jantuinman 3 Posted February 11, 2011 Sorry van die opmerking...... Dat indoorgarden voor een paar op 1 staan geloof ik wel,voor mij is dat nu nog gs alien. Puur omdat alles altijd optijd binnen is gekomen,en er zelf nooit achteraan moest gaan. Grtz jan Share this post Link to post Share on other sites
BeeKaa 30 Posted February 11, 2011 ik heb zelf goede ervaring met indoorgarden. 3 filters besteld, ook over gecorrespondeerd dat ze alle3 tegelijk aan zouden komen in het weekend en dat is allemaal soepeltjes verlopen. Ook nog een zooi vloeitjes en tipjes erbij. Ik moest 3 verschillende maten phatfilters hebben en dan ben je al gauw beperkt tot een paar onlineshops. Indoorgarden heeft aan mijn eisen voldaan, zoals het hoort. Vragen per email worden netjes beantwoord. gr BK Share this post Link to post Share on other sites
jantuinman 3 Posted February 11, 2011 Ik zal er ook zeker wel weer is iets bestellen. Indoorgarden heeft ook weer dingen die alien niet heeft. Was alleen een beetje teleurgesteld. De bestelling bleek al die tiid gewoon klaar te hebben gelegen. Grtz Jan Share this post Link to post Share on other sites
cannabizznis 35 Posted February 11, 2011 Sorry van die opmerking...... Dat indoorgarden voor een paar op 1 staan geloof ik wel,voor mij is dat nu nog gs alien. Puur omdat alles altijd optijd binnen is gekomen,en er zelf nooit achteraan moest gaan. Grtz jan dat is precies de rede waarom deze bij mij op 1 staat. maarja iedereen maakt wat anders mee, vond het ook opvallend.. omdat ik niet kan geloven dat ze bij indoorgarden de klant express laten wachten. en ik juist altijd heel erg blij was met mijn spullen zo snel Ik zal er ook zeker wel weer is iets bestellen. Indoorgarden heeft ook weer dingen die alien niet heeft. Was alleen een beetje teleurgesteld. De bestelling bleek al die tiid gewoon klaar te hebben gelegen. Grtz Jan hehe dat zei je dus er niet bij anders was mijn reactie wel anders geweest Share this post Link to post Share on other sites
jantuinman 3 Posted February 12, 2011 Ja ok,maar dat zou wel erg toevallig zijn na die tijd Share this post Link to post Share on other sites
cannabizznis 35 Posted February 12, 2011 ook de mogelijkheid om een cannacutter te huren vind ik een mooi idee Share this post Link to post Share on other sites
Tomjonko 0 Posted February 15, 2011 Hallo allemaal, Ik ben niet meer te spreken over Indoorgarden.eu. Zit al meer als 2 weken te wachten op een paar potjes en folie. toch voor meer als 50euro. Na 2 weken heb ik een mail gestuurd met de vraag wat de status van mijn order is. Inmiddels heb ik al 3 mailtjes gestuurd en nog steeds geen reactie gehad. Ik kan er heel goed inkomen dat zij zelf ook zitten te wachten op de spullen maar ik kan er niet tegen dat ze helemaal niks laten weten. Mij lijkt het niet meer als normaal dat ze hun klanten bij wat vertraging even op de hoogte brengen hiervan. Bij eerdere bestellingen is ook wel wat mis gegaan. Bloeilamp ipv groeilamp en een ec meter terwijl ik een ph meter heb gekocht. Dit kan incidenteel zijn natuurlijk maar na dit.. Ik vind dit ontzettend jammer daar waar ik eerst wel vertrouwen had in deze growshop. Ciao TJ Share this post Link to post Share on other sites
john beton 0 Posted February 17, 2011 he tom al eens gedacht om eens te bellen of te mailen en te zeggen dat je dat niet besteld hebt en stuur het trg na bevestiging dat hij je nieuwe stuurt . een vergissing is menselijk ik heb ook al een keer andere zaadjes gekregen dan die ik had besteld maar goed , hierom treur ik niet omdat de prijs de zelfde was. me maat die moest zijn pakket ophalen had geen vervoer nu heeft hij via de bank betaald , en zijn pakket wordt verzonden met de post . dat wil zeggen dat ze daar niet speciaal jou willen naaien omdat jij het bent . beetje vriendelijk zijn helpt ook . of zeg dat je er nooit meer besteld en houd je aan je woord en zoek een betere online shop . ben nog steeds even goed te spreken over indoorgarden.eu ik krijg mijn pakketje altijd binnen de week thuis ik heb weinig klagen ik mail hen zelfs niet meer pakketje komt heus wel Share this post Link to post Share on other sites
john beton 0 Posted February 18, 2011 snap jullie probleem egt niet pakketje is aangekomen dat ik heb besteld met enkele cadeautjes bij . volgens mij word je beter behandeld als je u grote klep dicht houd Share this post Link to post Share on other sites
Sex' n Combi 5 Posted February 18, 2011 Is niet waar, zijn geen cadeaus, maar om gratis uit te delen, heb ze ook gekregen... Share this post Link to post Share on other sites
leuke Hobby 8 Posted February 18, 2011 Het is een beetje een omgedraaide wereld verhaal Als winkel moet je moeite doen voor je klanten en altijd correct acteren. In dit verhaal lijkt het wel de vraag of je alsjeblieft iets mag kopen Wat is er nou zo moeilijk aan om een mailtje te beantwoorden. Sterker, je kan de klant toch ook vooraf laten weten dat iets langer duurt ipv. de klant zich te laten afvragen of ie geflest wordt omdat het zo stil blijft? Je kan ook even bellen. Als ik een vakantie boek kijk ik op zoover naar de recensies. Is het niks volgens velen dan boek ik niet. Zal met online shops toch net zo werken, door deze negatieve reclame gooi je je eigen glazen in. Share this post Link to post Share on other sites
cannabizznis 35 Posted February 18, 2011 ik heb er nog nooit achteraan gehoeven, en bestellingen waren altijd binnen 1 dag of 2 dagen afgehandeld. hoop dat het snel beter gaat, en iedereen zo'n top service gaat meemaken Share this post Link to post Share on other sites
Sex' n Combi 5 Posted February 19, 2011 Top service is overdreven, als ik voor service ga, dan ga ik eerder bij growshoponline.nu... Maar verzendkosten zijn voor belgen VELEN malen lager dan elders en zijn prijzen zijn niet het goedkoopst en niet het duurst... Kan me met leuke Hobby vinden wat hij zegt... Share this post Link to post Share on other sites
cannabizznis 35 Posted February 19, 2011 vandaag besteld en morgen binnen vind ik toch echt top service ik zal iniedergeval niet door jullie berichten van gedachte veranderen en als ik weer wat nodig heb, bestel ik weer bij indoorgarden waar ik het meest tevreden over ben, is dat ik nooit achter me bestelling aan hoef.. en als er ooit wat kapot is, is het ondanks dat het een online shop is. heel snel in het vervangen van producten Share this post Link to post Share on other sites
Sex' n Combi 5 Posted February 19, 2011 Waarom denk je dat ik je wil overtuigen, dat wil ik niet, ik zeg mijn ervaring. Share this post Link to post Share on other sites
cannabizznis 35 Posted February 19, 2011 jij zegt top service is overdreven... ik vind dat niet, deze shop staat bij mij ver boven aan. dus ik zie geen rede om bij growshop.nu te gaan bestelle Share this post Link to post Share on other sites
Sex' n Combi 5 Posted February 19, 2011 Maar jij leest toch niet alleen deze berichten, honderden anderen doen dat ook... En er zijn veel factoren die voor mij bepalen wat en wanneer ik bij een shop bestel. Soms is de ene interessanter, soms de andere... Als je iets dringend nodig hebt, kijk ik minder naar prijs, maar meer naar levertijd en voorraad. Is het niet dringend, dan heb ik wat meer geduld enzoverder... Share this post Link to post Share on other sites
cannabizznis 35 Posted February 19, 2011 maar ik heb nog nooit hoeven smeken om me bestelling... dus de reactie van groentje was voor mij niet van toepassing ik vertrouw deze shop dus nog steeds.. en vele vaste klanten denken daar vast niet anders over. als ik me niet vergis hebben ze ook de twin tent gesponserd in de testsectie. dat vind ik toch wel een mooi gebaar Share this post Link to post Share on other sites
Sex' n Combi 5 Posted February 20, 2011 Heb jij aandelen in die winkel ofzo? Share this post Link to post Share on other sites
cannabizznis 35 Posted February 20, 2011 wt jij wil Share this post Link to post Share on other sites
john beton 0 Posted February 20, 2011 Is niet waar, zijn geen cadeaus, maar om gratis uit te delen, heb ze ook gekregen... nou ja voor mij zijn het gewoon cadeautjes het waren spulletjes uit hun rookwaren afdeling niet de duurste maar wel iets bruikbaars zoals 2 van die joint kokertjes en een stach doosje het is niet veel maar het is wel een leuk gebaar . ik heb het niet over proef flesjes die je gratis krijgt dat zijn gratis samples die zijn er idd om weg te geven zodat je overtuigd raakt van dat product en het zelf gaat aankopen voor je kweek . ik ben het helemaal met cannabizznis eens het is een goede shop . ik heb de eerste keren even getwijfeld maar nu heb ik het volste vertrouwen in hun . maandag bestellen dinsdag betalen en vrijdag heb ik het in huis als het in stock is natuurlijk . ik woon in belgie dus die betaling duurt enige dagen voor ze bij hun is . en toch heb ik het ook binnen enkele dagen thuis . Share this post Link to post Share on other sites
DonBone 46 Posted February 20, 2011 afgelopen zaterdag een filter en wat flenzen besteld bij indoorgarden. Eens zien wanneer ze precies binnen zijn deze week, ik gok op dinsdag. Share this post Link to post Share on other sites
DonBone 46 Posted February 21, 2011 net een email gehad dat de status van mijn bestelling is veranderd naar in behandeling. zo maar even bellen of hij er vandaag nog uit gaat, zou wel fijn zijn. Share this post Link to post Share on other sites
john beton 0 Posted February 21, 2011 je had niet moete mailen kerel geloof me als die dat stuurt ligt het morgen bij jou in je huis . als je nu gemaild had of niet het was aangekomen . in behandeling betekend dat ze het pakket aan het samen stellen zijn en als het 1 item is dat ze het , uit de rek nemen en inpakken en dan gaat het bij verzending klaar liggen . wanneer heb jij die filter net besteld eergisteren? . Share this post Link to post Share on other sites
SuperLemon 0 Posted March 6, 2011 bij mij net hetzelfde verhaal, heb voor 270€ materiaal besteld, heb een orderbevestiging gekregen, heb vooraf betaald, en sinsdien niets meer gehoord, mails blijven onbeantwoord, evenals telefoon.. Share this post Link to post Share on other sites