Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Xocezert

Goud op de hasj?

Recommended Posts

Hey mensen ,

 

Ik had een vraagje. Ik had laast samen met een maat van me afgaan gekocht , en op de afgaan zat een stuk goud? net of er met een goedkope goudverf overheen gespoten was.

We hebben het goud er af gehaald en de hasj opgerookt en die was goed te roken , maar we vonden dat goud er op wel een beetje vreemd? We hebben dit namelijk nog nooit eerder gehad en we halen toch echt vaker afgaan.

 

Who knows? (de shop verkoopt trouwens geen gouden hasjes zoals golden ketama enzo..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk echte afghaan daar zit standaard een gouden stempel op. Dat was vroeger dus de echte.

 

Zijn altijd plakken van een pond met rood celefaan er om heen en de fameuze stempel.

 

Als je de echte hebt dan heb je ook iets lekkers in handen.

 

Heb een tip voor je.

 

Neem 1gr en laat dat in je mond liggen voor een paar minuten. Dan door slikken en over een minuut of 5 ga je door de grond heen.

Lekker spacen ggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

jepz can be the old scool way

of een copy...

Maar dat merk je binnen 5 minuten

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had er een anderhalf jaar geleden een paar plakken van en daar was drop in verwerkt.

 

En een maal met hoest siroop in m,n handen gehad.

 

 

Vond die met drop wel lekker :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even bij de shop langs en vragen lijkt me het best.

 

verf roken is in iedergeval geen goed idee

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kijk echte afghaan daar zit standaard een gouden stempel op. Dat was vroeger dus de echte.

 

Zijn altijd plakken van een pond met rood celefaan er om heen en de fameuze stempel.

 

Als je de echte hebt dan heb je ook iets lekkers in handen.

 

Heb een tip voor je.

 

Neem 1gr en laat dat in je mond liggen voor een paar minuten. Dan door slikken en over een minuut of 5 ga je door de grond heen.

Lekker spacen ggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

 

gr ert

 

nou, dit is interessant Ert

bedoel je dit:

http://nolvanschaik.info/galleries/hashimages/Afgaan2txt.jpg

 

dentette

 

ow donjon, we waren net tesamen. het zal eerder die van jou zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt Dentette

 

Van donjon ken ik ook.

 

Van dentette komen vaak in koffie verpakkingen binnen :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke bedankt voor de reacties :no , is het gewoon rookbaar btw? Of is het beter dat je het er toch af haalt?

 

De hasj was btw er lekker , we hadden er 4 gram van gehaald en een vloeitje van gemaakt (Dus vloei maken van de hasj). Het was een aardig karwei om het goed te krijgen maar naar wat peuteren is het ons gelukt en het was een leuke ervaring :rofl.

 

Ooh en dan heb ik nog een vraagje , ik heb nog zoon 2 gram skuff. Kan je daar nog wat leuks mee doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is bladgoud, en goud is een edelmetaal(verbrand niet, maar blijft gewoon tussen je as ziten)

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanx voor de info, ik heb dat ook eens gehad, maar dan met goedkope afghaan, rookte prima, duurdere echte afghaan is een stuk beter, maar of de prijs alles zegt is ook weer niet waar.

een goede shop geeft eerlijk advies en weet waar het vandaan komt, je moet het roken dus dan is goede voorlichting belangrijk.

 

smoke ze.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit geintje heb ik eerder wel een gezien in thailand

daar worden geoogste toppen wiet met de top in een badje bladgoud gehangen

dit was toendertijd om de oogst van de boeren te onderscheiden met de rijke lui!!

greetz riggelz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@loadrunner,

 

Ik denk dat door de cyanideverbindingen in de tabak die de meesten hier bij de wiet/hasj roken er toch wel een deel van het goud in oplossing kan gaan. Of je het uiteindelijk ook binnen krijgt ? Geen idee... Maar de rookwolk is een behoorlijke chemische reactor... Er kan vanalles gebeuren.

 

Zeg niet dat goud niet reageert, voor je het weet is het weggelopen door je gootsteen...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...