Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

schenkie

Test Gavita Pro 400 volt op echte mapito!

Recommended Posts

Ja.... een verbouwing om je dak hoger te maken........., toch?? ;)

Of bedoel je dat niet ;)

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Green-lady,

 

Dan ga ik voor de zijkanten scroggen ;)

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch meer dasn een halve kilo per m2 geloof ik. Mooi toch!! Hoe ziet de volgende set-up eruit? Gewoon zo weer verder of ga je nog iets veranderen?

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Racker,

 

Het is maar 6m2 dus idd iets meer dan 500gr/m2 ;)

 

Nee er word niks veranderd....gewoon lekker door gaan ;)

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey schenkie

zou ook niks veranderen zolang het goed blijft gaan gewoon doorgaan zo B)

vandaag van schenkie een sample gekregen, en zou hier nog even een verslag posten. :lol:

 

rookverslag komt eraan.

Edited by cannabizznis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Cannabizznis,

 

Mooi dat het goed is aangekomen, ben benieuwd naar je rook/hoest verslag.

Wel leuk om het af en toe eens te laten testen...goed om te weten of er nog wat aangepast kan worden voor de smaak enz.

 

Succes met roken B)

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk is het zeker, had alleen nog wat gruis te roken dus danku voor deze heerlijke top B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

rookverslag

 

soort: Nlx

grower: schenkie

 

 

Uiterlijk

ziet er netjes uit goed geknipt, en ook compact.

heb ook even met het vergrootglas de top bekeken, zag op sommige plekken toch nog meer witte/doorzichtige trichomen.

maar ook vele ambere trichomen op andere plekken in de top. maar ze ziet er wel klaar uit zo op het oog.

het is ook vooral boven op de top waar ze bijna geheel witige trichomen heeft. en mischien nog wat puisten had kunnen produceren

maar deze wiet ziet er toch zeker beter uit als de nlx van de local shop. :wOOt

foto's zeggen meer als woorden..

 

gallery_17606_10406_231739.jpg

 

Geur

 

zodra ik de top uit de weckpot haal, ruik ik meteen een bekende geur.

dit zal wel komen omdat ik vaak nlx haal :D is een beetje frise/zoete geur.

zou er geen andere naam voor kunnen bedenken :P

 

Smaak

 

smaakt lekker zoetjes en is vol van smaak, ook is ze beter als de nlx die ik gewend ben.

als je de smaak nog beter krijgt is het zeker een top wietje zou niet weten hoe je die nog gaat verbeteren ;)

 

 

Effect

 

zeker een stoned wietje :P

had de joint gedraait van het meest amberkleurige topje, en dat beviel zeker wel.

kreeg na de halve joint al een behoorlijke stonede kop B)

kan dit wietje zeker aanbevelen voor in het weekend te roken of later in de avond...

het effect blijft ook langer hangen omdat de joint in 1keer niet op te roken was :)

 

Overal

 

geef deze nlx toch een 9 omdat ze zo lekker wegrookt, en het effect ook niet mis is :D

vraag me toch af waarom jullie wietjes beter smaken als mijn eigenste :lol:

zal toch ergens iets verkeerd hebben gedaan ofz want zo lekker heb ik ze niet.

verbetering weet ik geen voor je schenkie... daar zal je zelf achter moeten komen. heel mischien wat langer laten staan ?

en mischien dat je voor volgende zomer een koelbaterij kan plaatsen dat vinden de plantjes wel lekker denk ik :D

 

gr canna

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cannabizznis,

 

Nou leuk verslag, ben al blij dat je niet spontaan in een hoestbui bent beland. B)

Het is als niet roker natuurlijk goed om te horen dat het ook nog lekker is....wat betreft de trichomen..daar kijk ik nooit naar...meestal op het oog als ik denk dat het wel klaar is.

Ik haal het er niet eerder vanaf...maar zal de volgende ronde er eens een vergrootglas bij pakken.

 

Ja een koelbatterij..dat zou mooi zijn ja...helaas heb ik er geen plaats voor en zou ik alles moeten ombouwen.

Maar een keer gaan praten bij A&T kan geen kwaad, misschien dat ze een makkelijke oplossing weten voor de warme zomers.

 

Bedankt voor de zware taak als tester :lol:

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja was zeker een zware taak zeg B)

denk dat je met een vergrootglas veel precizier kan gaan oogsten. vooral omdat ik bovenin de top veel doorzichtige trichomen vond en zowat geen ambere.

maar wat lager in de top waar die dikker is was het juist precies andersom vele ambere weinig doorzichtige trichomen.

hoop dat je er nog wat aan hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey schenkie,

 

zomaar even een vraagje. Je hebt het wel in het begin van dit topic vermeld maar welke voedingen gebruik jij nu heel de kweek door.

Hypro a-b en wortelstimu, pk 13/14 hesi en verder niks?

 

Gr Malossi

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Malossi,

 

Nee verder niks....meer is ook niet echt nodig B)

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...