Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mooiweer

ZZP'er in geldnood teelt hennep, Drachten

Recommended Posts

Wat is er mis met een wietje kweken?? want daar gaat dit toch over?

 

ZZP 'er wil zeggen GEEN uitkering bij verlies van werk. Overigens gingen hier bij mij vlak om de hoek in November 2008 al grote projecten plat. Ik zie de leveranciers nog rijden om de geleverde ketels en keukens retour te halen. En daar zat een project bij ter grootte van twee oost-nederlandse dorpen tegelijk ! Je zal daar gvd maar als zzp'er maar tussen geknepen worden en met een pak onbetaalde rekeningen blijven zitten (en die projectontwikkelaar grinnikt even en start opnieuw onder een ander naam) . Dan is een lampje tegen het plafond slaan een elegante oplossing. Het alternatief is ook failliet gaan en weer anderen met de verliezen op zadelen.

Even ander werk zoeken?? Is met de schulden die je als ZZP' er in een normale bedrijfssituatie hebt geen oplossing, dan moet je eerst failliet gaan.

Het stomme gelul van dan zoek je even een ander baantje is misschien voor een loonslaafje een oplossing, een ondernemer zal er vele malen harder aan moeten trekken !! Ik vind het al een wonder dat ie de tijd heeft uitgezongen tot z'n eerste oogst zo zonder uitkering. Chapeau voor die jongen, en langdurige marteling voor z'n VERRADERS !!!

 

Zo dat is er uit

 

<_< :smoke :huh:

 

Chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZZP 'er wil zeggen GEEN uitkering bij verlies van werk.

 

Chassie

 

Je lult uit je nek.....

 

Iedereen in nederland krijgt sociale dienst.....ook een zzp'er

Kan je de brieven wel opsturen als je wilt want ik heb het zelf meegemaakt.

 

En als je gaat kweken zit je nog steeds een maand of 3 zonder centen.....

Alles is in deze gebruikt om het leed te verzachten voor hem...en das aardig gelukt met zn 50 uurtjes werkstraf.

 

erik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat voor opleiding zou een bouwvakker moeten volgen? ICT, zorg? Of moet hij zich verder gaan verdiepen in de branche waar hij op het moment geen geld in verdient. Als hij direct geld nodig heeft is een meerjarige opleiding geen realistische optie...

 

 

Waarom niet? Een gozer bij mij uit de klas van 41 was altijd heftruck chauffeur, nu werkt ie in de gehandicapten zorg. Moet je ook liggen natuurlijk maar waar een wil is een weg.

 

Tja als je direct geld nodig hebt dan moet je ook niet gaan kweken, dat duurt ook ff natuurlijk. Als je gaat werken of werken en leren krijg je gewoon salaris na een maand, mijn plantjes bloeien en groeien meestal wat langer. En je moet ook nog eens redelijk investeren. Dus dat deze dude broke was is natuurlijk bullshit.

 

 

Ik zal nooit financieel afhankelijk willen zijn van het kweken of je moet meerdere grotere hoken in bedrijfsruimtes runnen. Maar ja ik ben ook een hobby kweker die zijn wiet gewoon zelf oprookt. Meer als 3 lampen horen niet in een woonhuis thuis.

 

Aan de andere kant als iemand mij vraagt ik ga de criminaliteit in, wat moet ik gaan doen? Een overval of wiet kweken dan zal ik uiteraard het laatste adviseren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat voor opleiding zou een bouwvakker moeten volgen? ICT, zorg? Of moet hij zich verder gaan verdiepen in de branche waar hij op het moment geen geld in verdient. Als hij direct geld nodig heeft is een meerjarige opleiding geen realistische optie...

 

 

LTS daar kon je ambachtwerk leren,TEGeNWOORDIG heet alles college

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iedereen in nederland krijgt sociale dienst

 

<_< :smoke :huh:

 

Nadat je je huis/bedrijfspand hebt opgevreten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij mag je EV idd niet hoger zijn dan een nietig bedrag, ik dacht 43 duizend en een paar euro. Deze situatie is echter nog veel erger wanneer je geen huis hebt.

 

Bij een bedrag van + 5 duizend en een paar euro ontvang je al geen uitkering meer, let op dit zijn al je bezittingen.

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je een beetje leuke auto, nou dan verkoop je die maar. Belachelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waarom niet? Een gozer bij mij uit de klas van 41 was altijd heftruck chauffeur, nu werkt ie in de gehandicapten zorg. Moet je ook liggen natuurlijk maar waar een wil is een weg.

 

Tja als je direct geld nodig hebt dan moet je ook niet gaan kweken, dat duurt ook ff natuurlijk. Als je gaat werken of werken en leren krijg je gewoon salaris na een maand, mijn plantjes bloeien en groeien meestal wat langer. En je moet ook nog eens redelijk investeren. Dus dat deze dude broke was is natuurlijk bullshit.

 

 

Ik zal nooit financieel afhankelijk willen zijn van het kweken of je moet meerdere grotere hoken in bedrijfsruimtes runnen. Maar ja ik ben ook een hobby kweker die zijn wiet gewoon zelf oprookt. Meer als 3 lampen horen niet in een woonhuis thuis.

 

Aan de andere kant als iemand mij vraagt ik ga de criminaliteit in, wat moet ik gaan doen? Een overval of wiet kweken dan zal ik uiteraard het laatste adviseren.

 

Een opleiding is voor de één misschien een zekere oplossing maar voor de ander een drempel. Zoals Chassie al aankaarten; de man is/was ondernemer en is een zekere vrijheid gewend. Ik zou dan ook niet meer voor een baas kunnen werken... En als ik in zijn schoenen zou staan en de keuze zou moeten maken tussen 160 uur werken voor een minimum maandloon of 3 maanden overbruggen om je pp'tjes af te bakken en te verkopen dan zou ik waarschijnlijk de zelfde keuze maken. Deze keuze bied meer mogelijkheden om de vrijheid te behouden...

 

Je lult uit je nek.....

 

Iedereen in nederland krijgt sociale dienst.....ook een zzp'er

Kan je de brieven wel opsturen als je wilt want ik heb het zelf meegemaakt.

 

En als je gaat kweken zit je nog steeds een maand of 3 zonder centen.....

Alles is in deze gebruikt om het leed te verzachten voor hem...en das aardig gelukt met zn 50 uurtjes werkstraf.

 

erik

 

PM die brieven eens mijn kant op aub. Ik ken een aantal ZZP'ers die de zelfde keuze overwegen als de hoofdpersoon van deze topic en een dergelijke stok wel kunnen gebruiken. Het enige wat zij op het moment krijgen van de "sociale" dienst is een hoop kopzorgen en versleten schoenzolen omdat ze steeds van het kastje naar de muur worden gestuurd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groentje tja vrijheid, met zo'n mentaliteit zul je dus nooit geen kloot bereiken. Waarom de makkelijkste kant kiezen? Ik heb meer respect voor iemand die voor een kut loon hard werkt dan die maar lekker makkelijk een hokje vol gooit.

 

Ik heb het ook moeten doen. Maar goed ik kan mezelf dan ook recht in de ogen in kijken en trots zijn ipv een slapjanus zonder ruggengraat en doorzettings vermogen. Kut parasieten.

 

 

Niet persoonlijk naar jou maar door mijn ervaring heb ik echt een broertje dood aan zo'n instelling.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik pak ook alles aan wat los en vast zit, ik ben niet vies van hard werken maar dan moet het ook verdienen en voor 1100 kom ik mijn nest niet uit die heb ik zo ook wel links en rechts.

 

De nederlandse overheid is hier de parasiet. Elke burger die net even zonder werk komt te zitten moet een dikke vette spaarrekening hebben wil die zijn leven op kunnen vangen en de rekeningen kunnen betalen naast zijn dagelijkse kost.

Alleen voor het zover is dat men een dikke vette spaarrekening heeft en dat is niet mogelijk, niet met wat alles vandaag de dag kost, of je moet Messi, Ronaldo, R. de Vries of Cabau van Kasbergen heten..

 

Ik heb evenveel respect voor iemand die hard werkt als voor iemand die het zwart verdient. Wees geen hongerloon slaaf.

 

Degene die van mij het gelijk krijgt is de zwartverdiener.

 

Werk om te leven, leef niet om te werken.

 

Greetz <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Groentje tja vrijheid, met zo'n mentaliteit zul je dus nooit geen kloot bereiken. Waarom de makkelijkste kant kiezen? Ik heb meer respect voor iemand die voor een kut loon hard werkt dan die maar lekker makkelijk een hokje vol gooit.

 

Ik heb het ook moeten doen. Maar goed ik kan mezelf dan ook recht in de ogen in kijken en trots zijn ipv een slapjanus zonder ruggengraat en doorzettings vermogen. Kut parasieten.

 

 

Niet persoonlijk naar jou maar door mijn ervaring heb ik echt een broertje dood aan zo'n instelling.

 

 

Vrijheid is een gevoel... Voor de één is dat een leven in het bos, de ander het regime van de taliban.

 

Liever sterven als een leeuw, dan leven als een schaap... zeggen ze in sommige landen.

 

Jij wil waarschijnlijk de vrijheid om je joint op te lichten zonder een vinger van de overheid... Voor een ander is vrijheid het kunnen blijven betalen van zijn rekeningen.

 

Als iemand bv. 5+ jaar werkzaam is als zelfstandige gaat deze leven naar het inkomen dat hij/zij geniet. Men koopt een hypotheek op basis van dit inkomen. Als het inkomen weg valt is er de kans dat je alles waar je ooit keihard voor heb gewerkt afgepakt zal worden.

 

Zou jij je vrouw en kinderen nog recht in de ogen kunnen kijken, wetende dat je niet alles heb gedaan om hun levenstandaard te behouden?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vrijheid is een gevoel... Voor de één is dat een leven in het bos, de ander het regime van de taliban.

 

Liever sterven als een leeuw, dan leven als een schaap... zeggen ze in sommige landen.

 

Jij wil waarschijnlijk de vrijheid om je joint op te lichten zonder een vinger van de overheid... Voor een ander is vrijheid het kunnen blijven betalen van zijn rekeningen.

 

Als iemand bv. 5+ jaar werkzaam is als zelfstandige gaat deze leven naar het inkomen dat hij/zij geniet. Men koopt een hypotheek op basis van dit inkomen. Als het inkomen weg valt is er de kans dat je alles waar je ooit keihard voor heb gewerkt afgepakt zal worden.

 

Zou jij je vrouw en kinderen nog recht in de ogen kunnen kijken, wetende dat je niet alles heb gedaan om hun levenstandaard te behouden?

 

 

is het zo moeilijk om een stapje terug te doen?

ik heb ruim 5 jaar als zelfstandige gewerkt..sta nu voor een loontje te werken en leef niet als een schaap..

in tegendeel .....heb nu veel meer tijd voor mn 3 kids

 

en geef je adres maar via pm dan stuur ik je op wat je wilt hebben.

 

 

erik

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is blijkbaar wel moeilijk om de mening in het midden te laten,

de scheidslijn tussen ergens een oordeel over hebben en veroordelen

is in dit topic soms erg dun.

Maar welk statement er nou echt bekrachtigd wordt

is mij niet helemaal duidelijk.

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geniet van het leven en let vooral op jezelf, laat een ander zijn ding doen. Alles gebeurd met een reden, je weet niet wat voor ellende je iemand aandoet door de kliklijn te bellen.

verraders kunnen wat mij betereft op de duitse manier gefusieerd worden.

 

Als ik wat zou ruiken zou ik diegene juist erop wijzen dat die zijn afzuiger een tandje hoger moet zetten.

 

de wereld heeft genoeg verraad gekent, en goeds is er in de verre verte niet mee berijkt.

 

 

Men kweekt nou eenmaal mede om de kop boven het water te houden.. noem het 't bloeikas effect <_<

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even voor de duidelijkheid: Op kleine schaal wietkweken is voor mij geen criminaliteit, dat is gewoon brugerlijke ongehoorzaamheid ! Gewoon een afkeer van de betutteling die je verbied om zelf uit te maken wat je rookt of niet rookt.

Een uitkering als bivoorbeeld WW, krijg je gewoon NIET als zzp 'er. Ook bijna alle vezekeringen die je afgesloten hebt als ZZP'er, blijken niet te betalen. Alleen bijstand is een optie. Om die te krijgen zul je je zzp-bedrijf op moeten heffen, en in de praktijk meestal failliet moeten gaan, anderen met je probleem op moeten zadelen (leveranciers, etc.) en dat vind ik dus wel crimineel, noodgedwongen door de sociale dienst weliswaar, maar toch crimineel.

Als je wat groter kweekt (als aanvulling op je loon, of als vervanging van een uitkering) , ben je voor mij nog steeds geen crimineel. Gewoon omdat je het niet legaal kunt doen, en geen belasting kunt afdragen (want dan is dat witwassen), wil dat nog steeds niet zeggen dat het dus maar crimineel is, omdat de oorsprong van het probleem nog steeds ligt in een onredelijk verbod.

Ja Johhny aan parazieten heb ik ook een broertje dood. Maar handje ophouden, zoals Erik een goed idee lijkt te vinden is, voor mij parasiteren. Wietkweken is voor mij gewoon iemand die werkt, dus niet parasiteert op de maatschappij.

 

Ik ben d'r klaar mee,

 

Chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi verhaal van die soldeerbout... :smoke ....als ze nou zei dat ze potten gebakken had.... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cannabusiness: Ik heb ook geen problemen met zwart werken. Als je maar werkt. Een plantage met 4 lampen hier zoals waarschijnlijk (100 planten) het het geval was vergt wel onderhoud maar geen 8 uur per dag. Is wel werk, maar niet fulltime. Zeker niet als alles automatisch gaat.

 

Over de kliklijn en die vieze verraders ben ik het helemaal met je eens. Maar je moet aan de andere kant ook inzien dat de gewone burger die geen weet heeft van wiet en de kweek heeft kent alleen het beeld kent wat in de media neergezet wordt. Moord, doodslag, ripdeals, brand enz.

 

 

@Groentje1: Het is natuurlijk verschrikkelijk klote voor zo iemand en zijn gezin, daar zijn we het wel over eens. Maar het zijn helaas wel de risico's die je hebt als zzp'er. Ik heb zelf geen kinderen maar snap wel dat je er alles voor zou willen doen. Maar het is toch de makkelijke keuze in mijn ogen. Zoals ik ook al zei aan 4 lampen heb je geen dagtaak. Ik heb gewoon meer respect voor iemand die werkt, zwart of niet. Aan de andere kant is het ook situatie afhankelijk, ik heb er iets meer begrip voor als je met een kut baantje met minimum loon je dure hypotheek niet kan betalen met een vrouw en 2 kinderen.

 

Als we ooit besluiten om kinderen te nemen zou ik helemaal stoppen met mijn binnen kweek activiteiten. Zou ik geen lekker gevoel bij hebben, ook zo kleinschalig als in mijn geval met 1 lampje en 13 plantjes. Niet dat ik er iemand om veroordeel maar is persoonlijk.

 

@Chassie: Wiet kweken is ook werken idd maar met 4 lampjes niet full time. Hand ophouden ben ik ook geen fan van maar als wat moet dat moet. Ik zou eerder in de WW willen zitten dan me hele bovenverdieping vol knallen. Ik zou als de donder wel opzoek gaan naar werk, maakt niet uit wat. Dat heb ik ook gedaan.

 

Ik vindt wiet kweken ook niet crimineel tot een zekere hoogte, maar zou er niet afhankelijk van willen zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZZP 'er wil zeggen GEEN uitkering bij verlies van werk.

 

 

 

 

 

Chassie

heb alleen gezegd dat jou woorden niet kloppen en dat niemand hier in nederland zonder geld komt te zitten.

 

Maar handje ophouden, zoals Erik een goed idee lijkt te vinden is, voor mij parasiteren.

 

 

 

Chassie

 

 

 

 

Ik zou eerder in de WW willen zitten dan me hele bovenverdieping vol knallen. Ik zou als de donder wel opzoek gaan naar werk, maakt niet uit wat. Dat heb ik ook gedaan.

 

 

lijkt me een gezonde gedachten.

 

 

 

erik

 

Ik vindt wiet kweken ook niet crimineel tot een zekere hoogte, maar zou er niet afhankelijk van willen zijn.

 

 

zodra je er geld aan verdiend of meer dan 5 planten hebt staan is dit toch echt crimineel(wettelijk gezien)

 

Over de kliklijn en die vieze verraders ben ik het helemaal met je eens.

 

 

via deze manier heb ik de blauwe petten ook al over de vloer gehad dus ik ken het gevoel <_<

en dat voor 5 plantjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Werk... wat heet werk tegenwoordig. Je bedoeld zeker als je maar belasting afdraagd want daar draaid werken om.

 

als je de bovenverdieping volklettert heb je 't wat mij betreft goed bekeken. Draai de oogst af en je kunt weer ff lekker rustig aan doen, heerlijk. Een fulltime baan is geen leven, vooral niet als je ploegendiensten werkt of wat ook.

 

risico moet je lopen want vrijheid is duur, dus knal die hokken vol en verdien je geld..

 

Als je hele loodsen vol knalt ben je voor mij nog geen crimineel. Dan ben je een pionier, een verzetter tegen alle nazi praktijken hier.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je de bovenverdieping volklettert heb je 't wat mij betreft goed bekeken. Draai de oogst af en je kunt weer ff lekker rustig aan doen, heerlijk. Een fulltime baan is geen leven, vooral niet als je ploegendiensten werkt of wat ook.

Nee, inderdaad, stel dat je vieze handen krijgt ! Jij bent precies de stereotype kweker, zoeen die te lam is om te werken en de rest een slechte naam bezorgt. Een ander moet ook werken, maar jij zult er wel te goed voor zijn

 

Als je hele loodsen vol knalt ben je voor mij nog geen crimineel. Dan ben je een pionier, een verzetter tegen alle nazi praktijken hier.

Als er hier echt nazi`s waren zou je niet zoveel praatjes hebben want dan werd je tegen de muur gezet, domoor. Wees blij dat je in Nederland woont, ik ken werkelijk geen plek ter wereld waar het zo goed geregeld is als hier. Misschien geldt dat niet voor alles, maar wel over de hele linie.

 

Maar kruip lekker in de slachtofferrol en zoek het vooral niet in jezelf, oogst je een hoop respect mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik werk fulltime, en ik durf te wedden dat ik zwaarder werk heb dan de gemiddelde nederlander, en ik heb geen loodsen vol, had ik het maar zo voor elkaar. Maar soms heb ik het gevoel waarom zou ik gaan werken voor die paar kutcenten als het toch niet makkelijker word. Werken zou het leven juist aangenamer moeten maken financieel gezien maar dat gaat niet op. Men gaat dus op zoek naar alternatieven waar dus het hele topic om draaid, een persoon die naar een alternatief heeft gegrepen voor inkomsten.

 

Je word tog ook financieel tegen de muur gezet waar de klappen vallen, domoor <_<

 

maar het zal inderdaad wel aan mezelf liggen en met respect krijg ik geen brood op mijn plank.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar soms heb ik het gevoel waarom zou ik gaan werken voor die paar kutcenten als het toch niet makkelijker word.

 

Ok, dát gevoel ken ik, you`ve got me. Ik zou het willen omschrijven als, ik ploeter en kom nooit verder, een soort keuterboer maar dan met een fatsoenlijke baan.

 

Maar ik word gewoon niet goed van mensen die zichzelf zooo zielig vinden terwijl als ze in plaats van te mekkeren nou eens iets gingen doen, waarschijnlijk al een stuk minder zielig zouden zijn. Je kent ze vast wel, ze verkeren wel in onze kringen.

 

Maar zoals ik je nu hoor, lijken we wel op elkaar. Toch vind ik dat je voor je daden verantwoordelijk blijft.

 

Wat dit topic betreft, ik snap niet goed waarom mensen deze persoon toch zo verdedigen ? Hij komt er gewoon heel goed vanaf:

- zijn vrouw had er nooit iets mee gedaan ? Yeah right, alleen maar het geld opgemaakt zeker ?

- zware apparaten voor solderen ? Zeker een 6 Kilowatt soldeerbout die 24uur per dag aanstond, de mijne is trouwens 50Watt....

- er was nog niet geoogst ? jahoor

- zn slappe ZZP excuus

 

50uur en 500 euro, ik zou het er voor doen, deze man is werkelijk goed af!

 

Dan die anonieme tip, de verradercultuur die men met M aan het maken is, staat me totaal niet aan, maar het lijkt er ook op dat de politie zelf de tiplijn belt om zodoende reden genoeg te hebben om bij iemand binnen te kunnen vallen. n mensen je moet ook zelf een beetje voorzichtig zijn. Ik was laatst bij iemand thuis die ook "verraden" was, maar in zijn tuin wemelde het van de zooi, zakken, plugs, oude slabs, een vsa, buis, kortom een enorme (burenirriterende) puinzooi. En die puinzooi riep "pak me!", desondanks vond de (overigens beste)man dat hij verraden was, het zal wel aan mij liggen dan... Ik ben er van overtuigd dat als je geen overlast veroorzaakt, geen rommel/stank/lawaai en je staat op goede voet met de buurt, de kans erg klein is dat je verraden wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ok, dát gevoel ken ik, you`ve got me. Ik zou het willen omschrijven als, ik ploeter en kom nooit verder, een soort keuterboer maar dan met een fatsoenlijke baan.

 

Maar ik word gewoon niet goed van mensen die zichzelf zooo zielig vinden terwijl als ze in plaats van te mekkeren nou eens iets gingen doen, waarschijnlijk al een stuk minder zielig zouden zijn. Je kent ze vast wel, ze verkeren wel in onze kringen.

 

Als men verder wilt komen moet men ondernemen en niet gaan huppelen als een flikker en gaan lopen janken idd.

Ik ben groot gebracht dat niets voor niks komt en ben bereid mijn handen uit de mouwen te steken.

Maakt niet uit wat het is, als het een leuke flap in de la brengt pak ik het aan en heb ik weer wat buffer voor als ik geflitst word smorgens vroeg als ik op tijd op me werk wil komen..

 

De straf en/of vervolging van de beste man heeft niks te maken waarom men hem hier verdedigt. Het gaat om het princiepe waarom de man overgegaan is tot wiet kweken. Niet dat ik het verhaal geloofwaardig acht, maar we gaan er vanuit dat het zo is dus als het daadwerkelijk was om overeind te blijven vind ik dat de beste man een goede poging heeft gewaagd alleen het heeft niet zo mogen zijn, helaas.

 

Of ik mezelf zielig vind, integendeel. Ik weet waar ik toe in staat ben, ik heb het hele topic ermee vol geroepen maar nu nog eens.

Als het niet goed kan, dan moet het kwaad.

 

Maar ik begin onderhand een beetje klaar te raken met deze discussie hier, de point is duidelijk en de meningen zijn gegeven.

 

nu gauw verder met kweken jullie! ;)

 

Greetz :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

efjes nog zeggen: je kan niet verontwaardigd zijn dat iemand geen uitkering krijgt en tegelijkertijd iemand aanmoedigen om in het zwart te werken, toch?

als iedereen in het zwart zou werken zou er voor niemand nog bijstand zijn ^^

ik ken de situatie in Nederland nu wel niet zo goed (omdat ik Belg ben)

:verrygood gr kotsie

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan heb je 2 inkomsten, dus doe je het goed. niks op aan te merken.

 

Als niemand ook werkt is er geen economie, maar als niemand wiet kweekt gaat nederland naar de klote omdat het een groot deel van de nederlandse economie bezet heeft. Alleen al het tourisme wat hier komt om wiet te krijgen..

 

Als iedereen gewoon zijn centen kan verdienen hoeft niemand naar de bijstand, want iedereen wilt een boterham met fatsoenlijk beleg.

 

sommige dingen zijn werkelijk om van te kotsen :verrygood

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...