Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
rock fever

Rilling bij de eerste teug

Recommended Posts

Nu meer dan vroeger krijg ik soms bij de eerste teug(en) van een joint een rilling. Deze voelt niet echt onaangenaam aan ofzo maar ik wou maar eens weten of sommige mensen dit nog hebben en of iemand er ook een verklaring voor heeft? Ik dacht eerst dat het de nicotine was maar als ik puur rook heb ik dit soms ook (Wel minder dan met tabak er bij).

 

Of rook ik gewoon te graag ;) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen idee waar het van komt maar ik heb het soms met sterke drank.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boy,

 

Jij een rilling van sterke drank?

Je bent een Tukker en die krijgen geen rillingen van drank ;) :P

Groet

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

een lichaam,

vraagt naar meer,

iets gaat goed,

dus het lichaam krijgt wat het wil?

 

Hoezo verslaafd?Jah het is niet onherkenbaar,

toch, de vraag is wat is de trigger?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe bedoel je verslaafd........

een junk voelt het zelfde na zijn shot gezet te hebben, een reactie van de hersenen die zeggen: Ja, meer en meer, vergeet vooral niet meer.....

 

 

The Cannabisschop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het ook wel is, volgens mij komt het gewoon doordat je een dikke hijs neemt, anders zou ik het ook niet kunnen verklaren <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ik herken het ook <_<

ik merk ook wel eens naar paar heisjes een gek gevoel in de benen haha alsof er een last vanaf valt ofzow..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb eerder dat ik tijdens de voorbereiding op het smoken(spullen pakken, grinden en rollen of in pijp stoppen) al vaak wat en placebo-stonedheid krijg, dat ik me ineens weer extra besef hoe mooi het leven eigenlijk is etc

maar geen rilling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik herken het ook !

ik zelf heb vooral een soort kippevel gevoel op mn hoofd heel vreemd ik weet het,, maar het is zo

heerlijk gevoel :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De "paflov" reactie.

 

Een tijd geleden was er een man die met een bel rinkelde voordat de honden eten kregen. en dat elke keer.

Na een tijdje hoefde de man de bel te rinkelen, en de honden begonnen te kwijlen. want de ghersenen geven een signaal -Bel = eten dus speeksel aanmaken-

 

Als je een joint in je vingers houd de wiet ruikte, en de aansteker erbij houd.weet je lichaam dat er een lading THC aan komt, en bereid zich er alvast op voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey dat verhaal van die honden ken k ook maar was het niet dat hij de vloer van de kooi onder stroom zette? waardoor de honden bij pijnprikels de asociatie naar eten maakten? waardoor de pijnprikkels dus goed waren..

Share this post


Link to post
Share on other sites

mischien dat hij dat ook wel gedaan heefty, maar voer met bel is het experiment waar hij het meest om bekendstaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjoh, je kunt jezelf dood denken als je goed je best doet.

 

Power of the mind... Eh. :lol:

 

Uiteindelijk heb je deels controle over de chemie in je lichaam... Je moet alleen weten hoe...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb soms wel is bij het roken van een joint dat ik tintellingen in mijn linker hersenhelft :D is heel apart gevoel, maar niet naar ofzo.. maar een raar gevoel in mijn benen of een rilling... nee nooit :S

raar toch hoe een menselijk lichaam van elkaar kan verschillen :verrygood niemand zit echt hetzelfde in elkaar :D

 

Greetz Skillz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...