Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

De meeting der meetings... Rotjeknor 2010!

Eten kan geregeld worden: wel of niet?  

39 members have voted

  1. 1. Er kan een BBQ geregeld worden (lees topic), dat gaat ongeveer 8 euro kosten (spare ribs, sliders, gepofte aardappel, salade). Vind je dat een goed plan of niet?

    • Ja, ik ben van plan te komen en vind dat wel een goed idee
      35
    • Nee, ik ben van plan te komen maar vind dat te veel of geen goed idee
      4


Recommended Posts

ja en n stroomvoorziening als n aggregaat :lol:

 

heb er zain in mensen

tot vanmiddag B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe vandaAg met schenkie mee.

 

Kon het vervoer niet rond krijgen en moest eigenlijk een plafond in mekaar schroeven.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is nou jammer kees B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Neemt er ook iemand van die plastic bordjes, bestek, bekertjes enz. mee? Heb het zelf niet in huis...

 

 

Kheb er 12 B) jaja ik liep nuchter in de supermarkt :lol:

 

 

Ennuh clown,een agregaat word niet gewaardeerd in het park denk ik,al ist alleen om de stank die ervan afkomt,niet te spreken over de herrie.

 

Pakje duracell misschien als je muziek wil hebben of zelf zingen??

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee maat

t is voor dew broodjes kip kerrie

op de BBQ is t n beetje klote om broodjes op te warmen B)

 

maar goed anders ongewarmde broodjes

surinaamse he

 

tot straks mannen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met een folietje er om heen op bbq even in de gaten houden en eten maar B)

Ik heb er zit in mensen

Tot straks

 

 

Knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites
op de BBQ is t n beetje klote om broodjes op te warmen B)

 

 

ff een stuk `alu folie` op de bbq leggen en daar die broodjes op :lol:

 

komt het wel goed denk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik doe vandaAg met schenkie mee.

 

Kon het vervoer niet rond krijgen en moest eigenlijk een plafond in mekaar schroeven.

 

Kees.

En de pizza's dan?? B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ktm, waar woon je dan ....

 

stuur mij even een pb dan kunnen we misschien wat regelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
En de pizza's dan?? B)

 

 

Luigi bezorgt ook in het park toch??

 

 

Maaruh ik ga er iets eerder zijn.Herkenbaar aan een feloranje zetel,met Nederlandse vlag erop.Als de mogelijkheid eris zal ik een poostertje van Piranha op een boom hangen zodat jullie ons zeker niet mislopen.

 

 

Tot straks.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe polletje ga je zijn plafond in elkaar schroeven?

 

Nog even om teleurstellingen te voorkomen: Ik heb alleen eten geregeld voor hen die mij (zoals verzocht) afgelopen 2 dagen gepmd hebben dat ze erbij zullen zijn en mee zullen eten. Heb geen zak losse euro's dus gaarne gepast geld.

 

Nou maar hopen dat jullie voldoende bbq's en kooltjes meenemen anders wordt het erg lastig B).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer Kees ;(

 

En ik mag al niet alles eten hihi

 

Hopelijk zien we elkaar vlug nog een keer B)

 

So, de drankjes staan al even koel. Seffes in een ton met ijs erover en het zal wel fris genoeg blijven.

 

Tot zo hihihi

 

Tets&tits

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft iemand een adres voor mij die ik kan invoeren in de DomDom? Kom van redelijk ver.. Dus niet hoeven zoeken scheelt heel wat tijd. Kan het niet terug vinden in het topic B)

 

Alvast bedankt !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heeft iemand een adres voor mij die ik kan invoeren in de DomDom? Kom van redelijk ver.. Dus niet hoeven zoeken scheelt heel wat tijd. Kan het niet terug vinden in het topic B)

 

Alvast bedankt !

 

Euromast

en dan ff rondje rondom het park rijden naar de hoofdingang.Die zit eigenlijk aan de andere kant van het park tov de euromast.

Het rechtse veld bij de hoofdingang is bbq-proof dus daar zullen we zitten.Hopelijk de zelfde plek als vorig jaar,die was vrij makkelijk te vinden.

 

Grtz twin

 

Ps neem eva ipv domdom.Die is tenminste relaxt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parkzicht/Harbour Club

Kievitslaan 25

3016 CG Rotterdam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar wij met het OV komen, kunnen we niet al teveel sjouwen. Daarom ben ik gister bezig geweest om wat caramelbonbons te maken, alleen zijn ze vrij dun. Even snel een koeltasje regelen voor straks dus.

 

Heb een poging gedaan om de caramel zelf te maken, met behulp van wat knip van Anesthesia B)

Nu alleen nog hopen dat ik ze heel daar kan krijgen, voordat het 1 grote gesmolten boel word.

 

Tot straks!

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

@whazzup

 

JA hoor kan m best helpen met plafond, kees heeft veel leuke interessante dingen getest en heb veel van zijn werk gelezen ben gewoon benieuwd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rich is de eerste die is aangekomen. Hij heeft een plekje uitgezocht rechts van parkzicht. Ik ben er over een minuut of 45 om de spullen uit te laden. Ik reken wel op jullie bbq's dames en heren B).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunnen jullie geen sparerib uploaden?? B)

Begin honger te krijgen!!

Tzal een gezellige bedoening worden daar... have fun!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok Samples bij elkaar geraapt, mijn goede humeur erbij en onderweg naar jullie toe B)

 

See ya all in 15 minutes

 

The Clown smijt de kip kerrie maar alvast op de barbie :lol:

 

Grtnx Tourtje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, thuisgekomen en wat gegeten tijd om stukkie over meeting neer te pennen :P

 

Het was weer eens als vanouds (zie Toeremalijn meeting) ernstig gezellig. Oude bekenden weer gezien en met nieuwe kennis mee gemaakt.

 

The Clown nogmaals bedankt voor je broodjes kip kerrie het was zeer lekker allemaal .

Whazzup leuk je nu eens IRL gezien en gesproken te hebben. Bedankt voor het opzetten en regelen van deze meeting was in mijn optiek zeer geslaagd

Mr & Mrs Poldergrower eindelijk één van mijn trouwste en eerste reageerders op mijn topic gezien en gesproken was me zeer aangenaam en bedankt voor de Sannie's Jack sample ik laat jullie weten hoe die werkt en bevalt.

Knutsel leuk om weer eens gedachten met je gewisseld te hebben en het effect van je zeef hasj op Mr PolderGrower was NOG leuker :P

Elmo2007 bedankt voor het bekijken van mijn witte smurrie wiet wat dus TOCH beginnende zaadjes bleken te zijn, het betekent in ieder geval dat de wiet zelf gewoon goed is en als basis voor mijn thee gaat dienen.

Dr. Livingstoned help me herinneren dat je nooit naast mij gaat staan als we ooit samen zullen gaan vissen B)

 

Oude bekenden: nogmaals zeer leuk jullie gesproken te hebben, Dentette en je vrouw het was me weer aangenaam en nog bedankt voor de biertjes. Twindaddy bedankt voor de gesprekken. Blowsterke was zeer leuk jullie nogmaals te zien en dat je mijn NDB getest heb :lol:

 

De rest die ik ook gezien / gesproken heb bedankt voor het maken van een leuke dag en vooral voor het testen van mijn eerste kweek NDB . Nu weet ik in ieder geval van de rookexperts dat het een goede kweek geweest is. (meeste omschrijving als zacht, niet scherp en fruitig )

 

Grtnx Tourtje

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Tourtje . ja toch kleine zaadjes in de topjes .. maargoed die wiet kan je wel gewoon gebruiken B)

 

thanks voor je sampletje :lol:

 

ga ik zo eens lekker van roken..

 

Mensen bedankt voor de leuke dag

`t lekkre eten :P

de lekkre jointjes kleurtjes en smaakjes die ik weer gezien heb aan topjes ..

:P

 

grtz Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

En voordat je het weet zit je weer in de tsjoektsjoek naar huis. Bedankt allemaal, het was leuk ! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...