Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

spikey

Spike's Nieuwe Kast

Recommended Posts

Dan ben ik bang dat ik me vrienden in de micro/fluo gedeelte zal moeten missen want dan ben ik hier vast en zeker niet meer welkom ;)

Vieze verrader! ;)

 

Misschien kun je er een side-project naast houden speciaal voor je lieve fluo-vriendjes. En anders moeten we je maar ontvrienden. (PS.: woord van het jaar 2009)

 

Groetsels

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Spikey,

daar was toch nog iets? :lol:

Wist je, dat jij geen micro/fluo-kweker bent?

400 watt is te groot voor deze sectie! ;)

 

Maar met de 600 watter moet je echt verhuizen,

dan mag je met de echte grote jongens en meisjes spelen ;)

 

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je boft weer spikey, weer ge-upgraded? hoe doe je het nu in je kastje want ik neem aan dat jij niet een 600w lamp in je kast heb hangen nu? Ga je nu afbloeien onder de T-neon?

Jammer dat je straks weg ben uit de micro, helaas moeten we je nu ontvrienden zoels Emtee al zei :lol: ;) ;)

 

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej Spickey!

Ziet er leuk uit bij je man!

Heerlijke lowryder toppies heb je daar ;)

Succes met je 600 watter man!

jammer dat je nu niet meer in micro mag blijven..

Greets,

Thommy

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL ontvrienden ;)

 

Smokey de lumatek is dimmable dus heb hem op 400watt staan :huh:

 

Emtee misschien dat ik gewoon wat extra's in me kastje ga doen dan :( want het hele spulletje verhuist dan naar een tentje :o dus ga wel wat met die kast doen misschien voor klein blijvende planten :o

 

 

Torsti ja ik weet dat ik al stiekum hier rond hang ook al ben ik geen micro meer :blink: maarja als ik over ga naar 600watt dan heb ik geen keus meer :lol:

Maar zoals ik hierboven al zei de 600watter zal in de nieuwe tent gaan komen ;) en dan heb ik die kast over maar wil er wel gebruik van maken :huh:

Denk alleen dat ik die kast verhuis naar iemand anders zijn huis want wil geen problemen krijgen dat ik er te veel heb staan zoals nu ;)

 

Komt goed ik ga jullie dus niet helemaal verlaten :rofl en als jij nou iemand zoekt die je nieuwe t5 armatuur moet testen geef je maar een gil dan kan ik die mooi in de kast gebruiken :lol:

 

hey thommy :lol: even voor de duidelijkheid ik heb nog geen 600watt he enkel de lumatek 600watt ballast die ik nu dim tot 400watt ;)

de volgende of de ronde erna ga ik op 600watt verder want tot nu toe gaat me ronde best wel aardig weinig tot geen problemen ;)

maargoed kan altijd nog komen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oooooh wist niet dat dat ook mogelijk was, ;) man.

Das dan wel handig zo'n 600w dimmable..... misschien ook nog eens voor mij in de toekomst.

Veel plezier ermee in ieder geval ;)

gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gezellig middagje was het.

Een echte minimeet.

Ook de Clown was er en Bazz F.

Moeten we vaker doen.

 

Greetz

 

Doc

 

Veel plezier met je nieuwe 600w. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Doc :lol:

 

ik zou het bijna elke zaterdag doen als het aan mij ligt tis altijd wel gezellig ;) en nog bedankt he !!!

clown en bazzf heb ik niet gezien jammer genoeg die waren denk ik al weg :huh:

 

smokey jaja handige he zoon dimmable lumatek ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Het is weer tijd voor een foto update ik heb geen zin om er veel bij te zetten dus het word meer kijk plezier :verrygood

 

Bubblecious 2

 

gallery_24043_9752_292429.jpg

 

gallery_24043_9752_428550.jpg

 

gallery_24043_9752_52799.jpg

 

gallery_24043_9752_52112.jpg

 

Bubblecious 1

 

gallery_24043_9752_385296.jpg

 

gallery_24043_9752_4522.jpg

 

gallery_24043_9752_273044.jpg

 

gallery_24043_9752_527037.jpg

 

gallery_24043_9752_59204.jpg

 

Blue Hammer

 

gallery_24043_9752_482839.jpg

 

gallery_24043_9752_303369.jpg

 

gallery_24043_9752_530796.jpg

 

gallery_24043_9752_573919.jpg

 

En een groeps fototje van de lellebellen :wOOt

 

gallery_24043_9752_450830.jpg

 

 

Foto's van de Lowriders komen later B) die zijn ook behoorlijk gegroeit ;)

 

To Be Continued!!!

 

 

Oke daar zijn ze dan de lowies :wacko:

 

gallery_24043_9752_284733.jpg

 

gallery_24043_9752_448498.jpg

 

gallery_24043_9752_472515.jpg

 

gallery_24043_9752_301158.jpg

 

gallery_24043_9752_151282.jpg

 

gallery_24043_9752_534095.jpg

 

gallery_24043_9752_758100.jpg

 

gallery_24043_9752_418907.jpg

 

gallery_24043_9752_229028.jpg

 

gallery_24043_9752_623671.jpg

 

 

 

Oke vooruit toch maar even wat info ;)

 

Bubbles zijn vanaf 5-5-2010 in de bloei dus morgen 4weken om precies te zijn

Blue Hammer is vanaf 8-5-2010 in de bloei

De lowriders staan vanaf 5-5-2010 in de bloei.

 

Ze krijgen elke dag BAC bloeivoeding mee ik verdeel 2 liter over alle planten.

Ze staan op 12/12 Temp schommelt op moment tussen de 27/31gr en LV is rond de 35/40

De lowriders staan smorgens en smiddags op me balkon in de zon tot een uur of 19.00 dan gaan ze de kast in dan springt daar de lamp weer aan.

De lowriders krijgen evengoed wel 6uur donker. Ben trouwens erg tevreden over de lowriders ik mag denk ik niet klagen tot nu toe ze mogen nog wel eventjes ;)

 

Nu even een vraagje zal ik de lowriders pk13/14 mee geven of niet nodig? Of iets anders wat ze nog een boost kan geven? Iemand tips?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeer mooi! Wat een dikke toppen allemaal! Pas op met je foto's. Er is heel wat van je omgeving te zien op enkele foto's.

 

Groeten Vlaanders

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Spikey

 

Ziet er nog steeds allemaal erg mooi uit, ze beginnen aardige toppen te krijgen.... Zelfs de lowriders :wOOt

Wat is die blauwe hammer een vage plant om te zien, maar wel flinke toppengroei.

Die Bubble dames zien er ook erg smakelijk uit, baal ervan dat ik laatst m'n laatste stash heb opgerookt :verrygood

Maar wees niet getreurd, ik heb voor de volgende ronde ook weer dit soortje besteld en ontvangen plus nog een zakje northernlights :wacko:

 

Wat betreft je vraag over PK13/14: zou ik eerlijk niet weten dude, heb er nooit mee gewerkt maar volgens mij werkt het wel prima.

Ik gebruikte voorheen Booster van Canna, maar dat past niet echt bij jou biologische kweek (je hebt wel bio Booster van Canna by the way)

 

succes verder man, mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey vlaanders,

 

Maak ik me niet zo druk om hoor :verrygood

 

Hey smokey,

 

Ze krijgen idd dikke toppen ben er erg blij mee en dat voor 4 weken bloei ;)

Ik vind de Bubblelicious maar stinken B) de Blue Hammer daarin tegen ruikt wel weer lekker ;)

Het is idd een hele vreemde plant ook vreemde bouw heeft ie maar wel een mooie bouw qua toppen ze staat wat minder lang in de bloei als de rest maar heeft tot nu toe wel de grootste toppen :D

Enne die Lowriders gaan lekker he ;) ik heb nog 25 zaden dervan als ze om gaan zet ik nieuwe voor op balkon :D dan neem ik een korte break binnen want heb nu al een warmte probleem het is 23graden in me huissie en ik denk dat ik straks als het echt heet word buiten dat ik echt problemen krijg in me kast maargoed dan zet ik denk ik een mobiele airco in die kamer maar dat weet ik nog niet zeker :wOOt

 

Ben zeer te vreden over mijn plantjes ook al had ik graag dat de bubbles wat groter waren geweest :D maargoed mag niet klagen tot nu toe en ze moeten nog wel paar weken :wacko:

 

laterrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij ben ik al ''Ontvriend'' niemand wat kritiek of tips voor me? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope, niets leuks of vervelends toe te voegen. :verrygood

 

Ik hoop dat je mijn excuses daaromtrent accepteert. :wOOt

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wOOt

 

Ach had niet zoveel moeten roken ik was in een gekke bui hahahaha nouja de planten gaan lekker alleen toch wel een beetje een warmte probleem op moment word al gauw 32graden in de kast dus heb me deurtje nu open en heb een mobiele airco in dat kamertje staan nu blijft de temp op 28/29gr maarja ze moeten nog 4 weken denk dat we dan wel een hitte golf kunnen verwachten :wacko: en dan red ik het niet meer om te koelen...

 

We zien het wel opzich ken je best met 400watt kweken in een kleine ruimte me planten doen het aardig goed alleen het moet buiten niet boven de 24graden worden dan word het in huis helemaal warm op moment is het 24graden in huis gisteren was het 27graden in huis...

 

Word tijd dat ze om kunnen dan kan ik de boel schoonmaken en me richten op buiten B) hopen dat we nog een mooie zomer krijgen ;)

Maar voor buiten kan je kijken in me nieuwe topic ook al is er nog niet veel te zien omdat ze niet bij mij staan en ik niet elke dag der na toe ga :verrygood

 

laterrrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ongelooflijk! Hier heb ik geen woorden voor!

 

Wat een schitterende planten heb jij zeg! De teeering! :verrygood

 

Ga zo door man! :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey wave :wacko:

 

Ja ik vind niet verkeerd voor een 400watt kweek in een te kleine kast ik heb ze mooi klein kunnen houden door ze lang te laten voorgroeien en de lowriders die zijn zo gaan groeien en bloeien doordat ik ze buiten heb staan in de zon en als me lamp binnen aan gaat komen ze weer in het hok te staan ze krijgen enkel smorgens een paar uurtjes rust B) Maar ze gaan lekker he :verrygood

 

Hierna stop ik even binnen omdat het te warm word in huis maar buiten heb ik ook wel wat lekkers staan :wOOt dat zullen jullie nog wel zien in een ander topic!

 

Laterrrrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wave speciaal voor jou nog even wat pics :)

 

Bubblelicious 1

 

gallery_24043_9752_414737.jpg

 

gallery_24043_9752_641806.jpg

 

gallery_24043_9752_270548.jpg

 

gallery_24043_9752_264196.jpg

 

Bubblelicous 2

 

gallery_24043_9752_27916.jpg

 

gallery_24043_9752_412070.jpg

 

gallery_24043_9752_343955.jpg

 

gallery_24043_9752_244290.jpg

 

Blue hammer

 

gallery_24043_9752_599227.jpg

 

gallery_24043_9752_384112.jpg

 

gallery_24043_9752_476570.jpg

 

gallery_24043_9752_189713.jpg

 

De Lowriders

 

gallery_24043_9752_739981.jpg

 

gallery_24043_9752_672769.jpg

 

gallery_24043_9752_308242.jpg

 

gallery_24043_9752_672681.jpg

 

gallery_24043_9752_411525.jpg

 

gallery_24043_9752_274882.jpg

 

Zoals je kunt zien zijn het er nog 7 van die lowriders van de 10. 1 was een man die was ook te klein om te gebruiken die wou niet echt groeien die heb ik dus omgehakt en weg gesmeten.

De andere 2 overige dat zijn ook 2 dames maar die zijn net aan 15/20cm hoog die hadden ook een beetje moeite met opkomen maargoed ze beginnen nu net met toppen aanmaken wie weet worden dat ook nog 2 leuke dames :)

 

Ik hoop dat ik met alle planten zoon kleine 200gram behaal dan ben ik dik tevreden :) ze zien er nu al heerlijk uit en ze moeten nog wel tot begin juli :)

De lowriders denk ik niet die beginnen al aardig wat bruine haren te krijgen :) En ik ondertussen grijze haren van de stres omdat ik nog zolang moet wachten :P

 

Volgend weekend komt er weer een update ik had er nu 2 achter elkaar maar moest even controleren op beestjes ik had weer een vliegje zien vliegen.

Maar niks kunnen vinden en die ene vliegje ach dies nu dood! Condoleance is morgen middag!

 

Laterrrrrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej Spickey!

Lekker toppen heb je daar man!

Gaat wel een lekker rokertje worden voor jou!

Mijn 3e ronde is van start gegaan met 2BBC maar ik zag dat je al ff was langsgewipt :)

 

Hoe lang moeten jou dames nog denk je?

Die bubblelicious ziet er wel verdomd lekker uit man!

succes nog!

Greets,

Thommy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Thommy :P

 

ze staan vanaf 5-5-2010 in de bloei dus ze mogen nog wel eventjes ook al beginnen de haren al lekker bruin te worden :)

de lowriders kunnen denk ik tussen nu en 2 weken om maar ik hoop dat ze het nog even volhouden ze worden dikker en dikker :)

 

en uiteraard kijk ik weer bij je nieuwe ronde :) ik was de eerste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeey Spikey,

gaat nog steeds allemaal erg lekker zo te zien, die lowriders van jou blijven mij verbazen dude.... wat een knuppels! (echte buds on a stick)

Kan je er misschien binnekort iets van vergelijkingsmateriaal bij houden? bv. een cigarettenpakje, aansteker of een fles.

Stinken die bubbles nog steeds? Vaag.... bij mij roken ze vrij zoet, zei m'n vriendin tenminste...zoals jij nu inmiddels weet: ik ruik niks :)

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey smokey,

 

Die lowriders gaan inderdaad mega goed ik heb er nog 25 zaden van liggen :P denk dat als ze om gaan dat ik er weer een paar neerzet op balkon :)

 

Wat betreft vergelijkings matriaal moet je pagina terug kijken daar heb ik pics met een sigaret erbij :) die zijn 3 dagen eerder genomen :)

 

wat betreft de geur ik vind ze niet echt zoet ruiken maar ze stinken niet echt meer ben er nu aan gewent maar die blue hammer die vind ik wel heel lekker ruiken ik denk dat dat ook wel een super wietje word hij bevalt me nu al hehe

 

ik wou dat ik ze al om kon gooien dan heb ik 1 ronde zonder problemen kunnen draaien :) op een kapotte lumatek en paar vliegjes is me alles reuze mee gevallen ik geef nu op gevoel water en sindsdien gaan ze mega goed :) maakte eerst de fout door te veel te geven en daarna te weinig nu weet ik precies hoeveel ze nodig hebben en ik vind dat ik het best wel goed doe voor me eerste ronde nu nog hopen op de 200gram alles wat der boven zit zou geweldig zijn maar 0,5per watt zou natuurlijk prachtig zijn. Met die lowriders erbij denk ik wel dat ik dat red :)

gewoon door gaan we zien het wel hopen op wat koele nachten dan houden de dames het wel vol dan blijft het onder de 30gr in mijn kast :)

 

Nou nu nog even vol houden ik trek het haast niet meer me wiet is bijna op dus wil smoke van me eigen wiet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat betreft vergelijkings matriaal moet je pagina terug kijken daar heb ik pics met een sigaret erbij :) die zijn 3 dagen eerder genomen :)

Ik zag 't maat :)

 

Ik zou nog niet omgooien maar lekker geduldig deze ronde afmaken en er genoeg van proberen te leren, er kan nog genoeg fout gaan wat dat betreft....

Voor mij is iedere ronde een les-ronde en leer er iedere keer weer wat bij.

Relax man een beetje geduld.... voor mij is 't ook lastig, mijn laatste bubblelicious is op en zit nu aan de buitenwiet van laatste zomer :)

Moet wel zeggen dat die nu wel lekker smaakt na 8 maanden in een weckpot.

 

Hoop voor je dat je die 200gr haalt deze ronde :P

 

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

ooo ik ben net als jou hoor al moeten ze 50weken staan dat maakt mij nie uit ik wil het maximale eruit halen :)

 

ik zit aan de shop wiet op moment maar vind geen fuck aan maarja me maatje had ook geen wiet meer die heeft nu van mij sannie jacks gehad die ik over had en toch niet in mijn kast passen :)

dus moest maar wiet bij de shop halen maar echt tevreden nee dat niet maargoed ik kan wel lekker slapen ervan denk ik :)

 

en die 200gram daar gaan we gewoon voor!!! dan heb ik het best goed gedaan vind ik zelf :P enne ik zag ook dat ik enkel een sigaret bij de lowriders had geplaatst zal van de week wel even bij de bubbles en de blue hammer doen dan zie je de pics wel tegemoed !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallowa,

 

Tis vandaag mijn verjaardag ;) vrijdag een groot feest hopenlijk vang ik weer wat centjes dan kan ik een dr120 gaan aanschaffen bij Doc ;)

Heb er nu al zin in yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey ;)

 

Ben vandaag aant testen gegaan voor mijn grote forum vriend Thommytt!

Ik ben begonnen met de NDB die viel een beetje tegen maar dat vond hij zelf ook.... Ik werd er niet super stoned van maar voelde hem wel zitten maar pas een kleine 30minuten later.

Topje zag er mooi uit en plakte als seconden lijm hij was jammer genoeg niet helemaal droog maar heb dit opgelost door het op een schoteltje te leggen in de zon :lol:

Ik geef het een 7 omdat hij niet slecht was maar ook niet geweldig.

Lekker rokertje voor overdag :huh:

 

Ook kreeg ik een lekker zakkie White Widow van um die zag er ook goed uit!!! Ook plakkerig en jammer genoeg ook nog niet droog maar same story als hierboven.

Ben op moment aan de WW ik dacht tis gezellig heb visite dus we roken der 1 :huh: en die smaakt me beter als de NDB ;)

Ik zelf ben al de hele dag stoned dus zal er niet zoveel meer van voelen maar me visite klaagt niet dus goed gedaan Thommytt :P

 

Morgen zal ik is pics posten van de planten :huh: De lowriders geef ik nu enkel nog water om te spoelen ze kunnen denk ik volgend weekend om :huh:

De Bubblelicous is ook lekker op gang :wOOt bijna 60% bruine haren dus die kunnen nog wel even ze zijn rond juli uitgerekend dus kan wel kloppen dan :huh:

De Blue Hammer is ook goed op weg begint ook bruine haren te krijgen alleen die groeit nog steeds een beetje door en begint brandplekken te krijgen dus heb haar aan de andere kant van de kast gezet daar heeft ze de ruimte om nog door te groeien....

 

Met de Sannie jacks gaat het ook prima die zijn al rond de 30cm ik zal ze zo snel mogelijk gaan overpotten hopen dat het allemaal vrouwen worden :( dan kunnen die mooi deze zomer in de kast of op balkon :D

Ook zal er Papaya op balkon komen te staan en een white widow :D

Nou genoeg ge ouwe hoert :) tot morgen dan komen er pics

 

LATERRRRR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...