Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dark alias

een guerilla verslag uit noorwegen

Recommended Posts

zip ik wist niet wanneer de boswachetr of politie terug kwam en het is 20 min lopen naar de spot en de planten staan in 65 liter kuipen

 

;) ben jij de hulk of zo :( ?....sjemig....dat had ik gewoon niet gered... :whistling

 

en dan elke dag water geven...sjonge jonge...wat een inzet... :P ...tja enige nadeel is dat je wel een spoortrekt en je auto toch ook ergens moet neerzetten...maja door de uitgestrektheid daar zullen er minder passanten zijn....

maak je rond je spot kooien tegen de herten met staal kabels :o ?

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ey.

 

Wat carpe al zei je mag wel best sterk zijn!

Ik dacht dat je de auto er naast had gereden daarom vroeg ik of ze nier allemaal mee konden..

 

Staan ze al op een nieuwe spot?n

 

 

zip

Share this post


Link to post
Share on other sites

65 liter is best zwaar als het vol met water zit :whistling

hoop dat je succesvol kan oogsten je hebt er genoeg moeite voor gedaan, denk dat die boswachter zo blij was dat die eindelijk iets had gevonden dat hij eerst een lint ging halen,weer terug lint eromheen en toen zijn vrienden bij de politie ging halen :P

wel beetje dom dat die daar niet blijft wachten de meeste mensen hebben toch een mobiel tegenwoordig.

denk dat hij nu tevreden is met deze bomen en niet verder gaat zoeken, tenminste dat hoop ik voor je.

het is iniedergeval niet de slimste boswachter...

gr cannabiz

Share this post


Link to post
Share on other sites

prachtige verhalen dark alias. Klinkt een beetje als browndirtwarrior. Plantjes zien er ook niet al te slecht uit! lekker bezig daar in het noorden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ carpie

 

ik ben niet de sterkste hoor maar ik deed gewoon 1000mtr lopen met 1 plant neerzetten en weer terug om de volgende halen en zo heb ik het gedaan en dat ongv 4 km ja als je het niet gewend ben om in de bergen te lopen dan wordt het wel zwaar en wandelen in de bergen is goed voor je spiertjes ja en ik maak kooien met takken en prikkeldraad om die beesten weg te houden ik zat er eerst over te denken om schrik draad te nemen maar dat leuk me niks ook vanwege accu op de plek neer te zetten en zo maar dit werkt ik heb ze niet meer gezien in de buurt van mijn spot dus dat is mee genomen

 

@ zip als ik mijn pick up er naast had gezet dan had ik geen pick up meer die was naar beneden gedonderd ongv 100mtr en ik heb ze de zelfde avond nog naar een ander spot gereden daar was er 1tje overleden dus die 2 hebben zijn plekken in genomen

 

@ cannabizznis ik denk dat hij gewoon naar de politie is gereden en mobieltjes hebben niet altijd dekking in noorwegen maar ik ben blij dat hij weg was anders was het 1 spotje weg maar dan heb ik er gelukkig nog 5 en ja ik doe er aardig veel voor ook omdat ik geen zin heb om belachelijke prijzen te betalen voor wiet hier dat of te vroeg is geknipt omdat ze geld willen maken maar gelukkig geef ik ze 's ochtends water en het is nu goed weer dus ze zuipen aardig dus dat ook een beetje geholpen

 

@ slappezever het jaar is nog niet om er kan nog alles gebeuren met de guerrilla ik was al om gedoopt door carpe diem tot norwegian brown dirt warrior maar als ik het weer volg blijft het aardig goed dus dat is meegenomen maar we weten het weer van de volgende 2 maanden niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelukkig kon je er 2 redden.

ik lees met bewondering je avontuurlijke verhaal,dit is wel andere guerillia dan in holland :P

 

mooie planten man,en je hebt er veel voor over(4 km lopen met 65 liter kuipen...best zwaar).

ook dat je de 2 planten red was best een risico,stel je voor dat je de politie tegen kwam tijdens het verhuizen,ze zijn daar wel strenger dan hier in holland.

 

ik hoop dat de planten het gaan redden en dat je een mooie voorraad wiet krijgt zodat je dei crap niet hoeft te kopen voor dure prijzen.

ik zie dat je er veel voor over hebt en daarom hoop ik juist meer dat deze ronde je goed gaat belonen.

 

succes met de kweek en op nar de vette toppen!

 

peace,

NW

Share this post


Link to post
Share on other sites

effe een schriftelijk update

 

nou het weer is zwaar KL*TE het is niet normaal in die 3 weken heeft het totaal 17 dagen gerekend en 4 dagen bewolkt dus het is gewoon kut maar morgen gaan we weer naar de spots dus de planten hebben alleen maar op regen water geleefd

maar ja ik had voor het laatst toen ik op de spots was alles nog een beetje bijgevoed met langzame npk korrels dus ik denk dat het wel goed gaat komen

 

zo ziet het weer er uit voor de komende week zwaar k*t :icecream:

gallery_24963_10256_988.png

dus en ik hoop dat de nazomer nog een beetje goed ga komen

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi Noorder buurman ;)

gaat het weer een beetje met het weer daar?

als het regent ga je zeker niet naar de spots?...

oja, nog een vraagje kan je wat laten zien en of vertellen over je maatregelen tegen de herten?

kheb nog geen herten vraat gehad...maja.. je weet het nooit.. ;)

groetjes

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Die's pleite :lol:

 

 

nee hoor ik ben niet pleite maar thc overdose had wel gelijk heb een tijdje in de cel gezeten ook afgelopen donderdag een huiszoeking gehad dus ook geen tijd meer gehad om up te daten maar volgens mij staat alles er nog ik zal morgen proberen up te daten

Share this post


Link to post
Share on other sites

beter om dat te horen dat alles er nog zal staan

jammer dat je effe in de bak zat :lol:

 

ik hou je in de smiezen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo zo wel riskant daar heb ik wel in de gaten. Lijkt mij persoonlijk super om in de bossen van Noorwegen rond te strunen en her en der plantjes te zetten in de mooie natuur.

 

Zou trouwens wel na het posten de foto's van je pc en camera halen, en pc schoonmaken met ccleaner of iets dergelijks.

 

mssl

Share this post


Link to post
Share on other sites
volgens mij staat alles er nog ik zal morgen proberen up te daten

 

 

verdroogt zullen ze niet zijn in je kuipen :) ......dr is water zat gevallen bij jou.. :lol:

ben benieuwd...zullen niet veel gedaan hebben in dat sh*t weer daar.. :P

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites
in dat sh*t weer daar

t'Is over bagger weer... :lol:

 

Hoop voor je dat ze alles hebben laten liggen bij je bij de huiszoeking.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ tjapado ja ik bewaar niks op mijn pc ik heb alles op een usbstick staan en die ligt in de vriezer

 

@limbic laatste tijd is het wel goed weer geweest maar ik weet niet of ze nog genoeg voeding hebben kunnen trekken uit het laatste beetje npk korrels wat ik erbij heb gegooid maar we zien morgen ochtend wel

 

@limbic ze hebben alleen 115 gram wiet nog in beslag genomen maar ja als ze met 2 drugshonden in je huislopen ja dan vinden ze het wel en ze vonden in ding raar waarom ik tl balken in een kast had gemonteerd en ze vroegen waarom ik dat had gedaan (gewoon voor reptielen ) en dat laten staan en ze hebben me zaden collectie niet gevonden daar ben ik zeer blij mee :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Rare wezens die Noren.Je mag je vol stoppen met walvisvlees tot dat jezelf licht gaat geven, maar een jointje roken is in hun ogen slecht voor de gezondheid.Wellicht zullen ze wel denken dat je dan als een viking gaat gedragen en dat willen ze nu net niet hebben die orthodoxe protestanten.:)

 

Wiet is de vijand van god is de algemene gezegde onder de protestanten.Het wordt tijd dat de heidenen weer terugkeren met de trollen, elven, kabouters etc.:P (beetje teveel gerookt afgelopen dagen)

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben op 2 spots wezen kijken en alles stond er netjes bij moet ik zeggen maar nu verder geen gelul maar foto's

 

spot 1

 

gallery_24963_10256_44527.jpg

 

gallery_24963_10256_584158.jpg

 

gallery_24963_10256_23957.jpg

 

 

spot 2

 

gallery_24963_10256_43082.jpg

 

gallery_24963_10256_769117.jpg

 

gallery_24963_10256_27687.jpg

 

dit was het weer voor deze week volgende week nog een update

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal wel meevallen toch? Dat politieavontuur was al in juni, en zijn laatste update is van 11 Juli.

Ben iig wel benieuwd naar een update.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben je blind ofzo ik heb vandaag geupdate beter kijken voordat je antwoord

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi dat ze er nog staan, nu nog een mooie oogst :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ben je blind ofzo ik heb vandaag geupdate beter kijken voordat je antwoord

 

Vriendelijk zijn kost niets zeggen ze bij ons.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de skeilen relax man maak je niet zo druk :verrygood

 

maare dark alias, hoe staat het ervoor? of is er nog meer slecht nieuws? :D

ik hoop snel weer wat te horen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...