Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BoboJonko

Snowlow, Jackberry en Basicbeer.

Recommended Posts

Weer een week verder!

 

Ondanks het slechte weer van afgelopen week zijn de topjes van de Snowlow´s lekker aangedikt.

En de trichomen productie is nu ook op gang gekomen.

Daarbij is de logee, de K2 en de Jackberry ook aan het bloeien.

Ik vind de geur van de Snowlow´s nu iets meer ontwikkeld, en heeft een soort citral muffig haze geurtje.

Die andere 2 ruiken nog niet zo erg sterk, maar al wel lekker.

 

 

gallery_14412_10129_816077.jpg

Een overzicht van het bosje bij elkaar.

 

 

gallery_14412_10129_587065.jpg

En nu van een andere hoek genomen.

 

 

gallery_14412_10129_173776.jpg

De 3 Snowlow´s in de zon, die schaars is deze week, vandaar dat ik toen foto´s heb gemaakt.

Anders staan ze er ook zo triest bij, en ik ben niet zo goed met photoshop om het wat lichter te maken.

 

 

gallery_14412_10129_319374.jpg

 

gallery_14412_10129_370014.jpg

 

gallery_14412_10129_452741.jpg

 

 

 

gallery_14412_10129_29551.jpg

Dit is de K2, ze is net begonnen met bloeien, wanneer ze rijp is gaat ze weer terug naar de eigenaar.

 

 

gallery_14412_10129_626079.jpg

Tenslotte nog een foto van de bloeiende Jackberry, en mijn wens wordt waarheid, PAARSE PHENO!!!!

 

 

Ik hou het weer nu erg goed in de gaten, alhoewel ik gelukkig nog helemaal geen last van rot heb.

Dat was deze update weer, tot later.

 

Groeten BoboJonko :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej Whiteindo!

 

Dankjewel, gelukkig wel ja!

Gelukkig nog nergens rot, en ze dikken flink aan.

 

 

Nog even de foto´s van de zadenmakers, waarbij een slachtoffer valt te betreuren.

 

gallery_14412_10129_11583.jpg

gallery_14412_10129_142918.jpg

gallery_14412_10129_501371.jpg

Ik geef de zaden de tijd om goed te kunnen rijpen en ze zwellen al lekker zo te zien.

gallery_14412_10129_34122.jpg

Hij heeft zijn werk gedaan en heeft na de conceptie het leven gelaten.

 

 

Groeten BoboJonko ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hoe staat het met je jackberry's nu?

Die van mij zijn nu eindelijk ook aan het bloeien, maar heb toch wel sterk mijn twijfels of ze volledig gaan kunnen afbloeien ;)

 

Succes

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heej Wakki!

 

Ik doe nu een update dus je kan het op de foto´s zien.

Gelukkig bloeit ze, en ze is heel mooi donkerpaars.

 

Met de planten gaat het goed, foto´s dan maar weer.

 

 

Een overzichtje van alle planten bij elkaar.

gallery_14412_10129_763046.jpg

 

 

 

En een foto van de 3 Snowlow´s hier.

gallery_14412_10129_182528.jpg

 

 

Dan een foto van de eerste Snowlow waarvan ik niet had gedacht dat ze zo groot kon worden, met als ouders 2 Autoflowers.

De vader van deze vrouwen is een Snowryder (Snow-White x Ruderalis).

En de moeder is een Lowrider#1 (Northern Lights x Ruderalis).

gallery_14412_10129_565072.jpg

 

 

Ze maakt ook al hele lekkere topjes aan.

gallery_14412_10129_72928.jpg

gallery_14412_10129_704607.jpg

gallery_14412_10129_88526.jpg

 

 

Hieronder het vrouwtje die op 13 juli al begon met bloeien, nu 9 weken later, en het lijkt net of ze in bloeiweek 3-4 zit.

gallery_14412_10129_261854.jpg

 

 

Vervolgens heb ik ook de Jackberry gedigitaliseerd.

Ze is geplaatst in grond waarin ik geen voorbereidingen heb getroffen, daarom is ze nu iets lichtergroen dan de andere planten.

Ik heb haar inmiddels wel wat bloeivoeding toegedient.

Ze is gelukkig voor Wakki en mij(en andere Jackberry-outdoor-eigenaren) dat ze al wel aan het bloeien geslagen is.

Ze heeft nu nog wat kleine topjes maar ik heb hoop, en ben blij verrast als de zon zich nog wat meer laat zien.

Maarja dat kan ik wel tot in den treuren herhalen :P

gallery_14412_10129_721173.jpg

gallery_14412_10129_107452.jpg

gallery_14412_10129_260635.jpg

 

Dan tenslotte nog 2 foto´s van de K2.

Die is een beetje paars in de kruin geworden, en dat is volgens mij gewoon een Jackberry besmetting. ;)

gallery_14412_10129_225879.jpg

gallery_14412_10129_74710.jpg

 

En dit tuinje staat er alweer op.

 

 

Groeten BoboJonko ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een leven zeg!

 

Ik zat gister lekker op de bank tot de telefoon rinkelde, ik nam op en ik hoorde de eigenaar van de Snowlow patch aan de andere kant.

Die vroeg zich af hoe ik alles zo snel heb kunnen oogsten, en waarom het niet te drogen lag.

Ik hing meteen op want ik wist al hoe laat het was, en ik heb tot nu toe de plek des onheils nog niet bezocht omdat ik

nu een emotioneel wrak ben.

Het lijkt wel alsof ik een geliefd familielid kwijt ben, me hele vertrouwen in de mensheid is in 1 klap weggevaagd.

Al die liefde, tijd, energie, geld, en dromen, allemaal voor niets, KWIJT!!!!!

Iemand of meerdere mensen hebben dus alle planten gestolen, zelfs diegene die nog lang niet rijp waren.

En ik vrees dat dit het einde is van mijn kweekjes, ik kan het me niet nog een keer veroorloven om zo´n stuk uit mijn hart kwijt te raken.

Ik had er natuurlijk wel rekening mee gehouden dat rippers bestaan en dat ze ook ooit eens mijn tuintje aan zouden doen.

Maar wanneer het gebeurt tilt het toch veel en veel zwaarder dan dat ik gedacht had dat het zou doen.

Ik haal nu meteen rare dingen in me hoofd, zoals emigratie naar Californië, een fort als huis en een bunker met minigun en cameratoezicht als bescherming.

Het belangrijkste in me leven is me afgenomen, me eigen, gecontroleerde, schone, organische, biologische, en bovenal fantastische wietje.

Nu rook ik dit jaar dus toch weer de mogelijk vervuilde, altijd te dure, onbekende, en criminele coffeeshop wiet.

Tot de dag des oordeels heb ik me verwonderd over mijn geweldige planten, en de grootste had de potentie om een van de dikste toppen te krijgen die ik ooit heb gekweekt.

Ik voel me zelf zelfs een beetje schuldig omdat ik misschien niet alles heb gedaan om de rippers te weren.

Als ik op deze locatie ooit misschien nog zou gaan kweken zet ik er een scheermesjes hek omheen.

Ik vind het ook jammer voor Collie Weed, ik had de Snowlow zaden van hem gekregen en ik werd al een beetje trots dat ik hem wat mooie topjes kon toe sturen om van te genieten en om te beoordelen en dat gaat allemaal niet door.

Machteloos, gebroken, chagerijnig en troosteloos slijt ik nu mijn dagen.

Op me werk gaat het zelfs al minder goed, want dit zit nu natuurlijk 24-7 in me hoofd.

En ik zou er ook graag met mensen over willen praten over wat er gebeurt is, maar ik moet mijn masker op laten.

Gelukkig heb ik wietforum nog, hier kan ik mijn verhaal gewoon kwijt.

Dit is dus het einde van dit topic, en als ik het over mijn hart kan krijgen post ik hier nog een foto van de achtergebleven stammetjes.

 

Groeten verslagen BoboJonko vol ongeloof. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aah shit men, waarom moeten zulke dingen nu altijd gebeuren, al die energie die je erin hebt gestoken, de liefde, zo passievol.

 

In één klap weg, pats boem, geoogst door een maniak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fucked up man, klote rippers, het gaat hard met al de gejatte toppen... Zonde :P Mensen moeten is tijd en geld stoppen in het kweken van hun eigen plantje, dan zouden ze snappen hoe het voelt als je plantje op het laatst gegapt word... Gecondoleerd man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat je geript ben is echt kut hoor daar niet van, maar het is maar wiet joh, je praat alsof een familielid is geliquideerd man.

relax jongen het is niet het einde van de wereld :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Freek, Monti en Panjaabie bedankt voor jullie medeleven, het valt me gewoon zwaar.

Ik weet dat ik echt heel paranoide overkom, maar ik leefde er echt naartoe dit jaar.

En ik vind het ook gewoon jammer om het geld, ik had misschien wel het hele jaar kunnen roken van de oogst.

Anders had ik heel wat geld uit kunnen sparen.

Aangezien een goed wietje minimaal een joetje pro gramma is.

En het is ook omdat dit de eerste keer is dat dit me is overkomen.

Het is gewoon heel erg jammer, en ik heb de tijd gehad om er iets rust in te kunnen krijgen.

Dus ik ben nu ook al niet meer zo van streek, maar de wonden waren nog vers, vandaar.

 

Fijne avond nog iedereen....

 

 

Groeten BoboJonko :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt heel rottig voor je. :P

Heb er geen woorden voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt wel klote...jammer voor jou.. ze zagen er netjes uit.. ;)

Het is echt wel een pest blijkbaar in Nederland , al het stelen van de geliefde plantjes!

Hier in België hebben we er gelukkig weinig last van ;)

 

sterkte nog ! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klote voor je man. Ik weet hoe het voelt :P Maar volgend jaar weer beter, waar je niet dood van gaat word je sterker van!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Bobo!

 

Wat een klote zooi hee. Op het moment dat de winter omslaat in voorjaar, begint het bij iedere kweker te jeuken en maak je mooie plannen. Plannen die aa het realiseren was, met als doel een heerlijk wietje. Het feit dat een ander hier een stokje voor steekt, moet ondraaglijk zijn. Nu ze dit plekje ontdekt hebben, is het ook lastig om hier opnieuw te kweken. Ook die vrijheid is je ontnomen.

 

Vind het zwaar klote voor je.

 

Sterkte,

 

Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

het taaie leven van een grower,je word geript.

Ik ben gisteren ge-test ripped,5 takken gejat ;) gelijk locatie v/d planten verwisseld,recht voor de deur.

Nu moeten ze wel langs mijn automatic-doorbell,hehe ;)

Ik heb al Jolokia-boter gemaakt,om op de schutting te smeren.

Als je het aanraakt gaat het branden als een gek,en blijft zitten met koud water/regen ;)

Dus ik ben voorbereid, B)

Erg sneu voor je planten,maar je kan ook lief mijn kant op kijken bobo :P

Ik stuur je nog wel wat als ik ze nog heb ;) desnoods een kruising met Dieselryder x Snow-Low.

Die is net v/d week bestoven :P

 

Dood aan alle rippers!

 

Peace,

Collie Weed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo vervelend dit, door zulke mensen overweeg ik gewoon om geen buitenkweek meer te doen en alleen maar te gaan binnenkweken, alle moeite wordt gewoon plotseling gejat :P

Veel sterkte ermee man, misschien volgend jaar 2 rondes autoflowers zodat je in ieder geval 1 oogst hebt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel klote om te lezen dit ! Hopelijk stikken ze in al die wietjes van je. Maar houdt sowieso je oren goed open :lol: wie weet hoor je er nog wel wat over en kan je rustig wat bedenken.

 

En ik zou me precies hetzelfde hebben gevoeld, ik leef er ook vaak naar toe en als dat dan op zon manier eindigd ben je heel verdrietig.

 

Wil je anders wat grammetjes van mijn wiet roken? Stuur je zo wat samples op hoor ! Niet helemaal bio maar wel bijna ;)

 

Gr Turbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohhh :)

 

Dit is echt klote voor je! Ik leef met je mee. :D

Keek echt wel uit naar hoe je JackBerry's het gingen doen aangezien ik die ook heb.

 

FU RIPPERS! :lol: :P ;)

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een klote gevoel als er vreemden zomaar je tuin in zijn geweest, het was voor mij het einde van mijn wietkweek buiten in mijn tuin en ging tegen mijn zin over naar binnenkweek. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dutch Ganja: Inderdaad, erger had niet gekunt.

 

@ Doc:Bedankt voor de steun, toen ik de eigenaar van die patch aan de lijn had wist ik ook echt niet wat ik moest zeggen.

Ik was echt sprakeloos, heb opgehangen zonder wat te zeggen, en barstte zowat in tranen uit dankzij de machteloosheid.

 

@ Belgam: Ook bedankt voor het medeleven en het compliment, misschien is buiten Cali België wel wat.

 

@ Matwey: Ik zit nog te denken of ik volgend jaar wel nog een keer doe.

Gelukkig kan ik hier inderdaad alleen maar van leren.

 

@ Kweekaddict: Ja inderdaad, het wordt moeilijk om nu nog veilig op deze spot volgend jaar wat te gaan ondernemen.

Ik ben ook bang dat degene die iets met deze verdwijning te maken heeft, zelf volledig zicht over de tuin heeft.

En ik vind het heel erg vervelend maar ik denk dat dit de laatste online kweek was.

 

@ Collieweed: Dat is een heel erg goed idee van die boter, dat zou voor mij ook wel een leuke beveiliging zijn.

Het lijkt me super als je me wat kan sturen, maar ik moet mijn denkwijze wel veranderen, en ik zou er eigenlijk vanuit moeten gaan dat ze gejat worden.

Ik ga dan natuurlijk wel alles doen om het de rippers zo moeilijk mogelijk te maken.

Zonder alles af gemaakt te hebben, moet ik toch zeggen dat je wel een heel mooi soortje hebt gemaakt, en dat ik die ene wel heel erg groot vond, ongeveer 2 meter hoog.

Zijn die van jou ook zo groot geworden, of komt het toch omdat ze in de volle grond stond.

Heb jij misschien ook nog interresse in de F2 die nog op de andere locatie staan.

Als die ook niet gejat worden...

Van mij mogen ook alle rippers dood, trieste mensen wiens genen het niet verdienen te overleven.

 

@ Markster: Het is mij inderdaad wel duidelijk, het is een hard bestaan als grower.

Allemaal vendetta alleen maar omdat je je eigen rokertje wil roken, omdat je je goed wil voelen, maar au contraire, ze nemen het mee en je voelt je alleen maar slechter.

 

@ Turbo Power: Ik heb inderdaad al wat dingen vernomen, en wat onderzoek laten doen op de locatie, en daar kwamen al een paar dingen aan het licht.

Ik wil alleen niemand ten onrechte beschuldigen dus het bewijs moet voor mij wel concreet zijn.

Je maakt wel een heel mooi aanbod, dat zou ik heel fijn vinden en ik weet zeker dat jou wietje nog altijd 10 keer beter is als een coffeeshop wietje.

Bedankt!

 

@ Wakki: Bedankt voor je medeleven, ik wens jou nog wel heel veel succes met je Jackberry, dat je maar mooi veel mag oogsten!

 

@ Piet Piraat: Een heel erg klote gevoel ja.

Wat is ook erg vind is dat ze nu waarschijnlijk niet met respect worden behandeld, en ergens in een muffig ongeventileerde ruimte hangen of liggen te drogen.

Waarna ze het proeven en het niet smaakt, en mij de schuld gegeven wordt alsof ik niet zou kunnen kweken.

Maar goed dat krijg je met mensen die er niets van weten.

 

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de fijne reacties, hier heb ik echt heel veel aan!

 

 

Groeten BoboJonko :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah tuig! van de laagste riggel!

ongelofelijk dat mensen niet met hun poten van iemand anders zijn spullen af kunnen blijven,

geen greintje respect of medeleven hebben ze!

 

sterkte man! :lol:

 

 

 

dat volk moet branden ! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

go#@*&omme wat een k*t zooi...!!!!

Kan het niet uitstaan dat lowlife,

dit soort kl@&*kken houden hun hele leven alleen maar hun hand op ten kosten van de hard werkende mensen (kwekers)

 

Woon je toevallig omgeving flevoland..?

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej Robbert en Stikkie

 

Bedankt voor jullie berichten!

Ik woon niet in flevoland....

Binnenkort nog een paar foto´s van de bevruchte dame uit de ongeripte tuin.

Rook ze!!!

 

Groeten BoboJonko :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het laatste bericht om dit topic af te maken.

 

Ik heb geen foto´s meer kunnen maken van de bevruchte Snowlow vrouw.

Ik heb nog wel wat foto´s van de zaden.

Dit zijn dus de nakomelingen van mijn planten.

 

gallery_14412_10129_171403.jpg

gallery_14412_10129_16898.jpg

 

Vind je dit een leuk soortje, dan kan je ze met mij ruilen als je zelf ook een leuk soortje(s) hebt liggen.

 

Groeten BoboJonko <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...