Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

schenkie

Test Gavita Pro 400 volt op echte mapito!

Recommended Posts

huh?? :P

Nu hoop ik dat je wat technische specificaties geeft over je lamp en reflector.

 

Ik ben gek op dit soort dingen :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon een 750 watt plasma uit de voetbalstadionpaal Merk LG. Niet geschikt voor bloeien, wel voor groeien (voorgroeien) Reflector van het type "niet geschikt" Kleur (par) waarschijnlijk ook niet. Maar hij doet het goed in de plaats van 4 400watt hpi lampjes.

 

Getest en goedbevonden zonder metingen aan de lamp. Kortere internodes, beter wortelgestel en niet zo warm. Er zit geen afzuiging in het hok, de magnetron blaast wel naar buiten.

 

Loopt al een hele tijd, de testen op het forum hier zijn van lang daarna.

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

oldschool :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan niet wachten op een update. B)

Heb je nog lastig gehad met de warmte???

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Doc,

 

Morgen zal ik even een fotoshoot maken B)

 

Ja het is behoorlijk warm....met de lampen uit staan de dames te zweten met een temperatuur van 30 graden en met de lampen aan...dan gaan de topjes uit...met 35gr.

 

Het zal ook niet lang meer duren voordat het klaar is....er is al toprot gesignaleerd...en ja..ik kan er niet bij..dus jammer voor diegene.

 

Dus nog 1 nachtje slapen ;)

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn hoge hakken staan klaar, helemaal TOP B)

 

green-lady ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn wel dikker als min geslachtte dames!!!

Zien er mooi uit!!

Hoe lang nog denk je? Ben benieuwd naar de volgende update....

 

Gr Ire

Share this post


Link to post
Share on other sites

ola schenkie :)

 

manman :D wat een grote toppen seg! topkwekert jij :P

 

ze zien er ook erg hard/compact uit schek :P

 

laat die update maar komen ;)

 

tets

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En zijn ze al :rolleyes:

 

Gr Ire

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, hij is weer aan het fucken met ons........de sneakert heeft t al bijna droog als je t mij vraagt :rolleyes:

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Racker en Irezumi1,

 

Hahahahah nee hoor het staat...ja ligt...hangt nog steeds.... alles is omgevallen....dus het zal snel om zijn.

Maar de foto's komen nog he .... hou het spannend :rolleyes:

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Doc,

 

Morgen zal ik even een fotoshoot maken :rolleyes:

 

 

Dus nog 1 nachtje slapen ;)

 

Gr schenkie

Zei hij op 29juni.......... die knipoog-smilies moet ik de gaten gaan houden bij hem :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schenkieieieieieieieieieieieieieieie,

 

Laat ons niet langer wachten :rolleyes:

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Droogt het n beetje met dit weer? :icecream: :wacko: :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

aftellen.jpg

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
:icecream: Euro's of kilo's?

Share this post


Link to post
Share on other sites

of het aantal keren dat ie dacht, pff nog niet klaar :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites
aftellen.jpg

 

Gr schenkie

 

zit je in de gevangenis???? :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites
aftellen.jpg

 

Gr schenkie

 

Dat waren de boompjes, zoals je ziet zijn ze allemaal om. :vape:

Tevens was dat de beloofde foto update maar dan heel krap bij elkaar genomen en zo verkleint dat er alleen nog streepjes te zien zijn. :wave:

Het gewicht laat zich raden. :icecream:

 

Greetz

Petje :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Doc,

 

Geen gevangenis....er was wel sprake van eenzame opsluiting.

 

Maar het is weer plat.....het was erg warm tijdens de werkzaamheden..37gr met een clipfan aan mijn oor geklemd was het wel uit te houden.

Schrok op een gegeven moment wakker...bleek ik 3 uur passed out op de grond te hebben gelegen met uitdrogings verschijnselen...nee geintje...denk 1.5 uur :icecream:

 

Ik knipte in het verleden alles met 2 Cannacutters...en deze ronde heb ik hulp gehad van een nieuwe vriend T Trimmer...nou nou wat heb ik jaren afgezien achter die cutters...met mijn vriend T trimmer was het draai werk in 3 uur gebeurd.

Had ik hem maar eerder gebruikt...het scheelt zeker 3 uur in tijd...wel schouder uit de kom en een RSI pols van het draaien en 20 liter zweet verloren ...maar het is zeker een aanrader voor de wat grotere ruimtes...1 trimmer werkt 2 keer sneller dan 2 cannacutters!

 

Nu over het resultaat...ik heb gekeken of er verschillen waren te zien in planten die onder de vsa's stonden en onder de Gavita...nou ik heb me scheel gestaard ...maar ik kon geen verschil zien..ook niet in opbouw ...dat had ik wel gehoopt omdat de gavita een Greenpower lamp heeft en de rest allemaal eeen Son-T ,...maar geebn verschil...helaas.

 

Wat me wel opviel is dat de planten die langs,onder,bij,tussen de Luchtverdeelslang stonden..harder en compacter waren dan planten die er ver vanaf stonden.

Dus hij doet echt zijn werk....en zeker de investering waard.

 

Ik heb foto's gemaakt met de gsm...alleen even eruit zien te krijgen met een kabeltje :wacko:

 

Dus foto's volgen.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha mooie test, blijkt er geen verschil in te zitten :vape:

 

dat alles in de buurt van die luchtverdeelslang er beter uit ziet dat klinkt logisch, waar verse lucht langskomt doen ze het meestal beter. toch nog een conclusie kunnen hangen aan je kweek :wacko: wel even je natgewicht posten he :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Amnees,

 

Nee geen zichtbaar verschil...ga ook niet alles wegen wat onder de gavita hangt of onder een andere vsa :icecream:

 

Nat gewicht...ik hou het op het droog gewicht :wacko: nat heb je niks aan he... zelfde als bruto loon...koop je ook niks voor :vape:

 

Gr schenkie

 

ps: conclusie: er zit toch nog steeds meer in :wave: alleen hoe haal ik het eruit :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil je wel alvast bedanken voor dit mooie verslag, je blijft een voorbeeld voor de mapito kwekers onder ons vind ik.

Ik hoop dat het resultaat iig meer is dan vorige keren alhoewel ik mij weleens afvraag of het nog beter kan bij jou.

 

Greetz

Petje :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Petjepietamintje,

 

Nou een voorbeeld...voel me vereerd :icecream:

Mapito is mijn "ding" en meer is het niet....en als iemand er wat aan heeft dan is het al geslaagd.

 

Ja er zit altijd meer in...je hebt het misschien zelf wel..dan zie je het en denk je...als ze allemaal zo waren dan.... dus er zit altijd meer in.

Op een gegeven moment houd het wel op met de "conventinele" manier van kweken...als je de verlichting/klimaat/voeding enz hebt gehad ...blijft de genetica over...en ik denk dat daar toch wel het meeste in zal zitten...maar ik ben afhankelijk he..dus om er meer uit te kunnen halen zal het ooooit eigen stekken worden...maar zo ver zijn we nog niet.

 

Met de LVS en de reflectors zijn we al een stuk verder gekomen...dat maak allemaal iets verschil uit..dus het is nooit goed.

De volgende ronde word ook alles gedieft..want die fluf heb ik nu niet eens mee geknipt..de pluisjes tellen niet meer mee.

Dus misschien dat volgende keer al een verbetering is...als de energie van de plant niet meer naar die pluisjes gaat en die energie en voeding enz naar de hoofdtop gaat...dan heb ik weer iets gewonnen..denk ik.

 

Maar het blijft iedere keer weer leuk om er net wat meer uit te halen dan andere keren...en als dat dan lukt is het toch een waardering van de inzet.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig schenk, dat dieven scheelt wel knipwerk idd. Of die energie idd naar de hoofdtoppen gaat.....ik weet t niet. Bij mij geen verschil bovenin. Het is dan wel mooi open van onderen wat de luchtstroom in het algemeen weer ten goede komt.

 

Op naar de volgende ronde, ga je weer posten?

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...