Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

La Nena

Favoriete Vaporizer?

Recommended Posts

Hallo allemaal, ben erg benieuwd wat jullie ervaringen zijn met vaporizers. Wil er zelf ook 1 aanschaffen maar geen idee welke.

Wat zijn jullie meningen kwa gebruik / prijs / kwaliteit / smaak etc...?

 

Ben benieuwd!

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi La nena

 

heb zelf meerdere verdampers geprobeert de afgelopen jaren en ben tot de conclusie gekomen dat de verdamper van evert toch echt de beste is.

je steekt simpelweg de stekker van het verwarmingselement in het stopcontact en wacht een 5tal minuten tot deze warm genoeg is.

je weed stop je in het verzamelstukje en je plaatst het element erop. de verdamper doet denken aan een turkse waterpijp en werkt volgens hetzelfde principe.... water filtert de damp.

 

smaak is 100% beter dan alle andere op de markt, doordat alleen deze verdamper de ideale temperatuur bereikt om de thc te verdampen.

 

de prijs valt mee als je de goede service die evert op nagenoeg alle onderdelen levert.

 

Grtz koekie_erbij

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb alleen nog maar ervaring met de vaporgenie(handcarved model, die ik zelf heb)

en die bevalt me goed, niet zo duur als veel andere vaporizers dus wat een muinder grote drempel om aan te schaffen, en verdampt goed, en makkelijk overal mee naartoe te nemen omdat het in feite gewoon een pijp is

wel moet je 'm even leren gebruiken, en in mijn ervaring werkt het het best met een stormaansteker(zo 1 met blauwe vlam)

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor mij ook de verdamper van evert!!

 

goed dingetje!

 

greetz pablo

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonder twijfel die van evert!!

de rest tipt er niet aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat heeft iedereen toch met de verdamper van evert?

Ik vind het een geinig dingetje en het werkt best aardig maar de intensiteit van de Volcano damp is zoveel smaakvoller.

De Volcano filtert niet met water maar dampt rechtstreeks in de luchtzak en daardoor zijn de smaken zo heerlijk vol.

De luchtzak is ook gelijk het nadeel, en het grootste verschil met de verdamper van evert.

 

Eigenlijk zijn ze gelijk, beide een goed warmte element, beide goed instelbaar op de tempratuur die gewenst is (180 graden) en beide te duur.. haha

Verschillen zijn er ook maar dat is net wat je persoonlijke voorkeur is.

 

De ene verdamper filtert met water en lijkt dus ook erg op een waterpijp, de andere werkt met een (onhandige) zak.

Qua looks en feel ga ik zeker voor de Volcano, qua degerlijkheid ook, deze kan je tenminste uit je handen laten kletteren :lol:

Qua functie vind ik het waterpijp idee van de verdamper beter, geen geklooi met de luchtzak, maar qua smaak is de volcano onverslaanbaar vind ik.

 

(en ga nou niet zitten bashen omdat ik de verdamper minder goed vind, ieder zijn eigen mening toch??)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha thanks guys! Duidelijk een voorkeur voor de Evert dus ;)

Zijn er nog mensen die andere aanbevelen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles waar je balonnen aan moet hangen.. tsja, zelf in bezit van Arizer Extreme die ik niet gebruik mede omdat hij alleen goed is voor balonnen.

 

Kop vd wiet is te klein om eens lekker te dampen, je blijft krabben en vullen dan, dus balonnen (ge) blazen en dat is mij (mede door beperkingen) teveel gedoe.

 

Die van Evert is wel wat "breekbaarder", da's het enige - nnetje aan dat hele ding maar je kunt onderdelen los bestellen en bij een Volcano aankoop krijg je geen

bezoek van de maker zelf, als ik het me goed herinner komt Evert als het ff kan zelf en krijg je complete uitleg etc ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, inderdaad, je krijgt geen bezoek van Volcano als je er eentje koopt :D

De postbode kwam wel langs ;)

 

Maar inderdaad je kan het zien als nadeel de ballonzak.

Ik zit er niet zo mee, ik vind de smaak in de volcano lekkerder dan de smaak uit de verdamper, geen idee waarom maar dat is voor mij het enige verschil.

 

En ik vind de looks van volcano eigenlijk ook wel mooier maar dat is weer persoonlijk.

 

Succes met de aankoop!

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

 

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja ik ga ook maar even vloeken ;)

Maar ik gebruik de vtower nu dik anderhalf jaar en hij bevalt me prima

De ballonnen is even wennen maar de knal daarvan vind ik heerlijk (je kunt ook een slangetje eraan doen)

Iets wat ik met de verdamper van evert nog niet voor elkaar krijg

Ook de afstandsbediening en het wijde temp bereik vind ik fijn

Soms zet ik hem op 180 en soms op 210 net hoeveel rook ik wil hebben

En hoe meer rook hoe harder hij erin knalt bij mij

 

Even voor het idee

Ik stop 0.4 gr in een kopje en rook daar 3 a 4 ballonnen van

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ghehe, maar er is toch niet echt de gekleurdheid van "Evert is de beste"?

dat zou ik jammer en bovendien misplaatst vinden.

Ik bedoel maar psies wat jij bedoelt gueswho: de rook.

als je vette rook/damp wilt hebben en op het randje van verbranden wilt kunnen werken

wordt het lastig met de verdamper.

Hij is aan de fragiele kant, alhoewel de service goed is(denk ik)

hij is groot en hoog, en amper weg te stoppen, tenzij in een zelfbouw kastje.

Soms krijg je bezoek van Evert, en daar moet je wel trek in hebben ;)

 

En los van deze feitelijkheden is er bovendien nog altijd: De persoonlijke smaak!!!!

 

Ik heb hier soms de 4 modellen van Evert op een rij.

Gueswho wil vast wel eens langs komen, en zo lul ik mezelf in een varia dampsessie :D

Ik zal gaan kijken wat ik via contacten op een rij ga krijgen, en wat mij betreft wordt dit een

 

:P illegale dampestamper sessie ? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn vaporgenie bevalt ook erg goed, vooral omdat 'ie enorm mobiel is

en stealth ;) meeste mensen houden het voor een tabakspijp, kan gewoon lekker op een terrasje gaan zitten dampen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_40_161_352845.jpg

Except no substitute! :P

gallery_12078_2848_243658.jpg

How could this face be wrong? ;)

 

Win ik de loterij,kopen we een Volcano erbij voor de afwisseling/lol,maar ik vermoed sterk dat het lurken aan de pijp toch zeer waarschijnlijk wel meestal de voorkeur zal behouden. :D

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

majah sukke voorzichtige mensen als jij houden de boel tenminste heel....

 

 

;) :D :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D :P Als ie mobiel was nam ik em overal mee xD. Maar ik heb nu sinds een aantal weken een Magic Flight launch box, een batterij verdampertje, echt een zonnetje =). Kan er zelfs sneaky mee in de trein dampen whahahahah ;) .

 

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben gek op de verdamper van Evert.

 

Maar de Magic Flight launch box lijkt me erg handig voor een relaxt dagje strand...ik ga er denk eens 1'tje aanschaffen.. Mooie tip.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...