde. dat ik het nooit meer zou doen. ik heb nog over dus misschien doe ik t over een maandje weer eens :lol:

 

eten doe ik niet, aangezien daar grotere gevaren aan vast zitten. ik ga t ook zeker niet roken als ik alleen ben.

 

Alles was zo vaag, dan leek t weer ver weg, en dan weer dichtbij. ik leek elke keer weer terug te komen in de realiteit, en dan toch steeds de realiteit anders zien, vanuit een ander perspectief. Voor mn gevoel zat ik te warpen tussen verschillende dimensies. De tijd leek ook steeds te stoppen, en dan weer door te gaan, dus dat je loopt en dan blokkeert alles om je heen, of gaat heel langzaam, en dan weer ff heel snel.

 

Die ervaring dat ik op de bank ging zitten maakte nog t meeste indruk, ik vloog naar achter, met bankstel en al, en de kamer werd heeel lang. toen hoorde ik in de verte "he gaat t wel goed???" en toen vloog ik terug met bank en al, gaf precies hetzelfde effect als in de matrix 1, dat je die wapenrekken zo aan je voorbij ziet schieten, maar nu f*****ng echt...

 

Dat ik echt bang werd kwam omdat ik me een beetje had voorbereid door wat info op te zoeken over wiet op internet, wat ik kon verwachten enzo. En ze vertellen je leuk vanalles. Maar dit effect werd dus niet genoemd :D

 

Hier ff een quote van drugsinfo.nl:

 

 

 

De werkzame stof in hasj en weed (THC) versterkt de stemming. Wie zich niet zo gelukkig voelt, kan zich er nog rotter door voelen. Bij iemand die zich goed voelt, valt het meestal prettig. Hij wordt er ‘high’ van. Het woord ‘stoned’ wordt gebruikt vanwege het zwaar aanvoelen van met name armen en benen. THC beïnvloedt ook de waarneming. Kleuren worden intenser ervaren, muziek wordt intenser beleefd. Het gevoel voor ruimte en tijd verandert, de fantasie slaat op hol. Sommige mensen krijgen ineens zin om veel te eten (‘vreetkick’), anderen de slappe lach. Vanwege de verdovende werking wordt het ook gebruikt om te ontspannen.

Aan de andere kant kun je door angst overvallen worden. THC verslapt de spieren, maakt de mond droog, de ogen rood, verwijdt de pupillen en versnelt de hartslag.

 

Hier staat wel in dat je door angst overvallen kan worden, maar niet dat die angst komt door een verlies van een goede ruimte-tijd-waarneming. Als ik het van te voren had geweten had ik ook geweten dat ik t zou overleven, en zou ik niet in paniek geraakt zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat klinkt idd erg heftig 8O :D

 

Deze erg intense ervaringen zijn meestal in de begin maanden/jaren, hoe regelmatiger

je gebruikt word het enigsinds minder.

 

dat ik t zou overleven

 

Volgens mij is het nog nooit gebeurd dat iemand een overdosis van weed of hasj heeft

gekregen.

 

 

Veel plezier verder ! :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt lekker getripd, spijtig dat je in paniek slaat wnat zo'n gevoel kan echt wel fijn zijn, heb ook al wel eens gehad dat ik wegviel en in paniek sloeg, niet meer wou blowen enzow, maar ja, na een paar dagen was dat gevoel wel weg

 

wel freaky zow die architectuur die je ziet

 

mar euhm, ben je zeker dat er geen lsd ofzow op je wiet zat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het opgezocht: er zijn inderdaad geen mensen die ooit aan een overdosis wiet en/of hash gestorven zijn, en zo'n vage trip ,ik heb wel van vrienden gehoord dat ze soms vage shit zagen ,ikzelf heb het nog nooit meegemaakt ,ik kan ook egt onbeperkt doorblowen alleen wordt je op een gegeven moment niet stoneder meer :lol: en das natuurlijk wel minder,en volgens mij krijg je alleen zo'n trip in combinatie met alchohol of te weinig eten (en dan bedoel ik vooral zoet voedsel) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha heb ik nog nooit gehad volgens mij zat er vette crack op je wiet hoor ( gebeurd in amerika al heel veel ! ) ik word altijd veel te blij en leg dan m'n benen in m'n nek zoals toen bij de Burnside Open kampioenschappen is gebeurd ( das un skateboardwedtrijd ) hier ik heb um hier erges staan !

 

762.jpg

 

tjah wat moet ik daar nou van zeggen he dat hebben die gasten van burnside ( burnside is het skatepark ) gemaakt en op internet gezet samen met de rest van de foto's van de wedstrijd :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha stoney :lol: crack ? want mijn vriend is er later ook ziek van geworden en dat is gisteren ik deed later rustig aan hij is over ze nek gegaan net als ik de 1e keer en ik had maag krampen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik en een kameraad van mij waren eens aan het blowen en een andere jongen ook...

 

Ik en me kameraad werden helemaal bleek en voelde ons kut, misselijk enzo en me kameraad moest ook overgeven maar die 3e jongenhad nergens last van

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgens mij is het nog nooit gebeurd dat iemand een overdosis van weed of hasj heeft

gekregen.

is ook onmogelijk... want 170.000 joints in een week en dan pas ga heb je een overdosis en ga je dood..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, ik heb precies hetzelfde gehad.

Was een van de eerste keren dat ik blowde.

Het vervelende was, het was tijdens schooluren, ik ging met een paar mensen mee in de pauze effe jointje roken, en alles ging nog goed enzo, teruglopen lukte ook nog...maar toen ik eenmaal rustig zat in de klas werd het eng.

Alles flitste, alsof je een tv heel snel aan en uit zet, Zwart/beeld/zwart/beeld...

Dat was opzich al eng, maar toen zag ik ook nog eens iedereen en alles tweedimensionaal (moeilijk uit te leggen, maar stel je voor dat je met je neus op een bewegend schilderij zit, te kijken naar wat er gebeurt, en om je heen is alles zwart, alleen het schilderij is er, en als je je hoofd naar achteren zou doen zou je te ver van de realiteit verwijderd zijn, dus probeer je met alle macht bij bewustzijn te blijven)

Op dit moment begon ik te roepen: "KUT ik FLIP, dit gaat echt niet goed!!!" en ik pakte een maat van me bij z'n arm vast, alsof hij een stukje realiteit was om me aan vast te klampen.

Ik hoorde in de verte die persoon die ik vasthad zeggen: "Wow hij is helemaal in schock man!"

Het volgende dat ik me ervan herinner is dat een meisje uit m'n klas die ook mee had gedaan voor m'n ogen zat met een serieuze blik, ze zei dat ik niet moest vertellen wat we gedaan hadden, wat da konden ze niet hebben.

Tegen die tijd had mijn scheikunde lerares me al door, en ze zei dat ik maar even wat moest eten, of iets zoets drinken (haha ze is opzich best relax).

Majah, na een uurtje of wat voelde ik me al veel beter, maar ik was echt bang dat ik flauw zou vallen of dood zou gaan ofzo, ik weet niet, het was echt pure angst, maar eigenlijk helemaal niet nodig, daarna heb ik eigenlijk ook nooit meer een angstaanval gehad van wiet, wel die freaky 2D-schilderij-vision maar da is opzich nog best grappig voor eventjes

 

Webspider

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een van de eerste keren ook zo'n soortgelijke ervaring gehad. Ik rookte samen met een maat van mij een vrij dikke joint gevuld met White widow, in het begin was alles tof en we zaten een beetje muziek te luisteren. Vervolgend gingen we naar beneden en op de trap had ik al zo'n raar gevoel. Eenmaal beneden werd misselijk, ik ging toen ff naar buiten. M'n maat zag het en haalde een paar suikerklontjes en een glas water voor me. Het gevoel bleef, toen ben ik op de bank gaan zitten, het leek alsof ik inh een zwart gat was gevallen. Daar hebben we beide zo'n 3 uur gezeten zonder een woord te zeggen. Toen ik het meemaakte ervaarde is het als zwaar kut, maar als ik eraan terugdenk was het toch wel een mooie ervaring afgezien van de misselijkheid. Het belangrijkste als je je niet goed voelt, is niet in paniek raken denk ik. Vaak ga je allerlei dingen indenken en word het alleen maar erger.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe maffer hoe beter ja toch :o

 

tip:

 

1. download winamp (als je dat nog niet hebt dan)

2. download de visiualisation milkdrop (is een kleuren effect programma dat beweegt op muziek)

3. sambuca met ijs

4. pure waterpijpen roken

5. visualisation aan zetten met een lcd projector 4 bji 6 meter

6. muziekje

 

ja ja dat is gaaf !

 

 

snowborden is stoned ook cool ik merk meestal meer van de wiet als ik wat aan het doen ben dat is het leukst.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gister voor het eerst geprobeerd, zat lekker in de tuin 's nachts. lekker rustig.

Het was niet de eerste keer dat ik het rookte, had al eerder een paar haaltjes genomen, maar nu voor het eerst echt.

 

Ik begon met roken, en alles was rustig, bij elke keer dat ik wat nam ging ik me beter voelen.

 

Totdat ik op wou staan, dat ging een beetje moeilijk, en ik stond uitendelijk een beetje te springen op mn benen.

 

Ik ging ff zitten binnen op een stoel en toen ging t mis. De werkelijkheid begon te vervagen. Alles begon te draaien, en alles ging in flitsen aan me voorbij.

 

Ik stond op om te lopen, maar snapte niet meer wat er nou echt allemaal gebeurde. Ik had moeite met het vinden van de keuken, en de weg terug naar de huiskamer, de tijd leek niet meer te kloppen, ik kreeg last van aanhoudende dejavu's achter mekaar. elke seconde wel een.

 

Ik ging zitten op de bank, en toen vloog ik naar achter, en werd de kamer, uitgerekt. uit de verte hoorde ik een stem, van degene die bij me was. ik weet nog dat ik om hulp vroeg. en hij heeft me toen een paar glazen met suikerwater gegeven. Toen rondjes lopen, ik was aardig in paniek. Ik was echt bang. Geen gevoel meer voor tijd, alles leek vervormd, de kamerdeur leek op eentje uit alice in wonderland. Alles leek in schokken te gebeuren.

 

Toen weer gaan zitten op de stoel, (was een lekker riante stoel). en toen bleef ik maar vallen (leek wel een achtbaan). toen maar ff schuin gaan zitten, zodat ik met mn rechter zijkant tegen de leuning zat. Toen sloeg mn fantasie op hol, ik heb de meest bijzondere wezens gezien, ik zag de mooiste architectuur voor me, met veel detail. Kunstwerken, fonteinen alles leek echt, en kleurrijk. Mooie symetrische kleurpatronen heb ik gezien.

Na een paar uur ging het al weer beter, en kon ik me weer concentreren, en me enigszins orienteren.

 

Nu bijna 24 uur later, voel ik me nog wat suf.

 

Iemand hier op het forum die dezelfde ervaring heeft gehad?

het ging om White Widow. (vrij veel, en in een keer opgerookt)

kwekeling zegt:

 

:o :) ;) spannend verhaal zeg ;) :P :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb 1x gehad dat ik tijdens de burnside bokserie's teveel had geblowd ik had al maanden niet meer geblowd en ik had niet goed gegeten alls werd wazig voor me en ik voelde me misselijk alls werd langsamer een soort van matrix ik wou wel kotsen en ik moest ook wel maar het lukte niet toen heb ik heel mijn hand in mij keel gedaan en alls onder gekotst ik heb nooit egt zon erge trip gehad zoals andere mensen hier lijkt me wel een x lache maar ik probeer wel altijd in mijn achterhoofd te houden dat ik niet in paniek moet raken

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ooit een keer met een vriend van me in duitsland geblowd.

we hadden een goed gevulde joint met hasj en wiet.

eerst voelde ik me ook vet relaxed. tot dat we naar zijn huis gingen fietsen (ook in duitsland)

alles begon te zoemen.

alles kwam op me af, en als ik ademhaalde had ik zon scherpe pijn in mijn borst. we fietsten toen nog in een soort park. toen ben ik half van mijn fiets afgevallen en ben ik midden op de weg gaan liggen. ik tripte compleet. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

wauw leuke verhalen enz ;)

snowboarden terwijl je stoned bent lijkt me eerder gevaarlijk dude :o

spijtig dat ik nog nooit ben gaan hallucineren...

binnekort mijn allereerste Oogst ;)

dan heb ik veel stuff, en zullen we eens wat gaan proberen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het ook 1x gehad. Had wiet gekocht van een iemand en gelijk een joint van gedraaid. toen we hem ginge oproke heb ik hem denk ik te snel opgerookt, 20 hijsen heel snel achter elkaar, hijsen - uitademen hijsen - uitademen hijsen - uitademen dan dat 20 keer achter elkaar. Ik voelde me lekker stoned dus nadat ik de joint weer kreeg heb ik nog een paar hijsjes op. Eenmaal toen ik binnen ging zitte ging alles kei hard draaie stemmen leken kei ver enzo, was opzich wel vet maar toen moest ik kotsen snel naar buite gekotst. daarna ff gezete en toen voelde ik me kei relaxt ineens. :lol: dan voel je jezelf gewoon kei hard draaie en je bent nej mer misselijk ofzo.

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dubbel post B)

 

_______________________________________________________________//

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb het ook 1x gehad. Had wiet gekocht van een iemand en gelijk een joint van gedraaid. toen we hem ginge oproke heb ik hem denk ik te snel opgerookt, 20 hijsen heel snel achter elkaar, hijsen - uitademen hijsen - uitademen hijsen - uitademen dan dat 20 keer achter elkaar. Ik voelde me lekker stoned dus nadat ik de joint weer kreeg heb ik nog een paar hijsjes op. Eenmaal toen ik binnen ging zitte ging alles kei hard draaie stemmen leken kei ver enzo, was opzich wel vet maar toen moest ik kotsen snel naar buite gekotst. daarna ff gezete en toen voelde ik me kei relaxt ineens. :lol: dan voel je jezelf gewoon kei hard draaie en je bent nej mer misselijk ofzo.

 

B)

en heb ik gelijk als ik zeg dat dat toen bij rens was? haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...